KOULUT ALKAVAT - SE TIETÄÄ RUUHKAA HARJUN PÄÄLLÄ

Anonyymi

Jos kyse olisi vain koululaisporukoista ja jonoista, tilanteesta selviäisi väistelyllä. MUTTA KUN KOULULAISET AJAVAT VAUHDIKKAASTI POLKUPYÖRILLÄ JALKAKÄYTÄVILLÄ kolmekin rinnakkain, useita peräkkäin ja saattavat ilmestyä kolmestakin suunnasta.

Olen pari kertaa yrittänyt puhua asiasta, että tieto pulmasta leviäisi. Kommentteja: "Pitäisikö sinulle tulla kertomaan, että nyt ne menee kouluun ja nyt ne pääsee pois." Tänään viimeksi"Kauheeta, miten se puhuu koululaisista" Että tätä tasoa. (Olen puhunut koululaisista, että niitä on liian paljon näin kapeille jalkakäytäville ajamaan polkupyörillä.).)

Olen sanonut, että poliisin pitäisi käydä katsomassa ja arvioimassa.

Minä oikeasti pelkään!!

16

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huom. täällä on ympäristössä useita kouluja. Koulupäivät ovat eri pituisia. Keskellä päivääkin poistuvat koulusta. esim. urheiluipstoon päin.

      • Anonyymi

        Kyllä harjulta ylös ja alas ajaellaan pikkuteillä pyörillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä harjulta ylös ja alas ajaellaan pikkuteillä pyörillä.

        Tarkistin kolme kujaa harjunpäältä. Niissä oli kävelytien ja pyörätien merkki.

        Siis missä harjun päällä saa ajella, kun jalkakäytävien päissä ei pyörätien merkkiä ollut. Uramonmäeälläkään.


        On alkuilta, koulut kiinni, mutta silti 5 nuortamiestä ajoi ja temppuili pyörillään jalkakäytävällä. Meitä oli naista, onneksi ruohokenttää lähellä ja saatoimme vetäytyä sinne.


    • Anonyymi

      LIIKENNEPOLIISI APUA!!

    • Anonyymi

      Sama meijä koulul mut se on kyl aik pieni oppilasmäärältä vähä yli 140 oppilasta

    • Anonyymi

      Nyt olet sinä ja lukijat asian huomanneet niin ei tule yllätyksenä. Se on sitä ennakointia nimeltään. Hyvä tapa kaikille kun liikkuu tuolla liikenteessä.

      • Anonyymi

        Miten olisin tänään voinut ennakoida. Suht.hiljaisella paikalla kävelin suojatietä pitkin. Yht'äkkiä takaa tuli 2 sähköpotkulautaa. Meinasin jäädä alle. -Todistaja oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisin tänään voinut ennakoida. Suht.hiljaisella paikalla kävelin suojatietä pitkin. Yht'äkkiä takaa tuli 2 sähköpotkulautaa. Meinasin jäädä alle. -Todistaja oli.

        No ensi kerran tiedät tuollaisenkin vaaran olevan olemassa kun poistut ovesta ulos


    • Anonyymi

      Polkupyörällä saa ajaa pyöräteillä, ja -kaistalla tai kadulla. Pyörätie merkitään pyörätienliikenne merkillä. Jos liikennemerkkiä ei ole, kysessä on jalkakäytävä.

      Mutta alle 12-vuotiaiden erikoisoikeudet.!?!?

    • Anonyymi

      Voihan niillä olla myös värinä vehkeet repuissa

    • Anonyymi

      Olin ainoa, joka kirjoitti asiaa ja asiallisesti. Kävin myös tutkimassa väylät.

      Ilmeisesti koulut/opettajat antoivat liikennekasvatusta, koska koululasten pyörällä ajelut siirtyivät luvallisiin paikkoihin. Myös ryhmä/porukkakävelyt vähenivät kapealla jalkakäytävällä.

      • Anonyymi

        Muutos tapahtui jo elokuussa. - Otin asian esille, kun on vuodenvaihde ja käyn läpi viime vuotta.
        Lisäksi nyt on julkaistu Temppelikadun muutostyöt. Minähän kirjoitin ketjun pulmista sähköpotkulautailijoiden kanssa ko. kadulla.


    • Anonyymi

      TAAS SE ALKOI, meinaan pyöräilevät lapset vaarana kävelijöille.

      Uhkailin oikein kunnolla, kun adrenaliinia tilanteessa erittyi. Kai vielä puheeni menee levitykseen.( Tämän talon väki käyttää valkoisia nappeja korvissa. Minkä puheen kuulumisen estää?)

      • Anonyymi

        Suuren sivistysvaltion isotuoppilaboratoriosta lähetetään ultramikroaaltoja jokaiseen kotiin, jotta ihmiset ostaisivat enemmän makkaraa ja keskiolutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuren sivistysvaltion isotuoppilaboratoriosta lähetetään ultramikroaaltoja jokaiseen kotiin, jotta ihmiset ostaisivat enemmän makkaraa ja keskiolutta.

        Huono vitsi ottaen huomioon , minkälaisen tilanteen jälkeen nostin ylös tämän ketjun. Kävelin ylöspäin kapeaa hiekkatietä harjun rinteellä. Alaspäin syöksyi pyörillä isä plus 2-3 lasta.

        Kouluissa olisi tarpeen pitää liikkennevalistustuokio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono vitsi ottaen huomioon , minkälaisen tilanteen jälkeen nostin ylös tämän ketjun. Kävelin ylöspäin kapeaa hiekkatietä harjun rinteellä. Alaspäin syöksyi pyörillä isä plus 2-3 lasta.

        Kouluissa olisi tarpeen pitää liikkennevalistustuokio.

        P.S. minä juon 0%olutta 33, 3 l päivässä kesäisin, talvella joskus. On syy, miksi tykkään istua ulkona pihalla. Ei haittaa, jos ihmisiä innostetaan ostamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe