Resussienhallinta

Anonyymi

Windows näyttää Resussienhallinnassa "Viimeisimmät tiedostot" osion, mutta siinä näytetään vain 20 tiedostoa. Missä tämä lukumäärä on määritelty, ja voiko sitä muuttaa isommaksi? Tuo 20 tiedostoa on aivan liian pieni, tarvittava tiedosto häviää pois liian äkkiä.

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa pohdintaa asiasta?:
      "To increase the number of recent files

      Note: By default 10 most recent items are shown in Jump List for any application. You can however, change the number from default 10 to something else.

      How to change the number of recent items to display in Jump Lists using Registry edit:

      Press Windows R keys, type in regedit and press Enter.
      Navigate to:

      HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
      In the right pane double click on the Start_JumpListItems to modify it.
      Enter a number between 0 to 60.
      Restart the computer."

      • Anonyymi

        Minun windowsissa tuosta hakemistopolusta ei löytynyt "Start_JumpListItems" kohtaa lainkaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole. Tuossa neuvotaan tekemään se avain itse:
        https://www.windowscentral.com/how-raise-number-items-jump-lists-windows-10

        Tuotakin voisi harkita...
        Tuossa esimerkissä valitaan 32 bittinen vaihtoehto, onko se yhteydessä mitenkään siihen onko itse windows 32 vai 64 bittinen?
        Epäillään myöskin yli 20 tiedostomäärän toimivuutta, minulla jo nykyiselläänkin on juuri 20 tiedostoa listalla.


      • Anonyymi

        Eihän windows edes toimi! Vaihka kuinka loitsuisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotakin voisi harkita...
        Tuossa esimerkissä valitaan 32 bittinen vaihtoehto, onko se yhteydessä mitenkään siihen onko itse windows 32 vai 64 bittinen?
        Epäillään myöskin yli 20 tiedostomäärän toimivuutta, minulla jo nykyiselläänkin on juuri 20 tiedostoa listalla.

        Ei toimi tämäkään ohje, vaikka tuon rivin lisää rekisteriin, ei sillä ole mitään vaikutusta. Entinen määrä tiedostoja säilyy listalla, vaikka laittaisi pienempää tai suurempaa lukemaa rekisteriin.


      • Anonyymi

        WINDOWS ON AINA KAMALAA TUSKAA!


      • Anonyymi

        On se windows sitten hankala tapaus!


    • Anonyymi

      Itselläni on kansio, missä isohko määrä aktiivikäytössä olevia tiedostoja. Päästäkseni mahdollisimman helposti kiinni kohteeseen olen kiinnittänyt kyseisen kansion pikakäyttöön. (Kursori kansion päälle ja kakkospainikkeella alivalikosta...)

      Pikakäyttöön kiinnitettyjä kansioita ei tarvitse aina metsästää pitkien polkujen päästä mikä helpottaa rutiinien pyörittämisessä. Resurssienhallinta listaa pikakäyttökohteet aina ensimmäisenä vasemmassa laidassa.

      • Anonyymi

        Kansioiden lista on eri juttu, sille ei ole paljoakaan käyttöä.
        Tiedostojen lista menee aivan liian äkkiä ympäri ja uusiksi, jotta se vastaisi tarkoitustaan. Eikä siihen edes voi kiinnittää niitä eniten käytettyjä tiedostoja. Aivan tärkeimmille tiedostoille voi tietysti tehdä pikakuvakkeen työpöydälle.


      • Anonyymi

        Ohjeita tuohon näyttää netissä olevan pilvin pimein, mutta ne ovat näköjään kaikki jo vanhentuneita. Voi olla että nykyiset versiot kympistä, eivät tue lainkaan rekisteriin tehtäviä asetuksia tuon suhteen. Pitäisi päästä suoraan lähdekoodista muuttamaan listan pituutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeita tuohon näyttää netissä olevan pilvin pimein, mutta ne ovat näköjään kaikki jo vanhentuneita. Voi olla että nykyiset versiot kympistä, eivät tue lainkaan rekisteriin tehtäviä asetuksia tuon suhteen. Pitäisi päästä suoraan lähdekoodista muuttamaan listan pituutta.

        Näin se on, tuo listan pituus 20 on koodattu kiinteäksi arvoksi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe