Kattelin nyt noiden ei-julkkisten Ironman ig tarinoita. Tavallisissa duunissa olevia julkisia tilejä pitäviä, jotka vetää TÄYSmatkaa hiton hyvillä tuloksilla. Siellä on just himpan yli 5 tuntia tuloksia, naisia esim jotka todella kuin kuivan kesän oravat.
Noihin on puolimatkalaisella todella paljon kiinni otettavaa, niin syömisissä kuin muussakin. Ehkä vähemmän kuvaamista ja enemmän treenien hiomista?
Katsokaa itse jos osaatte käyttää ig ja etsiä tarinoista nimien perusteella.
Ironman osallistujien tulokset versus nää "hypettäjät"
12
308
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä on ihmetyksen aihetta. Saas nähdä miten nyt käy.
- Anonyymi
Martinan kaverin kautta näki muita osallistujia ni on kyllä timmejä, enemmän sellaisia pitkän matkan liikkujia kropaltaan. Maratoonareita.
- Anonyymi
Tottakai, niiden menestyjien kroppa on kuin maratoonareilla, ei tuollainen silikonitunkki tule pärjäämään koskaan.
Miksi ei osallistu johonkin voimanainen kisaan, siinä voisi yltää jo tuloksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, niiden menestyjien kroppa on kuin maratoonareilla, ei tuollainen silikonitunkki tule pärjäämään koskaan.
Miksi ei osallistu johonkin voimanainen kisaan, siinä voisi yltää jo tuloksiin.Martina olisi helposti saatavissa vaihtamaan lajia. Tarvitaan vaan reality missä on joku kilpailu mihin hänet kutsutaan niin Mara painaa verenmaku suussa. Jos hänen annetaan voittaa niin sen jälkeen Mara ei muuta teekään kuin treenaa sitä. Vaikka rekka-auton vetäminen hampailla.
- Anonyymi
Mikä se Martinan sijoitus kisassa oli, tai pääsikö maaliin, joutuiko tiputukseen, pysyikö housut puhtaana?
- Anonyymi
Viime vuonna tämän Tallinnan triathlon täysmatkan voitti suomalainen Tiina Sarparanta.
Lehdestä luin kyseisen jutun.
Kyllä siinä joku Aitolehti jää häntäjoukkoihin, jopa puolimatkan kisassa.- Anonyymi
Ja nyt mara ei ollut millään täysmatkalla vaan puolikkaalla missä lyllersi melkein 6 tuntia
- Anonyymi
Minusta jokainen saa harrastaa mitä haluaa ja Martinalle tämä on hyvin rakas harrastus.
- Anonyymi
Juu tottakai! Ihan hyväkin siinä. Mutta siksi ei pitäisi puhua lähes huippu-urheilijasta. Mäkin seuraan SM tason urheilijoita en muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tottakai! Ihan hyväkin siinä. Mutta siksi ei pitäisi puhua lähes huippu-urheilijasta. Mäkin seuraan SM tason urheilijoita en muita.
Tämähän se on. Fanit ei tajua, miltä se Martinan uho lähes ammattiurheilijan tasolla urheilemisesta, "huippu-urheilijan lailla treenaamisesta" ja fyysisestä huippukuntoisuudesta oikein kuulostaa. Martinahan on telkkarissakin kertonut olevansa urheilija ja Instan biossakin lukee, että on urheilija ja maninttuna nämä MM-kisat Suomen lipun kera.
Mutta sitten häviää "kisoissa", jotka on oikeasti harrastajatapahtumia viisi- ja kuusikymppisille. No nyt pärjäsi sentään keski-ikäisten naisten sarjassa harrastajatapahtumassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän se on. Fanit ei tajua, miltä se Martinan uho lähes ammattiurheilijan tasolla urheilemisesta, "huippu-urheilijan lailla treenaamisesta" ja fyysisestä huippukuntoisuudesta oikein kuulostaa. Martinahan on telkkarissakin kertonut olevansa urheilija ja Instan biossakin lukee, että on urheilija ja maninttuna nämä MM-kisat Suomen lipun kera.
Mutta sitten häviää "kisoissa", jotka on oikeasti harrastajatapahtumia viisi- ja kuusikymppisille. No nyt pärjäsi sentään keski-ikäisten naisten sarjassa harrastajatapahtumassa.Mitenkähän Martina olisi pärjännyt puoliammattilaisille tai täyspitkässä kilpailussa? Ei todellakaan pärjäisi, nähtiinhän se jo Franfurtissa. Eipä tainnut Lippisjonnelta tulla liputuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän Martina olisi pärjännyt puoliammattilaisille tai täyspitkässä kilpailussa? Ei todellakaan pärjäisi, nähtiinhän se jo Franfurtissa. Eipä tainnut Lippisjonnelta tulla liputuksia.
Täällä sohvaperunat meuhkaa.😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659