Siivosin varastoa ja heittelin pois säilyttämiäni vanhoja kortteja ja kirjeitä. Osan otin vielä talteen, aattelin, josko joku keräilijä haluaisi merkkejä. Olisi sekä kotimiaisia, että Neuvostoliittolaisia (CCCP), USAlaisia, ruotsalaisia, sveitsiläisiä, espanjalaisia, norjalaisia ym. Suomalaisissa merkeissä mm. Heikki Klemetti, Urho Kekkonen, Eino Leino, Sillanpää, Aino Acktè sekä paljon muita sen ajan mekkejä.
Kiinnostaako ketään vai heitänkö pesään?
70-80 luvun merkkejä
4
702
Vastaukset
- joskus keräillyt
Älä nyt kokonaan heitä niitä merkkejä pois. Joukossa kun saattaa olla jotakin kiinnostavia merkkejä. Itse en ole viime aikoina kovin ahkerasti kerännyt merkkejä mutta en poiskaan ole niitä ylimääräisiä heittänyt.
- joku05
Voisin olla kiinnostunutkin sun merkeistä. Mailaa vaikka mulle jos haluat luopua niistä.
[email protected]- Siivoaja
Pitänee sittenkin ensin vähän selvittää niitä merkkejä, josko tosiaan joukossa olisi vaikka joku "helmi"......otan yhteyttä, jos päätän luopua niistä.
- jos sinulla on
Siivoaja kirjoitti:
Pitänee sittenkin ensin vähän selvittää niitä merkkejä, josko tosiaan joukossa olisi vaikka joku "helmi"......otan yhteyttä, jos päätän luopua niistä.
Niin jos sinulla on niitä paljon ja ovat kuorineen voisit saada määristä ja merkeistä riippuen 20 - 100,00 ¬ koko nipusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708