Unessa kaksi kissaa tuli luokseni, eivät olleet minun kissoja. Toinen harmaa ja toinen valkoinen, jossa vähän ruskeaa. Katselin kissoja unessa ja sanoin toiselle henkilölle, että kauheaa miten nälkäisiä nämä kissat ovat ja annoin niille ruokaa ja hoivailin kissoja.
Samalla viikolla näin toisen unen, jossa "pelastin" nämä aivan samat kissat. Kissat olivat menneet jotenkin seinän tms. väliin, josta minun piti irroitella palasia pois, niin että ne pääsivät pois loukusta. '
Nyt sitten muutaman päivän päästä näin taas unen. Katselin siinä ihastukseni edellistä naisystävää ja ajattelin, miten kaunis ja herttainen hän on. Ajattelin, etten koskaan ole itse samanlainen. Kun ajattelin tätä, valkoruskea kissa edellisistä unista tuli syliini. Se puski naamaani ja painautui aivan kiinni rintakehääni. Silittelin kissaa ja siihen uni sitten päättyi (ainakin se mitä muistan).
En omista kissaa, enkä ole niitä juuri aiemmin unessa nähnyt.
Samat kissat useassa unessa
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo edustavat häijyjä ihmisiä, elleivät dragoneita itseään, eli pomojaan.
Älä mene "pelastamaan", sillä nuo eivät ikinä oikeasti ole pulassa!!!
Oikeat kissat ovat tietysti eri asia, kuin uni-leimaiset viirusilmät! - Anonyymi
Olipa hieno uni, ei millään tavalla paha. Ehkä hieman katkeransuloinen lopussa, mutta sehän usein kuuluu elämäänkin. Olet kuitenkin selvästi eläinrakas. Tunnet myötätuntoa eläimiä kohtaan, mikä on hieno ominaisuuus. Varmasti auttaisitkin hätään joutuneita eläimiä mahdollisuuksien mukaan tai hälyttäisit apua, jos et itse pysytyisi auttamaan. Kertoo sinusta paljon hyvää.
Elämä on myös pettymyksiä ja vähän mustasukkaisuuttakin. Ei nekään ole loppupeleissä pahoja asioita, kunhan ne pysyvät aisoissa. Sinä olet niidenkin yläpuolella selvästi, vaikka paljon asioita mietitkin. Pieni alemmuuden tunnekin on ihan normaalia. Kaikilla tulee elämässää joskus pettymyksiä ja heikkoja hetkiä. Voimia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849