Pienikokoinen, n. 13-vuotiaan tytön kokoiseksi jäänyt nainen??? Onko turn-off teille miehille??

Anonyymi

Siis mulla "alakerta" on jäänyt jonnekin viides-kuudesluokkalaisen kokoluokkaan. Alusvaatteet haen lasten/nuoren osastolta ihan senttikokoina.

Haittaako miehiä tällainen "pikkutyttönainen"?

17

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sytytä ainakaan mua. Kyllä naisen pitää näyttää naiselta.

• Ei haittaa yhtään kun kuitenkin yläkerta ratkaisee aina.

• Anonyymi

Ei haittaa, seksi on tunnetta...

• Anonyymi

Ei minua haittaisi. Mutta minulla on aika suuri ja kova molo, miten luulet seksin onnistuvan?.

• Anonyymi

Samanlainen trolli kuin sinäkin

• Anonyymi

Ei haittaa lainkaan. 😘
      Itseäni kiinnostais tutustua paremmin m40

• Ei haittaa..tunne ratkaisee

• Anonyymi

Päin vastoin minua kiinnostaisi kovasti itse olen taas roteva ja pari metriä pitkä mies. Olen aina ollut kiinnostunut sinun tyylisistä naisista

• Anonyymi

Seksi kanssasi olis kokemus kun pystyis nostelee helposti sylissä. M 55v

• Anonyymi

Tytärpuoli on ton kokonen jos joku haluu xxs kokoo pikkareita tai sukkiksii (rintsikoita ei käytä) niin [email protected]

• Anonyymi

Mielellään ottaisin sinut syliini ja pitäisin hellänä❤

• Anonyymi

Millainen vulva ap:lla on? Ulkonevat sisemmät häpyhuulet vai huomaamaton viivapillu?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pikkutyttönen alkaa sun kanssasi seurustelemaan Olet nainen 56v mies

• Anonyymi

Mitä vittua

• Anonyymi

Ei haittaa

• Anonyymi

Avokkini on just tuollainen mininainen. Hyvää kiinteät tosin pienet rinnat. Alakerta on tosiaan liian pieni aikamiehelle ja sisälle työntyminen hankalaa. Aktin aikana meinaan tulla joka työnnöllä, mutta onneksi hänellä on aika herkkä orgasmi paitsi jos sattuu niin silloin hän ei tule.

Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      79
      1975
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      118
      1859
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      304
      1546
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      253
      1454
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      188
      1290
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1167
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1099
    8. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      302
      1008
    9. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      91
      991
    10. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      225
      978
    Aihe