Immun tuomio / Seiska

Anonyymi

Olipas hyvät jutut Immulla Seiskassa, etenkin Stefusta.

27

3446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tykkäsin kanssa, hyvin tehty ja hauska pläjäys.

    • Anonyymi

      Aivan karmeeta sontaa

      • Anonyymi

        Jäi mieleen toi satulalaukusta näkynyt juttu, mikähän puulaaki kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi mieleen toi satulalaukusta näkynyt juttu, mikähän puulaaki kyseessä?

        Jos supporttitarra on laukun sisällä niin se kertoo jo jotain.. mitä seuraavaksi? näkymättömällä musteella bandidos


    • Anonyymi

      Sontaa ja niin värikynää käytetty

      • Anonyymi

        Immulta meni pieleen Stefun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Immulta meni pieleen Stefun juttu.

        Immun ei kannata alkaa koomikoksi. Jotenkuten voi kuunnella pari läppää kun se kertoo ne omana itsenään mutta tuossa se luki valmista tekstiä ja kuvitteli olevansa hauska. Säälittävä lihava mätisäkki joka pilasi cannonballin keksimällä että kerholaisten pitää puhua poliisikuulusteluissa omat asiansa. Immun vuoksi moni on vankilassa. Immu oli pelkuri Sörkassa ja kertoo sen itse kirjassaankin että pelkäsi ja vapisi sellissä odottaen että tulee isompi linnakundilauma ja hakkaa hänet perinpohjaisesti


    • Anonyymi

      Mikä juttu ja kuka Immu? Se ex-Prätkähiiri vai? Työskenteleekö nykyään Seiskalle ja miten liittyy Stefuun?

      • Anonyymi

        Kaikki jutut hänestä näyttää olevan Hörkön tekemiä eli Hörkön kavereita sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jutut hänestä näyttää olevan Hörkön tekemiä eli Hörkön kavereita sitten.

        Hörkkö nuolee Immun ryppyreikää.. Hörkkö oli sen kotonakin tekemässä juttua. Immun ääni on niin neitimäinen ja Hörkkö niin neitimäinen muuten että mun tutka sanoo että siinä on rakastavaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörkkö nuolee Immun ryppyreikää.. Hörkkö oli sen kotonakin tekemässä juttua. Immun ääni on niin neitimäinen ja Hörkkö niin neitimäinen muuten että mun tutka sanoo että siinä on rakastavaiset.

        Ehkä Immusta Hörkölle henkivartija puskakeikoille? Hörkkö pitkän putken kanssa ryömii puskassa ja Immu seisoo siinä vieressä kädet puuskassa suojelemassa? Hörkköä pitää suojella, onhan se Suomen ainoa paparazzi. Siitä on leikki kaukana, kun joku turhakejulkku käy raapimaan huippuunsa teroitetulla akryylikynsillä.


    • Anonyymi

      Moi Immu! Lopeta ekaan jaksoon. Olet täydellinen 🤡

      • Anonyymi

        Ja tämä kommentti on ehtaa 💩💩💩.


    • Anonyymi

      Martinan exät : D

      • Anonyymi

        Tottakai, koska Hörkkö asialla. Hörköllä on joku intohimo Martinaa kohtaan kuten täälläkin parilla kolmella henkilöllä.

        Stefun kohdalla oli oikeaan osunut huomio se, että vei naisen kahdelta tutultaan eli Eskolta ja Nikolta. Tottahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, koska Hörkkö asialla. Hörköllä on joku intohimo Martinaa kohtaan kuten täälläkin parilla kolmella henkilöllä.

        Stefun kohdalla oli oikeaan osunut huomio se, että vei naisen kahdelta tutultaan eli Eskolta ja Nikolta. Tottahan se on.

        Hannun naisystävä oli päässyt jo toiseen videoon Seiskan jutussa, toki kasvot peitettynä. Kyllä sillä julkisuutta tulee jos Pikkaraisen kanssa alkaa esiintymään. Siitä ei voi välttyä eikä ehkä ole tarkoituskaan.


      • Anonyymi

        Tuossa jutussa oli kylläkin Sofian exä ja Sofian aikaisesta seurustelusta puhuttiin. Hannun kohdalla puhuttiin tuomiosta eikä Martina enää ollut Hannun kanssa. Hannu on saanut uuden naisen tuomion jälkeen. Joku kirjoittikin Hannun instassa kun Martina jätti että saat kyllä paremman naisen. Ainakin instassaan näin haluaa jatkuvasti tuoda julki, ja niin tämä nainenkin kyllä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa jutussa oli kylläkin Sofian exä ja Sofian aikaisesta seurustelusta puhuttiin. Hannun kohdalla puhuttiin tuomiosta eikä Martina enää ollut Hannun kanssa. Hannu on saanut uuden naisen tuomion jälkeen. Joku kirjoittikin Hannun instassa kun Martina jätti että saat kyllä paremman naisen. Ainakin instassaan näin haluaa jatkuvasti tuoda julki, ja niin tämä nainenkin kyllä myös.

        No ei ihmettele koska nyt on ollut täysin hiljaa kun on niin onnellinen kun Hannu sai paremman naisen.


    • Anonyymi

      Onpas Seiska vajonnut alas kun tuollaisia ihmisten kiusaamisjuttuja alkaa julkaisemaan. Eikö enää riittänyt ne omat ilkemieliset jutut ja lööpit. Mutta toisaalta nyt ymmärtää miksi Ranta-aho ja Sofia eivät ole Seiskan hampaissa.

      • Anonyymi

        Kyllähän noita Immun hörinöitä kuuntelee vaikka huvikseen, on se verran supliikkimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän noita Immun hörinöitä kuuntelee vaikka huvikseen, on se verran supliikkimies.

        Onko hänellä varaa mennä roastaamaan ihmisiä heidän rikoksista koska ei näytä tuo menneisyys itselläkään olevan kovin puhdas, kun tulee näkyviin Seiskan juttuja hänestä. Ja miksi haukkua Harlinia hänen vaimonsa siskon rikoksista ja yhdistää hänet niihin, enempää kuin hänen vaimoaankaan. Huumekauppakeisaria ja huumekauppakeisarinnaa käsiteltiin silkkihansikkain ja heistä tehtiin jopa uhreja.


    • Anonyymi

      Repeilin immulle 🤣🤣katson jatkossakin 👍💪😆

    • Anonyymi

      Sanoi suoraan bulvaanipojasta 😆

    • Anonyymi

      Katsoin, ihmettelen miksi pitää ryhtyä vasikaksi jengielämän lopettamisen jälkeen. Ämmänä irvailee ulkonäköä jne

      Itselleni tuli olo että jemgielämän jälkeen Immu ryhtynyt pelkäämään niin pitää hyökätä puolustuksena jotta huomio ei käänny miten turpa käy liian avonaisena.

    • Anonyymi

      Immu näkyy pelkäävän, pelkääjä kiusaa ja hyökkää päin. On syytäkin pelätä kun julkisesti puhuu huumekaupoista, paljonko lie turpa auki smurffeille.

      Arvostus loppui ekaan suun avaukseen.

    • Anonyymi

      Nyt oli osuvaa puhetta Maisa Törpöstä 🤣

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe