Haistakaa p****a KELA

Anonyymi

On aika sikamaista touhua kelalta että jättää asumistuet maksamatta sitten pitäis yhtäkkiä pärjätä 200e kk ku oon sairaseläkkeellä ja tottumut saamaan 800ekk. Miksi suomessa pyrokraattise hommat laahaa omien kansalaiste hyvinvoinnilla pelleillään. Oon niin vihainen tälle kaikelle, en edes tiedä saanko retroaktiivisena takaisin mun rahoja. Muutin siis omillee vanhemmilta johoki tuettuun asumiseen ja siel oli yks opiskelija joka sössi ne asumistukihakemukset koska se ei tajunnu että on välttänätöntä laittaa liitteet mukaan ja sit nytten ku laitoin liitteet niin saan kuulla paikan pomolta että olen kieltäytynyt laittamasta liitteitä mikä ei ollenkaan pidä paikkansa oon niin @!@#$@ vihainen. Sit on niin sairasta tää elämä että äiti ei usko että pärjään omillaan vaikka olen kohta 30 niin se laittaa mut paikkoihin asumaan mikä pahentaa mun vointia isällä on rahaa ku roskaa mutta ei auta kärsivää lasta. Sossu kohtelee minua ku jotain vammaista idioottia menee ihan huolella hermot kaikkeen.
Olen päässyt vakavasta päihdekoukusta irti ja luulin että siitä on apua suomessa si
Osiaaliseen statukseen ja stigmaan mutta ei näköjään. Nyt viina maistuis ihan huolella, kunpa asiat ois niin kuin ennen suomessa että pidetään huolta omista kansalaisista. On niin paljon enemmän mitä voisin kritisoida suomen korruptiosta mutta teen sen toisessa otsikossa.

8

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän sinun pitäisi olla vihainen tuolle opiskelijalle. Kela harvoin on vittumainen ihan silkkaa vittumaisuuttaan mutta edellyttää paperibyrokratiat menevät prikulleen oikein. Ja nyt eivät menneet.

    • Anonyymi

      Kelan tarvitsemat liitteet voi toimittaa niille nettisivujen (OmaKela) kautta.

      Mutta jos ei siihen kykene, eikä edes ymmärrä korjata asiaa, niin 'vammainen idiootti' kuulostaa osuvalta nimeltä.

    • Anonyymi

      Lopeta ryyppy, väsyttävät lääkkeet ja mene aamulla suihkuun, puhtaat vaatteet päälle, siitä vaan rohkeasti töihin.

      Muuta neuvoa ei nyt tule!

    • Anonyymi

      Valtiolta alkaa oleen kassa tyhjä , pitää odotella yritysten vero syoriruksia sit jaetaan kelalle .

      • Anonyymi

        Hölyn pöly


    • Anonyymi

      Älä huolki, kyllä Kela omansa hoitaa, saat nyt sit sun fyffet kun haet toimeentulotukee, en muista mikä on perusraha yhdelle.

      • Anonyymi

        532 tämän hetken...


    • Anonyymi

      Rasismi on tietämättömyyttä.

      Nykypäivänä tieto on jokaisen helposti saatavuílla, joten tietämättömyys on laiskuutta ja typeryyttä.

      Typeryyttä vain korostaa oman typeryytensä julistaminen julkisesti - kun sen tekee anonyymisti keskustelupalstoilla, on mukana myös pelkuruus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe