Nainen, monenko miehen olet antanut panna vuoron perään?

Anonyymi

Ja mitä ajattelet tuosta tilanteesta ? Oli se eka ja viimeinen kerta, vai tuliko tuosta tapa ? Ja siis illan tai yön aikana ja kysymys on vain amatööreille.

49

7864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheni ja kahden vieraan, eli kolme yhteensä, muutamia kertoja. Ei siis tullut tuosta sen kummempia kiksejä. M-L 47

    • Anonyymi

      -70 luvulla festareilla teltassa pikkupussillinen, siis 7-8 kuskin kanssa. Olin silloin 16v.

      • Anonyymi

        Tällaisia naisia kun löytäis
        M40


      • Millaiset muistot jäi? Oliko se toiveiden täyttymys vai ihan jotain muuta?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Millaiset muistot jäi? Oliko se toiveiden täyttymys vai ihan jotain muuta?

        Runkkari jormalaiset taas linjoilla


    • Anonyymi

      Sinkkuna kolmen kanssa. Avioliitossa kahden kanssa. Harvemmin nykyisin. Lyyti 58

    • Anonyymi

      Tuli tapa, hah,hah. Kesäkauden avajaisissa kymmen vuotta sitten 5 kanssa samana iltana. Oma mies ei ole luvussa mukana. Hän sammui alkuillasta :) Useamman kerran 3 kanssa ja oma mies"katsomossa". Yleensä noissa kimpoissa 2 -3 kolme yhteensä.

    • Anonyymi

      Ennen ammattilaisuraa, olin ollut kahden kanssa. Myöhemmin sitten isommissa sessioissa.

    • Anonyymi

      Olin kerran talkooporukan kimppanainen 6:lle miehelle yli viikon oma mies mukaan lukien.
      Nautin kyllä eniten kahden miehen kanssa.
      Korkeintaan 3 miestä kerrallaan niin pystyy nauttimaan miehistä ja olemaan tasapuolinen jokaista kohtaan.

      • Anonyymi

        Onko monella naisella useita miehiä?


    • Anonyymi

      Monenko miehen kanssa nainen pystyisi panemaan ilman että pillu kipeytyy?

      • Anonyymi

        Typerä kysymys.


      • Anonyymi

        Tähän vain vastaa kohdaltani,olen 52v rva asumme omakoti talo Hyrylä ,Mieheni serkuilla rakennus firma
        ovat Kesisuomesta,ovat täällä etelä Suomessa töissä
        Asuvat meillä kun on paljo tilaa myös rakennustyö vehkelle välineille.Näitä Mieheni serkkuja 5 miestä. Kyllä nämä nuoret miehet Tarvii jatkuvasti ,aivan joka pv,naista naiselta haaroje reisie välistä ,aivan oikeesti Vittua päästä naimaa nussimaa.Tarvitsivat oikeesti kyrpääsä helpotusta.Nämä Mieheni serkut ovat ollu noi 5v , sulan maan ajan,tulevat ,toukokuussa ovat loka marraskuuhun.Olin silloin 47v kun tämä alkoi ja nyt olen 52v. Olen niin helvetin tyytyväinen nainen.
        En kyllä ole ollut mikää Pihtari nuuka naine tätä aikaa,aikaisemminkaan.On vain tämä koko paletti outoa,Mieheni käytös on vaan kaikke suostvainen,en tiedä mitä tällä koko Mieheni suvulla on taustalla,kun yhtää ei halua ehkäistä tätä minun täydellistä Yhteisö Naisena olemista tälle miesporukalle.Ei tarvitse olla mikää sivellisyyde enkeli,olen tämä mies porukan
        täydellinen huora.Mutta tyytyväinen .52v rva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän vain vastaa kohdaltani,olen 52v rva asumme omakoti talo Hyrylä ,Mieheni serkuilla rakennus firma
        ovat Kesisuomesta,ovat täällä etelä Suomessa töissä
        Asuvat meillä kun on paljo tilaa myös rakennustyö vehkelle välineille.Näitä Mieheni serkkuja 5 miestä. Kyllä nämä nuoret miehet Tarvii jatkuvasti ,aivan joka pv,naista naiselta haaroje reisie välistä ,aivan oikeesti Vittua päästä naimaa nussimaa.Tarvitsivat oikeesti kyrpääsä helpotusta.Nämä Mieheni serkut ovat ollu noi 5v , sulan maan ajan,tulevat ,toukokuussa ovat loka marraskuuhun.Olin silloin 47v kun tämä alkoi ja nyt olen 52v. Olen niin helvetin tyytyväinen nainen.
        En kyllä ole ollut mikää Pihtari nuuka naine tätä aikaa,aikaisemminkaan.On vain tämä koko paletti outoa,Mieheni käytös on vaan kaikke suostvainen,en tiedä mitä tällä koko Mieheni suvulla on taustalla,kun yhtää ei halua ehkäistä tätä minun täydellistä Yhteisö Naisena olemista tälle miesporukalle.Ei tarvitse olla mikää sivellisyyde enkeli,olen tämä mies porukan
        täydellinen huora.Mutta tyytyväinen .52v rva.

        Keksi parempi satu


    • Anonyymi

      Kolmen. Mieheni ja kaksi vanhempaa mökkinaapuria. Mies tuli viimeisenä. Kaksi muuta arpoivat kumpi pääsee aloittamaan. Aikamoista astuntaa se oli. Naapurit eivät varmaan olleet saaneet pitkään aikaan. Mielelläni antaisin useamminkin. N 50

    • Anonyymi

      Olen 48v. nainen ja elän tuollaisessa cuckold suhteessa. Vai olisiko minun kohdallani kysymys avoimesta suhteesta. Kahdesta neljään olen kokeillut. Ja kyllä tuo kolme on noissa jutuissa best.

    • Anonyymi

      Ajauduin ja 17 vanhana vanhampien miesten naitavaksi laivalla kun olin yksin tulossa ruotsista takaisin siskoni luota. Oli arkipäivä ja baarissa oli vain vanhempaa porukkaa ja viereisestä pöydästä 3 ukkelia vähänvälii ehdoittelivat yksinäiselle tytölle mitä härskimpiä ehdotuksia, lähdin hyttiini, mutta illemmalla sama porukka tuli vastaan ja heidän hyttinsäkin oli melkein vieressä. Pyysivät hyttiinsä yömyssylle johon ihmeekseni suostuinkin jota jälkeenpäin kaduin. Melkein heti akoi melkoinen kähmiminen ja koitin vastustella, mutta jotenkin se alkoi kiihoittamaan kun kuusi kättä hyväili milloin mistäkin ja tunsin kuinka aloin kastumaan, en ollut saanut kunnon naintia kuukausiin.
      Nostivat pöydälle ja väkisin alkoivat riisumaan mua, vastustelin tietysti, mutta vain muodollisesti ja kohtahan siinä makasin selälläni vain pikkuhousut päällä joita alettiin kiskomaan pois, olin nolona kun pilluni oli tosi märkänä ja tämänhän ukot heti panivat merkille ja sekös pani äijien kalut seisokkiin. Yksi avasi varovasti nuorta pilluani josta valahti kirkasta kiimalientä ulos, äjät alkoivat riitelemään kuka pääsisi ekana laskemaan lastinsa sisääni ja lopulta pääsivät sopuun ja kaksi muuta poistui hytistä käytävälle, kolmannen alkaessa riisutumaan nopeasti, vau sanoin mielessäni, kun näin helvetin ison kullin olevan juhlakunnossa. Olin niin kiimassa ja levitin jalkani äärimmilleen ja kohtahan tunsin kuinka kuuma kulli alkoi hitaasti työntymään sisääni, äijä puhkui kiimaisena ja aloitti kiihtyvään tahtiin paukuttamaan nuorta pimsaani.
      Teki niin taivaallisen hyvää ja orkkuahan aloin saamaan melkein ensityönnöillä äijän kiihdyttäessä tahtiaan tunsin kuinka kuumaa spermaa alkoi sykäyksittäin tulemaan sisääni, harmitti vähän kun en oikein itse ollut päässyt vauhtiin ja kyllä se kortsun puuttuminenkin vähän arvellutti. Siinä makasin selälläni sperman valuessa pillustani, toisen tullessa hyttiin samantien kun toinen poistui ja ei äijä edes riisutunut, laski vain housunsa alas ja otti mut seisaaltaan ollessani pöydän reunalla, Vanhat spermat eivät ukkoa lainkaan haitanneet, pyyhki vain isoimmat talouspaperilla pois ja vauhdilla työntyi sisääni ja nyt ehdin itse ja mukaan, aloin antamaan vastapotkuja minkä pystyin ja aloin saamaan tosi pitkää orgasmia, paukutus vain jatkui ja jatkui. Kolmas mies jo odotti kalu pystyssä takana valmiusasemissa ja töni toista pois malttamattomasti ja lopultahan alkoi tulla lastia sisääni, äijä oli melko punainen ja ähisi melkoisesti.
      Tiukka nuori pilluni päästi melkoisen äänen, kun äijä vetäisi nopeasti kuuman herkkutatin sisältäni ja ei tainnut edes pilluni ehditä sulkeutumaan kun jo seuraavaa työnnettiin sisääni, en ehtinyt katsoa, mutta tunsin kylläkin ettei kalu ollut aivan normaalin kokoinen, parahdin kun pilluni antoi kuitenkin periksi ison kullin alkaessa työntymään voimalla sisääni, voi että kun tuntui hyvältä kun sain nyt oikein sonninmunaa joita olin nähnyt vain netissä. Piti oikein katsoa alapäätäni ja huomasin kuinka kireenä oli pilluni käsivarren paksuisen kullin ympärillä ja ulos työntyessä pillunni huulet kuin eivät olisi tahtoneet luovuttaa, vaan olivat ainakin 5 senttii ulkona kalun ympärillä, miehen alkaessa kiihdytysvaiheeseen aloin huutamaan orkun tullessa melkoisesti, en yleensä huuda, mutta tämä sonnin kulli oli niin riettaan hyvää.
      Mietin että tuollaiselta sonnilta tulee spermaakin melkoisesti ja en ollut väärässä sykäyksien alkaessa tulemaan tunsin kuinka paine sisälläni kasvoi siitä sperma määrästä, lopulta sitä purskahti äänekkäästi ulos paineen ollessa jo kipurajoilla.
      Aina vaan sitä laskettiin sisääni ja tunsin joka ainoan kuuman laukauksen pimppini pohjukassa, ihanaltahan se vain tuntui, lopulta se loppui ja pieni peppuni jo ui melkoisessa spermalätäkössä, kullin lopulta maiskahtaen tullessa ulos, pilluni jäi tietysti auki ja luovutti samantien lastin ulos.
      Lähdin lopulta omaan hyttiini, ensin pikaisen alapesun tehtyäni ja kuiskasin tuolle sonnikaluiselle että tulee myös hyttiini kunhan kalu tuista uudelleen kovettuu, tulihan se ja sain sitä nyt takaapäin varmaan tunnin välillä vain levähdettiin.
      Tapauksesta on jo 2 vuotta ja pilluni kasuu aina kun jälkeenpäin muistelen tuota sonnin kalua ja oli vain melkoinen tuuri etten tullut raskaaksi tuollaisesta määrästä jolla olisi siittänyt pienen kylän naiset raskaaksi.

    • Anonyymi

      Ei tarvita montaa miestä jos jokainen panee 4-6 kertaa niin on nainenkin tyytyväinen jonkin aikaa.
      Nimimerkki kokemusta on

      • Anonyymi

        Eli huora jota daijut pökkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli huora jota daijut pökkii

        Sinähän olisit sit jonossa ekana.


    • Anonyymi

      Tänä kesänä annoin seitsämälle vieraalle ja lopuksi miehelleni.
      Mieheni järjesti dogging session.
      Hän laittoi nettiin ilmoituksen asiasta ja vastauksiahan tuli kymmeniä, mutta suurin osa oli vain kirjoittelijoita.
      Sovittiin paikka ja aika s.postissa.
      Paikaksi valittiin taajaman reunalta rauhallinen metsätien pää.
      Sinne siis..kesämekossa ilman pikkareita, farkku auton kontti auki ja kortsut kätösälle.
      Jännitti tuleeko ketään. Mieheni toimi siinä vähän kuin vartiana että kaikki sujuu hyvin ja voin keskittyä asiaan.
      Ja kuinkas ollakkaan kun kello oli pykälässä niin heti tulikin kaksi kaveria ja siitä toimeen, sitten heitä tuli yksitellen paikalle 10min ajan. Ensimmäiset kerkisivät lähteä kun viimeiset tulivat.
      Oli todella kiihoittava olla kiimaisten miesten keskipisteenä, kun yksi tuli niin seuraava oli jo valmiina. Osa halusi lopuksi roiskia spermat tisseille tai pakaroille.
      Koko sessio kesti n. Puoli tuntia siihen kerkisi tulla 7 miestä ja lopuksi oma mies vielä lopuksi paljaalla loppuun asti, hänkin oli niin kiihottunut ettei menny kuin pari minuuttia kun spermat oli pillussa.
      Oli syntisen kiihottunut olo kun spermaa oli rinnoilla, pakaroilla, kesämekolla ja sitä valui reisiä pitkin.
      Suosittelen rohkeille ja mustasukkaisuudesta vapaille.
      Tää uusitaan, kun kesää riittää ja aateltiin talvella tehdä tää hotellissa, jaetaan vaan huonevuokra kimppaan

      • Anonyymi

        Nam..ilmoittaudu mukaan tuohon toimintaan.
        Missä ja milloin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nam..ilmoittaudu mukaan tuohon toimintaan.
        Missä ja milloin

        Hevon persreijässä trollataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevon persreijässä trollataan

        Säähän kommentoit nyt ihan itteesi.Kaikkihan sen jo tietää mikä oot.


    • Anonyymi

      Suurin kimppa jossa olen ollut oli 11M 1N

      • Anonyymi

        Siitä on jo 14 vuotta aikaa ja olin ikäisekseni jo melkein nainen, hiukan lihavahko 16v ja olin käymässä mummoni luona hämeessä. Lähdin mummoni polkupyörällä kylän keskustaan noin 12 kilsan päähän jossa kaupan pihalla porukat usein kokoontuvat lauantainailtaisin.
        Petyin kun poikia kiinostivat toistensa mopot enämpi kun tytöt ja lähdinkin polkemaan jo alkuillasta takaisin mummoni mökille ja olin jo puolimatkassa kun viereeni pysähtyi avo-lava auto ja kuski kysyi mihin olin menossa ja sanoi heittävänsä mut sinne.
        Lopulta suostuin ja mummoni polkupyörä heitettiin auton lavalle ja menin ahtaaseen hyttiin jossa olikin jo kaksi miestäkin, jouduin istumaan kolmannen syliin, pikkusen ujostutti, kun mulla oli yllä kesämekko ja tunsin kuinka miehen kalu oli peppuani vasten joka kylätien kuoppaisella tiellä tuntui joka töyssyssä. Matkan varrella oli isohko kartano ja miehet sanoivat olevansa siellä töissä ja asuvansa pienessä torpassa koko kesän, auto kurvaisi sen pihaan ja tietysti pelästyin ja sanoin jatkavani matkaani, menin kuitekin sisälle kun tarjosivat siisderiä.
        Siideriä menikin melkoisesti ja tunsin kuinka se alkoi menemään kivasti päähän, miehet olivat varmaan hieman alle viisikymppisiä ja vanhojapoikia jotka olivat kartanossa renkinä kesäisin.
        Olin melkoisen muodokas ja tissinikin jo melkoiset ja sekos alkoi vanhoja miehiä kiinnostamaan, alkoivat niitä kehumaan ja vuorotellen niitä kopeloivat, kunnes yksi kuiskasi korvaani jos mennään ulos juttelemaan, en tiedä miksi, mutta lähdimme pihapiirissä olevaan aitantapaiseen kahdestaan. Aitassa oli vanha sänky jossa sellainen vanha punaraidalinen olkipatja johon istuimme, mies otti käteni ja vei sen haarojensa väliin väisin, vastustelin, mutta kun tunsin kuinka kovana miehen elin oli, aloin kiinnostumaan. Kesämekko oli hetkessä riisuttu ja miehen käsi tunnusteli pikkuhousujeni alta nuorta pimppiäni joka olikin jo melkoisen märkänä, tästäkös mies kiihottui lisää ja hetkessä oli ilkoisillaan.
        Siinä hämärässä näin melkoisen vehkeen seisokissa ja otin sen ujostelematta käteeni, hui kuinka se oli kuuma ja sykki siinä paksuine suonineen. menin vanhalle tunkkaiselle olkipatjalle kontalleni ja kohtahan tunsin kuinka paksu ja kuuma kulli alkoi työntymään ahtaaseen teinipilluuni, vapisin jännityksestä ja koitin käsilläni levittää pilluani, mutta olin melkoisen ahdas ja mies sai tehdä melkoisesti työtä ennen kun elin vihdoin alkoi painumaan hitaasti sisääni, parkaisin kun tiukka pilluni alkoi antamaan periksi ja paksu tattiosa oli puoliksi sisälläni, mies herkutteli ja antoi vain vähän sitä, kunnes työnsi sen vauhdilla kokonaan sisääni.
        Hui, kylläpäs tuntui melkoisen hyvältä elimen alkaessa eestakaisen liikkeen pillussani, tuli vanha höyryveturi mieleeni jossa mäntä liikkui edestakaisin ja kyllä mies puuskuikin melkoisesti. Olin vähän pettynyt, olisin halunnut sitä lisää, mutta melkein heti tunsin kuinka lasti alkaa purkautumaan kovalla paineella sisääni ja kylläpä sitä tulikin melkoisesti, miehen vetäydyttyä ulos, sanoi ettei voinut pidätellä kun ei ollut saanut pillua kuukausiin ja teki niin helvetin hyvää. Puin nopeasti kesämekkoni päälle ja tunsin kuinka spermaa alkoi valumaan ulos pillustani, en laittanut pikkuhousujakaan ajattelin että ne tahriintuvat.
        Avasin aitan oven huomatakseni että ne kaksi muutakin oli tullut ulos ja häpeilemättä kysyivat joskos hekin saisivat olla kanssani, sillai, kieltäydyin ehdottomasti, mutta miehet työnsivät väkisin mut takaisin sisälle ja toisen pitäessä mua sängyssä selällään, toinen riisuitui nopeasti ja kalu seisokissa työntyi väkisin sisääni, pilluni oli vielä melkoisen märkänä ja kalu meni suoraan pohjaan. Pelästyin, mutta kun alkoikin tekemään hirveen hyvää, aloin antamaan vastapotkuja perseelläni. Äijä puuskutti kiimassa ja tikkasi nopeesti kuin ompelukone ja ei mennyt taaskaan kuin tovi kun lasti alkoi voimalla tulla sisääni, pillu vain maiskahti kalun lopulta tullessa ulos sisältäni ja samantien tuli se kolmaskin sisääni, oli siinä vieressä kalu valmiustilassa katsonut kiimaisena naintiamme.
        Nyt todella antauduin vanhojen äijien pantavaksi ja aloinkin tosissan nauttimaan ja kiimani vain lisääntyi ja kun alkoi toinen kierros kestikin nainnit aina vain kauemmin ja pääsin tosissani mukaan, voi että kuinka tekikin riettaan hyvää.
        Olin ollut jo kolme tuntia äijien hyväksikäytettynä ja aina vain löytyi seisova kulli toisen lopettaessa ja lopulta yksi heitti mut lähelle mummoni mökkiä josta jatkoin mummoni polkupyörällä matkaani, mutta siinä kuoppaisella kylätiellä tunsin kuinka vanha nahkainen satula tuli liukkaaksi, olin pikkuhousut jättänyt käsilaukkuuni ja äijien loput spermat valuivat ulos pillustani liukastaen satulan. Mummoni torui aamulla kun olin tullut niin myöhään kotiin yöllä ja menin salaa pyyhkimään märällä rätillä sitä nahkasatulaa puhtaaksi ja kyllä oli nuori pillunikin venytetyn ja käytetyn oloinen, sitä aristi hieman monta päivää.
        Kerroin joskus miehelleni tämän tarinan ja sekös häntä kiihoittaa, kalu seisoo heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on jo 14 vuotta aikaa ja olin ikäisekseni jo melkein nainen, hiukan lihavahko 16v ja olin käymässä mummoni luona hämeessä. Lähdin mummoni polkupyörällä kylän keskustaan noin 12 kilsan päähän jossa kaupan pihalla porukat usein kokoontuvat lauantainailtaisin.
        Petyin kun poikia kiinostivat toistensa mopot enämpi kun tytöt ja lähdinkin polkemaan jo alkuillasta takaisin mummoni mökille ja olin jo puolimatkassa kun viereeni pysähtyi avo-lava auto ja kuski kysyi mihin olin menossa ja sanoi heittävänsä mut sinne.
        Lopulta suostuin ja mummoni polkupyörä heitettiin auton lavalle ja menin ahtaaseen hyttiin jossa olikin jo kaksi miestäkin, jouduin istumaan kolmannen syliin, pikkusen ujostutti, kun mulla oli yllä kesämekko ja tunsin kuinka miehen kalu oli peppuani vasten joka kylätien kuoppaisella tiellä tuntui joka töyssyssä. Matkan varrella oli isohko kartano ja miehet sanoivat olevansa siellä töissä ja asuvansa pienessä torpassa koko kesän, auto kurvaisi sen pihaan ja tietysti pelästyin ja sanoin jatkavani matkaani, menin kuitekin sisälle kun tarjosivat siisderiä.
        Siideriä menikin melkoisesti ja tunsin kuinka se alkoi menemään kivasti päähän, miehet olivat varmaan hieman alle viisikymppisiä ja vanhojapoikia jotka olivat kartanossa renkinä kesäisin.
        Olin melkoisen muodokas ja tissinikin jo melkoiset ja sekos alkoi vanhoja miehiä kiinnostamaan, alkoivat niitä kehumaan ja vuorotellen niitä kopeloivat, kunnes yksi kuiskasi korvaani jos mennään ulos juttelemaan, en tiedä miksi, mutta lähdimme pihapiirissä olevaan aitantapaiseen kahdestaan. Aitassa oli vanha sänky jossa sellainen vanha punaraidalinen olkipatja johon istuimme, mies otti käteni ja vei sen haarojensa väliin väisin, vastustelin, mutta kun tunsin kuinka kovana miehen elin oli, aloin kiinnostumaan. Kesämekko oli hetkessä riisuttu ja miehen käsi tunnusteli pikkuhousujeni alta nuorta pimppiäni joka olikin jo melkoisen märkänä, tästäkös mies kiihottui lisää ja hetkessä oli ilkoisillaan.
        Siinä hämärässä näin melkoisen vehkeen seisokissa ja otin sen ujostelematta käteeni, hui kuinka se oli kuuma ja sykki siinä paksuine suonineen. menin vanhalle tunkkaiselle olkipatjalle kontalleni ja kohtahan tunsin kuinka paksu ja kuuma kulli alkoi työntymään ahtaaseen teinipilluuni, vapisin jännityksestä ja koitin käsilläni levittää pilluani, mutta olin melkoisen ahdas ja mies sai tehdä melkoisesti työtä ennen kun elin vihdoin alkoi painumaan hitaasti sisääni, parkaisin kun tiukka pilluni alkoi antamaan periksi ja paksu tattiosa oli puoliksi sisälläni, mies herkutteli ja antoi vain vähän sitä, kunnes työnsi sen vauhdilla kokonaan sisääni.
        Hui, kylläpäs tuntui melkoisen hyvältä elimen alkaessa eestakaisen liikkeen pillussani, tuli vanha höyryveturi mieleeni jossa mäntä liikkui edestakaisin ja kyllä mies puuskuikin melkoisesti. Olin vähän pettynyt, olisin halunnut sitä lisää, mutta melkein heti tunsin kuinka lasti alkaa purkautumaan kovalla paineella sisääni ja kylläpä sitä tulikin melkoisesti, miehen vetäydyttyä ulos, sanoi ettei voinut pidätellä kun ei ollut saanut pillua kuukausiin ja teki niin helvetin hyvää. Puin nopeasti kesämekkoni päälle ja tunsin kuinka spermaa alkoi valumaan ulos pillustani, en laittanut pikkuhousujakaan ajattelin että ne tahriintuvat.
        Avasin aitan oven huomatakseni että ne kaksi muutakin oli tullut ulos ja häpeilemättä kysyivat joskos hekin saisivat olla kanssani, sillai, kieltäydyin ehdottomasti, mutta miehet työnsivät väkisin mut takaisin sisälle ja toisen pitäessä mua sängyssä selällään, toinen riisuitui nopeasti ja kalu seisokissa työntyi väkisin sisääni, pilluni oli vielä melkoisen märkänä ja kalu meni suoraan pohjaan. Pelästyin, mutta kun alkoikin tekemään hirveen hyvää, aloin antamaan vastapotkuja perseelläni. Äijä puuskutti kiimassa ja tikkasi nopeesti kuin ompelukone ja ei mennyt taaskaan kuin tovi kun lasti alkoi voimalla tulla sisääni, pillu vain maiskahti kalun lopulta tullessa ulos sisältäni ja samantien tuli se kolmaskin sisääni, oli siinä vieressä kalu valmiustilassa katsonut kiimaisena naintiamme.
        Nyt todella antauduin vanhojen äijien pantavaksi ja aloinkin tosissan nauttimaan ja kiimani vain lisääntyi ja kun alkoi toinen kierros kestikin nainnit aina vain kauemmin ja pääsin tosissani mukaan, voi että kuinka tekikin riettaan hyvää.
        Olin ollut jo kolme tuntia äijien hyväksikäytettynä ja aina vain löytyi seisova kulli toisen lopettaessa ja lopulta yksi heitti mut lähelle mummoni mökkiä josta jatkoin mummoni polkupyörällä matkaani, mutta siinä kuoppaisella kylätiellä tunsin kuinka vanha nahkainen satula tuli liukkaaksi, olin pikkuhousut jättänyt käsilaukkuuni ja äijien loput spermat valuivat ulos pillustani liukastaen satulan. Mummoni torui aamulla kun olin tullut niin myöhään kotiin yöllä ja menin salaa pyyhkimään märällä rätillä sitä nahkasatulaa puhtaaksi ja kyllä oli nuori pillunikin venytetyn ja käytetyn oloinen, sitä aristi hieman monta päivää.
        Kerroin joskus miehelleni tämän tarinan ja sekös häntä kiihoittaa, kalu seisoo heti.

        Sadan kilon siika silliviivalla satuilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadan kilon siika silliviivalla satuilee

        Kyllähän sä ittes tunnet.


    • Anonyymi

      Pöljä, naiset ei ole kertomassa. En arvostaisi tuollaista naista pätkääkään, joka jakaa itseään.

      • Anonyymi

        On naisillakin seksuaalisia haluja kuten miehilläkin. Olen ollut 5 vuotta avoimessa suhteessa ja ollut erittäin monen miehen kanssa seksisuhteessa. Tekeekö tämä minusta huonomman ihmisen???
        Nyt olen aviossa ja mieheni on halunnut kolmen kimppaa ja olen suostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naisillakin seksuaalisia haluja kuten miehilläkin. Olen ollut 5 vuotta avoimessa suhteessa ja ollut erittäin monen miehen kanssa seksisuhteessa. Tekeekö tämä minusta huonomman ihmisen???
        Nyt olen aviossa ja mieheni on halunnut kolmen kimppaa ja olen suostunut.

        Olet edelleen vastenmielinen horo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet edelleen vastenmielinen horo

        Kommentoit jälleen kerran itsesäsi.Et varmaan voi itsestäsi erehtyä.


    • Anonyymi

      Enimmillään olen antanut kolmelle miehelle yön aikana. Siinä tilanteessa minua kiihotti kovasti ajatus että minä päätän ketkä päästän sisääni vierailemaan ja nauttimaan minusta. Kai siinä oli myös jotain pientä vallan tunnetta kun kolme urosta hääri ympärilläni silminnähden kiimaisina ja valmiina yhdyntään kanssani. Minä satuin tuolloin olemaan se ainoa henkilö jolla oli haarojen välissä sopiva vastinpari miesten kovina seisoville kaluille. Ja olihan siinä vähän sellainen kuningatar olo kyllä. Lisäksi siinä muodostui yhteinen tuhma salaisuus minun, mieheni ja tämän kahden hyvän ystävän välille. Aiemmin olimme vuosien ajan nähneet ja olleet toistemme kanssa tekemisissä vain "asiallisesti" vaatteet päällä mutta sitten eräänä yönä yllättäen olimmekin syntymäasuissa aivan toisenlaisissa tunnelmissa.

      Olen nuoresta asti pitänyt seksiä jollain tavalla pyhänä asiana, siinä on vain jotain niin äärettömän hienoa, kiehtovaa ja alkukantaista. Pohjimmiltaan kun on kyse lisääntymisvietistä. Jos päätän päästää miehen sisälleni, hyväksyn samalla myös sen että miehen ei tarvitse verhota siitintään kumihuppuun ja hänellä on myös lupa päästää siemenensä sisälleni. Se on itse asiassa erittäin suotavaa.

      En myöskään voi koskaan unohtaa oman mieheni kiihkoa kun hän viimeisenä kolmesta otti minut, oman naisensa. Sanomattakin varmasti selvää että liukasta oli. Mieheni katseessa näin jotain uutta, jotain tuimaa ja villiä päättäväisyyttä kun hän oman huippunsa lähestyessä pani minua vaativasti ja kovaa kiihtyvään tahtiin aivan eri tavalla kuin aiemmin. Laukeamisen lähestyessä viimeisten työntöjen aikana häneltä pääsi voimistuva lähes huutoa muistuttava jokin alkukantainen ääni, joka vaimeni vähitellen samalla kun tunsin kalun sykkimisen vaimenevan sisälläni. Olo oli minullakin todella saanut ja kiihotti ajatus että jossain syvällä sisälläni oli samanaikaisesti kolmen miehen spermaa. Tunsin olevani todellinen naaras. Jälkikäteen kun kävimme tapahtumia kahden kesken läpi, mieheni kertoi että tieto siitä että sisälleni oli hänen kaksi ystävää jättänyt jo omat terveisensä sai hänet jonkinlaisen kilpailuvietin valtaan. Teki kuulemma mieli varmistaa että omat siemenet pääsevät mahdollisimman perille.

      Tapaa tästä ei tullut mutta ei myöskään jäänyt ihan yhteen kertaan. Mutta kyllä tuo ensimmäinen kerta oli kaikkein järisyttävin ja mieleenpainuvin ja sitä muistelen vieläkin lämmöllä.

      • Anonyymi

        Tutulta kuulostaa, muistan kuinka katselin kun vieras nai vaimoani ja se tunne kun näkee vieraan laskevan spermansa vaimon sisään, ei sitä voi selittää.


      • Anonyymi

        Voin kuvitella miten miehesi on nauttinut katsellessaan tuota ja sitten yhdynnästä kanssasi. Oma vaimoni on kerran antanut vieraalle paljaana ja muistan kuinka panin vaimoa sen jälkeen oi, oi.


    • Anonyymi

      Oma mies 2 vierasta. En kummemmin saanut itse siitä mitään. N54

    • Anonyymi

      Komppania miehiä ja kun ne oli käyty läpi siirryin divisioonan käsittelyyn. N103

    • Anonyymi

      Kuuden peräkkäin ja paljaalla.

      • Anonyymi

        Täh, laskivatko sisään kanssa ?


    • Anonyymi

      Kolmesta kuuteen, riippuu tilanteesta ja asianosaisista.

    • Anonyymi

      Vastaus on kyllä ja vielä toiseenkin kyllä. Neljä max. ja se on ihan hyvä. Koukussa kyllä, mutta ei haittaa, kivaa ja hauskaa ym. aikuisten leikkiä.

    • Anonyymi

      Eka kimppa kaikkein paras.
      Se oli kun huumetta,sydän hakkas sataa kun kolme nuorta kollia laskivat housut alas.
      Imin aluksi kaikkia ennen kun multa otettiin pikkuisen väkisin pikkuhousut pois.
      Jalat levitettiin ja pillu nuoltiin.
      Sain jo siinä orkun ja ennen kun selvisin siitä
      Ensimmäinen kolli työntyi sisään ja ruiski källit sisään . Vauhdissa seuraava sisään.
      Sain orkun ihan lopussa ja kolmas jatkoi siitä.
      Se oli uskomaton yö,siinä ei nukuttu,kollit tyydyttävät itsensä ja huudattivat minua.
      Oli se jännää kuinka arka ja hieman kipeä pillu halus lisää.

    • Anonyymi

      Kerran festareilla poikaystävälle ja hänen kahdelle kaverille.
      Liikaa siideriä... mutta jäi kyllä ainoaksi kerraksi.
      Ei siitä tosin mitään kauheen huonoa muistoa jäänyt muuten kuin rikkinäiset rintaliivit ja rintoihin hirveet imu- ja puremajäljet niin että piti käyttää umpinaista uimapukua pari viikkoa.
      Toinen niistä kavereista taisi olla enempi kiinnostunut tisseistäni (silloin vielä kyllä todella hyvän näköiset, vaikkei nytkään pahat!) kuin panemisesta. Spermatkin sain häneltä tissien väliin.

      Jenna

    • Anonyymi

      Olin eronnut pitkästä suhteesta, enkä harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Menin sitten bileisiin, jossa oli ikäisiäni miehiä ja naisia. Useimmat olivat sinkkuja ja vain pari pariskuntaa oli mukana.
      Illan mittaan kaikki vähän humaltuivat ja siinä oli pientä flirttiä useamman miehen kanssa. Minua alkoi haluttaa ihan hirveästi.
      Yksi kaveri sai houkuteltua minut huoneeseen, jossa oli sänky. Lähes revin vaatteet kaverin päältä ja sanoin, että pane mua. Kaveri teki työtä käskettyä, mutta laukesi niin nopeasti, etten ehtinyt saada orkkua. Sanoin hänelle, että voit pyytää muita kavereita jatkamaan. Jäin jalat levällään odottamaan jatkajia ja tulihan heitä.
      Kun yksi oli lopettanut toinen tuli. Sain kyllä jo toisen kanssa orkunkin, mutta niin sain kolmannen ja viidennekin kanssa. Kuudennen jälkeen en enää jaksanut ja oli muutenkin pakko poistua kylppäriin siistiytymään runsaasta valuvasta spermamäärästä. Olihan se kokemus, jota olen monesti muistellut. Ainutkertainen kokemus kuitenkin. Tyydyttävä sellainen.😁

    • Anonyymi

      Viimeksi kimpassa tuli viisi miestä vuoron perään naimaan ja kaikilta otin spermat sisääni.
      N55

      • Anonyymi

        Kunnon kiimapilluinen mälliämpäri siis ;)


    • Anonyymi

      Vain kahden. Mieheni ja hänen valmentamansa joukkueen. Kaikki oli paikalla ja kaikki näki kokoajan mitä tapahtui.

    • Anonyymi

      Ei sitä silloin nuorena kauheasti ajatellut mitään...se ilta vaan meni jotenkin niin ajattelematta ja olin kyllä aika humalassakin. Mies oli jo pitkään sitä tahtonut, että antaisin sen kaverillekin. Sitten se vaan tapahtui kimppasaunan jälkeen kotibileissä...mä, mies ja sen kaveri.
      Aamuyöstä kun olin jo nukkumassa, mies ja sen kaveri vielä baarissa, tuli miehen toinen kaveri hiplaamaan....sitä vaan ajatteli, että ihan sama....

    Ketjusta on poistettu 141 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe