Toyotan moottorit ei kestä tehtaan suosittelemaa

Anonyymi

Öljynvaihtoväliä.
Johtuu kovasti öljyn kulutuksesta.
Pilaa nopeasti moottorin ja uusi moottori on todella kallis.
tehtaan suosittelema öljynvaihtoväli on puolitettava jos haluaa moottorin kestävän.

Vaihtoauton ostajan ei kannata ostaa autoa, jos ei tehty kuin normaalit huoltoohjelman huollot.

327

2640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muut huonot merkit ostavat Toyotan luotettavia autoja ja tuhoavat ne tahallaan jotta Toyotan maine menisi.

      • Anonyymi

        Ahaa eli Toyota henkilökuntaa on palkattu rikkomaan hyviä merkkejä ja raportoimaan hajoamisista julkisesti internetissä.

        Toyota on aina huijannut, mikään ei siis ole muuttunut.
        Toyota on aina salaillut vikoja ja ongelmia autoissa.
        Korjaavat ja korvaavat vasta kun oikeudessa todettu syylliseksi.
        https://abcnews.go.com/Blotter/toyota-pay-12b-hiding-deadly-unintended-acceleration/story?id=22972214

        Aina väittävät ettei ole Toyotan vika vaan jokun muun. Kuten ruosteongelmissa.
        https://www.youtube.com/watch?v=hFGWWiJTT3Q

        Tässä ruostumis asiassakaan Toyota ei korjannut ongelmia vaan vaati oikeudenkäynnin että suostuivat korjaamaan ja korvaamaan omat mokat.


      • Anonyymi

        " Muut huonot merkit ostavat Toyotan luotettavia autoja ja tuhoavat ne tahallaan jotta Toyotan maine menisi. "

        ********

        Kyllähän autotehtaat ostavat toistensa tuotteita tutkimista varten, mutta eivät ne keskustelupalstoilla yritä kilpaiijoiden autoja mustamaalata. Toyotalla on Suomessa niin paljon tyytyväisiä käyttäjiä, jotka ovat omakohtaisesti kokeneet Toyotan kestävyyden ja käyttövarmuuden, etteivät muutamien kateellisten hörhöjen nettikirjoitukset vaikuta heidän mielipiteisiinsä. Jatkossakin he menevät Toyota-kauppaan ja tilaavat itselleen uuden Toyotan. Koirat haukkuvat ja karavaani kulkee.


    • Anonyymi

      Toyotassahan on lyhyin öljynvaihto suositus ja huoltoväli, tuskin öljyjen vaihto ongelmia vähentää. Moottorit on halpuutettu ja heikennetty äärirajoille ja siksi ongelmia löytyy. Jopa moottorin lohkot halkeaa jos siihen tulee käyntihäiriöitä ja kannen pultit ei pysy lohkossa kiinni kuin 100tkm ja sitten mosa pitää vaihtaa uuteen kun sitä ei voi korjata.

      • Anonyymi

        Minulla on 2000 Corolla, mitään korjauksia ei ole tehty moottorille, kytkimelle, vaihteistolle eikä laakereita ole vaihdettu. Saa nähdä meneekö niän tämän vuosikymmene loppuun, ilmeisesti kyllä.


    • Anonyymi

      Sama nuija toistaa itseään

      • Anonyymi

        Toyota fanit ei kestä totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota fanit ei kestä totuutta.

        Eivät yhtään.


    • Anonyymi

      Mikäs auto kannattais ostaa. Sellainen minkä saisi alle enintään 6kk odotuksella ja olisi ladattava ja myös sähköllä ajaessa nelivetoinen?

      • Anonyymi

        osta se mihin rahat riittää ja on paras sinun käytössä.


    • Anonyymi

      Alle 3v vanhoja Toyota autoja saa halvalla koska ne ei kestä eikä niitä kannata pitää takuun loppumisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Autoa pitää tyhjäkäyttää aina 2-3 minuuttia, öljy kiertää. Öljynvaihto 5 tkm välein ja ensihuolto 1 tkm kohdalla. Totutusajoa 1500 km. Ei koskaan yli 110 km/h nopeutta, ei maksimikierroksia. Tällä tavalla Toyotan moottori on iskussa vielä 15 vuoden päästä!

      • Anonyymi

        "Autoa pitää tyhjäkäyttää aina 2-3 minuuttia, öljy kiertää. Öljynvaihto 5 tkm välein ja ensihuolto 1 tkm kohdalla. Totutusajoa 1500 km. Ei koskaan yli 110 km/h nopeutta, ei maksimikierroksia. Tällä tavalla Toyotan moottori on iskussa vielä 15 vuoden päästä! "


        Ei Tojotaa tarvitse käsitellä noin hellävaraisesti. Kunhan moottorissa on oikea määrä kunnollista öljyä, niin Tojota kyllä kestää polkemista. Ei tavallinen tallaaja saa ajamalla Tojotan moottoria hajoamaan. Tämän ovat monet tuttavani käytännössä todenneet. 300000 - 400000 km menee ilman mitään remontteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Autoa pitää tyhjäkäyttää aina 2-3 minuuttia, öljy kiertää. Öljynvaihto 5 tkm välein ja ensihuolto 1 tkm kohdalla. Totutusajoa 1500 km. Ei koskaan yli 110 km/h nopeutta, ei maksimikierroksia. Tällä tavalla Toyotan moottori on iskussa vielä 15 vuoden päästä! "


        Ei Tojotaa tarvitse käsitellä noin hellävaraisesti. Kunhan moottorissa on oikea määrä kunnollista öljyä, niin Tojota kyllä kestää polkemista. Ei tavallinen tallaaja saa ajamalla Tojotan moottoria hajoamaan. Tämän ovat monet tuttavani käytännössä todenneet. 300000 - 400000 km menee ilman mitään remontteja.

        höbsis Corollan bensakone max 80 tkm ja poks kansi halkee ohutta japsipeltiä....Toyoda valjasti kansiongelman tutkimiseen aikoinaan Boeingin lentoinsinöörejä mutta eivät saaneet ratkaisua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höbsis Corollan bensakone max 80 tkm ja poks kansi halkee ohutta japsipeltiä....Toyoda valjasti kansiongelman tutkimiseen aikoinaan Boeingin lentoinsinöörejä mutta eivät saaneet ratkaisua!

        Hyvä heitto mikä moottori kyseessä

        Ettei olut vaan vika vaakenin moottori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä heitto mikä moottori kyseessä

        Ettei olut vaan vika vaakenin moottori

        Ai niin, anteeksi, vaagenihan se onkin.


      • Anonyymi

        Korjaus: 30 vuoden päästä.


    • Anonyymi

      Edellinen tojo oli 25v, ei juurikaan vikoja eikä ruostetta. Nykyinen ollut vuoden joten ei voi sanoa mitään muuta kuin hyvää vielä tässä vaiheessa

    • Anonyymi

      Todisteita putoilee jatkuvasti.
      Mutta Toyota omistajat ei usko.
      Ei ketään kiinnosta vaikka korjaaminen maksaa huimia summia.
      Auto vain vaihtoon ja tuleva omistaja ja liike saavat tapella korvausvelvollisuudesta.

      • Anonyymi

        Tiedättekö mistä löytyy parhaat tojotat? Täältä palstalta. Miljoonia huolettomia kilometrejä. Valitettavasti tosielämässä tohjo palataan parinsadan tuhannen kohdalla. Se on hyvin lyhytikäinen auto.


    • Anonyymi

      4 litraa on normi kulutus Audissani. Per 1000 km.

      • Anonyymi

        Neljän litran audi. Tai nelilitrainen. 4.0 TSI. Vieläköhän VW-kuskit moikkaavat toisiaan sormitervehdyksin viestiäkseen monesko moottori on menossa?


    • Anonyymi

      On se kova paikka taas totuus Toyota fanaatikoille.

    • Anonyymi

      Onse vaan kova paikka saksan ladaan sortuneille.

      • Anonyymi

        Toyota ei toimi.
        hajosiko TooJootaasitaaS?


    • Anonyymi

      Öljyrenkaat jumii, kiertokanki kurkkii, volkkarihan tää onkii.

      • Anonyymi

        Volkkariin saa parempia kiertokankia mutta Toyotaan ei saa.
        Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkariin saa parempia kiertokankia mutta Toyotaan ei saa.
        Elämä on.

        Toyotaan ei niitä tarvita, Toyota kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaan ei niitä tarvita, Toyota kestää.

        Ei se vaa siltä vaikuta.


      • Anonyymi

        Joo sata tonnia kaupunkiajoo hybriidissä ja kone kunnossa neliveto hybriid

        Kulutus alle viiden kaupunki jhqloaa lystin hyvä ajaa nelivetoinen ei jää jalkoihin 8 sek.

        Hyvätt sisätilat aina toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sata tonnia kaupunkiajoo hybriidissä ja kone kunnossa neliveto hybriid

        Kulutus alle viiden kaupunki jhqloaa lystin hyvä ajaa nelivetoinen ei jää jalkoihin 8 sek.

        Hyvätt sisätilat aina toimii

        Kolmas Toyota ei mitään vikaa koskaan ollut eikä naapureiden maan pienemmissä härpäkkeissä

        BMW on hukattu jo pois naapureilta


    • Anonyymi

      Ihanaa on Toyota joka hajoaa aina ennenaikaisesti.
      Vähän ku omistajakin. Tulee aina ennenaikaisesti.

    • Anonyymi

      Toyota kestää parhaiten kovaa käyttöä. Tässä on vielä mitä tapahtuu saksan precum-autoille:

      "Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto."

      • Anonyymi

        Saksanseisojien takseihin on hyvä laittaa hinausvaroitus hintalistan oheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksanseisojien takseihin on hyvä laittaa hinausvaroitus hintalistan oheen.

        Mersun hybridi kulkee pelkällä sähköllä lähes satakilometriä.
        Miksi Toyota huippu taloudellinen plug ib hybridi kulkee vain 74km maksimi matkan?
        mersun C on sentään auto verrattuna Toyota RAV 4 traktoriin,.
        Miten sen RAV 4 pomppimisen edes saa loppumaan.
        Kyydissä täytyy tuntua samalta kuin toisesta ihmisestä trampoliinilla kun yksi hypännyt korkealle ilmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersun hybridi kulkee pelkällä sähköllä lähes satakilometriä.
        Miksi Toyota huippu taloudellinen plug ib hybridi kulkee vain 74km maksimi matkan?
        mersun C on sentään auto verrattuna Toyota RAV 4 traktoriin,.
        Miten sen RAV 4 pomppimisen edes saa loppumaan.
        Kyydissä täytyy tuntua samalta kuin toisesta ihmisestä trampoliinilla kun yksi hypännyt korkealle ilmaan.

        Sähköauto aletaan pätkissämkqikkinhybridit lukee puolet saäukösslä

        Kiskon pienet akut on range pienempi.

        Akut maksaa kuin myös ylihinayainen merus


    • Anonyymi

      C mersu taksissa niin pitää lähettää laukku yhdessä, kaveri toisessa ja itse ängetä kolmanteen pikkumersuun, heh.

    • Anonyymi

      Mersun plugarista kun loppuu sähkö niin sit mennään 10 litraa satasella!!!🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Laatu ei ole hyvä ja rahalle antaa huonosti vastinetta Toyota.

    • Anonyymi

      Surkeita rotteloita on kaikki Toyota autot.

      • Anonyymi

        Onneksi minulle sattui hyvä yksilö. Kun ajan osuuskaupan pihaan, niin kaikki nuoretkin naiset hymyilevät minulle ja katsovat kovin ihailevasti kiiltävää Tojotaani. Kyllä silloin on taas koko päivä pelastettu. Hymyssä suin ja onnellisena voin taas kotipihassa tuulettaa suvituulessa Tojotani tilavaa takakonttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minulle sattui hyvä yksilö. Kun ajan osuuskaupan pihaan, niin kaikki nuoretkin naiset hymyilevät minulle ja katsovat kovin ihailevasti kiiltävää Tojotaani. Kyllä silloin on taas koko päivä pelastettu. Hymyssä suin ja onnellisena voin taas kotipihassa tuulettaa suvituulessa Tojotani tilavaa takakonttia.

        Et vaan ole huomannut, että paidanhelmasi lepattaa sepaluksesta kun vetoketju on unohtunut vetää kiinni.
        Toiset taas hymyilevät sillä lailla säälivästi kun Toyota sedät ajavat ylpeinä parkkipaikan kaukaisimpiin nurkkiin ettei Toyotan kylkeen vaan tule lommoja ja ruutuun osuminen on jo huteraa.
        Olen nimittäin nainen ja olemme näistä keskustelleet ja nauraneet tyttöporukoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan ole huomannut, että paidanhelmasi lepattaa sepaluksesta kun vetoketju on unohtunut vetää kiinni.
        Toiset taas hymyilevät sillä lailla säälivästi kun Toyota sedät ajavat ylpeinä parkkipaikan kaukaisimpiin nurkkiin ettei Toyotan kylkeen vaan tule lommoja ja ruutuun osuminen on jo huteraa.
        Olen nimittäin nainen ja olemme näistä keskustelleet ja nauraneet tyttöporukoissa.

        Toyota sedillä on vielä vientiä vanhemmalakin iällä. Nuoret naiset arvostavat kovaa ja kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota sedillä on vielä vientiä vanhemmalakin iällä. Nuoret naiset arvostavat kovaa ja kokemusta.

        Kyllähän naiset tietävät sen, että mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan ole huomannut, että paidanhelmasi lepattaa sepaluksesta kun vetoketju on unohtunut vetää kiinni.
        Toiset taas hymyilevät sillä lailla säälivästi kun Toyota sedät ajavat ylpeinä parkkipaikan kaukaisimpiin nurkkiin ettei Toyotan kylkeen vaan tule lommoja ja ruutuun osuminen on jo huteraa.
        Olen nimittäin nainen ja olemme näistä keskustelleet ja nauraneet tyttöporukoissa.

        " Olen nimittäin nainen ja olemme näistä keskustelleet ja nauraneet tyttöporukoissa. "

        *******

        Taas tuli todistettua se, että kiiltävä Tojota tekee vaikutuksen tyttöporukoihin. Kun vaikutus on kerran tehty, niin eteneminen tavoiteltuun päämäärään onkin sitten helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Olen nimittäin nainen ja olemme näistä keskustelleet ja nauraneet tyttöporukoissa. "

        *******

        Taas tuli todistettua se, että kiiltävä Tojota tekee vaikutuksen tyttöporukoihin. Kun vaikutus on kerran tehty, niin eteneminen tavoiteltuun päämäärään onkin sitten helpompaa.

        Vaikutus on se negatiivinenkin vaikutus, hihii!
        Veikkaan ettei Toyota vässykkä herätä kuin korkeintaan sääliä, mutta ehkä sekin toimii surkeimmissa tapauksissa tai on ainakin ainoa sauma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutus on se negatiivinenkin vaikutus, hihii!
        Veikkaan ettei Toyota vässykkä herätä kuin korkeintaan sääliä, mutta ehkä sekin toimii surkeimmissa tapauksissa tai on ainakin ainoa sauma?

        Naapuritei enää puhu mitään kun ostin nelivetoisen hybriidi rav nelosen


    • Anonyymi

      Toyota kestää parhaiten kovaa käyttöä.

    • Anonyymi

      Kyllä Toyotadssta hajoo moni muukin juttu ku vaa moottori.

    • Anonyymi

      uskomatonta miten huonoja Toyotat nykyisin on.

      • Anonyymi

        Kuinka monesta uudesta Toyotasta sinulla on omaa kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monesta uudesta Toyotasta sinulla on omaa kokemusta?

        Pitääks olle kokemusta et tajuaa sen surkeuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääks olle kokemusta et tajuaa sen surkeuden.

        Toyota on laadukkaimpia nykyajan autoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on laadukkaimpia nykyajan autoista.

        Kaukana laadusta. Muistetaan vaikka sulavat korkeajännite kaapeloinnit, halkeilevat moottorin lohkot ja irtoavat kannet, pahin ruostuminen, takaisinkutsujen paljous, käynnistysongelmat hybrideissä, ohuin ja heikoin maalaus jne...
        Myös itse ominaisuudet on heikkoja ja se todetaan kaikissa testeissä ja vertailuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monesta uudesta Toyotasta sinulla on omaa kokemusta?

        Nykyään tietoa löytyy niin monista kanavista ettei tarvita omaa kokemusta niin kuin ennen.
        Lukee vaikka testituloksia, ongelmista mitä netistä löytyy, kestotestejä ja itse oma koeajo jne.... Miksi pitäisi hankkia auto josta ei löydy oikein mitään hyvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään tietoa löytyy niin monista kanavista ettei tarvita omaa kokemusta niin kuin ennen.
        Lukee vaikka testituloksia, ongelmista mitä netistä löytyy, kestotestejä ja itse oma koeajo jne.... Miksi pitäisi hankkia auto josta ei löydy oikein mitään hyvää?

        " Miksi pitäisi hankkia auto josta ei löydy oikein mitään hyvää? "

        Tämä kysymys kuuluu tietysti Skoda-palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Miksi pitäisi hankkia auto josta ei löydy oikein mitään hyvää? "

        Tämä kysymys kuuluu tietysti Skoda-palstalle.

        Mitä oikeasti hyvää Toyotan tekeleistä löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana laadusta. Muistetaan vaikka sulavat korkeajännite kaapeloinnit, halkeilevat moottorin lohkot ja irtoavat kannet, pahin ruostuminen, takaisinkutsujen paljous, käynnistysongelmat hybrideissä, ohuin ja heikoin maalaus jne...
        Myös itse ominaisuudet on heikkoja ja se todetaan kaikissa testeissä ja vertailuissa.

        Hyvä heitto millä muuten itse qjat tai oletko vaankyudissä
        No kysy äidiltä mikä autosillä on


    • Anonyymi

      melko tyhmä jos ostaa huonon moottorin ja joutuu sitä todella kalliilla rahalla korjaamaan.

    • Anonyymi

      Toyotan koneissa öljyt pääsee palamaan ja karstoittumaan ja se on moottorin tuho ellei lohko halkea sitä ennen tai kansi löysty.

      • Anonyymi

        Kaikki nämä tapahtuu jokainen vuorollaan,


    • Anonyymi

      Miten Toyotan moottorit voivatkin olla niin ylivoimaisen kestäviä kilpailijoihin nähden?

      • Anonyymi

        Ylivoimainen hajoamisprosentti? :D


    • Anonyymi

      Miltä tuntuu ajaa sardiinipurkillä rämisevällä sellaisella? Tuskallista on Toyotakuskin elämä. Sähkövikoja jatkuvaa melua jo kaupunki nopeuksissa. Sähkävikoja riittää.
      Edes öljynvaihdot ei riitä pitämään autoa kunnossa. Sähköautoa ei saada markkinoille.
      Todellinen floppi on TOYOTA kaikissa muodoissa.

      • Anonyymi

        Autokaupiaiden kanssa nuorena olessanie. Koskaan saanut japanilaista autoja myyntäbäksi . He sitä myivät ne itellä vaan vaikeasti myytä biä ranskailisa koska jakohihna edessä


    • Anonyymi

      Kohta tulee taas myyntiluvut et kuinka paljon pa'kaa on taas myyty :D

    • Anonyymi

      Miten se öljynvaihtovälin puolittaminen tuntuu vaikka ajaa puolet sähköllä hybridin ollessa kyseessä? :D

    • Anonyymi

      Toyota markkinointi kuvittelee et ihmiset ovat tyhmiä.
      No ehkä he ovat oikeassa. Vain tyhmät Toyoitaa voi ostaa.

    • Anonyymi

      Kyllä naurattaa miten Toyota myy jotain muka itselataavaa vimpulaa.
      Kohta ostaja huomaa millaista toimimatonta roskaa tullut hankittua.
      Edes testeissä ei Toyota toimi.

    • Anonyymi

      Jos olet aina ajanut Toyotalla tai suunnittelet nyt sellaisen hankintaa, valintaasi voi peukuttaa huoletta. Edessäsi on todennäköisesti suhteellisen helppoja vuosia ratin takana.

      Tämän voi sanoa sen enempää muita merkkejä sortamatta. Toyotan kestävyydestä todistavat vikatiedot, jotka on koottu viime vuonna Suomessa määräaikaiskatsastetuista henkilöautoista.

      Audin ostaneille kerran kuussa hinurimatka kaupan päälle!😁🤣😅😂

      • Anonyymi

        Mutta Toyota hyytyy vain kerran vuodessa tehtävällä Lapin reissulla?

        Kaksi! Toyotaa on hinattu pois lapista TM:n talvitestistä.
        Uusin malli ei edes päässyt markkinoille ollenkaan koska pyörät ei pysy kiinni.

        Onhan se selvä ettei nämä ominaisuudet Toyota miehen laseilla katsottuma ole vikoja.
        Ne on täysin normaalia Toyotan ominaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Toyota hyytyy vain kerran vuodessa tehtävällä Lapin reissulla?

        Kaksi! Toyotaa on hinattu pois lapista TM:n talvitestistä.
        Uusin malli ei edes päässyt markkinoille ollenkaan koska pyörät ei pysy kiinni.

        Onhan se selvä ettei nämä ominaisuudet Toyota miehen laseilla katsottuma ole vikoja.
        Ne on täysin normaalia Toyotan ominaisuuksia.

        Fakta pläjäys lehdistöstä, jos olet aina ajanut Toyotalla tai suunnittelet nyt sellaisen hankintaa, valintaasi voi peukuttaa huoletta. Edessäsi on todennäköisesti suhteellisen helppoja vuosia ratin takana.

        Tämän voi sanoa sen enempää muita merkkejä sortamatta. Toyotan kestävyydestä todistavat vikatiedot, jotka on koottu viime vuonna Suomessa määräaikaiskatsastetuista henkilöautoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta pläjäys lehdistöstä, jos olet aina ajanut Toyotalla tai suunnittelet nyt sellaisen hankintaa, valintaasi voi peukuttaa huoletta. Edessäsi on todennäköisesti suhteellisen helppoja vuosia ratin takana.

        Tämän voi sanoa sen enempää muita merkkejä sortamatta. Toyotan kestävyydestä todistavat vikatiedot, jotka on koottu viime vuonna Suomessa määräaikaiskatsastetuista henkilöautoista.

        Lehdistö valitsi Suomessa vuoden autoksi Skodan 2022.
        Mites tämä lehdistön valinta vaikuttaa ostajiin?
        Sama se mitä katsastuksista kessrotaaan.
        Tyhmät vie autoja katsastukseen sellaisina ettei mene läpi.
        Itse katson et on kunnossa ja korjaan kaikki havaisemani viat etukäteen.
        Toiset ihmiset vain hakee vikalistan katsastuksesta.
        YLE kertoo että katsastus on arpapeliä. https://areena.yle.fi/1-2467213


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta pläjäys lehdistöstä, jos olet aina ajanut Toyotalla tai suunnittelet nyt sellaisen hankintaa, valintaasi voi peukuttaa huoletta. Edessäsi on todennäköisesti suhteellisen helppoja vuosia ratin takana.

        Tämän voi sanoa sen enempää muita merkkejä sortamatta. Toyotan kestävyydestä todistavat vikatiedot, jotka on koottu viime vuonna Suomessa määräaikaiskatsastetuista henkilöautoista.

        " Tämän voi sanoa sen enempää muita merkkejä sortamatta. Toyotan kestävyydestä todistavat vikatiedot, jotka on koottu viime vuonna Suomessa määräaikaiskatsastetuista henkilöautoista.

        Audin ostaneille kerran kuussa hinurimatka kaupan päälle! "

        *******

        Näinhän se asia on. Yksi kaverini osti noin 7 vuotta sitten uuden Audi A4 auton, ja sitä jouduttiin hinaamaan korjaamolle ensimmäisen vuoden aikana peräti 6 kertaa. Pari vuotta kaveri ajeli Audilla, mutta sitten se alkoi kuluttaa öljyä tolkuttomasti. Kaverini kyllästyi Audiin ja osti sen jälkeen Toyotan. Hän on ajellut Toyotalla nyt 4 vuotta, eikä autossa ole olut yhtään vikaa. Näin se asia menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Tämän voi sanoa sen enempää muita merkkejä sortamatta. Toyotan kestävyydestä todistavat vikatiedot, jotka on koottu viime vuonna Suomessa määräaikaiskatsastetuista henkilöautoista.

        Audin ostaneille kerran kuussa hinurimatka kaupan päälle! "

        *******

        Näinhän se asia on. Yksi kaverini osti noin 7 vuotta sitten uuden Audi A4 auton, ja sitä jouduttiin hinaamaan korjaamolle ensimmäisen vuoden aikana peräti 6 kertaa. Pari vuotta kaveri ajeli Audilla, mutta sitten se alkoi kuluttaa öljyä tolkuttomasti. Kaverini kyllästyi Audiin ja osti sen jälkeen Toyotan. Hän on ajellut Toyotalla nyt 4 vuotta, eikä autossa ole olut yhtään vikaa. Näin se asia menee.

        Naapurin BMW jikatyiin takaisin autokaupan kun ei lähtenyt käyntiin pihalta

        Naapuri sanoi että on ostanut uuden auton


    • Anonyymi

      Toyota on ilmeisesti halppuuttanut moottoreitaan entisestään uskoen, että hybrid päästää ne pienemmällä rasituksella, mutta ovat taas menneet samaan halpaan, eli liioitteluun ja sutta ja sekundaa tulee niin että huimaa.
      Ajatelkaa, jopa moottorien lohkot halkeilee kun autoon tulee käyntihäiriöitä, eikä siinä kaikki, kansi löystyy ja öljyt ja vesi menee sekaisin. Kumpaakaan ongelmaa ei voida edes korjata normaalilla tapaan, vaan moottori pitää vaihtaa kokonaan. Ja nyt veivät munaukset ihan uudelle tasolle, eli pyörät löystyy omia aikojaan ja uutuus ajokieltoon ja toimitukset seis. Mihin Toyota vielä oikein pystyy asiakkaan halveksunnassaan?

      • Anonyymi

        TM testeissä todettu et Toyotat lähtee hinasauton lavalla korjaamolle.
        Testin viimeinen aina.


    • Anonyymi

      Miksi ammattilainen suosittelee öljynvaihtovälin puolittamista tai jopa kolminkertaistamista että Toyota kestäisi? Ilmeisesti Toyota öljyt on todella huonoa laatua. Ei siihen varmasti muuta syytä voi olla et joutuu 5tkm välein öljyt vaihtamaan.

    • Anonyymi

      Miksihän audeja hinataan niin palhon moottorivikojen rakia? Ilmeisesti ne leikkaa kiinni kun on ylipitkät öljynvaihtovälit.

      • Anonyymi

        Huokovalut lohkoissa vag ag kruppen autoissa, huono kokoonpano, asiakkaan käyttäjävirheet ja halpuutus kautta linjan tekevät tehtävänsä.


    • Anonyymi

      Niin hirveitä öljysyöppöjä tekee vain TOYOTA!

    • Anonyymi

      Motit levii!

      Moottori ja startti useimpien ongelmien takana

      Tilastot paljastavat myös sen, millaisiin teknisiin ongelmiin matka tyypillisimmin katkeaa. Kaikkein yleisin hinauksen syy oli kaikilla autoilla moottorivika.

      POP Vakuutuksen mukaan "moottorivikojen kuningas" on saksalainen premiumbrändi Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Seuraavaksi eniten moottorivian vuoksi hinataan samaan konserniin kuuluvia Volkswageneita sekä ranskalaisia Citroeneja.

      • Anonyymi

        Nöyttää leviävän vielä useammin Toyotassa.


    • Anonyymi

      Ihmetellä pitää miksi nämä myyneet niin paljon.
      Ilmeisesti ihmiset ostaa, mutta eivät osaa googlettaa ongelmia.

      • Anonyymi

        Eihän monikaan enää osta skoodaa, seattia, audii tai volkkarii, paljon kuluttavat öljyy ja eniten moottorivikoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän monikaan enää osta skoodaa, seattia, audii tai volkkarii, paljon kuluttavat öljyy ja eniten moottorivikoi.

        VW ostetaan sähköautona tietysti, Toyotalla ei ole sellaista myynnissä


    • Anonyymi

      Jos öljyä pitää lisätä, sitten sitä pitää lisätä.

    • Anonyymi

      Toyotaa ei olla koskaan tehty ajoon, vaan kaupunkien ruuhkiin matelemaan ja viiden vuoden käyttöön.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sattuu, https://www.ts.fi/teemat/4884970

        Aina sinua sattuu Toyotan negatiiviset uutiset.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pop vakuutus kertoo vag-moottoreiden rikkoutuvan helposti ja puenillä kilometreillä. On hyvä olla kasko vag-autossa. Sillä on käyttöä aina.

    • Anonyymi

      Eiu kai se ole ihme ettei moottorit kestä.
      Eihän Toyota saa edes pyöriä pysymään kiinni valmistamissaan autoissa.

      • Anonyymi

        Miksei vag ei saa öljynkulutusta ja moottoririkkoja kuriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei vag ei saa öljynkulutusta ja moottoririkkoja kuriin?

        Mitä öljyä sähköautot kuluttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei vag ei saa öljynkulutusta ja moottoririkkoja kuriin?

        Joko holokaustin johatja on päässyt vankilasta petoksiataam


    • Anonyymi

      On se ihmeellistä ettei Toyota saa moottoreiden öljynsyöntiä loppumaan.
      Eikä sa sähköauton vanteita pysymään kiinni.

    • Anonyymi

      Huonointa huippulaatua tekee Toyota mitä on ikinä nähty.

    • Anonyymi

      Jos se kestäisi se olisi edes jotenkin suositeltava.
      Mutta Toyotan kertaköyttömoottorit on todella surkeaa laatua.

    • Anonyymi

      Miten vaggineitten suuri öljynkulutusongelma liittyy Toyotaan?

      • Anonyymi

        Siten et Toyotan oljynkutusremontti maksaa 4 kertaa enemmän kuin VW moottoriin.
        Helsti menee Toyotan remonttiin yli 16000€ Kiva yllätys eiks vaan olekkin.


    • Anonyymi

      Miksi ei Toyota kestä edes tehtaan suosittelemaa öljynvaihtoväliä?

    • Anonyymi

      Toyotan omistajat huyolissaan muualla valmistettujen autojen laadusta.
      Vain Japanissa valmistetut on laatua, Niistäö putoaa vain vanteet.

    • Anonyymi

      Toyotaan vaihtuu öljyt lyhyelläkin vaihtovälillä, kun pitää lisätä öljyä niin paljon.

      • Anonyymi

        Skoodaan, audiin ja volkkariin ei ehdi lisätä kun kone jo laukeaa. Öljynkulutus aivan älytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoodaan, audiin ja volkkariin ei ehdi lisätä kun kone jo laukeaa. Öljynkulutus aivan älytön.

        Trafin tietojen mukaan et ole omistanut yhtään Audia tai VW:tä tai Skodaa niin mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoodaan, audiin ja volkkariin ei ehdi lisätä kun kone jo laukeaa. Öljynkulutus aivan älytön.

        VW:llä pääsee 30.000 km lisäämättä öljyä. Toyotan huoltovälikin on lyhyempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW:llä pääsee 30.000 km lisäämättä öljyä. Toyotan huoltovälikin on lyhyempi.

        Eikä moottori silti kestä pitkään vaan hajoaa käsiin.
        kertakäyttömoottori Toyotan tapaan.


    • Anonyymi

      Audi kingi hinaus kingi moottorit hajoavat.

      • Anonyymi

        Audin moottorit kestää helposti 300000km ilman kummempia remontteja.
        Toyotaan ostetaan kaksi uutta moottoria samalla ajomäärällä.


    • Anonyymi

      Miten se Puoilan Toyota tehdas reagoi moniin ingelmiin moottoreiden keston osalta?
      Ei mitenkään, myydään asiakkaalle uusi moottori. Voittoa tekee tehdas hyvä hyvä.

      • Anonyymi

        Skoodiin myydään kaksi moottoria kerralla Togliattin tehtaalra, ovat niin huonoja.


    • Anonyymi

      Kaskovakuutuksen hinnoittelu pitäisi perustua myös siihen, että kuinka usein tiettyä automerkkiä pitää auttaa tienpäällä.
      Hinnoittelu korkeampi näille jotka usein hinurinlavalla.
      Silloin Toyota omistaja hyötyisi pienemmistä vakuutusmaksuista, joka olisi reilu peli kaikkiakohtaan.
      Vai onko joku erimieltä, jos niin miksi?

      • Anonyymi

        Ehkä Toyota hinaukset ei näy tilastoissa jos ne on vakuutettu jossain halvemmasa yhtiössä?


    • Anonyymi

      Jos Toyota oikeasti kestäisi ei näitä ei kestä kertomuksia olisi jatkuvasti kaikkialla.

    • Anonyymi

      Toyota tehtaan suosittelema huoltoväli on liian pitkä et moottorit sitä kestäisi.

    • Anonyymi

      Ei taida tilanne parantua, vaikka öljyjä vaihtaisi tonnin välein kun moottori on tehty niin heikoksi ettei kansi pysy paikoillaan ja lohko voi jopa haljeta.

      • Anonyymi

        Ja jättää välille.


      • Anonyymi

        Kertoo todella paljon Toyotan ongelmista kun ei edes saa pyöränpultteja tai muttereita pysymään kiinni. Siis täysin uskomatonta sössimistä Toyotan touhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo todella paljon Toyotan ongelmista kun ei edes saa pyöränpultteja tai muttereita pysymään kiinni. Siis täysin uskomatonta sössimistä Toyotan touhut.

        Kertoo todella paljon Toyotan erinomaisuudesta kun jatkuvasti on viis autoa myydyimpien listoilla. Pyöränpultteja tai muttereita menee kaupaksi autojen mukana kuin saippuaa. Siis täysin uskomatonta myymistä Toyotan touhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo todella paljon Toyotan erinomaisuudesta kun jatkuvasti on viis autoa myydyimpien listoilla. Pyöränpultteja tai muttereita menee kaupaksi autojen mukana kuin saippuaa. Siis täysin uskomatonta myymistä Toyotan touhut.

        Tyhmät ostaa huijari Toyotia jos ei paremmasta tiedä.
        Toyota tekee surkeaa laatua kaikissa autoissa.
        Lupailee jotain turvaa jopa 10v ajaksi mutta ei silti korvaa hajoavia moottoreita.
        Eikä nämä moottorit ole 10v vanhoja.


    • Anonyymi

      Uusi Toyota ja pettymys on taattu tosiasia.
      On se sellainen puolivalmiste.

      Hyvä auto on jotain ihan muuta.

    • Anonyymi

      Miten se floppi on mahdollista joka mallin kohdalla?
      Uskomatonta ettei Toyota saa edes moottoreita kestämään.

      Mutta toisaalta ei ihme koska ei edes sähköautoa saada markkinoille lupauksista huolimatta. Luvataan paljon mutta toteutus ei pääse lähellekään lupauksia.

      • Anonyymi

        Toyota on luvannut myydä 1-8/2022 reilu 9000 Toyotaa.
        Volkkari lupasi myydä 6000, ei onnistunut, vaivoin 4000 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on luvannut myydä 1-8/2022 reilu 9000 Toyotaa.
        Volkkari lupasi myydä 6000, ei onnistunut, vaivoin 4000 kpl.

        VW myikin paljon enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW myikin paljon enemmän.

        Niin teki.


    • Anonyymi

      Miten vaggineen suuri öljynkulutusongelma liittyy Toyotaan?

      • Anonyymi

        Tojo on se joka sitä öljyä kuluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo on se joka sitä öljyä kuluttaa.

        Tuplatiheät öljynvaihdot Toyota moottoreissa ja silti ne pitää puolittaa et moottorit kestäis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplatiheät öljynvaihdot Toyota moottoreissa ja silti ne pitää puolittaa et moottorit kestäis.

        Aika tiheäksi tulee Tojon öljynvaihtoväli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tiheäksi tulee Tojon öljynvaihtoväli.

        Mutta auttaako se kestämiseen? Sitä kuitenkin asiantuntijat suosittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta auttaako se kestämiseen? Sitä kuitenkin asiantuntijat suosittelee.

        Ei ilmeisestri auta. Ei taida mikään auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilmeisestri auta. Ei taida mikään auttaa.

        Lopun alkua toyotalla.


    • Anonyymi

      Apua apua se hajoaa!! Äkkiä vaihtoon ja uusi tilalle.

    • Anonyymi

      Joko se kestää 1000km äljynvaihtovälillä vähän kilometrejä?

    • Anonyymi

      Lyhennetään lisää öljynvaihtoväliä et kestäis eikä silti kestä.

      • Anonyymi

        Uus motti ja dsg makso 16 000 euroo suberpiihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uus motti ja dsg makso 16 000 euroo suberpiihin

        Saman mitä Toyotan 2.0 ja 2.5 Hybridin uusi lohko kun se kuluttaa öljyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman mitä Toyotan 2.0 ja 2.5 Hybridin uusi lohko kun se kuluttaa öljyä.

        On se silti puolta vähempi mitä joutuu enijakkiin uuden akun laittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti puolta vähempi mitä joutuu enijakkiin uuden akun laittamaan.

        Monta akkua on jouduttu vaihtamaan? Ei yhtään.
        Toyotan hybrideistä on korjattu akkuja ja moottoreita ja muita hybrudijärjentelmön osia jo miljoonia. Invertteri-konvertteri oli yhteen vaiheeseen Priuksen vaihdetuin osa.
        Hybridien akut on myös kuolleet todella usein. Hybrideissä on kolminkertainen määrä hajoavia osia verrattuna peristeiseen polttomoottoriin. Huomioitavaa on et nämä kaikki on todella kalliita vaihtaa uusiin.


      • Anonyymi

        Jokainen täysiköinen tietää että Toyota on maailman kestävin auto.
        Kysy vaikka äidiltään sekin katsoo top gearia


    • Anonyymi

      Miten se Toyotan moottori ei kestä?
      On tämä aika noloa et muka luotettavat autot ei oikein toimi.

      • Anonyymi

        Pari tyyppivikaa, kannen pultit löystyy ja lohkot halkeilee.
        Lisäksi on suurta öljyn syötiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari tyyppivikaa, kannen pultit löystyy ja lohkot halkeilee.
        Lisäksi on suurta öljyn syötiä.

        Mersun söinti oli kova.turpo paukkas ja venat solmuu mut oli han sillä jo ajettu 50000 kilomtreiä viiskytätuhat et niinqu aika paljo sakemanniks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersun söinti oli kova.turpo paukkas ja venat solmuu mut oli han sillä jo ajettu 50000 kilomtreiä viiskytätuhat et niinqu aika paljo sakemanniks

        https://www.is.fi/autot/art-2000009093880.html ei ne meset kestä ei kute ei muukkaa sakemanssit


    • Anonyymi

      Toyota on kova öljysyöppö.

    • Anonyymi

      Ei osaa Toyota korjata vikaa vai onko Toyotan käyttämä öljy huonoa?

    • Anonyymi

      Toyota ei syö lainkaan öljyä. Vaggineet syövät neljä litraa tuhannelle kilometrille.

      • Anonyymi

        Mitä öljyä sähköautot syö?
        Toyotat syö niin pitkään öljyä 100 varmasti kun ei sähköautoa ole markkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä öljyä sähköautot syö?
        Toyotat syö niin pitkään öljyä 100 varmasti kun ei sähköautoa ole markkinoilla.

        Juu, menee 0,05 desilitraa/15000 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, menee 0,05 desilitraa/15000 km.

        Testien mukaan menee 5-6l sadalla ja öljyä saman verran.
        Toyotan männänrenkaat jää jumiin tosi helposti.
        Johtuu siitä et Toyota käyttää halvinta öljyä.


    • Anonyymi

      Ostin a4 rinkelimosseni koneeseen 4 litraa täyssyntteettistä, se riittää melkein koko viikoksi.

      • Anonyymi

        Toyota on Japanin Mosse ja kulkee eniten hinausauton lavalla. Vie kovasti öljyä.


    • Anonyymi

      Ei lopu Toyotan öljynsyöntiongelmat kun eivät osaa tehdä ajokuntoista sähköautoa.

      • Anonyymi

        Öljyä menee jopa 0,05 dl per 10000 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljyä menee jopa 0,05 dl per 10000 km.

        Toyotalla paljon enemmän kun on taas öljynsyöntiongelma.


    • Anonyymi

      Toyotaan pitää siis vaihtaa öljyt yhtä tiheään, kuin aikanaan Ladaan. 7500 km:n välein

      • Anonyymi

        Lada kestää paljon patemmin


    • Anonyymi

      Toyotan moottoreiden mitätön öljynkulutus aiheuttaa konkurssiaaltoja öljy-yhtiöissä.

      • Anonyymi

        Toyotan sähkauto-osaaminen aiheuttaa Toyotalle konkurssin.,


    • Anonyymi

      Jos ne kestäis niin se olisi ihme. Toyotan laatu tippunut kuin kilo pa*kaa taivaalta.

    • Anonyymi

      Toyotan moottorin joutuu uusimaan vaikka on täydellisesti merkkiliikkeen huollot tehty. Oikeasti kestävälle autolle ei näin käy.

    • Anonyymi

      Jos Toyota myyjä väittää et moottori pysyy kunnossa 15tkm vaihtovälin niin se puhuu täyttä pa*kaa. siantuntijat kehottaa puolittamaan tuon vaihtovälin kaikissa hybridimoottoreissa varsinkin Suomen kaltaisissa oloissa.

      Jos kysyt mitä öljyä Toyota käyttää on vastaus ruskeaa ja liukasta eli kaikkein halvinta mitä saavat ostettua.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toyota tekee heikkoja autoja. Ei ne ole tarkoitettu kestämään kuin maximissaan 3v.

    • Anonyymi

      Ei kestä tohjotin edes testiä on se tosi huono auto.

    • Anonyymi

      Ei kestä Toyota koneet eikä talvella pakkasella toimi Toyota hybridit ollenkaan.

      • Anonyymi

        Jyvä vietto ilmaan mitää alahulat a


    • Anonyymi

      Mitä tekee Toyota et sais moottorista kestävämmän? -Ei mitään.

    • Anonyymi

      Heti hajoaa Tojotin ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Luottamus Toyotan tuottesiin putoaa yhtä nopeasti kuin kivi taivaalta.

    • Anonyymi

      Korjaus-sarjaa odotetaan innolla. Vakaasti luotamme et Toyota korjaa ja pitää lupauksensa kaikista aiemmista valheista huolimatta.

    • Anonyymi

      Toyota tekee ylivoimaisesti kestävimmät moottorit maailmassa.

      • Anonyymi

        Mikä moottori se on? Toyota tekee moottoreita mistä ei saada tehoa ulos.
        Jos Toyotan moottorit olis tehokkaampia ne ei kestäis juuri mitään, koska ei ne nykyisin mitään kestä vaikka tehoa on todella vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä moottori se on? Toyota tekee moottoreita mistä ei saada tehoa ulos.
        Jos Toyotan moottorit olis tehokkaampia ne ei kestäis juuri mitään, koska ei ne nykyisin mitään kestä vaikka tehoa on todella vähän.

        Toyotan moottorit ovat erittäin huonoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä moottori se on? Toyota tekee moottoreita mistä ei saada tehoa ulos.
        Jos Toyotan moottorit olis tehokkaampia ne ei kestäis juuri mitään, koska ei ne nykyisin mitään kestä vaikka tehoa on todella vähän.

        Mun neliveto hybriid tehoo 22w hv ja kiihtyy 8 sek
        Miten sun etuvetoinen vw


    • Anonyymi

      Mikähän se näissäkin rinkelimosseissa on etteivät kestä edes 40000km?
      Tilastot paljastavat myös sen, millaisiin teknisiin ongelmiin matka tyypillisimmin katkeaa. Kaikkein yleisin hinauksen syy oli kaikilla autoilla moottorivika.

      POP Vakuutuksen mukaan "moottorivikojen kuningas" on saksalainen premiumbrändi Audi, jonka hinaustapauksista peräti 40 prosenttia liittyy moottorivikaan. Seuraavaksi eniten moottorivian vuoksi hinataan samaan konserniin kuuluvia Volkswageneita sekä ranskalaisia Citroeneja.

      Toiseksi yleisin syy hinauksiin on se, ettei auto käynnisty. Käynnistysongelmia on eniten puolestaan Hyundailla, Renaultilla ja Nissanilla.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toyota öljy on ehkä todella huonoa jos ei moottorit kestä jos ei puolita öljynvaihtoväliä.
      Vaikka hybridillä ajetaan puolet sähköllä.

    • Anonyymi

      Toyotan on automerkki joka kestä eniten kovaa käyttöä. Linkki tulee jos joku älyköppänä sitä epäilee.

      • Anonyymi

        Sinun valhelinkkeistä ole kukaan kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun valhelinkkeistä ole kukaan kiinnostunut.

        Toyota aiheuttaa kateutta kun ne kestää kaikkein parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota aiheuttaa kateutta kun ne kestää kaikkein parhaiten.

        Sopii Toyota kuuroille ja lyhytkasvuisille.
        Ei normaaleille ihmisille.
        Pomppivat kuin trmpoliinilla olisi jatkuvasti.
        Iskarit aina loppu ja mutkissa kallistelu on sitä luokkaa et tuntuu kuin valuisi ikkunasta ulos jos se olisi auki. Turvabyötkin venyyy ja turvatyynyt paukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii Toyota kuuroille ja lyhytkasvuisille.
        Ei normaaleille ihmisille.
        Pomppivat kuin trmpoliinilla olisi jatkuvasti.
        Iskarit aina loppu ja mutkissa kallistelu on sitä luokkaa et tuntuu kuin valuisi ikkunasta ulos jos se olisi auki. Turvabyötkin venyyy ja turvatyynyt paukkuu.

        Vähän muaki harmittaa ku myy ku häkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän muaki harmittaa ku myy ku häkä.

        Kyllä se naurattaa kun pa*kaa myydään paljon.
        Toivottavasti sulla on peltoa kun sitä ostat.
        Vähän kyllä säälin, mutta se olisi ehkä sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se naurattaa kun pa*kaa myydään paljon.
        Toivottavasti sulla on peltoa kun sitä ostat.
        Vähän kyllä säälin, mutta se olisi ehkä sairasta.

        Japanilaiset merkit luotettavimpia

        Luotettavimmiksi osoittautuivat Toyota, Honda ja Nissan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaiset merkit luotettavimpia

        Luotettavimmiksi osoittautuivat Toyota, Honda ja Nissan.

        Mazdan luotettavuus noussut viimevuosina ohi.


    • Anonyymi

      Oulusa Yaris taxii vaihettu 3 Moottorii kesti vaan 98000 km alkuperäinen vika takuu

      • Anonyymi

        Eli moottori kestää just just yhden öljynvaihdon.
        Toisessa öljynvaihdossa vaihdetaan koko moottori.
        Hupaisa tapaus muka kestävä moottori.


      • Anonyymi

        Yllättävän paljon Toyotan moottoriksi.


    • Anonyymi

      On se surkeata laatu koska ei kestä Toyota ja testeissä aina jää viimeiseksi.

    • Anonyymi

      Miljoonat hajonneet Toyotat todistaa asen miten vikaisia Toyotat oikeasti on.

    • Anonyymi

      Toyota tekee heikoimmat autot ja muualla niitä myydään halvalla ja meillä hölmöt ostaa kovaan hintaan kun 80-luvulla niillä oli hyvä maine. Ei ....tana mitä reppanoita tämäkin maa elättää.

      • Anonyymi

        Joo ja myyntiluvut tekee Toyotasta muka hyvän.
        Ei kyllä ymmärrä näiden välkkyjen ajatuksenkulkua.


      • Anonyymi

        Myös uusin Corolla on maailman kestävin auto.


    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi jo kestää, mutta ei kestä Toyotan moottorit.

    • Anonyymi

      Toyota ei tee mitään korjatakseen vakavia ongelmia moottoreissa.

    • Anonyymi

      Muissa merkeissä pysyy pyörät kiinni ja koneet kestää. Mutta Toyotan ongelmat vain paisuu paisumistaan.

    • Anonyymi

      Öljyä kuluu enemmän kuin bensaa toyota hybridillä.

    • Anonyymi

      Kaikkien Toyota moottoreiden laatu on surkeaa.

    • Anonyymi

      Kesto ei ole Toyotan ominaisuus enään nykyisin.

      • Anonyymi

        Paitsi; mitä nyt on kestävin automerkki ja Lexus tulee toisena.


    • Anonyymi

      Kiva vaihtaa kolme kertaa useammin öljyt Toyotaan et se kestäis vaikka se ei kuulu huoltoohjelmaan. Lisää se kustannuksia vaikka ei öljy ole kallista.

      • Anonyymi

        Toyota harvoin syö öljyä. Ja niissä autoissa, jotka sitä öljyä normaalisti syö se öljy myös vaihtuu, kun sitä joutuu lisäämään, joten silloin kestää ajaa myös pidempiä huoltovälejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota harvoin syö öljyä. Ja niissä autoissa, jotka sitä öljyä normaalisti syö se öljy myös vaihtuu, kun sitä joutuu lisäämään, joten silloin kestää ajaa myös pidempiä huoltovälejä.

        Miljoonat Toyotat syö öljyä vielä pitkään. Se öljynsyönti loppuu vain vaihtamalla sähköautoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoonat Toyotat syö öljyä vielä pitkään. Se öljynsyönti loppuu vain vaihtamalla sähköautoon.

        Niin, meneehän sitä vaihtovälillä jopa neljännes desilitra.
        Sama määrä minkä volkkari imaisee 50 km matkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, meneehän sitä vaihtovälillä jopa neljännes desilitra.
        Sama määrä minkä volkkari imaisee 50 km matkalla.

        WEi volkkari syö yhtään öljyä. Ne on katsos sähköautoja ollu jo vuosikausia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WEi volkkari syö yhtään öljyä. Ne on katsos sähköautoja ollu jo vuosikausia.

        Uudet voi olla, mutta on niitä vanhempia öljysyöppö Volkkareita liikenteessä vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoonat Toyotat syö öljyä vielä pitkään. Se öljynsyönti loppuu vain vaihtamalla sähköautoon.

        Toyota ei normaalisti syö öljyä, vaikka joitain poikkeustapauksia on ja ajotavalla saa kyllä syömäänkin.


    • Anonyymi

      Toyotan hybridin tyyppivika on suuri öljynkulutus.

      • Anonyymi

        Sama vika oli jo ennen hybridiaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vika oli jo ennen hybridiaikaa.

        Eikä sitä ole korjattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sitä ole korjattu.

        Melko mahdotonta on korjata vikaa, mikä on olemassa ainoastaan trollin päänupissa.


    • Anonyymi

      hajosikotojotasi, heti hajosi.

    • Anonyymi

      Miksi Toyota ei saa näitä kestämään?

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat DSG-laatikkoa, niitä on vain Ag-kulkineissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat DSG-laatikkoa, niitä on vain Ag-kulkineissa.

        Toyota ei saanut edes manuaalia kestämään.
        Eikä edes sähkärin pyörä pyöriä pysymään kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ei saanut edes manuaalia kestämään.
        Eikä edes sähkärin pyörä pyöriä pysymään kiinni.

        Sähkärin pyörä pyöriä niin minne?


    • Anonyymi

      Miksi Toyota ei saa moottoreita kestämään?

      • Anonyymi

        Halpisosista tehdyt moottorit harvemmin kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpisosista tehdyt moottorit harvemmin kestää.

        Halpikset, kuten VWAagee, ei kestä, mutta miljoona kilometriä ei ole vielä Toyotan moottorille mikään ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpikset, kuten VWAagee, ei kestä, mutta miljoona kilometriä ei ole vielä Toyotan moottorille mikään ihme.

        Kerro se niille kenen Toyota hybridi hajoaa ennenaikaisesti.
        Niitä raportoitu jo kymmeniätuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se niille kenen Toyota hybridi hajoaa ennenaikaisesti.
        Niitä raportoitu jo kymmeniätuhansia.

        Voi voi, eihän sinulla ole taaskaan mitään todistetta houreittesi tueksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, eihän sinulla ole taaskaan mitään todistetta houreittesi tueksi.

        Köyhät ajaa toyotoilla...me kenellä on varaa on haettu jo sähkö Audit ja bemarit..siinä jää hybridivinosilmät ihmettelemään valoissa...


    • Anonyymi

      Ei voi korjata sanoo Toyota huolto ja uusi moottori tilalle.

      • Anonyymi

        Mitenkäs sitä ehjää pystyy korjaamaankaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs sitä ehjää pystyy korjaamaankaan?

        Miten ehjästä valitetaan eniten?
        Miksi ehjästä putoaa pyörät?
        Miten ehjä se on jos tulee kiertokanki koneen lohkosta kurkkaamaan ulkoilmaa?
        Kuullostaa Toyota ehjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ehjästä valitetaan eniten?
        Miksi ehjästä putoaa pyörät?
        Miten ehjä se on jos tulee kiertokanki koneen lohkosta kurkkaamaan ulkoilmaa?
        Kuullostaa Toyota ehjältä.

        Kuten kaikki tiedämme, Toyota tekee luotettavimmat autot ja kestävimmät moottorit.

        Miksi petät itseäsi höpöttelemällä juttuja, jotka itsekin ymmärrät valeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kaikki tiedämme, Toyota tekee luotettavimmat autot ja kestävimmät moottorit.

        Miksi petät itseäsi höpöttelemällä juttuja, jotka itsekin ymmärrät valeeksi?

        Faktat kertoo jotain ihan muuta. Miksi petät itseäsi ja ajat Toyotallasi vain 3v?
        Se ei kerro kestävyydestä thtään mitään sun ajamilla kilometreillä.
        Huomioi et Toyota takuu on vain sen 3v. Tästä voimme päätellä ettei Toyota todellakaan kestä oikeasti kilometrejä tai edes aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat kertoo jotain ihan muuta. Miksi petät itseäsi ja ajat Toyotallasi vain 3v?
        Se ei kerro kestävyydestä thtään mitään sun ajamilla kilometreillä.
        Huomioi et Toyota takuu on vain sen 3v. Tästä voimme päätellä ettei Toyota todellakaan kestä oikeasti kilometrejä tai edes aikaa.

        Hih, kuten tiedät, Toyotan takuu on jopa 10 vuotta ja sähköauton takuu jopa miljoona kilometriä.

        Maailman parhaalla on luonnollisesti myös paras takuu.

        Vag ei luota itsekään tekemisiinsä ja antaa markkinoiden huonoimman takuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat kertoo jotain ihan muuta. Miksi petät itseäsi ja ajat Toyotallasi vain 3v?
        Se ei kerro kestävyydestä thtään mitään sun ajamilla kilometreillä.
        Huomioi et Toyota takuu on vain sen 3v. Tästä voimme päätellä ettei Toyota todellakaan kestä oikeasti kilometrejä tai edes aikaa.

        " Faktat kertoo jotain ihan muuta. Miksi petät itseäsi ja ajat Toyotallasi vain 3v?
        Se ei kerro kestävyydestä thtään mitään sun ajamilla kilometreillä.
        Huomioi et Toyota takuu on vain sen 3v. Tästä voimme päätellä ettei Toyota todellakaan kestä oikeasti kilometrejä tai edes aikaa."

        ********

        Mitä ihmettä sinä sönkkäät? Toyota kestää hyvin kilometrejä ja varsinkin aikaa. Minun edellisellä Tojotallani ajettiin jokapäiväistä pyöritysajoa peräti 28 vuotta, ja kilometrejäkin kertyi sinä aikana 250000 km. Täysin toimintakutoisena ja katsastettuna annoin sen vaihdossa, kun hommasin itselleni käytetyn hybridi-Tojotan. Se siitä kestävyydestä.


    • Anonyymi

      Jos Toyota kertois totuuden et kuin monta moottoria tarvitsee vaihtaa uuteen Toyota huollon suosituksesta sais Toyotan luotettavuus sellaisen kolauksen ettei Toyota siitä toipuis ikinä. Suomessa puhutaan noin 10 moottoria viikossa tahdista.

      • Anonyymi

        Hih, vai sellaisen päiväunen näit.
        Luuletko tosissasi, että yksikään täysjärkinen uskoo jorinoitasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih, vai sellaisen päiväunen näit.
        Luuletko tosissasi, että yksikään täysjärkinen uskoo jorinoitasi?

        Nämä todisteet löytyy Toyota mekaanikkojen lähettäminä ihmisten sähköposteista.
        Eli Toyota korjaamolla on lähetetty viesti ja asiakkaalla on saapunut sähköpostiviesti.
        Ei näiden todisteiden saaminen ole edes vaikea juttu. Asianajaja voi pyytää nämä viestit jos haluaa haastaa toyotan oikeuteen. Asiakas voi myös käyttää toyotan alkuperäistä tarkastusraporttia tarjouksien pyytämiseen muualta. Tietoa löytyy jos sitä haluaa löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä todisteet löytyy Toyota mekaanikkojen lähettäminä ihmisten sähköposteista.
        Eli Toyota korjaamolla on lähetetty viesti ja asiakkaalla on saapunut sähköpostiviesti.
        Ei näiden todisteiden saaminen ole edes vaikea juttu. Asianajaja voi pyytää nämä viestit jos haluaa haastaa toyotan oikeuteen. Asiakas voi myös käyttää toyotan alkuperäistä tarkastusraporttia tarjouksien pyytämiseen muualta. Tietoa löytyy jos sitä haluaa löytää.

        Mikä halvatun hakkeri nyt kuvittelet olevasi?
        Jos moottoreita vaihdeltaisiin, kuten kuvittelet, olisi siitä puhetta tälläkin palstalla ja ympäri nettiä.
        VW:n öljynkulutus- ja jakoketjuongelmat ovat todellisuutta, mutta höpinät Toyotan moottoriongelmista sairaan mielikuvituksesi tuotosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä todisteet löytyy Toyota mekaanikkojen lähettäminä ihmisten sähköposteista.
        Eli Toyota korjaamolla on lähetetty viesti ja asiakkaalla on saapunut sähköpostiviesti.
        Ei näiden todisteiden saaminen ole edes vaikea juttu. Asianajaja voi pyytää nämä viestit jos haluaa haastaa toyotan oikeuteen. Asiakas voi myös käyttää toyotan alkuperäistä tarkastusraporttia tarjouksien pyytämiseen muualta. Tietoa löytyy jos sitä haluaa löytää.

        Siis onko sinun Toyotastasi porsinut moottori ja nyt haluat että joku palstalainen aloittaisi oikeusprosessin sinun puolestasi?

        Oletko ihan terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko sinun Toyotastasi porsinut moottori ja nyt haluat että joku palstalainen aloittaisi oikeusprosessin sinun puolestasi?

        Oletko ihan terve?

        En omista Toyota autoa. En ole ihan niin tyhmä. kerroin vain mihin tieto leviää kun Toyota huolto l'hettää tutkimuksen perusteella ilmoituksen et moottori pitää vaihtaa uuteen.
        Siinä jopa kuva moottorin sisältä otettu muka todisteeksi et moottori on vaihtokunnossa.
        Ei mitattuja puristuksia eikä mitään putsausta ehdotettu edes. Suoraan vaihtoon vain.
        Haluatko kuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista Toyota autoa. En ole ihan niin tyhmä. kerroin vain mihin tieto leviää kun Toyota huolto l'hettää tutkimuksen perusteella ilmoituksen et moottori pitää vaihtaa uuteen.
        Siinä jopa kuva moottorin sisältä otettu muka todisteeksi et moottori on vaihtokunnossa.
        Ei mitattuja puristuksia eikä mitään putsausta ehdotettu edes. Suoraan vaihtoon vain.
        Haluatko kuvan?

        Eli ihan yksi tapaus muka tiedossa kymmenistä tuhansista moottoreista.
        Ei hyvää päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihan yksi tapaus muka tiedossa kymmenistä tuhansista moottoreista.
        Ei hyvää päivää.

        Yhdestä PK seudulla sijaitsevasta Toyota huollosta lähtee näitä tarvitaan uusi moottori viestejä 10 viikossa. En tiedä miten maakunnissa on asiat. En ole niihin perehtynyt.
        Tuttu töissä kyseisessä pisteessä ja kertoi asiasta. Nauravat tyhmille asiakkaille siellä ihan yleisesti. Erityisesti naisasiakkaat ovat kohderyhmää näille viesteille. Sitä en tiedä moniko tarttuu syöttiin, luultavasti aika moni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista Toyota autoa. En ole ihan niin tyhmä. kerroin vain mihin tieto leviää kun Toyota huolto l'hettää tutkimuksen perusteella ilmoituksen et moottori pitää vaihtaa uuteen.
        Siinä jopa kuva moottorin sisältä otettu muka todisteeksi et moottori on vaihtokunnossa.
        Ei mitattuja puristuksia eikä mitään putsausta ehdotettu edes. Suoraan vaihtoon vain.
        Haluatko kuvan?

        Tätä tapahtuu Suomessa enemmän kuin uskotaan.
        https://youtu.be/TJhFAwFv-O0

        Jos et tee ylimääräisiä öljynvaihtoja Toyotaasi se alkaa kuluttaa öljyä.
        Canadassa on Toyota huollossa otettu käyttöön moottorinpuhdistus mutta Suomessa ei.
        Suomalainen joutuu sen hankkimaan itse omatoimisesti.

        Huvittavaa tässä on se et Toyotan suomalainen merkkihuolto lähettää asiakkaalle viestin et venttiilit karrstatan takia eivät tiivisty kunnolla, viestissä kuva venttiileistä mitkä ei ole asiakkaan autosta. Sitten aletaan puhua teknisin termein mäntien ja kiertokankien uusimisesta ja uusimisen tarpeellisuudesta. Huijausta sanoisin. Nämä ei liity mitenkään venttiilikoneistoon. Jokainen ymmärtää tämän. Miksi ei ehdoteta venttiilien ja imusarjat putsausta, mikä olisi oikea teko ongelman ratkaisemiseksi.

        Ei edes ehdoteta kannen vaihtamista uuteen. Siis mitä ihmettä?
        Aina kun toyotaan tulee vika vaiohdetaan uusi moottori? Onko tämä oikeasti ainoa tapa korjata Toyota autoja Toyota merkkihuollon mukaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdestä PK seudulla sijaitsevasta Toyota huollosta lähtee näitä tarvitaan uusi moottori viestejä 10 viikossa. En tiedä miten maakunnissa on asiat. En ole niihin perehtynyt.
        Tuttu töissä kyseisessä pisteessä ja kertoi asiasta. Nauravat tyhmille asiakkaille siellä ihan yleisesti. Erityisesti naisasiakkaat ovat kohderyhmää näille viesteille. Sitä en tiedä moniko tarttuu syöttiin, luultavasti aika moni.

        Tuttu kertoo, just joo. Ei noita höpinöitä kukaan usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä todisteet löytyy Toyota mekaanikkojen lähettäminä ihmisten sähköposteista.
        Eli Toyota korjaamolla on lähetetty viesti ja asiakkaalla on saapunut sähköpostiviesti.
        Ei näiden todisteiden saaminen ole edes vaikea juttu. Asianajaja voi pyytää nämä viestit jos haluaa haastaa toyotan oikeuteen. Asiakas voi myös käyttää toyotan alkuperäistä tarkastusraporttia tarjouksien pyytämiseen muualta. Tietoa löytyy jos sitä haluaa löytää.

        Nyt puhut ihan sekavia. Valtutetuissa Toyota-liikkeissä autohuoltoja tekevät mekaanikot eivät milloinkaan lähetä sähköposteja suoraan asiakkaille, vaan yhteydet asiakkaisiin pitää korjaamopäällillö tai muu vastaava henkilö organisaatiossa. Joku tolkku pitäisi olla valehtelussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut ihan sekavia. Valtutetuissa Toyota-liikkeissä autohuoltoja tekevät mekaanikot eivät milloinkaan lähetä sähköposteja suoraan asiakkaille, vaan yhteydet asiakkaisiin pitää korjaamopäällillö tai muu vastaava henkilö organisaatiossa. Joku tolkku pitäisi olla valehtelussakin.

        Huoltoneuvoja lähettää mutta korjaamopäälikkö ei tee normi asiakaspalvelua.
        https://www.toyotaairport.fi/huolto/huoltopalvelut/toyota-merkkihuolto.html


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minä ainakin möin 380 tkm ajetun Toyotani ensimmäiseksi katsomaan tulleelle. Autolla ei ollut 100 tkm jälkeen ainuttakaan merkkiliikkeen huoltoa. Näin ainakin oletan, sillä Toyota liikkeessä käydessäni ilmaisessa peilin asentamisessa, huoltomies huusi kovalla äänellä. "Täällä on auto, jota ei ole kertaakaan huollettu"
      Ei ollutkaan, sillä kaikki oli alkuperäistä ja lupasin ainakin 100 tkm seuraavalle, kunhan hihnan vaihtaa,

      • Anonyymi

        Unohdit kertoa mikä Toyota se oli?
        Jos yksi kestää se ei todista koko merkin autoja luotettaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit kertoa mikä Toyota se oli?
        Jos yksi kestää se ei todista koko merkin autoja luotettaviksi.

        Toyota tekee luotettavimmat autot mallista riippumatta.


    • Anonyymi

      Huijarit väittää koko merkin tuotteita luotettaviks, jos yksi tuurilla kestää.

    • Anonyymi

      Ei noi bensapoltinhybridit mitää kestä. Jos muuta väittää huijaa, ei se totuus muutu vaikka mitä palstalla inisis.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Viaton auto mikä ei kestä on todellista Toyotalaatua

      • Anonyymi

        Nyt korkki kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt korkki kiinni.

        Toyotan bensakorkki ei pysy kiinni? Todellista laatua taas Toyotan tekeleeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan bensakorkki ei pysy kiinni? Todellista laatua taas Toyotan tekeleeltä.

        Mitä minä sanoin, älä ota enää, kun järki ei näköjään enää pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä sanoin, älä ota enää, kun järki ei näköjään enää pelaa.

        toyotan MOOTOREITA VAIHDETAAN KOLMESSA VUOROSSA ÖLJYN SYÖNTI 5LITRAA 15TKM ÖLJYN VAIHTO VÄLI NÄISSÄ RAKKINEISSA SÄÄLITTÄVIÄ KIKKAREITA NÄMÄ TURKISSA KYHÄTYT toyotat.HAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä sanoin, älä ota enää, kun järki ei näköjään enää pelaa.

        toyotan ÖLJY KORKKI EI PYSY KIIN NI KUN SINNE LISÄTÄÄN KOKO AJAN.HIII


    • Anonyymi

      Avataaks uus ketju muille Toyota ongelmille vai käydääks ne läpi täs samas ketjussa?

      • Anonyymi

        Voisiko näille ongelmia keksiville avata oman ketjun mielenterveyspalstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko näille ongelmia keksiville avata oman ketjun mielenterveyspalstalle?

        Ehkä pitäis avata hoitopaikkoja mitkä on tarkoitettu Toyotan ostaville henkilöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pitäis avata hoitopaikkoja mitkä on tarkoitettu Toyotan ostaville henkilöille.

        Ne piirtää, joilla on liitua! Katkeraa jurnutusta kun vilunkivagina ei kelpaa kuin polliisille ja tullille kun vasallivaltion pitää olla nöyrä mallioppilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne piirtää, joilla on liitua! Katkeraa jurnutusta kun vilunkivagina ei kelpaa kuin polliisille ja tullille kun vasallivaltion pitää olla nöyrä mallioppilas.

        Ne ajaa jos latausnopeus on riittävä. https://youtu.be/LenFwTgX-us

        Valitettavasti Toyota on surkea tässäkin ominaisuudessa...


    • Anonyymi

      Ei ole uudet Toyotat suunniteltu kestämään ajamista.

    • Anonyymi

      Toyota ei ole keksinyt korjausta hajoaviin moottoreihin.
      Vaikka on muka luotettava mutta ei silti kestä paljon ajavan käyttöä.

      • Anonyymi

        Toyotassa vaihdetaan yleensä koko moottori kun kansi irtoaa tai löystyy. Lohkot halkeilee ja jopa puhkeaa kyljestä jos koneeseen tulee käyntihäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotassa vaihdetaan yleensä koko moottori kun kansi irtoaa tai löystyy. Lohkot halkeilee ja jopa puhkeaa kyljestä jos koneeseen tulee käyntihäiriö.

        Toyota tekee tutkitusti kestävimmät moottorit, joilla ajetaan miljoonia kilometrejä. Siihen ei VAG Aageen rottoset kykene koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota tekee tutkitusti kestävimmät moottorit, joilla ajetaan miljoonia kilometrejä. Siihen ei VAG Aageen rottoset kykene koskaan.

        Nyt ei puhuttu Vaggilaisista.


    • Anonyymi

      Toyota ei osaa enään tehdä oikeasti hyviä moottoreita mitkä kestäis edes tehtaan suosittelemaa öljynvaihtoväliä.

    • Anonyymi

      Kummallista ettei Toyota enään kestä kuten ennen

    • Anonyymi

      Toyota Corolla Sport Touring täyshybridin täysin ylivertainen talvitestivoitto kaikkien aikojen suurimmalla pistepotilla herättää suunnatonta kateutta!

      • Anonyymi

        Aika monta Toyotaa on tässä pitkän elämän aikana ollut omistuksessa muiden merkkien ohella. Ei mitään ongelmia eikä pahaa sanottavaa. Volsun ostoa ihan kokemuksen perusteella kyllä joutuisin kaksikin kertaa miettimään.


      • Anonyymi

        No sinä et osaa muuta kuin valehdella! 2 valhetta samassa virkkeessä.
        1. Corollan voittomarginaali oli pienin mahdollinen eli 0,1p.
        2. 4 muuta autoa on TM:n talvivertailussa saanut korkeammat pisteet kuin Corolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä et osaa muuta kuin valehdella! 2 valhetta samassa virkkeessä.
        1. Corollan voittomarginaali oli pienin mahdollinen eli 0,1p.
        2. 4 muuta autoa on TM:n talvivertailussa saanut korkeammat pisteet kuin Corolla.

        Sokota itäautot pitäisi kieltää lailla, niin huonoja ne ovat.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti Toyota käyttää todella huonoa öljyä koska moottorit ei kestä

    • Anonyymi

      On kaksi asiaa: Öljyvaihtoväli ja öljyn lisääminen.

      • Anonyymi

        3-4 litraa menee vag-AG autoissa per 1000 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3-4 litraa menee vag-AG autoissa per 1000 km.

        Ei sähköautot voi mitään öljyä kuluttaa. Mars nyt lääkäriin et saat lääkityksesi kuntoon.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toyotat on kertakäyttöautoja ja kokoajan sitä heikennetään, sillä on tiedossa ettei niillä tulla mitenkään ajamaan kuin muutama vuosi kun kaikkialla siirrytään sähköautoiluun.

      • Anonyymi

        Polttomoottoriautoilla sekä täyshybrideillä ajetaan vielä ainakin 30 vuotta.


    • Anonyymi

      Siinäpä syytä kerrakseen miksi käytetty Toyota on iso rahareikä mihin ei kannata sortua.

      • Anonyymi

        Toyotan moottorin korjaaminen on kaallimpi operaatio kuin esimerkiksi VW moottorin koneistus. Toyotan moottori korjataan vaihtamalla osia uusiin ei voi koneistaa mitään osia.


    • Anonyymi

      Miten se taas merni Toyotan luotettavuus ihan viemäriin.

    • Anonyymi

      Toyota menee paaliin pienillä kilometreillä, vaikka huolletaan eniten.

      • Anonyymi

        Niin Toyota sopii ihmisille jos ajaa maksimi 6000Km/v mutta ei jos ajaa enemmän.


    • Anonyymi

      Toyotan ylivertainen paremmuus saa aikaan kateellista kähinää öljynkulutusfirman autoilla ajavien kesken.

    • Anonyymi

      Kiva maksaa uutta moottoria Toyotaan halpa se ei ole.
      Männänrenkaat jumissa hajottaa koko lohkon ja öljyä kuluu.

    • Anonyymi

      Öljynkulutus­remontti

      Mitä öljynkulutusremontti tarkoittaa?

      Moottorin liiallinen öljynkulutus johtuu yleensä männänrenkaiden kulumisesta ja toimimattomuudesta.



      Öljyrenkaiden lisäksi öljynkulutus saattaa aiheutua rikkinäisestä turboahtimesta, huonoista venttiilivarren tiivisteistä, huohotinjärjestelmästä, kuluneista sylintereistä tai männistä. Vuosien varrella kertyneellä kokemuksella autojen öljynkulutuksesta johtuvat ongelmat ovat olleet hyvinkin tutuiksi.



      Audi, Vw, Skoda ja Seat moottoreissa öljynkulutus johtuu karstasta tukkeutuneista öljyrenkaista, sylinterien huonosta hoonausjäljestä, kuluneista sylinteristä ja männistä sekä huohotin järjestelmästä. Remontti aloitetaan purkamalla moottori. Sylinterien ja mäntien kunto tarkistetaan, yleensä nämä moottorit vaativat sylinterien porauksen ja ylikokoiset männät. Männänrenkaiden rakenne on alkuperäisiä mäntiä parempi, joten öljyrengas ei pääse tukkeutumaan niin helposti.
      Öljynkulutusremontin yhteydessä tulee koko moottorin kunto tarkastettua.

      Vaihdamme remontin aikana myös jakoketjun ja kiristimen, mikä on näiden moottorien toinen ongelmakohta.
      Uusi vesipumppu ja huohotin, suodattimien ja sytytystulppien lisäksi kuuluu remonttiin.
      Laadukkaat varaosat ovat onnistuneen remontin lähtökohta, tästä syytä käytämmekin pääasiassa alkuperäisiä varaosia.



      Audi, Vw, Skoda ja Seat TDI moottoreiden öljykulutuksen syynä on sylinterien ja mäntien kuluminen. Nämä moottorit vaativatkin yleensä aina sylinterien porauksen ja mäntien vaihdon.

      • Anonyymi

        Toyotan kone maksaa 3-4 kertaa sen mitä VAG moottorin remppa maksaa.
        Jo Toyotan pikkukone (1.5L hybridi) maksaa 7500 helposti ja 1.8 ja 2.0 moottori enemmän.
        VW Audi Skoda ja seat moottorit voi porata ja tai hoonata ja korjaus on suorastaan halpa jos Toyotaan vertaa niihin kun joutuu ostamaan aina uuden lohkon ja männät.
        Hyvä et mainostat VAG tuotteiden ylivertaisuutta myös tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan kone maksaa 3-4 kertaa sen mitä VAG moottorin remppa maksaa.
        Jo Toyotan pikkukone (1.5L hybridi) maksaa 7500 helposti ja 1.8 ja 2.0 moottori enemmän.
        VW Audi Skoda ja seat moottorit voi porata ja tai hoonata ja korjaus on suorastaan halpa jos Toyotaan vertaa niihin kun joutuu ostamaan aina uuden lohkon ja männät.
        Hyvä et mainostat VAG tuotteiden ylivertaisuutta myös tässä asiassa.

        Toyotan kone maksaa 3-4 vähemmän sen mitä VAG moottorin remppa maksaa.
        Toyotan pikkukone (1.5L hybridi) maksaa alle 1000 ja 1.8 ja 2.0 moottori vain hieman enemmän.
        VW Audi Skoda ja seat moottoreita ei voi porata ja tai edes hoonata ja korjaus on suorastaan mahdoton, jos Toyotaan vertaa niin vaggineihin joutuu ostamaan aina uuden lohkon ja männät.
        Hyvä et mainostat VAG tuotteiden kalleutta myös tässä asiassa.


    • Anonyymi

      Hilloa palaa ja hunajaa maksaa kun Toyotan valitsee.

    • Anonyymi

      Öljyä palaa ja hunajaa maksaa kun Volkkarin valitsee.

      • Anonyymi

        Missä Volkkarissa kun VAG myy hitosti sähköautoja ja monia malleja :D


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kallis on öljyremppa Tojotaan. Onnex Honda toimii.

      • Anonyymi

        Hondassa paljon ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hondassa paljon ongelmia.

        Honda on ongelmaton. Hybridi toimii hienosti. Toyotan hybridit ei lähde talvella käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda on ongelmaton. Hybridi toimii hienosti. Toyotan hybridit ei lähde talvella käyntiin.

        Hondissa paljon moottori- ja alustavikoja, öljyä menee kans paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hondissa paljon moottori- ja alustavikoja, öljyä menee kans paljon.

        Paljon vähemmän vikoja kuin Tojoissa.


    • Anonyymi

      5 litraa viikos menee tampere hesa välil Tsuhna auto korjaamo sanoi et normaalii kulutusta ei haita

      • Anonyymi

        No vaihda äkkiä pois se volkkarisi.


    • Anonyymi

      Liekko Skoda ollut mallina tai ww .

    • Anonyymi

      Tojjoota pösö proage model adzit ou fug

    • Anonyymi

      Ei Toyota kestä vaikka puolet ajetaan sähköllä.

      • Anonyymi

        Ei volkkari kestä vaikka puolet matkasta hinataan lavetilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei volkkari kestä vaikka puolet matkasta hinataan lavetilla.

        Trafi tilastot kertoo et VAG konsernin autoilla ajetaan 30 % enemmän kuin Toyota autoilla,


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unissasi kestää mikä vain. Fakta on kuitenkin se et Tradin tiedoista näkee millä merkeillä oikeasti ajetaan. Toyota sopii puutarhakoristeeksi ruostuukin nopeasti.

        Höpö,höpö.Sinä itse joudat pihatontuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö,höpö.Sinä itse joudat pihatontuksi.

        Kannattaa sit hommata pihatontun lämmitin.


    • Anonyymi

      Toyotan 15tkm huoltoväli on selvästi liian pitkä kun joutuu lisäämään välillä öljyä.
      ¨Toyota haluaisi tehdä välihuollon puolessa välissä, ettei omistaja huomaisi niin selvästi öljynsyöntiä.

    • Anonyymi

      Käytetyt lohkot on kieroja aagee autoihin joutuu uuden ostamaan 9000 e

      • Anonyymi

        Miksi joutuis uuden ostamaan kun sen voi porata. Toyotan lohkot on kertakäyttöisiä ei voi porata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joutuis uuden ostamaan kun sen voi porata. Toyotan lohkot on kertakäyttöisiä ei voi porata.

        Volkkarin lohkot on huokovalua, reikiä täynnä, lussuttaa jos poraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkarin lohkot on huokovalua, reikiä täynnä, lussuttaa jos poraa

        Yllättävän kestäviä nämä VAG tuotteet on. jos osaa ostaa sen oikean auton.
        https://youtu.be/9-x0Z4wiMqM


    • Anonyymi

      Volkkarin moottorit ei kestä tehtaan suosittelemaa öljynvaihtoväliä.
      Johtuu kovasti öljyn kulutuksesta.
      Pilaa nopeasti moottorin ja uusi moottori on todella kallis.
      tehtaan suosittelema öljynvaihtoväli on puolitettava yli puoleen jos haluaa moottorin kestävän eikä se kestä sittenkään.

      • Anonyymi

        Mutta Toyotan moottorit ei kestä edes 15TKm öljynvaihtovälillä vaan sekin pitää puolittaa.
        On se kumma kun et osaa lukea edes käyttöohjekirjaa missä olosuhteissa pitää lyhentää öljynvaihtoväliä.

        Et ymmärrä tätä mutta laitetaan silti.
        https://youtu.be/v4JS7PybV2k

        Ehkä joku muu ymmärtää ja oppii jotain.


    • Anonyymi

      Hyvä ettei kukaan oikeasti ymmärrä mitä öljynkulutus uudehkoissa autoissa on ja sitä mistä se johtuu. Eikä Toyota voi korjata sitä vaikka haluaisi.

      Sähköauto on ainoa mikä ei voi kuluttaa öljyä se on hyvä ymmärtää tässä kohdassa.

    • Anonyymi

      On ne vaikeita asioita ToyotaTeroille

    • Anonyymi

      Öljynkulutusremontti vw audi skoda seat kertoo google 10.000€

      • Anonyymi

        Audi A3, A4, A5, A6 & Q5 (1.8 tai 2.0 TFSI)

        Alkaen 3 000€

        Audi: A4, A5, A6, Q5 (2.0 TDI)

        Alkaen 4 000€

        Vw/Skoda/Seat (1.8 tai 2.0 TFSI)

        Alkaen 3 000 €

        Vw/Skoda/Seat (2.0 TDI)

        Alkaen 4 000 €


    • Anonyymi

      Heikkoja on Toyotan moottorit.

    • Anonyymi

      Mikä on se ongelma ettei moottorit kestä?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe