Eikös tämä myrkkymaali- ja nanopaartikkelihifistely ole täysin turhaa puuhaa, venehän kulkee ja toimii vaikka runko olisi silkkaa näkinkenkäviljelmää? Te syntiset olette uskoneet väärään epäjumalaan ja palvoneet myrkkymaalikauppiaan pyttyjä vaikka pelastuisitte harmonisen luontosuhteen kautta harmonikkaa soitellen. Näkinkenkä on ystävä, jota et vielä tunne, Pohjois-Amerikan suurten järvien kaukainen vieras. Isoilla vesillä barnaakkelit ovat vielä hauskempia kavereita.
Jospa annettaisiin näkinkenkien kukkia?
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Tule uskossasi autuaaksi...😂💪🏻
- Anonyymi
Tähän aikaan veneillään eikä notkuta netissä,
itsellä jalka poikki joten kiva katsella veneettömien postauksia - Anonyymi
Ei. Juuri kävin saunaa lämmittäessä pesemässä veneen pohjan ennen kuin näkit tarttuu kunnolla. Ensikaudelle varmaan uudet maalit.
- Anonyymi
Harjapesu vois riittää.
Jos pohjassa on näkinkenkäänja barnaakkelia, moottorivene kulkee hitaammmin ja saastuttaa enemmän => näkinkengät ja barnaakkelit altistuu pakokaasulle ja öljylle.
Purjeveneet saastuttavat korkeintaa septin välityksellä - Anonyymi
Paskan jauhaminen on pahin saastuttaja. Lopettakaa se heti, niin voimme vielä pelastua.
- Anonyymi
Kun paskan jauhaa tarpeeksi pieniksi partikkeleiksi niin luonto käyttää sen ravinteena nopeammin. Paskan jauhaminen on siis hyväksi...
- Anonyymi
Mitähän tässä tarkoitetaan näkinkengällä?
Järvisimpukka eli näkinkenkä
https://www.vahvike.fi/fi/kuvat/kuva/159
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423