Demarit hoitaa terveyden huoltoa

11

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiurulle pikku hommia tälläiset tunnissa hoitaa kuntoon -sano.

• Anonyymi

Järkyttävä MOT uudesta lastensairaalasta
      Teho-osastolla niin vähän hoitajia että lasten turvallisuus vaarantuu. Johtajat siirtävät vastuuta toisilleen ja Krista Kiuru ei halunnut kommentoida.
      Inho kehitysapua ja mamujen hyysäämistä kohtaan kasvaa.

• Anonyymi

Sehän on HUS:in johdon ongelma. Kiuru on yhä äitiyslomalla, pöljä.

• Anonyymi

Milla-Magian tulisi hoitaa paremmin 15000 € kuukausipalkallaan, ei kiihottaa hoitajia turhaan.

Tämä hoitajien edunvalvoja, Milla-Magia, on tehnyt enemmän hallaa hoitajille kuin saanut edistettyä heidän asemaansa.

Alan arvostus on tippunut kun tämä Mllla huutaa koko ajan miten surkea hoitoala on, ja miten suurin osa alan työntekijöistä tahtoo pois, siis vaihtaa muihin hommiin. Tuollaisen hoitoalan mustamaalauksen jälkeen ammatinvalintaa pohtiva nuori hakeutuu tosiaankin muualle, ja vain ne, jotka ei muualle pääse, lähtevät hoitoalalle. Näin alan osaajien taso laskee, ja arvostus menee samaa rataa. Huono arvostus taas merkitsee huonoa palkkaa.

Muut ammattiliittojohtajat sentään pitävät oman alansa puolia, eivätkä sorru moiseen mustamaalaukseen ja aliarviointiin. Miten ihmeessä nämä tehyläiset sietävät tuollaista ay-pomoa etujensa valvojana - tai siis etujenssa heikentäjänä.

Mustamaalaamisen sijaa ihmisille pitäisi tehdä tunnetuksi kuinka hyvää työtä hoitoalan ihmiset tekevät, ja kuinka he ovat osaavia, motivoituneita ja halukkaita tekemään työtään - kunnon korvauksella luonnollisesti. Kun alan arvostus nousisi, myös palkka alkaisi nousta vastaavasti.

• Anonyymi

Sinä se olet, joka asialla trollaa.

• Anonyymi

Demarit hoitaa Suomen suhon. Umpipölvästejä.

• Anonyymi

Jopas on noinkin korkeasti koulutetulla onnettoman huono äidinkielentaito. Onko kenties sitä täällä paljon puhuttua pankkolängvitsiä kenties? Hakkaraisen Yliopistostako olet valmistunut?

• Anonyymi

Tuo hokee tuota samaa, Pankkolängvitsi. Sosialistien kirjaimientarkistaja, nyt yksi kirjain puuttui, se oli hänelle katastrooffista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo hokee tuota samaa, Pankkolängvitsi. Sosialistien kirjaimientarkistaja, nyt yksi kirjain puuttui, se oli hänelle katastrooffista.

Ei näytä yhtään paremmalta tuo sohlaamisesi.

• Anonyymi

Persupravdan tapaan, aina joku muu on syyllinen, ja aloittaja "lääketieteen tohtori"!

• Anonyymi

Pyydä anteeksi:

Tuli kopiointivirhe , piti olla:

"Lääketieteen-tohtori".

Khihihi buaaaah!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      2997
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2587
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1453
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      989
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe