Galluppia kehiin

Anonyymi

Eli:
Ikäsi:
Monestiko päivässä runkkaat:
Oletko posliini vai et:
Oletko kulliisi tyytyväinen:
Fantasiasi toisen miehen kanssa:
Kiitos vastauksistasi 🙂

11

668

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      47v
      2-3krt päivässä itsetyydytystä
      posliini
      Olen kulliini tyytyväinen(14cm)
      Miehen kanssa 69, imuttelu ja runkkailu

    • Anonyymi

      26 v, 2krt pvässä,posliini,oon tyytyväinen kaluuni 17 cm, fantasiani kokeilla kerran naida miestä peppuun

    • Anonyymi

      60 v, 2 - 3 krt päivässä, karvat on, isompi voisi olla, 3- kymppinen kundin kun sais suuhun tulee

    • Anonyymi

      65v. Päivittäin seisottelen aika usein. Kerran viikossa vedä loppuun asti. On kiva oleskella alastomana kotona, ja seisotella pitkin päivää. Fantasiana olisi paras jos joku poika/miesjoukko ottaisi minut väkisin käsittelyyn, ja leikkisivät minulla kaikin tavoin seksuaalisesti.

    • Anonyymi

      Ikäsi: 25
      Monestiko päivässä runkkaat: Mahdollisimman monta, mutta harmikseni harvoi kahta kertaa enempää päivässä ehtii
      Oletko posliini vai et: Olen
      Oletko kulliisi tyytyväinen: Kyllä
      Fantasiasi toisen miehen kanssa: Tulla erittäin rajusti otetuksi takaapäin, tai monen miehen seksileluna oleminen, jolle saisi tehdä ihan mitä vain hyvän maun rajoissa.

    • Anonyymi

      Olen 62-vuotias bi-mies. Runkkailen noin kerran viikossa - on mukava kerätä siementä, joka sitten ruiskuaa runsaana 16-senttisestä kyrvästä. Kivekset ja kullinjuuren olen ajellut, muuten olen aika karvainen. Parasta miesten välisessä on se, että pääsee imemään ja runkkaamaan tällaista turkkilaislähtöistä tai muualta Välimeren seudulta tulevaa karvarintaista ja -ranteista miestä, joilla on ympärileikattu ja tyvestä paksu kyrpä. Nämä miehet ovat tosi kiimaisia. Yksikin halusi kerran, että minä runkkaan kalustani spermat hänen kovalle mulkulleen. Kun sen tein, mies vuorostaan laittoi minut selälleni, siveli mällini paljaspäisen elimensä ympäri ja työnsi hitaasti tuon liukkaan tatin perseeseeni. Hän huohotti tosi raskaasti, nosti jalkani olkapäilleen, työnsi pohjaan asti ja laukaisi ison sperma-annoksen sisääni. Kun karvarinta sai turvonneen mulkkunsa ulos, hän nuolaisi perästäni valuvaa siementä ja työnsi kielensä suuhuni. Minulla alkoi taas seisoa.

    • Anonyymi

      47v
      Runkkaan 1-2 kertaa päivässä
      On karvoja
      Isompi saisi olla
      Vanhempi yli 60v mies katselisi kun runkkaan. Tämän jälkeen hän panisi mua kumilla peppuun.

    • Anonyymi

      Ikäsi: 73
      Monestiko päivässä runkkaat: 2-3
      Oletko posliini vai et: Kyllä
      Oletko kulliisi tyytyväinen: Enimmäkseen.
      Fantasiasi toisen miehen kanssa: Haluaisin toisen olevan tyttöilijä.

    • 1.33v
      2.Kerran tai pari
      3 En oikeestaan.
      4. Fantasiana ollu et saunas jonkun toisen jätkän kans olles päädyttäs tilanteesee et suihkus olles toinen panis mua tai sit voisin kuvitella itteni siel saunan lauteil alkavani ottaa suihin siltä

    • Anonyymi

      63, miks, ku vaimokin on,
      vaimo tykkää, vois lähtee kävelee R-kioskille hakee muutaman keppanan

    • Anonyymi

      Ikäsi: 70-v
      Monestiko päivässä runkkaat: 2- 3 kertaa
      Oletko posliini vai et: olen posliini
      Oletko kulliisi tyytyväinen: kyllä
      Fantasiasi toisen miehen kanssa: olla toisen miehen panopuuna
      imen toisen miehen munaa ja mies nussii minua perseeseeni

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe