Karvaton pimppi, sukkahousut, ei pikkuhousuja

Anonyymi

Olin tässä kesällä eräissä juhlissa. Juhlat olivat jo ohittaneet sen virallisimman vaiheen ja ihmiset istuskelivat rennosti vähän joka puolella pieninä ryhminä.
Itse olin löytänyt mukavan paikan istuskella ja muutamien metrien päähän siitä sohvalle istui myös juhlavieraana ollut nainen.
Ehkä hän siinä tilanteen rentouduttua unohti, että hänellä on yllään suhteellisen lyhyt hame, sillä hän istui huolimattoman rennosti haarat hieman auki. Sen verran, että katseeni osui suoraan sinne jalkoväliin.
Minullehan tilanne oli mitä mahtavin. Tuommoinen näköala oli koko juhlien kohokohta. Jäin vaan miettimään, että onko kovin yleistä, että naiset eivät käytä pikkuhousuja sukkahousujen kanssa?
Hyvältähän tuo näytti, karvaton pipari kuulsi sukkahousujen läpi. Jäin vaan jälkeenpäin miettimään onko tuo kovin yleistä?

4

1924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He­­­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­t käym­­ään u­­­ude­ssa chatis­sa! Mei­­­tä on yli mil­­jo­ona! 👉 http://3944333.com/H/P0bU 👈

• Anonyymi

Mä ainakin käytä sukkiksia ilman pikkareita lähes aina

• Anonyymi

Kiitos kommentista. :)
        Sen verran kiinnosti tuo aihe, että kävin jopa googlettamassa, että onko jotain aiheeseen liittyvää keskustelua.
        Niin se tosiaan taitaa olla, että aika monikin käyttää vain sukkahousuja ja jättää pikkuhousut pois.
        Vähän se tietysti oli pervon oloista kun ei silmiä saanut sieltä haarovälistä pois, mutta eihän se ollut leidin vika tai ongelma, minähän sitä silmäni sinne laitoin.

AP

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      124
      6602
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5664
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      78
      4423
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      85
      4303
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      102
      4071
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1426
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      79
      1235
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      334
      1227
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      10
      1189
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      978
    Aihe