Karvaton pimppi, sukkahousut, ei pikkuhousuja

Anonyymi

Olin tässä kesällä eräissä juhlissa. Juhlat olivat jo ohittaneet sen virallisimman vaiheen ja ihmiset istuskelivat rennosti vähän joka puolella pieninä ryhminä.
Itse olin löytänyt mukavan paikan istuskella ja muutamien metrien päähän siitä sohvalle istui myös juhlavieraana ollut nainen.
Ehkä hän siinä tilanteen rentouduttua unohti, että hänellä on yllään suhteellisen lyhyt hame, sillä hän istui huolimattoman rennosti haarat hieman auki. Sen verran, että katseeni osui suoraan sinne jalkoväliin.
Minullehan tilanne oli mitä mahtavin. Tuommoinen näköala oli koko juhlien kohokohta. Jäin vaan miettimään, että onko kovin yleistä, että naiset eivät käytä pikkuhousuja sukkahousujen kanssa?
Hyvältähän tuo näytti, karvaton pipari kuulsi sukkahousujen läpi. Jäin vaan jälkeenpäin miettimään onko tuo kovin yleistä?

4

2089

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He­­­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­t käym­­ään u­­­ude­ssa chatis­sa! Mei­­­tä on yli mil­­jo­ona! 👉 http://3944333.com/H/P0bU 👈

• Anonyymi

Mä ainakin käytä sukkiksia ilman pikkareita lähes aina

• Anonyymi

Kiitos kommentista. :)
        Sen verran kiinnosti tuo aihe, että kävin jopa googlettamassa, että onko jotain aiheeseen liittyvää keskustelua.
        Niin se tosiaan taitaa olla, että aika monikin käyttää vain sukkahousuja ja jättää pikkuhousut pois.
        Vähän se tietysti oli pervon oloista kun ei silmiä saanut sieltä haarovälistä pois, mutta eihän se ollut leidin vika tai ongelma, minähän sitä silmäni sinne laitoin.

AP

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      162
      1467
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      55
      930
    6. 58
      928
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      731
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe