Onko lisäkseni muita naisia jotka kiihottuvat katseista? Itse nautin esim. katseista joita saa kun kulkee tpaidassa ilman rintsikoita.
Exhibitionismi
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurin Hottis Rouva on kanssa tänä kesänä siirtynyt rintaliivittömään talouteen ja t-paita ohenee viikko viikon perään. Taisi käydä kohotus / suurennusoperaatiossa ja pitäähän purjeet laittaa kunnolla näkyville. Minua ainakin kiihottaa ja luultavasti häntäkin. On se kyllä vietävän seksy.
- Anonyymi
Kääk…! Mahdatko olla mun naapurin mies? Mun naapuri ainakin katselee kun ripustan pyykkiä topissa ilman liivejä. Eikä se mua tietenkään haittaa :-)
Aika kummallista, että naisten voimakkaammasta ekshibition tarpeesta ja toteutuksesta puhutaan kovin vähän, vaikka se on paljon suurempi kuin miesten. Ero on tietysti biologista perää.
Kulttuurin asenneperinteestä johtunee, että sitä pidetään miehisenä ja vieläpä poikkeavuutena. Minusta sen ei tulisi olla rangaistavaa miehillekään, mutta myönnän, että vähävaatteista tai alastomaa naista on kyllä verrattomasti somempaa katsoa. 🌹👀- Anonyymi
Saispa vaimon taas kulkemaan ilman rintsikoita. Nuorempana se saattoi joskus käyttää joitain paitoja ilman liivejä. Muistan yhden vaalean kuviollisen t-paidan. Siinä oli syvä v-kaula-aukko, jonka reunassa oli pitsiä. Sen kanssa ei koskaan pidetty liivejä. Se sai aina miesten päät kääntymään. Jos hän kumartui, näköala oli esteetön hänen pieniin rintoihinsa.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362