Takakesän lämpöaalto

Anonyymi

Teerijärven sääprofeetta ennusti jo viime vuoden puolella tämän kesän olevan lämmin ja elokuulle myös hyviä sekä lämpöisiä kelejä. Marja ja sienisato on hiukan normaalia pienempi helteistä johtuen mutta sieniä tulee vielä syksymmällä. Viljelijöille puintikelit kosteudesta johtuen hiukan haastavat mutta nyt lämpeni ja pellot kuivuvat.

33

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Frej ennustaa kyllä tarkasti ja kuuluisa tietäjä maakunnassa.

      • Anonyymi

        poistakaa nämä huuhaa jutut


    • Anonyymi

      Lämpötilan pitää pysytellä tietyn ajan termisen kevään tasolla, ennen kuin voimme ilmojen taas lämmettyä kutsua ajankohtaa ihan virallisesti takakesäksi. No eipä se niin tarkkaa kuitenkaan liene.

    • Anonyymi

      Toivotaan että saadaan pitkä ja lauha takasyksy talvisten paukkupakkasten sijaan. Energialaskujen kannalta tuo on onneksi nykypäivänä hyvin todennäköistä.

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu viikonloppuun saakka. Elokuun loppupuolella muutamia aurinkoisia päiviä mutta lämpötila ei nouse hellelukemiin. Kyllä Freij tietää.

    • Anonyymi

      Syyskuussa tulee vielä muutamia lämpimiä jaksoja tosin ei kovin pitkiä. Sienestäjille otollisia jaksoja.

    • Anonyymi

      Kyllä se alkaa olla kesä jo niin sanotusti taputeltu. Ajatelkaas että ensi kuukauden jälkeen on jo lokakuu.

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu tämän viikon.

      • Anonyymi

        Takakesä on sitä parasta ja etukenovalkeajoulu on yhtä juhlaa.


      • Anonyymi

        Tämä on sitä pikkuperttelin kesää.


    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu vielä ensi viikollakin. Kokkolan tosipersreikä tuossa toisessa ketjussa vastailee itselleen. On se vain narsismi vaikea sairaus.

    • Anonyymi

      Hyvin teerijärven mies ennustelee.

    • Anonyymi

      Samat jutut ja ennusteet löytyy tuosta toisesta ketjusta kopioituna....

    • Seuraan aina suurella mielenkiinnolla Frejn ennustuksia ja innostun itsekin yrittämään vastaavaa tosin huonolla menestyksellä, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu eli poikkeuksellisen lämmin elokuu ainakin ensi perjantaihin saakka.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona ukkostaa mutta nyt nautitaan takakesästä.

    • Anonyymi

      Näin lämmintä takakesää ei ole euroopassa ollut viiteensataan vuoteen.

    • Anonyymi

      Joo o näin on ja pohajnmaan poliisi "johtajansa" kanssa taistelee helteessä veronmaksajien rahoilla ostamilla ruoalla ja munkkikahveila myös minun! että kehtaavat siat

    • Anonyymi

      ja homous iskee profeettaan

    • Anonyymi

      Ennustin jo tammikuun 2. päivä jouluksi kovia pakkasia ja runsaasti lunta, hah hah haaa!!!..

    • Anonyymi

      Ilmasto lämpenee ja takakesät yleistyy.

    • Anonyymi

      Pitkä lämmin takakesä kuten ennustin, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Perhossa puita kaatunut.

    • Anonyymi

      Hyvin on Teerijärven mies asiassa eikä täällä turhaa naureskele.

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu vielä viikonloppuna.

    • Anonyymi

      Maanantaina alkaa syksy. Sanokaa minun sanoneen vai väännänkö rautalangasta mallin, hah hah haaa!!!...

      JK Päivän aforismini n:o 169
      Syksy saa minä en.

    • Anonyymi

      Mahtavat ilmat venetsialaisiin aivan kuten Teerijärven mies ennusti.

    • Anonyymi

      Syksy alkaa ensi viikolla sanokaa minun sanoneen, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Takakesä päättyy huomenna aivan kuten Teerijärven Frej ennusti jo viime vuoden puolella.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe