Haistakaa p****a KELA

Anonyymi

On aika sikamaista touhua kelalta että jättää asumistuet maksamatta sitten pitäis yhtäkkiä pärjätä 200e kk ku oon sairaseläkkeellä ja tottumut saamaan 800ekk. Miksi suomessa pyrokraattise hommat laahaa omien kansalaiste hyvinvoinnilla pelleillään. Oon niin vihainen tälle kaikelle, en edes tiedä saanko retroaktiivisena takaisin mun rahoja. Muutin siis omillee vanhemmilta johoki tuettuun asumiseen ja siel oli yks opiskelija joka sössi ne asumistukihakemukset koska se ei tajunnu että on välttänätöntä laittaa liitteet mukaan ja sit nytten ku laitoin liitteet niin saan kuulla paikan pomolta että olen kieltäytynyt laittamasta liitteitä mikä ei ollenkaan pidä paikkansa oon niin @!@#$@ vihainen. Sit on niin sairasta tää elämä että äiti ei usko että pärjään omillaan vaikka olen kohta 30 niin se laittaa mut paikkoihin asumaan mikä pahentaa mun vointia isällä on rahaa ku roskaa mutta ei auta kärsivää lasta. Sossu kohtelee minua ku jotain vammaista idioottia menee ihan huolella hermot kaikkeen.
Olen päässyt vakavasta päihdekoukusta irti ja luulin että siitä on apua suomessa si
Osiaaliseen statukseen ja stigmaan mutta ei näköjään. Nyt viina maistuis ihan huolella, kunpa asiat ois niin kuin ennen suomessa että pidetään huolta omista kansalaisista. On niin paljon enemmän mitä voisin kritisoida suomen korruptiosta mutta teen sen toisessa otsikossa.

8

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enemmän sinun pitäisi olla vihainen tuolle opiskelijalle. Kela harvoin on vittumainen ihan silkkaa vittumaisuuttaan mutta edellyttää paperibyrokratiat menevät prikulleen oikein. Ja nyt eivät menneet.

• Anonyymi

Kelan tarvitsemat liitteet voi toimittaa niille nettisivujen (OmaKela) kautta.

Mutta jos ei siihen kykene, eikä edes ymmärrä korjata asiaa, niin 'vammainen idiootti' kuulostaa osuvalta nimeltä.

• Anonyymi

Lopeta ryyppy, väsyttävät lääkkeet ja mene aamulla suihkuun, puhtaat vaatteet päälle, siitä vaan rohkeasti töihin.

Muuta neuvoa ei nyt tule!

• Anonyymi

Valtiolta alkaa oleen kassa tyhjä , pitää odotella yritysten vero syoriruksia sit jaetaan kelalle .

• Anonyymi

Hölyn pöly

• Anonyymi

Älä huolki, kyllä Kela omansa hoitaa, saat nyt sit sun fyffet kun haet toimeentulotukee, en muista mikä on perusraha yhdelle.

• Anonyymi

532 tämän hetken...

• Anonyymi

Rasismi on tietämättömyyttä.

Nykypäivänä tieto on jokaisen helposti saatavuílla, joten tietämättömyys on laiskuutta ja typeryyttä.

Typeryyttä vain korostaa oman typeryytensä julistaminen julkisesti - kun sen tekee anonyymisti keskustelupalstoilla, on mukana myös pelkuruus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe