Olipas hyvät jutut Immulla Seiskassa, etenkin Stefusta.
Immun tuomio / Seiska
27
3446
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tykkäsin kanssa, hyvin tehty ja hauska pläjäys.
- Anonyymi
Aivan karmeeta sontaa
- Anonyymi
Jäi mieleen toi satulalaukusta näkynyt juttu, mikähän puulaaki kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi mieleen toi satulalaukusta näkynyt juttu, mikähän puulaaki kyseessä?
Jos supporttitarra on laukun sisällä niin se kertoo jo jotain.. mitä seuraavaksi? näkymättömällä musteella bandidos
- Anonyymi
Sontaa ja niin värikynää käytetty
- Anonyymi
Immulta meni pieleen Stefun juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Immulta meni pieleen Stefun juttu.
Immun ei kannata alkaa koomikoksi. Jotenkuten voi kuunnella pari läppää kun se kertoo ne omana itsenään mutta tuossa se luki valmista tekstiä ja kuvitteli olevansa hauska. Säälittävä lihava mätisäkki joka pilasi cannonballin keksimällä että kerholaisten pitää puhua poliisikuulusteluissa omat asiansa. Immun vuoksi moni on vankilassa. Immu oli pelkuri Sörkassa ja kertoo sen itse kirjassaankin että pelkäsi ja vapisi sellissä odottaen että tulee isompi linnakundilauma ja hakkaa hänet perinpohjaisesti
- Anonyymi
Mikä juttu ja kuka Immu? Se ex-Prätkähiiri vai? Työskenteleekö nykyään Seiskalle ja miten liittyy Stefuun?
- Anonyymi
Kaikki jutut hänestä näyttää olevan Hörkön tekemiä eli Hörkön kavereita sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jutut hänestä näyttää olevan Hörkön tekemiä eli Hörkön kavereita sitten.
Hörkkö nuolee Immun ryppyreikää.. Hörkkö oli sen kotonakin tekemässä juttua. Immun ääni on niin neitimäinen ja Hörkkö niin neitimäinen muuten että mun tutka sanoo että siinä on rakastavaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörkkö nuolee Immun ryppyreikää.. Hörkkö oli sen kotonakin tekemässä juttua. Immun ääni on niin neitimäinen ja Hörkkö niin neitimäinen muuten että mun tutka sanoo että siinä on rakastavaiset.
Ehkä Immusta Hörkölle henkivartija puskakeikoille? Hörkkö pitkän putken kanssa ryömii puskassa ja Immu seisoo siinä vieressä kädet puuskassa suojelemassa? Hörkköä pitää suojella, onhan se Suomen ainoa paparazzi. Siitä on leikki kaukana, kun joku turhakejulkku käy raapimaan huippuunsa teroitetulla akryylikynsillä.
- Anonyymi
Moi Immu! Lopeta ekaan jaksoon. Olet täydellinen 🤡
- Anonyymi
Ja tämä kommentti on ehtaa 💩💩💩.
- Anonyymi
Martinan exät : D
- Anonyymi
Tottakai, koska Hörkkö asialla. Hörköllä on joku intohimo Martinaa kohtaan kuten täälläkin parilla kolmella henkilöllä.
Stefun kohdalla oli oikeaan osunut huomio se, että vei naisen kahdelta tutultaan eli Eskolta ja Nikolta. Tottahan se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, koska Hörkkö asialla. Hörköllä on joku intohimo Martinaa kohtaan kuten täälläkin parilla kolmella henkilöllä.
Stefun kohdalla oli oikeaan osunut huomio se, että vei naisen kahdelta tutultaan eli Eskolta ja Nikolta. Tottahan se on.Hannun naisystävä oli päässyt jo toiseen videoon Seiskan jutussa, toki kasvot peitettynä. Kyllä sillä julkisuutta tulee jos Pikkaraisen kanssa alkaa esiintymään. Siitä ei voi välttyä eikä ehkä ole tarkoituskaan.
- Anonyymi
Tuossa jutussa oli kylläkin Sofian exä ja Sofian aikaisesta seurustelusta puhuttiin. Hannun kohdalla puhuttiin tuomiosta eikä Martina enää ollut Hannun kanssa. Hannu on saanut uuden naisen tuomion jälkeen. Joku kirjoittikin Hannun instassa kun Martina jätti että saat kyllä paremman naisen. Ainakin instassaan näin haluaa jatkuvasti tuoda julki, ja niin tämä nainenkin kyllä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa jutussa oli kylläkin Sofian exä ja Sofian aikaisesta seurustelusta puhuttiin. Hannun kohdalla puhuttiin tuomiosta eikä Martina enää ollut Hannun kanssa. Hannu on saanut uuden naisen tuomion jälkeen. Joku kirjoittikin Hannun instassa kun Martina jätti että saat kyllä paremman naisen. Ainakin instassaan näin haluaa jatkuvasti tuoda julki, ja niin tämä nainenkin kyllä myös.
No ei ihmettele koska nyt on ollut täysin hiljaa kun on niin onnellinen kun Hannu sai paremman naisen.
- Anonyymi
Onpas Seiska vajonnut alas kun tuollaisia ihmisten kiusaamisjuttuja alkaa julkaisemaan. Eikö enää riittänyt ne omat ilkemieliset jutut ja lööpit. Mutta toisaalta nyt ymmärtää miksi Ranta-aho ja Sofia eivät ole Seiskan hampaissa.
- Anonyymi
Kyllähän noita Immun hörinöitä kuuntelee vaikka huvikseen, on se verran supliikkimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän noita Immun hörinöitä kuuntelee vaikka huvikseen, on se verran supliikkimies.
Onko hänellä varaa mennä roastaamaan ihmisiä heidän rikoksista koska ei näytä tuo menneisyys itselläkään olevan kovin puhdas, kun tulee näkyviin Seiskan juttuja hänestä. Ja miksi haukkua Harlinia hänen vaimonsa siskon rikoksista ja yhdistää hänet niihin, enempää kuin hänen vaimoaankaan. Huumekauppakeisaria ja huumekauppakeisarinnaa käsiteltiin silkkihansikkain ja heistä tehtiin jopa uhreja.
- Anonyymi
Repeilin immulle 🤣🤣katson jatkossakin 👍💪😆
- Anonyymi
Sanoi suoraan bulvaanipojasta 😆
- Anonyymi
Katsoin, ihmettelen miksi pitää ryhtyä vasikaksi jengielämän lopettamisen jälkeen. Ämmänä irvailee ulkonäköä jne
Itselleni tuli olo että jemgielämän jälkeen Immu ryhtynyt pelkäämään niin pitää hyökätä puolustuksena jotta huomio ei käänny miten turpa käy liian avonaisena. - Anonyymi
Immu näkyy pelkäävän, pelkääjä kiusaa ja hyökkää päin. On syytäkin pelätä kun julkisesti puhuu huumekaupoista, paljonko lie turpa auki smurffeille.
Arvostus loppui ekaan suun avaukseen. - Anonyymi
Nyt oli osuvaa puhetta Maisa Törpöstä 🤣
- Anonyymi
https://vm.tiktok.com/ZMFM4LXvB/
Tää oli paras tuomio.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504