Taloherttuan huolto ei oikein pelaa

Anonyymi

Kokemuksia huollosta, kestikö kauan. Mielestäni taso laskenut kuin lehmänhäntä ja pihoja ei hoideta kunnolla. Olisi edes välineet joilla asukkaat voisi autella. Muutenkin asunnot aika surkeassa kunnossa. Kangasalla taitaa olla huonokuntoisimmat vuokra-asunnot.

25

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taloherttua on samaa puljua Kangasalan Kiinteistöpalvelun kanssa. Tämä selittää monta epäkohtaa. Tästä huoltofirmasta harvalla on mitään hyvää kerrottavaa.

    • Anonyymi

      tossa puljussa kaikki on työnvieroksijoita, ainoo mitkä liikkuu on ne lukematon määrä pakettiautoja jolla nää kekkulat sahaa huoltoasemalta toiselle. kahvi kyllä maistuu.

    • Anonyymi

      Minä olen asunut Taloherttuan asunnoissa useamman kerran ja annan sinulle yhden vinkin vain: muuta pois. Meno ei tule tuosta paranemaan vaan huonompaan suuntaan mennään vain, kun vuokrat nousee. Kohta alat huomaamaan asunnossakin puutteita ja varmaan valitat niistä ja kiinteistöhuolto ei tee asialle yhtikäs mitään, se on yksi mikä on varmaa.

      Minun ongelmat taloherttuan kanssa loppuivat kun muutin kyseisen firman asunnosta pois ja suosittelen samaa lämpimästi toisillekkin.

    • Anonyymi

      3000 euron palkka olisi Marinin mielestä sopiva.Jos huoltomieskin saisi sen verran,niin motivaatio olisi paljon parempi.

    • Anonyymi

      ainakin hemmetinmoinen määrä on uudehkoja pakuja huoltolaanilla. riittää kuulemma kun ajelee kohteiden pihaan ja käy kellarissa kusella. huoltomies on siis käynyt.

      • Anonyymi

        Mä ainakin soitan 112 niin apua tulee.


      • Anonyymi

        viddu mä kuolen nauruun.


      • Anonyymi

        voitko kirjoitaa nimelläsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voitko kirjoitaa nimelläsi

        Kirjoita itte!


    • Anonyymi

      Onko Taloherttualla hoidossaan uimahalli ja muita ettei tavalliset vuokralaiset saa asuntoihinsa huoltoja. Ei paljon huoltomiehiä näy Sahalahden päässäkään.

    • Anonyymi

      Ei kaduta, että muutin Tampereelle. Kaikki toimii paremmin asumisen ja kaiken muun suhteen keskimäärin.
      Huoltomiehet eivät hulluile, vaikka yhtä laiskoja ovat täälläkin. Terveydenhuolto pelaa paremmin.
      Vuokra 38,5 neliön viihtyidässä asunnossa puutalossa 507 euroa sisältäen veden.
      Julkinen liikenne toimii yötä päivää. Vieressä luonnonsuojelu alue...
      En ymmärrä, miksen jo aiemmin muuttanut Tampereelle.

    • Anonyymi

      Pelaa parhaiten kun eivät tekisi mitään ,kun tekee niin rikkovat vaan paikkoja
      tai ittensä.
      Ne huoltoautot on aina asukkaiden tiellä tai kauppojen pihoissa kun
      hakevat evästä ja kotio ruuat.
      Paljoko kaupunki säästäs kun vaihtas nää meihin yrittäjiin?
      Yrittäjänä joutuu ny tekeen niiden hommat ja korjaan sudet.

    • Anonyymi

      Taloherttuan asunnot on ihan vitun huonokuntoisia, ei missään muualla ole törmännyt vastaavaan. Kukahan näistä rempoista päättää?

    • Anonyymi

      Tosi huonossa kunnossa ja jos rempataan, niin voi käydä niin, että pahimmassa tapauksessa on joka huoneessa erilaiset lattiat. Vedetään sieltä mistä aita on matalin. Rakentavat kyllä uutta, muttei perhe-asuntoja eli perheellisiä vuokralaisia ei Kangasala kaipaa.

      • Anonyymi

        Onko nää lääviä kaikki kämpät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää lääviä kaikki kämpät?

        ei ole, koskelassa on siistit ja hyväkuntoiset kämpät. ja asuu mukavaa porukkaa. suru kun se harmaa parta mies kuoli, siinä oli kiva heppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole, koskelassa on siistit ja hyväkuntoiset kämpät. ja asuu mukavaa porukkaa. suru kun se harmaa parta mies kuoli, siinä oli kiva heppu.

        ja ahkera, moottorisaha ohjaustangossa polki jokapäivä jonnekin. loppuaikana ajoi mopolla.


    • Anonyymi

      onneks kohta alkaa niitten lakko niin ei kuluta firman autoja kahvireissuillaan. eikä hajoita mitään korjatessaan, jep.

    • Anonyymi

      Mä olen ainakin ollut todella tyytyväinen omaan asuntooni ja huoltoyhtiöön.
      Asun pikku yksiössä jossa on hyvä uudehko jääkaappipakastin ja uudet valkoiset maalipinnat ja vaaleat laminaattilattiat.
      On kyllä ollu huippuhyvä ja halpa asunto.
      Sit toikin on tosi hyvä, että vesi kuuluu vuokraan ku Kangasalan vesi on törkykallista ostettuna mittarin kautta.

      • Anonyymi

        Katsotaan sit kun tulee huollon tarvetta kuinka pelaa.


    • Anonyymi

      Ei voi suositella taloherttuan asuntoja, koko firma mätä

    • Anonyymi

      Ei oo panostettu lapsiperheitten asuntoihin. Ei todellakaan edes rakennettu vuosikausiin uusia perheasuntoja.

      • Anonyymi

        "Ei oo panostettu lapsiperheitten asuntoihin. Ei todellakaan edes rakennettu vuosikausiin uusia perheasuntoja."
        Onneks ei oo,Itä-Helsingissä on yli 7 hengen perheasuntoja maahanmuutajille ,sähkösauna
        lämmityksellä.


    • Anonyymi

      Jos vaihteeksi Ruusuja sitten :)
      Itse tein huoltopyynnön ja vastine tähän tuli suht nopeasti sillain ongelman laajuuden huomioiden. Jo kun muutin kyseiseen asuntoon niin käväsin tsekkaamassa asunnon ja varaston, ja kappas.. Oli edellisen asukkaan jäämistöä koppi täynnä mutta kävivät tyhjentämässä jotta sain omani sisään. Toisekseen::: Mikään kiinteistö ei pysy kondiksessa mikäli siihen ei käytetä rahaa, ja näin se vaan tuntuu menevän muuallakin jotta taloissa on varmasti "sanottavaa" julkisivun ja yleisten tilojen, puhumattakaan vuokra-asuntojen kunnosta, mutta että olisi sitten huoltomiesten vika? Luulen että näissäkin jo parjatuissa paikoissa on tehty kuntotarkastusta, ja asiaa hoidetaan tietyn mallin ja kaavan mukaan. Mutta onhan se päästävä välillä päästään höyryjä korvien välistä, ja suoraa palautettakaan voi antaa. Vaan tällain nimettömänä suoli24 :)

      Arvostan, tai ehkä en sittenkään.

      - LC

    • Anonyymi

      Mä makaan mutsin vieressä ja saan heti apua kun tarvitsen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe