Takakesän lämpöaalto

Anonyymi

Teerijärven sääprofeetta ennusti jo viime vuoden puolella tämän kesän olevan lämmin ja elokuulle myös hyviä sekä lämpöisiä kelejä. Marja ja sienisato on hiukan normaalia pienempi helteistä johtuen mutta sieniä tulee vielä syksymmällä. Viljelijöille puintikelit kosteudesta johtuen hiukan haastavat mutta nyt lämpeni ja pellot kuivuvat.

33

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Frej ennustaa kyllä tarkasti ja kuuluisa tietäjä maakunnassa.

      • Anonyymi

        poistakaa nämä huuhaa jutut


    • Anonyymi

      Lämpötilan pitää pysytellä tietyn ajan termisen kevään tasolla, ennen kuin voimme ilmojen taas lämmettyä kutsua ajankohtaa ihan virallisesti takakesäksi. No eipä se niin tarkkaa kuitenkaan liene.

    • Anonyymi

      Toivotaan että saadaan pitkä ja lauha takasyksy talvisten paukkupakkasten sijaan. Energialaskujen kannalta tuo on onneksi nykypäivänä hyvin todennäköistä.

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu viikonloppuun saakka. Elokuun loppupuolella muutamia aurinkoisia päiviä mutta lämpötila ei nouse hellelukemiin. Kyllä Freij tietää.

    • Anonyymi

      Syyskuussa tulee vielä muutamia lämpimiä jaksoja tosin ei kovin pitkiä. Sienestäjille otollisia jaksoja.

    • Anonyymi

      Kyllä se alkaa olla kesä jo niin sanotusti taputeltu. Ajatelkaas että ensi kuukauden jälkeen on jo lokakuu.

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu tämän viikon.

      • Anonyymi

        Takakesä on sitä parasta ja etukenovalkeajoulu on yhtä juhlaa.


      • Anonyymi

        Tämä on sitä pikkuperttelin kesää.


    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu vielä ensi viikollakin. Kokkolan tosipersreikä tuossa toisessa ketjussa vastailee itselleen. On se vain narsismi vaikea sairaus.

    • Anonyymi

      Hyvin teerijärven mies ennustelee.

    • Anonyymi

      Samat jutut ja ennusteet löytyy tuosta toisesta ketjusta kopioituna....

    • Seuraan aina suurella mielenkiinnolla Frejn ennustuksia ja innostun itsekin yrittämään vastaavaa tosin huonolla menestyksellä, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu eli poikkeuksellisen lämmin elokuu ainakin ensi perjantaihin saakka.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona ukkostaa mutta nyt nautitaan takakesästä.

    • Anonyymi

      Näin lämmintä takakesää ei ole euroopassa ollut viiteensataan vuoteen.

    • Anonyymi

      Joo o näin on ja pohajnmaan poliisi "johtajansa" kanssa taistelee helteessä veronmaksajien rahoilla ostamilla ruoalla ja munkkikahveila myös minun! että kehtaavat siat

    • Anonyymi

      ja homous iskee profeettaan

    • Anonyymi

      Ennustin jo tammikuun 2. päivä jouluksi kovia pakkasia ja runsaasti lunta, hah hah haaa!!!..

    • Anonyymi

      Ilmasto lämpenee ja takakesät yleistyy.

    • Anonyymi

      Pitkä lämmin takakesä kuten ennustin, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Perhossa puita kaatunut.

    • Anonyymi

      Hyvin on Teerijärven mies asiassa eikä täällä turhaa naureskele.

    • Anonyymi

      Takakesä jatkuu vielä viikonloppuna.

    • Anonyymi

      Maanantaina alkaa syksy. Sanokaa minun sanoneen vai väännänkö rautalangasta mallin, hah hah haaa!!!...

      JK Päivän aforismini n:o 169
      Syksy saa minä en.

    • Anonyymi

      Mahtavat ilmat venetsialaisiin aivan kuten Teerijärven mies ennusti.

    • Anonyymi

      Syksy alkaa ensi viikolla sanokaa minun sanoneen, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Takakesä päättyy huomenna aivan kuten Teerijärven Frej ennusti jo viime vuoden puolella.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe