Jos kyse olisi vain koululaisporukoista ja jonoista, tilanteesta selviäisi väistelyllä. MUTTA KUN KOULULAISET AJAVAT VAUHDIKKAASTI POLKUPYÖRILLÄ JALKAKÄYTÄVILLÄ kolmekin rinnakkain, useita peräkkäin ja saattavat ilmestyä kolmestakin suunnasta.
Olen pari kertaa yrittänyt puhua asiasta, että tieto pulmasta leviäisi. Kommentteja: "Pitäisikö sinulle tulla kertomaan, että nyt ne menee kouluun ja nyt ne pääsee pois." Tänään viimeksi"Kauheeta, miten se puhuu koululaisista" Että tätä tasoa. (Olen puhunut koululaisista, että niitä on liian paljon näin kapeille jalkakäytäville ajamaan polkupyörillä.).)
Olen sanonut, että poliisin pitäisi käydä katsomassa ja arvioimassa.
Minä oikeasti pelkään!!
KOULUT ALKAVAT - SE TIETÄÄ RUUHKAA HARJUN PÄÄLLÄ
16
238
Vastaukset
- Anonyymi
Huom. täällä on ympäristössä useita kouluja. Koulupäivät ovat eri pituisia. Keskellä päivääkin poistuvat koulusta. esim. urheiluipstoon päin.
- Anonyymi
Kyllä harjulta ylös ja alas ajaellaan pikkuteillä pyörillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä harjulta ylös ja alas ajaellaan pikkuteillä pyörillä.
Tarkistin kolme kujaa harjunpäältä. Niissä oli kävelytien ja pyörätien merkki.
Siis missä harjun päällä saa ajella, kun jalkakäytävien päissä ei pyörätien merkkiä ollut. Uramonmäeälläkään.
On alkuilta, koulut kiinni, mutta silti 5 nuortamiestä ajoi ja temppuili pyörillään jalkakäytävällä. Meitä oli naista, onneksi ruohokenttää lähellä ja saatoimme vetäytyä sinne.
- Anonyymi
LIIKENNEPOLIISI APUA!!
- Anonyymi
Sama meijä koulul mut se on kyl aik pieni oppilasmäärältä vähä yli 140 oppilasta
- Anonyymi
Nyt olet sinä ja lukijat asian huomanneet niin ei tule yllätyksenä. Se on sitä ennakointia nimeltään. Hyvä tapa kaikille kun liikkuu tuolla liikenteessä.
- Anonyymi
Miten olisin tänään voinut ennakoida. Suht.hiljaisella paikalla kävelin suojatietä pitkin. Yht'äkkiä takaa tuli 2 sähköpotkulautaa. Meinasin jäädä alle. -Todistaja oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisin tänään voinut ennakoida. Suht.hiljaisella paikalla kävelin suojatietä pitkin. Yht'äkkiä takaa tuli 2 sähköpotkulautaa. Meinasin jäädä alle. -Todistaja oli.
No ensi kerran tiedät tuollaisenkin vaaran olevan olemassa kun poistut ovesta ulos
- Anonyymi
Polkupyörällä saa ajaa pyöräteillä, ja -kaistalla tai kadulla. Pyörätie merkitään pyörätienliikenne merkillä. Jos liikennemerkkiä ei ole, kysessä on jalkakäytävä.
Mutta alle 12-vuotiaiden erikoisoikeudet.!?!? - Anonyymi
Voihan niillä olla myös värinä vehkeet repuissa
- Anonyymi
Olin ainoa, joka kirjoitti asiaa ja asiallisesti. Kävin myös tutkimassa väylät.
Ilmeisesti koulut/opettajat antoivat liikennekasvatusta, koska koululasten pyörällä ajelut siirtyivät luvallisiin paikkoihin. Myös ryhmä/porukkakävelyt vähenivät kapealla jalkakäytävällä.- Anonyymi
Muutos tapahtui jo elokuussa. - Otin asian esille, kun on vuodenvaihde ja käyn läpi viime vuotta.
Lisäksi nyt on julkaistu Temppelikadun muutostyöt. Minähän kirjoitin ketjun pulmista sähköpotkulautailijoiden kanssa ko. kadulla.
- Anonyymi
TAAS SE ALKOI, meinaan pyöräilevät lapset vaarana kävelijöille.
Uhkailin oikein kunnolla, kun adrenaliinia tilanteessa erittyi. Kai vielä puheeni menee levitykseen.( Tämän talon väki käyttää valkoisia nappeja korvissa. Minkä puheen kuulumisen estää?)- Anonyymi
Suuren sivistysvaltion isotuoppilaboratoriosta lähetetään ultramikroaaltoja jokaiseen kotiin, jotta ihmiset ostaisivat enemmän makkaraa ja keskiolutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuren sivistysvaltion isotuoppilaboratoriosta lähetetään ultramikroaaltoja jokaiseen kotiin, jotta ihmiset ostaisivat enemmän makkaraa ja keskiolutta.
Huono vitsi ottaen huomioon , minkälaisen tilanteen jälkeen nostin ylös tämän ketjun. Kävelin ylöspäin kapeaa hiekkatietä harjun rinteellä. Alaspäin syöksyi pyörillä isä plus 2-3 lasta.
Kouluissa olisi tarpeen pitää liikkennevalistustuokio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono vitsi ottaen huomioon , minkälaisen tilanteen jälkeen nostin ylös tämän ketjun. Kävelin ylöspäin kapeaa hiekkatietä harjun rinteellä. Alaspäin syöksyi pyörillä isä plus 2-3 lasta.
Kouluissa olisi tarpeen pitää liikkennevalistustuokio.P.S. minä juon 0%olutta 33, 3 l päivässä kesäisin, talvella joskus. On syy, miksi tykkään istua ulkona pihalla. Ei haittaa, jos ihmisiä innostetaan ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875