Mitä kaipaat.......

Anonyymi

Mitä kaipaat hänessä eniten ? ♥️

98

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoja ja sitä turvallisuuden tunnetta, jonka hän sanoillaan aikaan sai.

    • Anonyymi

      hänen komeuttaan

    • Anonyymi

      Esittämistaitojaan. Huikeat. Kunnon naisten naurattaja, siinä on mennyt sitten erinomaiset näyttelijän taidot hukkaan.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kaipaan hänessä tasan sitä että ei tunnettu toisiamme ollenkaan.

      • Anonyymi

        Kuulostaa vakavalta


      • Anonyymi

        Eli ennen oli paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ennen oli paremmin?

        Pelimies joka vannoi olevansa niiii erilainen mies. No, olihan hän omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelimies joka vannoi olevansa niiii erilainen mies. No, olihan hän omalla tavallaan.

        Avaa vähän. Ymmärrän kyllä tuonkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa vähän. Ymmärrän kyllä tuonkin

        Sitten ymmärrät ilman avaamistakin


    • Anonyymi

      Iloa ja hauskuutta!

    • Anonyymi

      Olemusta ja komeutta. Fiilistä kun hän tulee vastaan.

    • Anonyymi

      Että olisi pitänyt lupauksensa

      • Anonyymi

        Keneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä?

        Kaukainen asia, tuskin vaan hän täällä on 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukainen asia, tuskin vaan hän täällä on 😁

        Voi ollakkin, minulla on lupauksia joita en ole pitänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukainen asia, tuskin vaan hän täällä on 😁

        N vai m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N vai m

        m . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        m . .

        Muistan yhden jutun kyllä, en vaan muista oliko se lupaus. Mielestäni keskustelin aiheesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        m . .

        Oliko kuukausi sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kuukausi sitten?

        Ei ollut. Siitä on kauan. Kk ei ole kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. Siitä on kauan. Kk ei ole kauan

        3kk? Voin puhua tietysti väärälle ihmiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3kk? Voin puhua tietysti väärälle ihmiselle

        Vuosia


    • Anonyymi

      Että hän löytäisi sen oikean ja vapauttaisi tietyllä tapaa mut siten näistä 1puolisista tunteistani .

      • Anonyymi

        M.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M.?

        Hän ei kaipaa. Varma tieto. Joten täällä ei ole eikä koske sinua eikä mitään väliä.


      • Anonyymi

        Tätä minäkin toivon - sivusta


    • Anonyymi

      Tuutulauluja ja sitä yhteyttä, mitä ei voi kuvailla..💔

    • Anonyymi

      Se maksoi melkein kaiken

    • Anonyymi

      Kaipaan tietty naista kokonaisena. Olisi niin ihanaa elää rauhaisaa elämää hänen kanssaan. Voi että kun tämä maailma on tämmöinen ja en tiedä saanko häntä koskaan omakseni.

      • Anonyymi

        Mieti ja pohdi, mitä oikeasti haluat. Jos haluat kaksikymppisen neitsyen, sen varmasti aika helposti saatkin. Tai no, alku voi vaikea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti ja pohdi, mitä oikeasti haluat. Jos haluat kaksikymppisen neitsyen, sen varmasti aika helposti saatkin. Tai no, alku voi vaikea...

        On niitä neitsyeitä vanhempiakin. Yksi iso harha se on, että nainen ei voi olla neitsyt jos on tietyn iän ylittänyt. Eivät kaikki elä samanlaista elämää. Seura ja kasvatus vaikuttavat paljon, sekä se mihin uskoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti ja pohdi, mitä oikeasti haluat. Jos haluat kaksikymppisen neitsyen, sen varmasti aika helposti saatkin. Tai no, alku voi vaikea...

        Aika outo kommentti. Ei kerro hyvää susta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä neitsyeitä vanhempiakin. Yksi iso harha se on, että nainen ei voi olla neitsyt jos on tietyn iän ylittänyt. Eivät kaikki elä samanlaista elämää. Seura ja kasvatus vaikuttavat paljon, sekä se mihin uskoo.

        Aivan, neitsyt voi olla minkä ikäisenä tahansa. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä minun mielestäni. Mutta jos haluaa nuoren naisen, niin silloin varmasti kannattaa yrittää etsiä sellaista ja kaksikymppisillä ei välttämättä ole vielä ollut parisuhteita, niin ei ole sitten "käytetty". Ja tämä oli sinulle, tiedät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo kommentti. Ei kerro hyvää susta

        Kuuleppas kultsipuppeli, se oli just sulle tarkoitettu. Sinuna en puhuisi oudoista kommenteista mitään. En jaksa tapella sun kanssa täällä. Meidän pitää nahdä livenä ja puhua asioista kunnolla.


    • Anonyymi

      Yhdedssä samoilemista mettä-ja mökkijuttuja

    • Koska ihailin vain kaukaa, niin olemusta ja kauneutta. Sitä oloa jonka vain hän sai aikaan.

    • Anonyymi

      Kaipaan hänessä kaikkea... En pysty erittelemään.

    • Anonyymi

      Sitä että olisi nähty ja juteltu asiat rehellisesti, tunteet ja kaikki. Mutta meni jo.

      • Anonyymi

        Näin teki, eikä edes jarruttanut kohdalla.


    • Anonyymi

      Miehen ystävyyttä, huumoria, naurua niin että itkettää. Halausta, juttuja jotka vaan jatkui. Kaikkea.
      Hän ei tiedä että kaipaan. Ei olla rakastavaisia oltu ikinä, mutta välillämme on kipinää.
      Eikä meillä mitään tule olemaankaan monestakaan syystä ja se on ok.
      Kaipaan silti.

    • Anonyymi

      Häntä itseään. Mitäs muutakaan?

    • Anonyymi

      Sitä minkälainen hän oli. Nyt kuin täysin eri ihminen.

      • Anonyymi

        Mihin perustat muutoksen?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että on ”eri ihminen”? Ehkei vain tiedä millainen hän on yksin kulkiessa vs porukassa/tuttavan kanssa?


    • Anonyymi

      Kaipaan eniten hänen elintään omassa elimessäni. Se on niin kivaa.

      • Anonyymi

        Olet joku eläin, sika kenties!


    • Anonyymi

      Kasvojen kauniita muotoja, avoimuutta, rehellisyyttä, huumorintajua, ystävyyttä, ja niitä pieniä hetkiä taikamaassa.
      https://youtu.be/HGdxKTR-_BU

    • Anonyymi

      Ihana meidän kappale

    • Anonyymi

      Hmm pistit pahan. En oikeastaan tiedä mitä enää kaipaan niin mäntissä miehessä kun aina puhelin kädessä.

      • Anonyymi

        Se että toinen katsoo puhelinta saa itsetunnon matalaksi. Laittaisi puhelimen pois ja koskisi omaan naiseensa tai ero tulee.


    • Anonyymi

      Hellyyttä

    • Anonyymi

      Monta asiaa. Ehkä en ollut yhtä älykäs?
      Silloin menee kaikki mönkään..
      Mutta muisto jäi.

      • Anonyymi

        Ei ihmisten tarvitse olla yhtä älykkäitä. 😅 Se olisi tylsää.


    • Sitä jännää tunnetta, jonka hän sai aikaan minussa kun nähtiin..

    • Anonyymi

      Hyvän ruoan ja pullakahvien jälkeistä hyvää oloa !
      Hetkeä olla onnellinen toisenkin puolesta !
      Hiljaista hymyä kosketusta pienen hetken kaunista taikaa!

    • Anonyymi

      Mä en kaipaa ketään. Ne, jotka ovat tärkeimmät, ovat tässä.

      Tämä on kyllä Suomen naurettavin sivusto. Joutavia lurituksia hölmöläisten höynäyttämiseksi.

      • Anonyymi

        Tiivistitpä palstan luonteen hyvin. Hölmöläiset höynäyttävät toisiaan, vaikka taitavat kuvitella ihan muuta.


    • Anonyymi

      Puhdasta kaljalasia tai oluttuoppia. Eiku nehän olikin lauantaina tiskikoneessa ja nyt vasta pestyjä, jee.

      T. kemal kamelikuski

    • Anonyymi

      Ymmärrystä miltä kaikki tuntui minusta.
      Kohtelua tuntevana ihmisenä.

      • Anonyymi

        Samat ajatukset täällä, jäi tunne ettei pitänyt ihmisenä ollenkaan.


      • Anonyymi

        Onneksi asioista voi keskustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi asioista voi keskustella

        Hän vain ei halunnut keskustella.


    • Anonyymi

      En mitään. Mennyt mikä mennyt.

      • Anonyymi

        Ääni ja hellä kosketus


    • Anonyymi

      Hyvää suihinottoa,imutusta!

    • Sellaista ei voi kaivata mitä ei ole ollut! Eli kaipaan mukavaa jutustelua ja sitä miten kivalta tuntui, kun hän oli siinä lähellä tai katsoi silmiin. Olo rauhoittui, ikäänkuin olisin tullut kotiin.

      • Anonyymi

        Sitä samaa kaipaan sinussa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä samaa kaipaan sinussa!

        Olisitpa hän 🥰


    • Anonyymi

      Kaipaan niitä yhdessäolon hetkiä, jutustelua ja kaikkea sitä yhdessä tekemistä.

      Hänellä (Nainen) oli erityisiä taitoja keskustellessa. Monta kertaa ajattelin, että niitä taitoja voisi joku hyödyntää ihan eri töissä kuin se mihin hän oli kouluttautunut. Tietysti hänen alallaan niistä taidoista on myös hyötyä. Hän oli myös monessa asiassa analyyttinen, josta pidin myös.

      Hänellä oli kädet, joissa oli jotain parantavaa ja mystistä energiaa. Kun hän liikutti käsiään ihollani ja niissä paikoissa, jossa tunsin esim. kipua, niin pian kipu oli poissa.

      Hän opetti minulle ruuan laittoa. Hänen kanssaan oli mukava vaellella ja viettää aikaa luonnossa.

      Luulen, että monta asiaa oli hänellekin uutta, mitä yhdessä saimme kokea.

      Hänen asuntonsa oli kuin temppeli, niin puhdas ja kaikki oli järjestyksessä. Siellä asunnossa sieluni lepäsi. Kun olin siellä asunnossa niin stressi ja paineet hävisivät. Se asunto oli juuri hänen näköisensä.

      Olin valmistautunut muuttamaan hänen kanssaan yhteen, niinkun oltiin suunniteltu. Mutta...

      Hänellä on kuitenkin paikka sydämessäni.❤️ Odotan hänen yhteydenottoa.

      • Anonyymi

        Etkö sä stnan nulikka runon kertoja tajua, et tuuleen huutelet näitä mielikuvitus harhojasi!


      • Anonyymi

        Ehkä se rauha hänen olemuksessaan johtui siitä, että hän on yksineläjä? Ehkä hän halusi olla kanssasi mutta tunsi ettei voi.

        T.yksi toinen yksineläjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se rauha hänen olemuksessaan johtui siitä, että hän on yksineläjä? Ehkä hän halusi olla kanssasi mutta tunsi ettei voi.

        T.yksi toinen yksineläjä

        Se tietysti voi olla hyvinkin mahdollista. Hän oli ja on tottunut elämään yksinkin. Vaikka tiedän, että hän kaipaa myös toisen ihmisen läheisyyttä.

        Vaikka joskus hänellä saattoi olla haastavia tilanteita ja asioita ratkaistavana, niin hänellä on erityinen kyky ratkaista niitä. Mitä kinkkisempi tilanne, niin sitä tehokkaammin hän työskenteli löytääkseen ratkaisun mennäkseen eteenpäin. Arvostan suuresti sitä ominaisuutta ihmisessä.

        Ainahan sitä olisi toivonut, että jos yhteisiä suunnitelmia ei tahdokkaan oikeasti toteuttaa, niin niistä olisi ollut hyvä kertoa hyvissä ajoin, eikä vasta sitten kun ratkaisuja ryhdyttiin tekemään. No nyt ei käynyt niin ja ja ajattelisin, että se osaltaan johti myös välirikoomme. Siis osaltaan. Todella harmillista.

        Nyt olin kuitenkin hänelle vääränlainen ihminen. Anteeksi.

        Mieheltä naiselle sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä stnan nulikka runon kertoja tajua, et tuuleen huutelet näitä mielikuvitus harhojasi!

        Öö. Useasti olen ajatellut, että nulikaksi kutsutaan useimmiten nuorta henkilöä. Tiedä sitten.

        En tiedä sitten mistä kuvittelet, että teksti, jonka kirjoitin, olisi mielikuvituksen tuotetta, harhoja. Tietysti otsikossa mainittua teemaa voi käsitellä ainakin kahdella tavalla. Toiset kirjoittavat teemasta siten kuin se olisi toive, joka joskus voisi tapahtua ja toiset taas mitä on jonkun ihmisen kanssa kokenut ja tuntenut oikeassa elämässä. Ehkäpä sinä kuulut ensimmäiseen kategoriaan eli voisin ajatella, että sinulle ei ole vielä ehtinyt muodostumaan mitään sellaisia kokemuksia, joita voisit sitten edes kaivata tuntemasi ihmisen kautta.

        Tietysti tuo tekstisi vaikuttaa, että tunnet myös vihaa ja katkeruutta jostain asioista. Tuskin kuitenkaan minua kohtaan, koska todennäköisesti et minua tekstistä tunnista ellet sitten ole hän, josta tekstissäni kirjoitin.

        Sinutkin, joka kirjoitit kommenttisi olisi mielenkiintoista tavata ja keskustella. Silloin olisi mahdollista päästä näkemään ja kuulemaan millaisia ihmisiä oikeasti olemme.

        Kaikesta huolimatta hyvää kesän jatkoa sinullekin positiivisin ajatuksin ja tuntemuksiin.

        Mies sivusta


    • Anonyymi

      kaipaan edelleen niitä yhteisiä kahvi- ja keskusteluhetkiä🥞☕🥧

      • Anonyymi

        Niin minäkin.

        Mies naiselle sivusta


    • Anonyymi

      En kyllä enää mitään. Oon tyytyväinen kun ei tartte nähdä.

      • Anonyymi

        Tuota olen miettinyt, että voiko kaipaamista lopettaa koskaan.

        Olen ajatellut, että kaipaamisesta irti pääsemiseen vaikuttaa kuinka pitkä ja millainen suhde ihmisten välillä on ollut. Itse olen tuntenut kaipaamani henkilön jo kymmeniä vuosia eli molemmat olemme keski-iän kynnyksellä.

        Sitten se, että erityinen ystävyyssuhteemme kesti reilu puolitoista vuotta, jätti kuitenkin niin syvät tuntemukset (myönteiset) sydämeeni, että niistä tunteista ei ole vaan pystynyt irroittautumaan. Tuntien hänet ( nainen), niin tuskin hänkään on pystynyt niitä tuntemuksia siirtämään sivuun, mitä hän ystävyytemme aikana sai kokea ja tuntea Jos ystävyyssuhteemme olisi kestänyt vain muutamia viikkoja, niin tilanne olisi todennäköisesti toisenlainen.

        Toivon kuitenkin vielä, että välillämme saataisiin muodostettua yhteys, ainakin sellainen, että voisimme ystävinä vaihtaa kuulumisia vielä kaikenlaisista asioista.

        Mies naiselle sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen miettinyt, että voiko kaipaamista lopettaa koskaan.

        Olen ajatellut, että kaipaamisesta irti pääsemiseen vaikuttaa kuinka pitkä ja millainen suhde ihmisten välillä on ollut. Itse olen tuntenut kaipaamani henkilön jo kymmeniä vuosia eli molemmat olemme keski-iän kynnyksellä.

        Sitten se, että erityinen ystävyyssuhteemme kesti reilu puolitoista vuotta, jätti kuitenkin niin syvät tuntemukset (myönteiset) sydämeeni, että niistä tunteista ei ole vaan pystynyt irroittautumaan. Tuntien hänet ( nainen), niin tuskin hänkään on pystynyt niitä tuntemuksia siirtämään sivuun, mitä hän ystävyytemme aikana sai kokea ja tuntea Jos ystävyyssuhteemme olisi kestänyt vain muutamia viikkoja, niin tilanne olisi todennäköisesti toisenlainen.

        Toivon kuitenkin vielä, että välillämme saataisiin muodostettua yhteys, ainakin sellainen, että voisimme ystävinä vaihtaa kuulumisia vielä kaikenlaisista asioista.

        Mies naiselle sivusta

        Kenelle sinä näitä kirjoittelet, ja oletatko hänen lukevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä näitä kirjoittelet, ja oletatko hänen lukevan?

        Tietysti en voi olla varma, että lukeeko. Mutta jos hän (nainen) lukee näitä tekstejäni, niin uskoisin, että hän kyllä tunnistaa kuka on kirjoittaja.

        Mies naiselle sivusta


    • Anonyymi

      Kenessä?

    • Anonyymi

      Kaipaan sitä flirttiä. Ja sitä "kivaa"..

    • Anonyymi

      Gigulia ja poikamaista ääntä.

    • Anonyymi

      kovaa rajua piiskausta

    • Anonyymi

      Pidän vanhemmista miehistä, koska heissä näkyy eletty elämä iloineen ja suruineen. On helppo olla ikäisensä kanssa tekemisissä, tuntuu kuin olisi palannut kotiin. Ehkä vielä rakastun ja rakastan, kunhan stressi helpottaa ja olisin jälleen oma iloinen itseni. Sitä minua olen kaivannut.

    • Anonyymi

      Hänen katsetta, ääntä, olemusta. Sitä meidän välistä yhteyttä, kemiaa. Ja häntä kaikkinensa omana itsenään, se kaikki on mennyttä :(

    • Anonyymi

      Hänen kehoa kiinni omassani .

    • Anonyymi

      Kaipaan eniten sitä, että pystyin olemaan täysin oma itseni hänen kanssaan. Se oli selvästi liikaa hänelle.

      • Anonyymi

        Minä taas kyllästyin hänen epäsosiaalisuuteen ja ajoittain huonoon käytökseen. Tilannetaju nolla.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kyllästyin hänen epäsosiaalisuuteen ja ajoittain huonoon käytökseen. Tilannetaju nolla.
        Sivusta.

        Keskusteluun voisi olla aihetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusteluun voisi olla aihetta

        Eihän sinusta ole keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinusta ole keskustelemaan.

        Kenestä ei ole? Lopeta vajaaälyinen


    • Anonyymi

      Minä kaipaan häntä itseään.

    • Anonyymi

      Kai mä kaipaan sitä kun se nostaa sen hymyn aina korviin. Ja sitä että on huomaavainen ja lämmin.

      Mutta enemmän mä kaipaan mua itseäni sellaisena millainen olen hänen seurassaan.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Usein toisen ihmisen lisäksi kaipaa sitä, mikä vaikutus hänellä oli itseen. On vähän niin kuin itsensä parempi versio tämän seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Usein toisen ihmisen lisäksi kaipaa sitä, mikä vaikutus hänellä oli itseen. On vähän niin kuin itsensä parempi versio tämän seurassa.

        Sivusta tämä. En kaipaaparemmuutta. Muita asioita.


    • Anonyymi

      Katselin hänen puuhiaan hänen huomaamatta jonkun aikaa ja jotenkin jäi ajatuksiin ja nyt ruokin niitä täällä. Kuvittelen ja haaveilen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3684
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      578
      3445
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3339
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2167
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2091
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      317
      1921
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      156
      1624
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe