Seksiseuraa 015/017 alueelta

Hei etsin seksiseuraa Pohjois-savon ja etelä-savon alueen Naisista, en ole ikärasisti eikä minua kiinnosta suhdetilanteesi tai yksityisasiasi, olen täällä vain ja ainoastaan seksiseuran löytämistarkoituksessa.

itse olen 30 vuotias, keskivertopeniksen omaava, katseenkestävä savolainen mies.

toivon asiallisia yhteydenottoja kiitos.

22

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävisitkö lukee viestit aloitusesta: Etsin naista Oulusta! Etsin kaltaistasi mies seuraa,kylläkin vaihdettu viestejä yhden miehen kans, joka vielä viesti asteella. Rva Kaavilta🙂

      • Alkaa turpoomaan jo ajatuksesta rouvalle, harmi kun matkaa kuopioonkin reilu 100km


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        Alkaa turpoomaan jo ajatuksesta rouvalle, harmi kun matkaa kuopioonkin reilu 100km

        Ihana kuulla😍 olisin valmis ajelee aina silloin tällöin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla😍 olisin valmis ajelee aina silloin tällöin.

        Saako rouvan kiinni muualta kuin täältä niin voimme keskustella lisää


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        Saako rouvan kiinni muualta kuin täältä niin voimme keskustella lisää

        Olin ehkä liiankin rohkea kun kerroin missä asun sen riskin kuiteskin tein. Keskustelu onnistunut asiallisesti täälläkin jopa etä rakastelu molemmin päin. Katsotaan miten tapaaminen toteutuu kun molemmat haluaa samaa asiaa🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin ehkä liiankin rohkea kun kerroin missä asun sen riskin kuiteskin tein. Keskustelu onnistunut asiallisesti täälläkin jopa etä rakastelu molemmin päin. Katsotaan miten tapaaminen toteutuu kun molemmat haluaa samaa asiaa🙂

        Ainahan sitä voi jonkun hotellin varata jostakin ja sinne ajautua, siellä olisi aikaa ja rauhaa touhuta useammin kuin kerran


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        Ainahan sitä voi jonkun hotellin varata jostakin ja sinne ajautua, siellä olisi aikaa ja rauhaa touhuta useammin kuin kerran

        Meillä asunto auto myös hotellin sijaan. Kyllä aikaa täytyy varata saa rauhassa nauttia. Oletko varattu kuten minä. Miheni ralleissa kaverin kans, kiva edes viestitellä vaikkakin nauttisin hyvästä seksistä juuri nyt🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä asunto auto myös hotellin sijaan. Kyllä aikaa täytyy varata saa rauhassa nauttia. Oletko varattu kuten minä. Miheni ralleissa kaverin kans, kiva edes viestitellä vaikkakin nauttisin hyvästä seksistä juuri nyt🤗

        Oi tuo asuntoauto olis kyllä hyvä😁 kyllä olen, en vain saa kotona tarpeeksi usein😅


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        Oi tuo asuntoauto olis kyllä hyvä😁 kyllä olen, en vain saa kotona tarpeeksi usein😅

        Samoin kotona seksiä laisinkaan joudun pitää omaa kivaa et joteski pärjäisin. Hullua mut eksyin näille sivuille, aloin etsiä tätä kautta vierasta seksiin.🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kotona seksiä laisinkaan joudun pitää omaa kivaa et joteski pärjäisin. Hullua mut eksyin näille sivuille, aloin etsiä tätä kautta vierasta seksiin.🤗

        😊 on tässä jonkun aikaa jo etsitty itseä vanhempaa kyltymätöntä rouvaa tapailuun🙈


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        😊 on tässä jonkun aikaa jo etsitty itseä vanhempaa kyltymätöntä rouvaa tapailuun🙈

        Vaihde vuodet alkamassa varmaan kun pelkästään oma kiva ei riitä. Tiedän moni ikäisesi kiinnostunut vanhemmista varatuista naisista myös päin vastoin🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihde vuodet alkamassa varmaan kun pelkästään oma kiva ei riitä. Tiedän moni ikäisesi kiinnostunut vanhemmista varatuista naisista myös päin vastoin🤗

        😊Mites onko rouvalla mitään mistä tykkää erityisesti, itse tykkään nuolla ja leikitellä pitkään ennenkuin on minun vuoro


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        😊Mites onko rouvalla mitään mistä tykkää erityisesti, itse tykkään nuolla ja leikitellä pitkään ennenkuin on minun vuoro

        Kaipaan kosketusta hellää suutelua, hyvää suuseksiä molemmin puolin. Yhdynnässä voisin olla tunteja jos mies jaksaa, orgasmeja silloin kymmeniä. Taas kiihotun joudun varmaan ottaa sauvani💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan kosketusta hellää suutelua, hyvää suuseksiä molemmin puolin. Yhdynnässä voisin olla tunteja jos mies jaksaa, orgasmeja silloin kymmeniä. Taas kiihotun joudun varmaan ottaa sauvani💋

        Hyväilyä joka puolelta, kiusoittelua leluilla, hitaita työntöjä😍


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        Hyväilyä joka puolelta, kiusoittelua leluilla, hitaita työntöjä😍

        Juuri noin🤗 haluisitko rakastella täällä avoimesti, välittämättä jos joku kommentoi väliin. Voidaan kyllä alkaa miettii tapaamista alustavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin🤗 haluisitko rakastella täällä avoimesti, välittämättä jos joku kommentoi väliin. Voidaan kyllä alkaa miettii tapaamista alustavasti.

        Hoidetaan rakastelu mielellään kasvotusten sitten😊 voit ajatella minun sykkivää kaluani sinun sisälläsi sillä välin, miten ja missä olisi hyvä tavata


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        Hoidetaan rakastelu mielellään kasvotusten sitten😊 voit ajatella minun sykkivää kaluani sinun sisälläsi sillä välin, miten ja missä olisi hyvä tavata

        Voisin ajella vastaan sovittuun paikkaan. Arvaa mietinkö sitä jatkuvasti miten hyvältä tuntuis sisässäni😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ajella vastaan sovittuun paikkaan. Arvaa mietinkö sitä jatkuvasti miten hyvältä tuntuis sisässäni😍

        😍 olis varmasti molemminpuolin nautinnollinen kokemus


    • Anonyymi

      Millainen on katseenkestävä? Eikö hajoa, kun joku katsoo, vai miten se menee? Savossa taitaa olla haaskan näköinen.

      • Hajoo jos tippuu lattialle, kalju, parrakas ja kädet täynnä tatuointeja


      • Anonyymi
        Jrmuu kirjoitti:

        Hajoo jos tippuu lattialle, kalju, parrakas ja kädet täynnä tatuointeja

        Onko siulla parta ja tatskoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko siulla parta ja tatskoja?

        On mut en edelleenkään kestä korkeita pudotuksia


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe