Laitan sulle tähän tiedoksi

Anonyymi

nallukkani, että rakastan sua enempi kuin mitään koskaan. Vaikka sen jo tiedätkin.
Laitoin sinne eiliseenkin jotain, mutta sen on muut vähän sotkeneet tunnistellen meidät yhdeksi. Me ollaan yhtä, siitä ei ole epäilystäkään.
Kivaa päivää parhaalle. Rakastan sut :)
Hehkusi

145

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      I love you more than,,,

    • Anonyymi

      Tuomolta Hannalle pus pus

      • Anonyymi

        Mistäköhän just Hanna on osattu tähän valita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäköhän just Hanna on osattu tähän valita?

        Ei ollut minulta tuo vastaus. 05.08.2022 14:13
        Vaan kiusan tekiältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta tuo vastaus. 05.08.2022 14:13
        Vaan kiusan tekiältä.

        Eikä multakaan. Ei liity tähän aloitukseen mitenkään. Hän kirjoittaa noita tuomo juttuja joka ikiseen viestiketjuun täällä. Se on joku seonnut. Ei niistä kannata välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäköhän just Hanna on osattu tähän valita?

        Tuomo ja Hanna kaipasivat täällä vuosia toisiaan. Tuskin oikeat nimet, käyttivät vaan niitä. Ei sitä ole "osattu valita" vaan he olivat tällä aikansa, siitä se tulee.


    • Anonyymi

      En löytän tätä aiemmin :) Tiedän ja tunnen rakkauden. Tavallaan hauskaa, ku me tiedetään totuus ja nää luulevat sen niin varmoina tietävänsä :)) Vaikka välil on tääl palstalla sekoilua, niin se vaa vahvistaa rakkauttani sinuun. Päivä päivältä rakastan enemmän vaikka aina luulen, että tän enempää ei voi rakastaa :)

      • Anonyymi

        Niin tunnen mäkin rakkauden. Se on tunne joka saa välillä myös sekoilemaan, mutta mikään ei tätä vähennä multa :) Se on ja pysyy, vahvistuu ja kasvaa. Tekee maailmasta paljon kauniimman. Hymyilen sulle nyt ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tunnen mäkin rakkauden. Se on tunne joka saa välillä myös sekoilemaan, mutta mikään ei tätä vähennä multa :) Se on ja pysyy, vahvistuu ja kasvaa. Tekee maailmasta paljon kauniimman. Hymyilen sulle nyt ihana :)

        Ja minä hymyilen sulle :) Voi että, sun hymysi vois valaista koko maapallon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä hymyilen sulle :) Voi että, sun hymysi vois valaista koko maapallon :)

        Mutta kun sä jo valaiset sen mulle, koko maapallon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun sä jo valaiset sen mulle, koko maapallon :)

        Enkä valaise, olen nalle vaan :) Kahvittelen auringossa ja olen iloinen, mutta jotain puuttuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä valaise, olen nalle vaan :) Kahvittelen auringossa ja olen iloinen, mutta jotain puuttuu...

        Sä et ole mikään vaan nalle, sä oot mun nalle :) Mä oon sisällä ja jotain puuttuu täälläkin.. sä nalleseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole mikään vaan nalle, sä oot mun nalle :) Mä oon sisällä ja jotain puuttuu täälläkin.. sä nalleseni.

        Nymfon himokkaat vastaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nymfon himokkaat vastaukset

        Varmaan tuli alitajuisesti tolleen väärin multa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä valaise, olen nalle vaan :) Kahvittelen auringossa ja olen iloinen, mutta jotain puuttuu...

        Joudun tästä nyt poistumaan hetkeksi, joten älä nyt vaan kuvittele mun mitään ikävää kirjoittavan sillä aikaa kun oon poissa. Tänään kirjoitan vain rakkautta. Rakastan sua ja palaan taas :) Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun tästä nyt poistumaan hetkeksi, joten älä nyt vaan kuvittele mun mitään ikävää kirjoittavan sillä aikaa kun oon poissa. Tänään kirjoitan vain rakkautta. Rakastan sua ja palaan taas :) Rakastan sut.

        Juu hauskaa iltaa :) En kuvittele, anteeks ku olin eilen tyhmä. Nyt mul on hyvää aikaa ettii sulle iltalaulu. Ja toi himokommentti oli sit joltaa muulta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu hauskaa iltaa :) En kuvittele, anteeks ku olin eilen tyhmä. Nyt mul on hyvää aikaa ettii sulle iltalaulu. Ja toi himokommentti oli sit joltaa muulta :)

        Et ollut tyhmä ja tiesin että se kommentti ei ollut sulta. En mä koko iltaa oo poissa. käväsen vaan jossain.


      • Anonyymi

        ensimmäisenä paikalla, ei tarvi ;D


      • Anonyymi

        menkää pois asentoinenne. Lapsilla on lempipyyhekumit ja lempikiiltokuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menkää pois asentoinenne. Lapsilla on lempipyyhekumit ja lempikiiltokuvat.

        Turha valehella, kyl sie mietit kuitenki noita asioita :) Kerro vaan rohkeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha valehella, kyl sie mietit kuitenki noita asioita :) Kerro vaan rohkeesti

        Tietysti mietin. Mutta sinun tekstit on silti typeriä :) En minä noin kirjoittaisi.


    • Anonyymi

      No jox nainen oot löytän paremman. Kirjotit eilen et myönnät kyllä löytäväs paremman ja ei oo menetts jos tuo mies ei siuta halua

      • Anonyymi

        Ei oo kirjottan mitää tollasta. Turhaa muutenkaa tollasta jauhat tänne ku haluan ton naisen enemmän ku mitää muuta. Se on mun kaikki :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kirjottan mitää tollasta. Turhaa muutenkaa tollasta jauhat tänne ku haluan ton naisen enemmän ku mitää muuta. Se on mun kaikki :)

        Niin säkin mun. Ei välitetä tuosta vääntelijästä. Se nauttii kun saa vääristellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin säkin mun. Ei välitetä tuosta vääntelijästä. Se nauttii kun saa vääristellä.

        vääristely näyttää joskus todella hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vääristely näyttää joskus todella hyvältä

        Haluisin et tuomo-nalle ottaa mut tähtitaivaan alla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin et tuomo-nalle ottaa mut tähtitaivaan alla :)

        Älä nallukka välitä näistä. Hirveästi pitää kiusata kun itsellä ei ole ketään. Tunteettomia mitättömyyksiä. Mistään tuomoista ei ole kyse kuin yhden sekoilijan päässä näillä palstoilla.


    • Anonyymi

      Yks ja sama henkilö.

      • Anonyymi

        Jatkakaa vaa, naurattaa vaa lukea näitä ku ootte niiiin vääräs :) Tai siis sinä oot yks ja sama henkilö. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkakaa vaa, naurattaa vaa lukea näitä ku ootte niiiin vääräs :) Tai siis sinä oot yks ja sama henkilö. :)

        näillä tää on jokapäiväinen harrastus, kertoo paljon heistä ystävyksistä tai jopa jengistä . ja jos vähääkään jatkaa näiden lukemista niin voi jopa kuvitella harhoja jostain todella sairaista asioista mihin näillä viitataan.. Tutkintahan on päällä ja menee jonkun aikaa niiden selvittelyissä ja löytyykö taustalla asioita jotka herättävät ... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näillä tää on jokapäiväinen harrastus, kertoo paljon heistä ystävyksistä tai jopa jengistä . ja jos vähääkään jatkaa näiden lukemista niin voi jopa kuvitella harhoja jostain todella sairaista asioista mihin näillä viitataan.. Tutkintahan on päällä ja menee jonkun aikaa niiden selvittelyissä ja löytyykö taustalla asioita jotka herättävät ... ?

        Kamala näitä harhaisimpia. Sinua tarkoitan nyt :) En meitä rakastuneita. Vai että ihan jengi takana tässä. huh, anteeksi kun nauran minäkin. Sellaista lakia ei ole joka kieltäisi minua ja häntä (kenelle juuri vastasit) rakastamasta toisiamme täällä ja kaikkialla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamala näitä harhaisimpia. Sinua tarkoitan nyt :) En meitä rakastuneita. Vai että ihan jengi takana tässä. huh, anteeksi kun nauran minäkin. Sellaista lakia ei ole joka kieltäisi minua ja häntä (kenelle juuri vastasit) rakastamasta toisiamme täällä ja kaikkialla :)

        Tutkinta on päälla ja kaikki selviää aikanaan. Sama henkilö olette. Sairasta ja surullistaki vaiko kenties pastalle palkattu kirjoittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkinta on päälla ja kaikki selviää aikanaan. Sama henkilö olette. Sairasta ja surullistaki vaiko kenties pastalle palkattu kirjoittaja

        Ihan vapaasti ottaa virkavalta yhteyttä sitten kun miehen rakastaminen tällä palstalla on rikos. Lakimuutoksia odotellessa... En mitenkään voi olla kaikki henkilöt täällä palstalla. Tiedätkö sinä mikä meidän ero on, sinun ja minun? Minä tiedän että sinä olet harhainen, sinä vaan arvailet. t. rakastunut nainen


    • Anonyymi

      Siltäkö nyt tuntuu?

      • Anonyymi

        Nyt siltä, mutta ootan jo vesikielellä ukon väärää sanaa että pääsen huutaa sille! Täällä määrään minä


      • Anonyymi

        Tältä on tuntunut jo pidempään. En jaksa tänään vääntää kenenkään kanssa. Jutelkaa te muut. Mä vastailen nyt vain hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt siltä, mutta ootan jo vesikielellä ukon väärää sanaa että pääsen huutaa sille! Täällä määrään minä

        "Tältä on tuntunut jo pidempään" On huomattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tältä on tuntunut jo pidempään" On huomattu!

        Ei tuo "väärän sanan odottelija" ollut mä, tuo on se yksinäinen perässäroikkuja esiintyjä kiusaaja. palstan turhin. En välitä hänestä, oon onnellinen. Koska rakastan yhtä nallukkaa..


    • Anonyymi

      kyllä kynä oikein hehkuu kun tänne riipustat ikävääsi ;)

      • Anonyymi

        Vaan enpä kirjoitakaan kynällä vaan ihan näppäimistöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan enpä kirjoitakaan kynällä vaan ihan näppäimistöllä.

        tökit sitä kuitenkin jollain keltasella


    • Anonyymi

      Haaveisa on kiva elää suosittelen että otat rakkaaseesi henk.koht. Yhteyttä muutoin on luultavampaa että menetät hänet elämästäsi🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Mun ei pitän kommentoida näihin, mut sullekin tiedoksi et ei hän minua menetä yhtään mihinkään. Kun tykkään hänestä enemmän ku kuu tähdistä. Enkä minäkään ajattele hän multa mihinkään katoais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei pitän kommentoida näihin, mut sullekin tiedoksi et ei hän minua menetä yhtään mihinkään. Kun tykkään hänestä enemmän ku kuu tähdistä. Enkä minäkään ajattele hän multa mihinkään katoais

        Samaa mieltä ihana. Kyllä me tää selvitellään ilman palstalaisten apua. Kyllä me osataan :) Tulin takas ja kaivan sulle kohta yhden kappaleen minkä kuulin äsken. Tulit siitä niin mieleen.. oot kyllä koko ajan mielessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei pitän kommentoida näihin, mut sullekin tiedoksi et ei hän minua menetä yhtään mihinkään. Kun tykkään hänestä enemmän ku kuu tähdistä. Enkä minäkään ajattele hän multa mihinkään katoais

        Tää on sulle. Koska oot parasta mitä tiedän.
        https://www.youtube.com/watch?v=nAKHdpCwJy8


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvät sanat :) Sydän tekee mitä sydän haluaa, ja se haluaa sut :)

        Samat sanat, siksi sen jaoinkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat, siksi sen jaoinkin :)

        Ihanaa et jaoit ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa et jaoit ♥️

        Taitaa jakaa vähä muutaki 🍑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa et jaoit ♥️

        Rakastan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua :)

        Käytät kahta rakastan sua ja sut. Meneekö persoonat sekasin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät kahta rakastan sua ja sut. Meneekö persoonat sekasin?

        Ei kun se sut kuulostaa omissa korvissa jotenkin kivalta. Rakastan sua (häntä), se on se mitä tunnen.. rakastan sut (hänet) on toimintaa enempi.. fyysisempää. Älä vaivaa päätäsi sillä. Se on hänelle, ei sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se sut kuulostaa omissa korvissa jotenkin kivalta. Rakastan sua (häntä), se on se mitä tunnen.. rakastan sut (hänet) on toimintaa enempi.. fyysisempää. Älä vaivaa päätäsi sillä. Se on hänelle, ei sinulle.

        Minä nalle oon kyl ymmärtän mitä hän tarkottaa noilla :) Ja minäkii rakastan sua ja haluan myös rakastaa sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nalle oon kyl ymmärtän mitä hän tarkottaa noilla :) Ja minäkii rakastan sua ja haluan myös rakastaa sut :)

        Mä haluun sut ja sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sut ja sua :)

        Antaa palstaharhailijan luulla mitä haluaa :) Onko hän nyt vaihtan rooliia siitä miesten kaatajasta johonkin salapoliisin vai :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa palstaharhailijan luulla mitä haluaa :) Onko hän nyt vaihtan rooliia siitä miesten kaatajasta johonkin salapoliisin vai :)

        Ei tuo ole sama, en usko. Vaikka se miestenkaataja kiusaa meitä niin hän on suht järjissään. Ei kuvittele meitä peikoiksi sentäs. Tämä joka näkee yhden miehen kaikkialla on oikeasti sekaisin. Vähän pelottavakin. Todennäköisesti kaikki palstatekstit on sille oikeasti joku yksi mies. Ei siis kiusaa pahuuttaan vaan harhoissaan.
        Ei liity meihin. Unohdetaan ne. Miellä on tää meidän juttu ja muilla on omat taistelunsa :) Mä vaan rakastan sua. Enkä provosoidu tänään mistään. Kunpa vaan olisit oikeasti nyt vieressä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole sama, en usko. Vaikka se miestenkaataja kiusaa meitä niin hän on suht järjissään. Ei kuvittele meitä peikoiksi sentäs. Tämä joka näkee yhden miehen kaikkialla on oikeasti sekaisin. Vähän pelottavakin. Todennäköisesti kaikki palstatekstit on sille oikeasti joku yksi mies. Ei siis kiusaa pahuuttaan vaan harhoissaan.
        Ei liity meihin. Unohdetaan ne. Miellä on tää meidän juttu ja muilla on omat taistelunsa :) Mä vaan rakastan sua. Enkä provosoidu tänään mistään. Kunpa vaan olisit oikeasti nyt vieressä..

        Voi olla niin. Oli ketä oli :) Juu sun pitäs olla mun kainalos kattomas telkkarii ni ei pelottas tuollaset sekoilijat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niin. Oli ketä oli :) Juu sun pitäs olla mun kainalos kattomas telkkarii ni ei pelottas tuollaset sekoilijat

        Nahjuksen puhetta. Naiset kaipaa actionii eikä telkkarin tuijotusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niin. Oli ketä oli :) Juu sun pitäs olla mun kainalos kattomas telkkarii ni ei pelottas tuollaset sekoilijat

        Niin pitäs. Miten me ollaan tästäkin niin samaa mieltä rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niin. Oli ketä oli :) Juu sun pitäs olla mun kainalos kattomas telkkarii ni ei pelottas tuollaset sekoilijat

        Ethän sä kyllästy minuun koskaan rakas? Osaan olla tosi tylsä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä kyllästy minuun koskaan rakas? Osaan olla tosi tylsä välillä.

        Ei se haittaa nallukkani. Mut älä oo nahjus, olem viriili nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa nallukkani. Mut älä oo nahjus, olem viriili nainen

        Kysyin nallukalta, en sulta sivullinen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin nallukalta, en sulta sivullinen :)

        No luuletko et haittaa tylsää miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin nallukalta, en sulta sivullinen :)

        Sehän se vasta jotakin, kun itse kirjoittaa koko tarinan, siis mielikuvitus harha tarinan toi gay mies, tää nallukkaei miehiä kaipaa, joten etsi vaan sitä miestä täältä palstalta harhoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luuletko et haittaa tylsää miestä?

        Ollaan yhdessä tylsiä :) Mikäs sen romanttisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan yhdessä tylsiä :) Mikäs sen romanttisempaa.

        En oo kirjottan 20:49 jälkee mitään noist. Mut en minä kaipaa mitään toimintaa tai vastaavaa.. ku mulle riittäs et oot vaa kainalos ja mul ei ois ikinö tylsää tai ikävää enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se vasta jotakin, kun itse kirjoittaa koko tarinan, siis mielikuvitus harha tarinan toi gay mies, tää nallukkaei miehiä kaipaa, joten etsi vaan sitä miestä täältä palstalta harhoissa!

        Älä sinä näillä päätäsi vaivaa. Me ollaan yksi teille muille. Mulle se sopii mainiosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo kirjottan 20:49 jälkee mitään noist. Mut en minä kaipaa mitään toimintaa tai vastaavaa.. ku mulle riittäs et oot vaa kainalos ja mul ei ois ikinö tylsää tai ikävää enää

        Niin arvelinkin, että oli vaan tuo joka yritti esiintyä mulle minuna. Ei tienny kumpi meistä kysyi.
        Mullekin riittäisi. En tietäisi mitään sen ihanampaa kuin maailman tylsin ilta sun kaa.. eikä mulla olis yhtään tylsää hetkeäkään. Oon niin rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo kirjottan 20:49 jälkee mitään noist. Mut en minä kaipaa mitään toimintaa tai vastaavaa.. ku mulle riittäs et oot vaa kainalos ja mul ei ois ikinö tylsää tai ikävää enää

        Oot sä väsynyt kulta? Olet ollut hiljainen tänään. Etsinkö mä meille unibiisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä väsynyt kulta? Olet ollut hiljainen tänään. Etsinkö mä meille unibiisin?

        Oon vähä väsynyt, ja minuu viel harmittaa ku kysyin tyhmii ja loukkasin sinuu. On mul kappale jo. Laitan sen ihan just :)

        "Kun yössä yksin vaeltaa
        Voi kaltaisensa kohdata
        Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
        Ei etäisyys, ei vuodetkaan
        Ei mikään meitä erota"

        (Tää ei ollu viel se biisi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon vähä väsynyt, ja minuu viel harmittaa ku kysyin tyhmii ja loukkasin sinuu. On mul kappale jo. Laitan sen ihan just :)

        "Kun yössä yksin vaeltaa
        Voi kaltaisensa kohdata
        Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
        Ei etäisyys, ei vuodetkaan
        Ei mikään meitä erota"

        (Tää ei ollu viel se biisi)

        Et ole loukannut tai kysynyt tyhmiä, älä sellaisia enää mieti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole loukannut tai kysynyt tyhmiä, älä sellaisia enää mieti.

        Olet kaunein ja ihanin :) Hyvää yötä rakkaus.
        Minusta tää oli aika ihana
        https://youtu.be/ISeAUUErGtI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaunein ja ihanin :) Hyvää yötä rakkaus.
        Minusta tää oli aika ihana
        https://youtu.be/ISeAUUErGtI

        Säpäs oot maailman ihanin. Niin olikin aivan ihana, unikin tulee nyt paremmin.
        Ja lähekkäin se uni tietysti vaikka olis niin kuuma, että peitto on liikaa :)
        Hyvää yötä ykkönen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säpäs oot maailman ihanin. Niin olikin aivan ihana, unikin tulee nyt paremmin.
        Ja lähekkäin se uni tietysti vaikka olis niin kuuma, että peitto on liikaa :)
        Hyvää yötä ykkönen :)

        No ottakaa peitto pois ja vaatteet ku noin toisistanne tykkäätte. Rakastakaa koko hemmetin yö


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ottakaa peitto pois ja vaatteet ku noin toisistanne tykkäätte. Rakastakaa koko hemmetin yö

        No hemmetti kaikki aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hemmetti kaikki aikanaan.

        Monta kertaa yössä, olen ladannut tykkiäni kaiken tämän ajan ja ekalla kerralla lasti tulee pelkästä työnnöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on sullekin rakas. Älä ota sananmukaisesti :) Tää oli vaan jotenkin hauska kun vahingossa avasin..

        https://www.youtube.com/watch?v=k1afnxUrG64

        Tää oli kyl tosi kiva. Kiitos tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli kyl tosi kiva. Kiitos tästä

        Sä oot tosi väsyneen olonen? Toivottavasti kaikki on muuten hyvin ja tunteet ennallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot tosi väsyneen olonen? Toivottavasti kaikki on muuten hyvin ja tunteet ennallaan?

        Taitaa olla mätisäkil masikset :D D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli kyl tosi kiva. Kiitos tästä

        Älä kuuntele tuota sivullista. Tulee ihan paha olo hänestä. Rakastan sua muista se. Jatketaan taas kun oot virkeempi :) Muista pestä hampaat rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot tosi väsyneen olonen? Toivottavasti kaikki on muuten hyvin ja tunteet ennallaan?

        Ei mun tunteet suhun katoais vaikka mikä ois. Särkee selkää tosin paljon ja muutenki alkaa taas olla pimeät illat eikä oo kiva olla yksin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tunteet suhun katoais vaikka mikä ois. Särkee selkää tosin paljon ja muutenki alkaa taas olla pimeät illat eikä oo kiva olla yksin :(

        Ei munkaan tunteet katoa suhun. Voitas me olla yhdessäkin. Mun mielestä ainakin.
        Hieroisin sitä kipeää selkää ihan hellästi, en satuttaisi enempää.


      • Anonyymi

        Niin, toivottavasti joskus oikeastikin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, toivottavasti joskus oikeastikin :(

        Enkö sit oo nyt mitään sulle vai? Kyl ajattelen sinut ihan oikeasti. Rakastan sut :) anteeks ku oon vaisu, mut mua särkee tosi paljo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö sit oo nyt mitään sulle vai? Kyl ajattelen sinut ihan oikeasti. Rakastan sut :) anteeks ku oon vaisu, mut mua särkee tosi paljo

        Olet tietysti, en tässä muuten roikkuisi päivästä toiseen :) Rakastan myös, mutta eihän tämä sama asia oo kuin oikeasti yhdessäolo, sitä vaan tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö sit oo nyt mitään sulle vai? Kyl ajattelen sinut ihan oikeasti. Rakastan sut :) anteeks ku oon vaisu, mut mua särkee tosi paljo

        Siis toi oli vaa olevinaa hauska "heitto". Tietysti tiedän mitä tarkotat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi oli vaa olevinaa hauska "heitto". Tietysti tiedän mitä tarkotat :)

        Mikä oli hauska heitto? en pysy mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tietysti, en tässä muuten roikkuisi päivästä toiseen :) Rakastan myös, mutta eihän tämä sama asia oo kuin oikeasti yhdessäolo, sitä vaan tarkoitin.

        Tiedän, tiedän... Voisitko sit vaa olla täs? Enkä anna sun alkaa pilaamaa käsiäs minun hierontaan. Mun kuuluu hieroa sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli hauska heitto? en pysy mukana.

        Ei kai mikää :( ku sanoin vaa leikilläni vähä et enkö oo mitää sulle. Tiedän ja tunnen et olen :) Ja oon niin onnellinen siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai mikää :( ku sanoin vaa leikilläni vähä et enkö oo mitää sulle. Tiedän ja tunnen et olen :) Ja oon niin onnellinen siitä

        Tuntuuko susta etten ole se ketä kaipaat oikeasti vai mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, tiedän... Voisitko sit vaa olla täs? Enkä anna sun alkaa pilaamaa käsiäs minun hierontaan. Mun kuuluu hieroa sut :)

        En minä vaa osaa 😔Olla tässä mun vieressä, kainalossa, niin kinni että tunnen kuinka sun sydän lyö ja tunnen sun hengityksen ihollani. Meen hammaspaikalle, tuu viereen vai joudunko sohvalle ku en osaa kertoa mitä tarkotan :( hyvää yötä 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaa osaa 😔Olla tässä mun vieressä, kainalossa, niin kinni että tunnen kuinka sun sydän lyö ja tunnen sun hengityksen ihollani. Meen hammaspaikalle, tuu viereen vai joudunko sohvalle ku en osaa kertoa mitä tarkotan :( hyvää yötä 🥺

        Ihan kun tässä olisi joku kolmaskin nyt etkä sinä ollenkaan. Onko tuo edes sulta vai matkiiko joku meidän juttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko susta etten ole se ketä kaipaat oikeasti vai mistä on kyse?

        En oo sanon mitää sellast. Mun sydän itkee ku sanot noin.. meen petiin, mut en varmana nuku tänä yönä 😥😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaa osaa 😔Olla tässä mun vieressä, kainalossa, niin kinni että tunnen kuinka sun sydän lyö ja tunnen sun hengityksen ihollani. Meen hammaspaikalle, tuu viereen vai joudunko sohvalle ku en osaa kertoa mitä tarkotan :( hyvää yötä 🥺

        Jatkoitko sä omaasi näitä tekstejä vai oliko tässä kolmaskin? kerrotko ennenkun meet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo sanon mitää sellast. Mun sydän itkee ku sanot noin.. meen petiin, mut en varmana nuku tänä yönä 😥😥

        En tiedä onko nämä sulta vai sotkeeko joku sivusta taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun tässä olisi joku kolmaskin nyt etkä sinä ollenkaan. Onko tuo edes sulta vai matkiiko joku meidän juttuja?

        On ne multa.. laitoin vain noi emojit mitä en yleensä käytä koska saat mut surulliseks ku epäilet noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko nämä sulta vai sotkeeko joku sivusta taas?

        Lue ne rakas huolella, ne on multa, mut hätiköit nyt ihan turhaan. Ku sinä oot oikea enkä ole mitään sellasta sanonut ettet olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne multa.. laitoin vain noi emojit mitä en yleensä käytä koska saat mut surulliseks ku epäilet noin.

        Parantele itsesi. Kuulostat tosi erilaiselta kuin tänään päivällä. Anteeksi jos minä sen aiheutin tai muuten pahaa mieltä sulle. Ei ollut tarkoitus, yritin vaan saada selvää ootko se sinä vai et. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parantele itsesi. Kuulostat tosi erilaiselta kuin tänään päivällä. Anteeksi jos minä sen aiheutin tai muuten pahaa mieltä sulle. Ei ollut tarkoitus, yritin vaan saada selvää ootko se sinä vai et. Hyvää yötä.

        Älä mene viel. Kerro jooko mikä sinua mietityttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene viel. Kerro jooko mikä sinua mietityttää?

        Ei mikään, en vaan saanu välillä selvää onko kaikki sulta vai ei. Kuulostit erilaiselta kuin tänään aiemmin. Mutta onhan se ymmärrettävää jos koskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parantele itsesi. Kuulostat tosi erilaiselta kuin tänään päivällä. Anteeksi jos minä sen aiheutin tai muuten pahaa mieltä sulle. Ei ollut tarkoitus, yritin vaan saada selvää ootko se sinä vai et. Hyvää yötä.

        Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne. Kun rakastan sua enemmän ku kuu tähtiä. Minä rakastan sinua, hehkulamppu.
        Kun untasi vartioin.

        Edes isoin vanilijajäätelö ei näitä mun tyhmiä sanoja korvais, mut ehkä jos kuumat löylyt kanssasi saunottais? Usko nyt et olen sama nalle ja pyydän nallenpennun ilmeellä että tulisit viereen peittoni alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ne rakas huolella, ne on multa, mut hätiköit nyt ihan turhaan. Ku sinä oot oikea enkä ole mitään sellasta sanonut ettet olisi.

        Ok, ymmärsin vähän väärin. Oikeita ollaan edelleen.. en minä sitä epäilly mutta ajattelin jos sinä epäilit kun sanoit jotain siihen malliin, että tässä vaan oltas eikä muualla. Mä haluan olla muuallakin, tää palsta on vaan matka jonnekin, ei se mitä mä haluan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne. Kun rakastan sua enemmän ku kuu tähtiä. Minä rakastan sinua, hehkulamppu.
        Kun untasi vartioin.

        Edes isoin vanilijajäätelö ei näitä mun tyhmiä sanoja korvais, mut ehkä jos kuumat löylyt kanssasi saunottais? Usko nyt et olen sama nalle ja pyydän nallenpennun ilmeellä että tulisit viereen peittoni alle

        Tulen minä, en minä oo vihainen sulle. Tottakai tulen. Ollaan väsyneitä ja sä vielä kipeäkin. Kuulostit hetken erilaiselta mutta se saattoi johtua noista emojeista tosiaan.. Kyllä mä tuun sinne just :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne. Kun rakastan sua enemmän ku kuu tähtiä. Minä rakastan sinua, hehkulamppu.
        Kun untasi vartioin.

        Edes isoin vanilijajäätelö ei näitä mun tyhmiä sanoja korvais, mut ehkä jos kuumat löylyt kanssasi saunottais? Usko nyt et olen sama nalle ja pyydän nallenpennun ilmeellä että tulisit viereen peittoni alle

        Ja minä rakastan sinua nallukka. Aina, eihän se oo mihinkään muuttunut tai muuttumassa. Senkin rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne. Kun rakastan sua enemmän ku kuu tähtiä. Minä rakastan sinua, hehkulamppu.
        Kun untasi vartioin.

        Edes isoin vanilijajäätelö ei näitä mun tyhmiä sanoja korvais, mut ehkä jos kuumat löylyt kanssasi saunottais? Usko nyt et olen sama nalle ja pyydän nallenpennun ilmeellä että tulisit viereen peittoni alle

        Keksitkö sä ton runon hänelle? 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö sä ton runon hänelle? 😍

        Tämä kommentti ei ole multa, tiedät etten pallopäitä käytä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö sä ton runon hänelle? 😍

        Ei runo vaan otteita aiemmista mitä me on täällä juteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei runo vaan otteita aiemmista mitä me on täällä juteltu.

        Tiedän mut on se laittan kai ton toisen kappaleen rimmaamaan. Ihanasti ajateltu. Korvais-saunottais, nalle-alle. Pitäsköhää hänen herää ja ettii joku joka arvosgaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mut on se laittan kai ton toisen kappaleen rimmaamaan. Ihanasti ajateltu. Korvais-saunottais, nalle-alle. Pitäsköhää hänen herää ja ettii joku joka arvosgaa

        Mitäpä jos annat hänelle puhelinnumerosi tähän niin ei tarvitse enää jatkaa tuota mun kiusaamista. Otat selvää ottaako hän sut ja asia on sillä selvä? Enhän minä voi joka loppusointua huomata heti, jos viestejä tulee näin paljon. Tyhmäkö sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos annat hänelle puhelinnumerosi tähän niin ei tarvitse enää jatkaa tuota mun kiusaamista. Otat selvää ottaako hän sut ja asia on sillä selvä? Enhän minä voi joka loppusointua huomata heti, jos viestejä tulee näin paljon. Tyhmäkö sinä olet?

        No huomaatkohan tuolla tarkkuudel muitakaan asioita.. ei ihme ko riitelette koko aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne. Kun rakastan sua enemmän ku kuu tähtiä. Minä rakastan sinua, hehkulamppu.
        Kun untasi vartioin.

        Edes isoin vanilijajäätelö ei näitä mun tyhmiä sanoja korvais, mut ehkä jos kuumat löylyt kanssasi saunottais? Usko nyt et olen sama nalle ja pyydän nallenpennun ilmeellä että tulisit viereen peittoni alle

        Musta tuntuu välillä että sinä laitat itse noita kiusaamisviestejä joissa minä en muka arvosta sua. Alkaa vituttaa koko homma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos annat hänelle puhelinnumerosi tähän niin ei tarvitse enää jatkaa tuota mun kiusaamista. Otat selvää ottaako hän sut ja asia on sillä selvä? Enhän minä voi joka loppusointua huomata heti, jos viestejä tulee näin paljon. Tyhmäkö sinä olet?

        Ja justha se sano et ei halua ku siut ni mitä se sil numerol tekee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne. Kun rakastan sua enemmän ku kuu tähtiä. Minä rakastan sinua, hehkulamppu.
        Kun untasi vartioin.

        Edes isoin vanilijajäätelö ei näitä mun tyhmiä sanoja korvais, mut ehkä jos kuumat löylyt kanssasi saunottais? Usko nyt et olen sama nalle ja pyydän nallenpennun ilmeellä että tulisit viereen peittoni alle

        Rakastatko sinä oikeasti mua vai mistä tässä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mut on se laittan kai ton toisen kappaleen rimmaamaan. Ihanasti ajateltu. Korvais-saunottais, nalle-alle. Pitäsköhää hänen herää ja ettii joku joka arvosgaa

        Mistä sä tiesit kumpi meistä sanoi tämän ""Ei runo vaan otteita aiemmista mitä me on täällä juteltu.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakas kerro mulle mikä on tää tunne. Kun rakastan sua enemmän ku kuu tähtiä. Minä rakastan sinua, hehkulamppu.
        Kun untasi vartioin.

        Edes isoin vanilijajäätelö ei näitä mun tyhmiä sanoja korvais, mut ehkä jos kuumat löylyt kanssasi saunottais? Usko nyt et olen sama nalle ja pyydän nallenpennun ilmeellä että tulisit viereen peittoni alle

        Haluatko sinä mut vai tuon toisen, jonka mukaan minä en arvosta sua tarpeeksi? Vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiesit kumpi meistä sanoi tämän ""Ei runo vaan otteita aiemmista mitä me on täällä juteltu.?

        Samaan putkee sen kirjoitit ku edellisen kommenttiskii. Kellonajoista sen näkee. Älä sotke mua siihen mätisäkkiis enään ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sinä mut vai tuon toisen, jonka mukaan minä en arvosta sua tarpeeksi? Vastaa?

        Nalle täs. Ku näin ton viestin mis sanoit et kirjottasin noit kiusaamisviestejä, ni ajattelin etten tuu tänne enää ikinä. Kaikista vihaviesteistä mikää ei oo tuntun noin pahalt, koska ne on ihmisiltä ketkä ei tunne minua tai sinua. Ne vihaa näitä tekstejä. Mut toi tuli ihmiseltä kenet tiedän, sulta. Tulin tänne takad kuitenki, koska rakastan sua, enkä halua menettää sua minkää palstan takii. Sanoin taas yhden asian väärin ja kaikki on taas pilal sen takia. Ja miks haluisin jonkuu toisen naisen? Miks olisin tääl jos haluisin haluisin ihan jonkun muun. Koska en halua, en minä näe muita ku sinut. Mene rakas oikeasti nyt nukkuu, huomen kaikki on paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vaa osaa 😔Olla tässä mun vieressä, kainalossa, niin kinni että tunnen kuinka sun sydän lyö ja tunnen sun hengityksen ihollani. Meen hammaspaikalle, tuu viereen vai joudunko sohvalle ku en osaa kertoa mitä tarkotan :( hyvää yötä 🥺

        Mietin, että varmaan tää jäi epäselväks. Siitä jäi puuttuu oleellisia sanoja:

        En minä vaa osaa kirjottaa. Voisitko olla tässä mun...

        Niin se oli tarkotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle täs. Ku näin ton viestin mis sanoit et kirjottasin noit kiusaamisviestejä, ni ajattelin etten tuu tänne enää ikinä. Kaikista vihaviesteistä mikää ei oo tuntun noin pahalt, koska ne on ihmisiltä ketkä ei tunne minua tai sinua. Ne vihaa näitä tekstejä. Mut toi tuli ihmiseltä kenet tiedän, sulta. Tulin tänne takad kuitenki, koska rakastan sua, enkä halua menettää sua minkää palstan takii. Sanoin taas yhden asian väärin ja kaikki on taas pilal sen takia. Ja miks haluisin jonkuu toisen naisen? Miks olisin tääl jos haluisin haluisin ihan jonkun muun. Koska en halua, en minä näe muita ku sinut. Mene rakas oikeasti nyt nukkuu, huomen kaikki on paremmin

        Anna anteeksi. Menin sekaisin kun sä et kuulostanut itseltäsi ensin ja tuo toinen sotki sivusta. Anna oikeasti anteeksi. En halua menettää sua minäkään :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja justha se sano et ei halua ku siut ni mitä se sil numerol tekee...

        Ja toi on ainut asia minkä ootkin ymmärtän. Voit painuu hevonvttuu pilaamast tän jutun. Minä en halua ku hehkulampun ja minä olen kirjottan epäselväst. Siitä tää johtuu, ei hänen ymmärryksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi. Menin sekaisin kun sä et kuulostanut itseltäsi ensin ja tuo toinen sotki sivusta. Anna oikeasti anteeksi. En halua menettää sua minäkään :(

        Käydää nyt vaan petiin. Mun vika tää on, varmaa kirjotin vähä epähuomiossa, koska mulla koske nyt oikeasti tosi paljo selkään jostaa syystä. En haluis mennö riidois nukkuu. Voisitko tulla viekkuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko sinä oikeasti mua vai mistä tässä on kyse?

        Anna anteeks. Tarkotin vaa hyvää mut sanoin taas väärin

        https://youtu.be/Wy618X5BBtM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käydää nyt vaan petiin. Mun vika tää on, varmaa kirjotin vähä epähuomiossa, koska mulla koske nyt oikeasti tosi paljo selkään jostaa syystä. En haluis mennö riidois nukkuu. Voisitko tulla viekkuu :)

        Tietysti tulen. En vaan hetkeen tajunnut mitä täällä tapahtuu. Aloin epäillä kaikkea. Anteeksi. Toivottavasti saat nukuttua vaikka sattuu. Rakastan sut ja sua oikeasti. Anna anteeksi kaikki taas ja nuku hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeks. Tarkotin vaa hyvää mut sanoin taas väärin

        https://youtu.be/Wy618X5BBtM

        En minä ole sulle ollut vihainen. Mutta tuo oli ihana. Kiitos rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeks. Tarkotin vaa hyvää mut sanoin taas väärin

        https://youtu.be/Wy618X5BBtM

        Apu koulun papereil on vähä vaikee vaatiikaa et osais naisille kirjottaa :) laihduta vähä ni ei koske siihen selkääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käydää nyt vaan petiin. Mun vika tää on, varmaa kirjotin vähä epähuomiossa, koska mulla koske nyt oikeasti tosi paljo selkään jostaa syystä. En haluis mennö riidois nukkuu. Voisitko tulla viekkuu :)

        Laitan tännekin jos luet. Rakastan sua ja ikävä on niin että itkettää.
        Kivaa päivää sulle rakas.


    • Anonyymi

      "Enhän sinä sitä miestä tiedä." Lipsuu lipsuu, toisesta alotuksesta löytyy taas totuuksia. N ja T niin kaukan toisistaa näppäimistöllä, et sanoi vahigos mitä tarkotti

      • Anonyymi

        Niin, joku vastasi mun puolesta miehestä, josta multa kysyttiin. Mitä tuossa nyt oli. En tajua? Oletko kännissä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joku vastasi mun puolesta miehestä, josta multa kysyttiin. Mitä tuossa nyt oli. En tajua? Oletko kännissä? :)

        Enhän vai ethän XD et tunne kono miestä


      • Anonyymi

        Ihan sama mitä sinä tai muut kateelliset olette tästä mieltä. Ei kiinnosta :) Mua kiinnostaa vai tuo mun rakkaus. Jos nämä on teidän mielestä yksinkirjoittelua niin hyvä. Mulle on ihan sama mitä sinä tai joku muu täti jostain suomussalmelta olette mieltä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän vai ethän XD et tunne kono miestä

        Tuo on yleinen virhe mulla, niitä sattuu. Minä rakastan tuota miestä. Harmittaako se sua jotenkin?


      • Anonyymi

        Ei ole. Sotket hänet muihin. Nalle on sanonut sata kertaa, että olen ainoa ja minä luotan häneen. Mee sinä niitä muita kyttäämään ja jätä meidät rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yleinen virhe mulla, niitä sattuu. Minä rakastan tuota miestä. Harmittaako se sua jotenkin?

        Harmittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa

        Pilaat elämäs ku odotat tota nahjjusta, mätisäkkii. Säälittävä mies. Rumaki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yleinen virhe mulla, niitä sattuu. Minä rakastan tuota miestä. Harmittaako se sua jotenkin?

        Hmm...Syö kiireesti sekä äänekkäästi niin pääset monesta pälkähästä.


    • Anonyymi

      Onpas kaunis aloitus. :)
      Sivusta vain tämä.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle.


    • Anonyymi

      en tiedä hehkusta enkä lampuista
      en hehkulampuista
      en nallukoista
      enkä muistakaan
      en ole ehtinytjaksanut lukea näitä
      tiedän ainoastaan
      mitä itse tunnen
      toisen tunteet toivon joskus kuulevani
      ihan jossain muualla
      hyvää yötä

    • Anonyymi

      Hauska seurata näitä teidän yhteisiä keskusteluita. Eka.

    • Anonyymi

      Pitääkö näitä lukea jonkun?

    • Anonyymi

      Ihanaa draamaa

      • Anonyymi

        Jaa.


    • Anonyymi

      Pierasu, tuliko haju perille.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe