Pienessä yksiössä

🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla oven takana ettei kaikki vastteet haise ruoalta.

Sitäpaitsi jos hän käy aikaisin nukkumaan niin hän saattaisi herätä mun iltapuuhiin. Viime yönäkin mun keittiöstä alkoi kuulua jatkuvaa paukuttelua. Popparit poksahteli iloisesti mikrossa levittäen ympärilleen häiritsevää katkua. Vaikka voisinhan minä opetella uusille tavoille ja poksutella ne popparit jo päivällä valmiiksi. Mitäpä en hänen eteensä tekisi 😍

24

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.S. Sorry noi kirjoitusvirheet. Kirjoitettu kännykällä.

      • Anonyymi

        Siis kännissä tarkoitin, sori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis kännissä tarkoitin, sori

        Sillä ei ole kauheasti väliä mitä ajattelet, mutta mun tuntevat tietää etten käytä alkoholia ollenkaan.


    • Anonyymi

      Nyt sun vaatteet haisee pop cornille sitten!

      • 😅 no ei, kun olen vielä maalla. Täällä on keittiö erikseen!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        😅 no ei, kun olen vielä maalla. Täällä on keittiö erikseen!

        Se erillinen keittiö on palvelusyhteiskunnan ajalta kun piika piti piilottaa sinne keittiökoppiin isäntäperheen tieltä...

        Mä teetin keittiöremontin ja lisäsin esimerkiksi keittiösaarekkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se erillinen keittiö on palvelusyhteiskunnan ajalta kun piika piti piilottaa sinne keittiökoppiin isäntäperheen tieltä...

        Mä teetin keittiöremontin ja lisäsin esimerkiksi keittiösaarekkeen.

        Kyllä se erillinen keittiö on ihan kiva. Ei niitä ruoan tuoksuja kuitenkaan saa kaikkia pois millään tuulettimella. Jollei nyt ole ihan sellainen mikä imee vaatteetkin päältä. Ruoanvalmistus on senverran sekavaa puuhaa, ettei se mielestäni sovi muihin olohuonehommeleihin. Lisäksi keittiökalusteet eivät mitenkään miellytä silmää kun ne poikkeavat muusta oleskelutilojen kalustuksesta. Minä kyllä kannatan ehdottomasti erillistä ovellista keittiötä jos sellainen on mahdollista. Vielä jos ruokailutila olisi pois keittiöstä niin se olisi perfekto.

        Aivan älytöntä on rakentaa saunojakin jokaiseen kaupunkikämppään. Ne tilat olisi voinut käyttää pieneen keittiötilaan. Neliöitä menee nyt ihan hukkaan. Vaikka maalla saunonkin joka päivä, niin kaupungissa talvella kävin yhden kerran saunassa. Ei mitään järkeä sulkeutua kuumaan ikkunattomaan koppiin, kun siellä ei voi edes ristikoita täyttää. Maalla sentään on maisemaikkunat, joista voi ihailla ympäröivää luontoa. Eilen ripustin linnunpönttöjäkin niin, että näen asukkaiden touhuja olkkarin ja saunan ikkunoista.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kyllä se erillinen keittiö on ihan kiva. Ei niitä ruoan tuoksuja kuitenkaan saa kaikkia pois millään tuulettimella. Jollei nyt ole ihan sellainen mikä imee vaatteetkin päältä. Ruoanvalmistus on senverran sekavaa puuhaa, ettei se mielestäni sovi muihin olohuonehommeleihin. Lisäksi keittiökalusteet eivät mitenkään miellytä silmää kun ne poikkeavat muusta oleskelutilojen kalustuksesta. Minä kyllä kannatan ehdottomasti erillistä ovellista keittiötä jos sellainen on mahdollista. Vielä jos ruokailutila olisi pois keittiöstä niin se olisi perfekto.

        Aivan älytöntä on rakentaa saunojakin jokaiseen kaupunkikämppään. Ne tilat olisi voinut käyttää pieneen keittiötilaan. Neliöitä menee nyt ihan hukkaan. Vaikka maalla saunonkin joka päivä, niin kaupungissa talvella kävin yhden kerran saunassa. Ei mitään järkeä sulkeutua kuumaan ikkunattomaan koppiin, kun siellä ei voi edes ristikoita täyttää. Maalla sentään on maisemaikkunat, joista voi ihailla ympäröivää luontoa. Eilen ripustin linnunpönttöjäkin niin, että näen asukkaiden touhuja olkkarin ja saunan ikkunoista.

        Mitä lintuja pöntössä asustelee ja onkohan niillä keittiö ja sauna? :/

        Ja eläköön suuri kasvitieteilijä Carl Von Linné! Hän selvitti esimerkiksi tämän:

        "Linné oli esimerkiksi innoissaan eräiden nilviäisten ja naisten sukupuolielinten samankaltaisuudesta. Yhden simpukkalajin anatomisille osille hän antoi sellaisia nimiä kuin vulva, labia ja hymen ja nimesi erään kasvisuvun clitoriaksi."

        "Linné opetti, että kuukautiset on se ruuan ylijäämä, jota ei ole käytetty ravinnoksi tai joka ei ole sekoittunut vereen. Kuukautisvuoto on tervehdyttävä tapahtuma. Miehillä tällaista vuotoa ei ole lukuun ottamatta coituksessa eli yhdynnässä tapahtuvaa siemenvuotoa. Coitus on sekä naiselle että miehelle terveellistä, sillä miehestä poistuu nestettä ja nainen puolestaan saa tätä lämmintä miehistä nestettä. Toisaalta naisesta myös poistuu nestettä, mikä on sekin hyvä asia." :D

        Ja kuinka hieno ohje tämä miehille:

        "Hän esimerkiksi opastaa, mistä voi tunnistaa naiset, jotka ovat halukkaita coitukseen, ja mistä ne, jotka eivät ole. Toisilla naisilla on pienet mutta kuitenkin kohtuullisen kokoiset rinnat, tuikkivat silmät, ja he laulavat mielellään. Sellaiset naiset ovat aina halukkaita coitukseen, Linné tietää. Coitukseen haluttomalla naisella taas on suuret ja veltot rinnat, hän on kalpea ja epäluuloinen ja on taipuvainen lihavuuteen mutta hento raajoiltaan."

        Mahtavaa :D :D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lintuja pöntössä asustelee ja onkohan niillä keittiö ja sauna? :/

        Ja eläköön suuri kasvitieteilijä Carl Von Linné! Hän selvitti esimerkiksi tämän:

        "Linné oli esimerkiksi innoissaan eräiden nilviäisten ja naisten sukupuolielinten samankaltaisuudesta. Yhden simpukkalajin anatomisille osille hän antoi sellaisia nimiä kuin vulva, labia ja hymen ja nimesi erään kasvisuvun clitoriaksi."

        "Linné opetti, että kuukautiset on se ruuan ylijäämä, jota ei ole käytetty ravinnoksi tai joka ei ole sekoittunut vereen. Kuukautisvuoto on tervehdyttävä tapahtuma. Miehillä tällaista vuotoa ei ole lukuun ottamatta coituksessa eli yhdynnässä tapahtuvaa siemenvuotoa. Coitus on sekä naiselle että miehelle terveellistä, sillä miehestä poistuu nestettä ja nainen puolestaan saa tätä lämmintä miehistä nestettä. Toisaalta naisesta myös poistuu nestettä, mikä on sekin hyvä asia." :D

        Ja kuinka hieno ohje tämä miehille:

        "Hän esimerkiksi opastaa, mistä voi tunnistaa naiset, jotka ovat halukkaita coitukseen, ja mistä ne, jotka eivät ole. Toisilla naisilla on pienet mutta kuitenkin kohtuullisen kokoiset rinnat, tuikkivat silmät, ja he laulavat mielellään. Sellaiset naiset ovat aina halukkaita coitukseen, Linné tietää. Coitukseen haluttomalla naisella taas on suuret ja veltot rinnat, hän on kalpea ja epäluuloinen ja on taipuvainen lihavuuteen mutta hento raajoiltaan."

        Mahtavaa :D :D :D

        Pönttöjen suuaukko on suunniteltu pikkulinnuille. Niitä siellä ei tietenkään vielä ole, kun ei ole pesimäkausi. Jossakin ohjeessa sanottiin, että pöntön voi ripustaa nyt jo niin linnut pääsevät talvella pönttöihin lämmittelemään. Siitä en päässyt selville mihin ilmansuuntaan suuaukko tulee asentaa, joten laitoin pöntöt niinpäin, joka mulle on sopivin tarkkailun kannalta. Toisaalta ne ovat myös siihen suuntaan, josta vähiten tuulee.

        Eipä nuo Linnén opetukset näköjään palstan asioista paljon poikkea. Teoria on kuitenkin teoriaa ja tässä tapauksessa yhden tiedemiehen kokemusta. Siihen ei kannata liikaa tukeutua. Ennemmin kannattaa ulkoilla ja seurata elämää palstan ulkopuolelta näin kesäisin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Pönttöjen suuaukko on suunniteltu pikkulinnuille. Niitä siellä ei tietenkään vielä ole, kun ei ole pesimäkausi. Jossakin ohjeessa sanottiin, että pöntön voi ripustaa nyt jo niin linnut pääsevät talvella pönttöihin lämmittelemään. Siitä en päässyt selville mihin ilmansuuntaan suuaukko tulee asentaa, joten laitoin pöntöt niinpäin, joka mulle on sopivin tarkkailun kannalta. Toisaalta ne ovat myös siihen suuntaan, josta vähiten tuulee.

        Eipä nuo Linnén opetukset näköjään palstan asioista paljon poikkea. Teoria on kuitenkin teoriaa ja tässä tapauksessa yhden tiedemiehen kokemusta. Siihen ei kannata liikaa tukeutua. Ennemmin kannattaa ulkoilla ja seurata elämää palstan ulkopuolelta näin kesäisin.

        Hei nyt on lauantai, yritä löysätä nutturaa. :)

        Toihan noissa Linnen valistuksissa naurattaakin kun ne on kuin huumoria mutta melkein 300 vuotta sitten hän oli edelläkävijä! :D

        "Opetuksessaan Linné kuvailee miehen ja naisen kiihottumisen havainnollisesti. Mies ”palaa kaipauksesta naisen syleilyyn”, hänen ”miehisyytensä tulee suoraksi ja jäykäksi, ja siten se voi löytää tiensä rouva Venuksen luo eteisvulvan kautta”. Naisväen ruumiissa ”tapahtuu melkein samanlainen paisuminen ja veren virtaus, vaikkakaan heidän elimensä eivät tule koviksi kuten miesväellä vaan löysiksi, märiksi ja pehmeiksi.”

        https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000008899122.html

        :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei nyt on lauantai, yritä löysätä nutturaa. :)

        Toihan noissa Linnen valistuksissa naurattaakin kun ne on kuin huumoria mutta melkein 300 vuotta sitten hän oli edelläkävijä! :D

        "Opetuksessaan Linné kuvailee miehen ja naisen kiihottumisen havainnollisesti. Mies ”palaa kaipauksesta naisen syleilyyn”, hänen ”miehisyytensä tulee suoraksi ja jäykäksi, ja siten se voi löytää tiensä rouva Venuksen luo eteisvulvan kautta”. Naisväen ruumiissa ”tapahtuu melkein samanlainen paisuminen ja veren virtaus, vaikkakaan heidän elimensä eivät tule koviksi kuten miesväellä vaan löysiksi, märiksi ja pehmeiksi.”

        https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000008899122.html

        :D

        En ymmärrä. Jotenkin minua ei vaan naurata. Johtuukohan se siitä, että kiinnostus on suuntautunut kehittävämpiin asioihin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ymmärrä. Jotenkin minua ei vaan naurata. Johtuukohan se siitä, että kiinnostus on suuntautunut kehittävämpiin asioihin.

        Mitä nyt rennomalla asenteella olisi ihanampaa ja se vaikuttaa jopa mielialaan ja habitukseenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt rennomalla asenteella olisi ihanampaa ja se vaikuttaa jopa mielialaan ja habitukseenkin.

        Mulla on ihan rento asenne ja mieliala. Ei vaan kiinnosta toisten ihmisten alaosasto. Kirosanat ja kaksimieliset vitsitkään ei vain ole mun juttu. Eikä mun tarvitse nauraa tekonaurua asioille mitkä ei naurata.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on ihan rento asenne ja mieliala. Ei vaan kiinnosta toisten ihmisten alaosasto. Kirosanat ja kaksimieliset vitsitkään ei vain ole mun juttu. Eikä mun tarvitse nauraa tekonaurua asioille mitkä ei naurata.

        Tosikkous on vain mänttiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosikkous on vain mänttiä.

        Kaikkien mielestä huumori ei vain ole tuollaista "mänttiä". Hyvä huumori on sellaista, joka vaatii vähän älynystyröitä eikä sitä kuule lähiöpubin baaritiskillä


    • Anonyymi

      Laita liesituuletin päälle ja ilmanvaihto kuntoon, niin keittiön hajut menee suoraan ulos.

      • Anonyymi

        Toimii vain omakotitaloissa!


      • Ilmanvaihto toimii hyvin, kun laittaa keittiön oven kiinni ja ikkunan/ikkunat auki🤔 säästyy luontoakin, kun ei tarvi käyttää sähköisiä tuulettimia.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ilmanvaihto toimii hyvin, kun laittaa keittiön oven kiinni ja ikkunan/ikkunat auki🤔 säästyy luontoakin, kun ei tarvi käyttää sähköisiä tuulettimia.

        Ja sitten on sisällä miljoona, miljoona, miljoona itikkaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten on sisällä miljoona, miljoona, miljoona itikkaa!

        Mulla on hyttysverkko ikkunan edessä. Tämä on muutenkin niitä harvinaisia kesiä, jolloin ei tarvitse itikoista välittää. Voi ihan rauhassa ulkonakin olla hihattomassa puserossa. Helle vei paarmatkin tai sitten ne siirtyivät paremmille apajille lehmien kimppuun.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ilmanvaihto toimii hyvin, kun laittaa keittiön oven kiinni ja ikkunan/ikkunat auki🤔 säästyy luontoakin, kun ei tarvi käyttää sähköisiä tuulettimia.

        Sitten ikkunasta kuuluu lintujen ja matujen rääkymistä. Kunnon poistopuhallin vaan hormiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ikkunasta kuuluu lintujen ja matujen rääkymistä. Kunnon poistopuhallin vaan hormiin.

        No lintujen laulu voisi olla sievempää. Pikkulinnut hävisi kun viereinen metsä hakattiin pois. Varis ja korppi ei oikein viehätä äänellään. Matut on onneksi kaukana ja öiseen aikaan naapurimaan rekkareilla varustetuissa autoissa ajeleva poppoo on hiljaista porukkaa salakähmäisillä reissuillaan. Varkaita ja vakoilijoita.


    • Vitseistä puheenollen:

      Mikä on koiran pitsitekele? -haupitsi

      Mistä tietää että siivooja on töissä?
      Parkkipaikalla on rättisitikka

      Mikä on suomalaisten oma tauti? pipolaarinen oireyhtymä.

      Mitä sika sanoi kun sitä kiusattiin?
      Tämä on kinkkukiusausta

      Valioyksilö:
      Hänellä on luteeton ruokavalio

      • Anonyymi

        Mäntimpää alakouluikäisten vitsikirjasta kopioitua vitsien tynkää! :D

        Nauratti vielä 10-vuotiaana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3249
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    6. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      51
      1070
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      974
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe