Teerijärven sääprofeetta ennusti jo viime vuoden puolella tämän kesän olevan lämmin ja elokuulle myös hyviä sekä lämpöisiä kelejä. Marja ja sienisato on hiukan normaalia pienempi helteistä johtuen mutta sieniä tulee vielä syksymmällä. Viljelijöille puintikelit kosteudesta johtuen hiukan haastavat mutta nyt lämpeni ja pellot kuivuvat.
Takakesän lämpöaalto
33
794
Vastaukset
- Anonyymi
Frej ennustaa kyllä tarkasti ja kuuluisa tietäjä maakunnassa.
- Anonyymi
poistakaa nämä huuhaa jutut
- Anonyymi
Lämpötilan pitää pysytellä tietyn ajan termisen kevään tasolla, ennen kuin voimme ilmojen taas lämmettyä kutsua ajankohtaa ihan virallisesti takakesäksi. No eipä se niin tarkkaa kuitenkaan liene.
- Anonyymi
Toivotaan että saadaan pitkä ja lauha takasyksy talvisten paukkupakkasten sijaan. Energialaskujen kannalta tuo on onneksi nykypäivänä hyvin todennäköistä.
- Anonyymi
Takakesä jatkuu viikonloppuun saakka. Elokuun loppupuolella muutamia aurinkoisia päiviä mutta lämpötila ei nouse hellelukemiin. Kyllä Freij tietää.
- Anonyymi
Syyskuussa tulee vielä muutamia lämpimiä jaksoja tosin ei kovin pitkiä. Sienestäjille otollisia jaksoja.
- Anonyymi
Kyllä se alkaa olla kesä jo niin sanotusti taputeltu. Ajatelkaas että ensi kuukauden jälkeen on jo lokakuu.
- Anonyymi
Takakesä jatkuu tämän viikon.
- Anonyymi
Takakesä on sitä parasta ja etukenovalkeajoulu on yhtä juhlaa.
- Anonyymi
Tämä on sitä pikkuperttelin kesää.
- Anonyymi
Takakesä jatkuu vielä ensi viikollakin. Kokkolan tosipersreikä tuossa toisessa ketjussa vastailee itselleen. On se vain narsismi vaikea sairaus.
- Anonyymi
Hyvin teerijärven mies ennustelee.
- Anonyymi
Samat jutut ja ennusteet löytyy tuosta toisesta ketjusta kopioituna....
Seuraan aina suurella mielenkiinnolla Frejn ennustuksia ja innostun itsekin yrittämään vastaavaa tosin huonolla menestyksellä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Takakesä jatkuu eli poikkeuksellisen lämmin elokuu ainakin ensi perjantaihin saakka.
- Anonyymi
Keskiviikkona ukkostaa mutta nyt nautitaan takakesästä.
- Anonyymi
Näin lämmintä takakesää ei ole euroopassa ollut viiteensataan vuoteen.
- Anonyymi
Joo o näin on ja pohajnmaan poliisi "johtajansa" kanssa taistelee helteessä veronmaksajien rahoilla ostamilla ruoalla ja munkkikahveila myös minun! että kehtaavat siat
- Anonyymi
ja homous iskee profeettaan
- Anonyymi
Ennustin jo tammikuun 2. päivä jouluksi kovia pakkasia ja runsaasti lunta, hah hah haaa!!!..
- Anonyymi
Ilmasto lämpenee ja takakesät yleistyy.
- Anonyymi
Pitkä lämmin takakesä kuten ennustin, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Perhossa puita kaatunut.
- Anonyymi
Hyvin on Teerijärven mies asiassa eikä täällä turhaa naureskele.
- Anonyymi
Takakesä jatkuu vielä viikonloppuna.
- Anonyymi
Maanantaina alkaa syksy. Sanokaa minun sanoneen vai väännänkö rautalangasta mallin, hah hah haaa!!!...
JK Päivän aforismini n:o 169
Syksy saa minä en. - Anonyymi
Mahtavat ilmat venetsialaisiin aivan kuten Teerijärven mies ennusti.
- Anonyymi
Syksy alkaa ensi viikolla sanokaa minun sanoneen, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Takakesä päättyy huomenna aivan kuten Teerijärven Frej ennusti jo viime vuoden puolella.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750