Iskelmä remonttiin

sep2

Kovin on yksipuolista Iskelmän musiikkitarjonta. Kari Tapio. Mattilan sisarukset , Tommi Soidinmäki, Yölintu jne. Mutta milloin ääneen tulevat esim. Berit, Esko Rahkonen, Kaija Pohjola, Tulipunaruusut jne. Ei inahdustakaan näiltä artisteilta.

35

2845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo..

Ne oli katsos silloin jo aikoinaan siellä soimassa.

• minä

Yksipuolistahan tuo on ja lisäksi ärsyttää kun joka väliin ja kappaleiden päälle pitää mölistä se iskelmän ällöttävä mainoslause.

• Nimetön

Moi kaikille...Olen ihan samaa mieltä tossa samojen artistien valinnoissa.
      Aluksi luulin,et ompa hyvä kanava eräskin nimeltämainitsematon,kunnes alkoi kyllästyttämään.
      Aina vain tietyt ja samat artistit äänessä ja luulisi heiltäkin riittävän muutakin,kuin yksi ja sama biisi.
      Suomi on täynnä hyviä laulajia,kuten esim.juuri Niina Valkama,Esko Rahkonen,Markus Huitsi,Mikko Salmela ym.heitä on lukemattomia ja kuitenkin heitä ei tietyissä kanavilla soiteta.Niin miksiköhän,herää kysymys...Hauskaa kesän odotusta kaikille T.Oulun mummeli

• .....................

Kuule valittaja soita iskelmään älä täällä valita !

• ----------

Eipä auta palautteen antaminen.Jossain vaiheessa oli ko. kanavalla oikein mielipidekysely jossa kuuntelijat tuntuivat olevan ihan tätä samaa mieltä mutta mitään ei ole tapahtunut,tuskin palautteita edes luetaan.

• Keijo
        ---------- kirjoitti:

Eipä auta palautteen antaminen.Jossain vaiheessa oli ko. kanavalla oikein mielipidekysely jossa kuuntelijat tuntuivat olevan ihan tätä samaa mieltä mutta mitään ei ole tapahtunut,tuskin palautteita edes luetaan.

Ei auta, on näin! Palaute on turhaa. Toiveet ei toteudu, ellei se ole " tiettyjen srtistien "
        biisi! Kyllä niitä haastatellaan ja soitellaan!

• Loviisa

Kieltämättä Iskelmä toistaa luvattoman paljon itseään!
      Jossain vaiheessa tilanne hieman korjaantuikin siitä aivan pahimmasta vaiheesta, mutta todellakin artisteja olisi maassamme paljonkin sellaisia, joita ei tuolla kanavalla kuule lainkaan. Noillakin, ketä siellä soitetaan, olisi paljon enemmän valinnanvaraa, kuin vain yksi taikka kaksi kappaletta/esittäjä!!!
      Ja nyt kun tulee uusia levyjä, niin niitäkin soitetaan epätasapuolisesti - joitakin hehkutetaan jatkuvasti ja joku toinen saa soittoaikaa selkeästi harvemmin ja huonompaan aikaan.
      Olen yrittänyt viestittää Iskelmään palautetta useammankin kerran, mutta eipä se näytä auttavan!

• ulalla

Voi, kun näitä radioasemia on paljon muitakin kuin Iskelmä, jos sen tarjonta ei miellytä korvaa. Itse vaihdoin aikoja sitten Sävelradion puolelle. Siellä kun soitetaan musiikkia niin paljon monipuolisemmin ja muutakin asiallista juttua riittää ja juontajatkin ihan mukiinmeneviä...ja ne sunnuntaivieraatkin juttelevat leppoisia, neljästä kuuteen iltapäivällä..

• Nimetön

Heips ! Kyllä yks radiokanava on tosi nasta!Se on Oulussa kuuluva radio Pooki.
        Sieltä kuulee hyvää iskelmä,tanssimusaa läpi vrk:n ja uskokaa tai älkää sellasiakin hyviä laulajia,joista ei ole ikinä aikaisemmin kuultukaan.En ymmärrä mistä he niitä poimii,
        mutta ei ainakaan soiteta yksiä samoja artisteja.
        Vaikka Kari Tapio onkin ykkösartistejamme,tosi paljon dikkaamme häntä ja ostamme aina heti uuden levyn,kun se ilmestyy,niin radiosta saisi kuulla ihan hurjasti eri esiintyjiä,jotta ihmiset saisivat kuunnella monipuolisempaa ja oppisivat tuntemaan uusia kykyjä Ps.Miksihän muuten kotimaisista iskelmä-tanssimusiikki taitajista ei tehdä dvd-versiota.Ah kuinka mukavaa ois Souvareiden/Ilpo Karisen yhteiskonsertti tai jos Jamppa Tuomisesta ilmestyis Dvd,aivan samoin kuin Elviksestäkin on lukemattomia versiota ja ne on mahtavaa katseltavaa ja kuunneltavaa...
        Terveisin mummeli Oulusta

• Loviisa

Juu, onhan toki muitakin kanavia.
        Itsekin kuuntelin aikaisemmin Sävelradiota (ennen Iskelmän tuloa), mutta silloin se ainakin alkoi tuntua vanhanaikaiselle. Kerran "jouduin" kesälomalla automatkalla etsimään Sävelradion ja kun pari tuntia sitä kuuntelin, niin se riitti - ei tainnut tulla juurikaan tuttuja kappaleita ja korkeintaan yksi tai kaksi kotimaan kielellä... Kappaleet olivat todellisia "arkistojen aarteita", joita minäkään vuosikymmenien aktiivisena musiikin kuuntelijana en juuri voinut omikseni tuntea. Se oli sunnuntai-iltapäivä.

Nyt tosin ajattelin kokeilla autossa, mille se kanava nykyisin kuulostaa - eikä autoradioni suostunut löytämään kyseistä kanavaa lainkaan...

Sen verran vielä radion kuuntelusta, että minulle se musiikki on taustamusiikkia töissä taikka kotosalla - harvoin voin kuunnella niin aktiivisesti, että voisin keskittyä noihin puheosuuksiin. Siksi Iskelmä on ollut minulle sopiva tyyliltään.

• sep2

Sävelradion musiikki tuntuu taas ihan hyvältä. Muutama vuosi sekin oli ihmeellisillä harhapoluilla, kummallisia suosikkeja soitettiin. Tiedä sitten kenen suosikkeja. Nyt näyttää paremmalta. Sävelradion juonnoissa on sentään asiaakin. Hyvä. Samaa ei voi sanoa Iskelmän juonnoista. Ketä kiinnostaa Piian peilit jne.
        Radio Pooki on kerrassaan mainio kanava, sitä kuuntelen aina kun olen pohjois-pohjanmaalla liikkeellä. Valitettavasti ei kuulu täällä etelässä.
        Iskelmälläkin on useita lähettimiä. Kannattaa kuunnella esim Pohjanmaalla iskelmää. Peittoaa Hesan Iskelmän mennen tullen. Hämeenlinnassa toimii Iskelmä Janne. Tämäkin tarjoaa edes kerran viikossa kuuntelijoiden toivelevyjä - tai ainakin viime kesänä tarjosi. Mitä tekee Iskelmä Helsinki?
        Samat laulajat, samat kappaleet, typerät laulajien kommentit, joita tulee irrallaan muusta asiayhteydestä. Parantamisen varaa olisi ja paljon.

• Saapas
        Nimetön kirjoitti:

Sieltä kuulee hyvää iskelmä,tanssimusaa läpi vrk:n ja uskokaa tai älkää sellasiakin hyviä laulajia,joista ei ole ikinä aikaisemmin kuultukaan.En ymmärrä mistä he niitä poimii,
        Vaikka Kari Tapio onkin ykkösartistejamme,tosi paljon dikkaamme häntä ja ostamme aina heti uuden levyn,kun se ilmestyy,niin radiosta saisi kuulla ihan hurjasti eri esiintyjiä,jotta ihmiset saisivat kuunnella monipuolisempaa ja oppisivat tuntemaan uusia kykyjä Ps.Miksihän muuten kotimaisista iskelmä-tanssimusiikki taitajista ei tehdä dvd-versiota.Ah kuinka mukavaa ois Souvareiden/Ilpo Karisen yhteiskonsertti tai jos Jamppa Tuomisesta ilmestyis Dvd,aivan samoin kuin Elviksestäkin on lukemattomia versiota ja ne on mahtavaa katseltavaa ja kuunneltavaa...

Kuuluu kyllä Pohjanmaalla, mutta ei täällä etelässä. Todella hyvä kanava. Iskelmä Hesassa on todella mennyt yksipuoliseksi,vaikka aikanaan olin tilaamassa sitä tänne, niin toivoisin, että sen tarjomnta monipuolistuisi ja kuuluttajat eivät puhuisi levyjen päälle!

• myös mummeli
        Nimetön kirjoitti:

Samaa olen minäkin kaivannut. Olisi kiva, jos TV2 julkaisisi esim. Kari Tapion Estradilla konsertit dvd:llä. Kaikki eivät pääse hänen konsertteihinsa, kun ne sijoittuvat pääasiassa Etelä- ja Länsi-Suomeen. Itseäni harmittaa, kun jäi näkemättä viime syksynä esitetty Juna kulkee-kiertueen konsertti. Ja muuten vaikka olisin käynyt konserteissa, niin minä ainakin olen niin suuri Kari Tapio fani, että ostaisin kaikki hänen dvd:sä.

• orange
        myös mummeli kirjoitti:

Samaa olen minäkin kaivannut. Olisi kiva, jos TV2 julkaisisi esim. Kari Tapion Estradilla konsertit dvd:llä. Kaikki eivät pääse hänen konsertteihinsa, kun ne sijoittuvat pääasiassa Etelä- ja Länsi-Suomeen. Itseäni harmittaa, kun jäi näkemättä viime syksynä esitetty Juna kulkee-kiertueen konsertti. Ja muuten vaikka olisin käynyt konserteissa, niin minä ainakin olen niin suuri Kari Tapio fani, että ostaisin kaikki hänen dvd:sä.

malta syksyyn asti,silloin tulossa dvd julkaisuja enemmänkin karilta mm.juna kulkee konsertti...

• Kari fani myös
        myös mummeli kirjoitti:

Moikka mummeli soita Polareille ja ehdota tuota dvd hommaa.
        Olin Karia kuuntelemassa pe 13.5 Mouhijärvellä Tanssikrouvissa ja kyl oli upeeta. Ensimmäisenä Kari lauloi tuon Juna kulkee.
        Karin konserttikiertue on myös Polareiden sivuilla
        toivottavasti löytyy joku läheltä sinua jonne pääset kuuntelemaan häntä kiertue alkaa lokakuussa
        www.polarartistit.fi

• kuuntelijan
        sep2 kirjoitti:

Sävelradion musiikki tuntuu taas ihan hyvältä. Muutama vuosi sekin oli ihmeellisillä harhapoluilla, kummallisia suosikkeja soitettiin. Tiedä sitten kenen suosikkeja. Nyt näyttää paremmalta. Sävelradion juonnoissa on sentään asiaakin. Hyvä. Samaa ei voi sanoa Iskelmän juonnoista. Ketä kiinnostaa Piian peilit jne.
        Radio Pooki on kerrassaan mainio kanava, sitä kuuntelen aina kun olen pohjois-pohjanmaalla liikkeellä. Valitettavasti ei kuulu täällä etelässä.
        Iskelmälläkin on useita lähettimiä. Kannattaa kuunnella esim Pohjanmaalla iskelmää. Peittoaa Hesan Iskelmän mennen tullen. Hämeenlinnassa toimii Iskelmä Janne. Tämäkin tarjoaa edes kerran viikossa kuuntelijoiden toivelevyjä - tai ainakin viime kesänä tarjosi. Mitä tekee Iskelmä Helsinki?
        Samat laulajat, samat kappaleet, typerät laulajien kommentit, joita tulee irrallaan muusta asiayhteydestä. Parantamisen varaa olisi ja paljon.

soittavat eri paikkakunnilla sen paikkakunnan suosikkiartisteja joten tasaisesti ympäri suomea suosittuja artisteja ei sen takia tule vaan pitää olla juuri esim helsingissä kaikkien huulilla

• VeeKoo

Iskelmää pitää kuunnella kun parempaa ei oo.

• Amelita...

Kipinkapin kirjastoon tai levykauppaan... Kirjaston Esko Rahkoset olen soittanut melkein puhki. En juuri noista muista mainitsemistasi artisteista perusta. Mutta Rahkonen ja Unto Monosen tangot! A vot!!!!

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä. Enkä ihmeemmin pidä nykyiskelmästä. Tasapaksua touhua. (Löytyyhän toki sieltäkin helmiä.)
      Mattilan lahjakkaat sisaruksetkin kuulostavat liian samanlaisilta. Yksi ääni, eri kuorissa.

• ..............................

Mee kuule sinä sep2 itse remonttiin taitas olla parempi. Jos et osaa vaihtaa radiostasi kanavaa valittamatta täällä niin on jo aika outoa ja jos sulla on joitain lempilaulajia niin osta heidän cdtä ja kuuntele niitä niin saat mieleistäsi musiikkia ilman valittamista ja narisemistasi.

• Ei oman mielipiteen sanominen ole mitään valittamista. Iskelmäradiota kritisoivat kirjoittajat kirjoittavat sitäpaitsi ihan asiaa. Iskelmä soittaa musiikkia tosi ykspuolisesti. Aina samojen artistien samoja biisejä.

Justiinax kirjoitti:

Ei oman mielipiteen sanominen ole mitään valittamista. Iskelmäradiota kritisoivat kirjoittajat kirjoittavat sitäpaitsi ihan asiaa. Iskelmä soittaa musiikkia tosi ykspuolisesti. Aina samojen artistien samoja biisejä.

Ja sä se jaksat aina vaan valittaa mieti välillä miksi valitat joka asiasta.

• Kappas
        .............................. kirjoitti:

Ja sä se jaksat aina vaan valittaa mieti välillä miksi valitat joka asiasta.

Vaan niin myös sä! Valitat ja paaruat täällä jatkuvati pisteinesi. Häirriköit ja luulet olevasi muita nokkelampi ja parempi!

Kappas kirjoitti:

Vaan niin myös sä! Valitat ja paaruat täällä jatkuvati pisteinesi. Häirriköit ja luulet olevasi muita nokkelampi ja parempi!

Kappas mikäs häiriökkö sä sit olet mietippä sitä.
        Nytkin häiriköit täällä ja luulet itsestäsi jotain
        ja luulet olevasi parempi jne...
        Kato peiliin !

• .............................. kirjoitti:

Kappas mikäs häiriökkö sä sit olet mietippä sitä.
        Nytkin häiriköit täällä ja luulet itsestäsi jotain
        ja luulet olevasi parempi jne...
        Kato peiliin !

Sulla on kyllä aina hyvin "laadukkaita" nuo kommenttisi. Luuletko ,että Kari Tapio olisi ylpeä faninsa "fiksuista" postauksista täälä ?
        Vaikka pellehän sä olet ,ei kai sun juttuja pidä niin vakavasti ottaa.

Justiinax kirjoitti:

Sulla on kyllä aina hyvin "laadukkaita" nuo kommenttisi. Luuletko ,että Kari Tapio olisi ylpeä faninsa "fiksuista" postauksista täälä ?
        Vaikka pellehän sä olet ,ei kai sun juttuja pidä niin vakavasti ottaa.

No fiksuja kommentteja sulla tosiaan Justiina on ja pelle no se sä tosiaan olet Kansas kanssa ou jee.
        Kyl Kari oli mahtava taas 13.5 älä sä kanna huolta
        Kari lauloi mm. Kulkuri ja joutsen kun pyysin ja juttelin hänen kanssaan ennenkuin lähti autollaan jota hän ITSE ajoi.

No fiksuja kommentteja sulla tosiaan Justiina on ja pelle no se sä tosiaan olet Kansas kanssa ou jee.
        Kyl Kari oli mahtava taas 13.5 älä sä kanna huolta
        Kari lauloi mm. Kulkuri ja joutsen kun pyysin ja juttelin hänen kanssaan ennenkuin lähti autollaan jota hän ITSE ajoi.

Siitä Karille pitää antaa tunnustusta, ettei hän hän tietääkseni keikoilllaan ole kännissä. Vaikkakin sehän on ihan itsestään selvyys ,että töissä ei olla kännissä.

ps. Sulla kun noita pisteitä tuossa nimimerkissäsi näyttää riittävän, niin laitappa joku piste varsinaisen kommenteissasi lauseiden loppuun. Vai eikö äiti ole opastamassa, että mihin kohtaa se piste kuuluu laittaa ?

pps. Kyllä se Kulkuri ja Joutsenkin on Tapsa Kansan laulamana kans tosi upean kuuloista.

Justiinax kirjoitti:

Siitä Karille pitää antaa tunnustusta, ettei hän hän tietääkseni keikoilllaan ole kännissä. Vaikkakin sehän on ihan itsestään selvyys ,että töissä ei olla kännissä.

ps. Sulla kun noita pisteitä tuossa nimimerkissäsi näyttää riittävän, niin laitappa joku piste varsinaisen kommenteissasi lauseiden loppuun. Vai eikö äiti ole opastamassa, että mihin kohtaa se piste kuuluu laittaa ?

pps. Kyllä se Kulkuri ja Joutsenkin on Tapsa Kansan laulamana kans tosi upean kuuloista.

Hanki nyt seko Justiina elämä äläkä ihan kokonaan sekoo.
        Sulle ei ole äiti tainnut opettaa yhtään mitään koskaan elämästä.
        Lopeta toi ikuinen valittaminen.

Hanki nyt seko Justiina elämä äläkä ihan kokonaan sekoo.
        Sulle ei ole äiti tainnut opettaa yhtään mitään koskaan elämästä.
        Lopeta toi ikuinen valittaminen.

Löytyhän ne pisteet sieltä, kun oikein skappasit ja funtsit ,että mihin kohtaan niitä kuuluu duunailla. Hyvä,hyvä!
        Mä en ole seonnut kokonaan ,enkä edes osittain. Joten se siitä.
        Paljon riittää valitettavaa, joten aion valittaa täälä vielä hyvänaikaa. Älä sä turhaan vedä siitä mitään herne-maissi-paprikasekoitusta nenuun.

• ............................
        Justiinax kirjoitti:

Löytyhän ne pisteet sieltä, kun oikein skappasit ja funtsit ,että mihin kohtaan niitä kuuluu duunailla. Hyvä,hyvä!
        Mä en ole seonnut kokonaan ,enkä edes osittain. Joten se siitä.
        Paljon riittää valitettavaa, joten aion valittaa täälä vielä hyvänaikaa. Älä sä turhaan vedä siitä mitään herne-maissi-paprikasekoitusta nenuun.

No sä olet tainnut jo vetää kaikki herneet ym pusseja myöten nenääs.
        Äläkä sä kanna murheita joka kirjoituksesta koita hengittää välillä.
        Jaa et ole seonnut no miten se siltä näyttää noista kirjoituksista päätellen???

Ai sä keräilet pisteitä no onhan sullakin jotain tekemistä täällä kirjoittelun lisäksi.
        Hanki hyvä ihminen elämä!

• Tomppa

Hyvä huomio!!
      Aina samat artistit, levy-yhtiöillä on valtaa...
      listaa voisi vielä lisätä Markus Allanin, Rami Välimäen, Juha- Matin, huippuesiintyjiä ja tulkitsijoita, soisi näille alan koville ammattilaisille tilaa, mutta ei taideta päästää..

• samaa mieltä

Miksei Iskelmäradiossa soiteta Beritiä, Einiä, Mattieskoa, Kirkaa, Rami Välimäkeä, Juhamattia, Kake Randeliniä jne.........................................

• vai kuinka?

eihän silloin ihan pielessä voi olla?

• Urpo

Oli sillä Hitlerilläkin paljon kuuntelijoita aikoinaan. Silti tais olla jotain pielessä...

• vai niin
        Urpo kirjoitti:

Oli sillä Hitlerilläkin paljon kuuntelijoita aikoinaan. Silti tais olla jotain pielessä...

olikkos sillon kuuntelemassa?

• rita
        vai niin kirjoitti:

olikkos sillon kuuntelemassa?

Mitenhän tuokin kommentti ko. asiaan liittyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2511
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2487
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1886
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      29
      1758
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1665
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1348
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      25
      1060
    Aihe