Olit iso virhe J

Anonyymi

Joka olisi pitänyt vain ohittaa. Sinusta seurasi vain pelkkää surua ja harmia. Olisinpa ollut viisaampi. Onneksi se on nyt ohi.

55

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat sanat. Näet vain omat tarpeesi ja haaveesi.

      • Anonyymi

        Näen molemmat osapuolet vain ihmisinä joita pitäisi yrittää ymmärtää voida paremmin, mutta kukaan ei ole täydellinen ja Raamatussakin nyt jo edesmenneen isäni yhdestä suosikkikohdista sanotaan seuraavaa:

        Sananlaskut 27:
        "17Rauta rautaa hioo,
        ja ihminen toistansa hioo."

        Eli kukaan ei ole täydellinen ja läheisen kanssa tekemisissä oleminen voi satuttaa toisaalta paljonkin. Se on vähän sama kuin Neon Genesis Evangelion-animessakin käsitelty teema Hedgehog's Dilemma:
        https://youtu.be/XMibkuVE_lY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen molemmat osapuolet vain ihmisinä joita pitäisi yrittää ymmärtää voida paremmin, mutta kukaan ei ole täydellinen ja Raamatussakin nyt jo edesmenneen isäni yhdestä suosikkikohdista sanotaan seuraavaa:

        Sananlaskut 27:
        "17Rauta rautaa hioo,
        ja ihminen toistansa hioo."

        Eli kukaan ei ole täydellinen ja läheisen kanssa tekemisissä oleminen voi satuttaa toisaalta paljonkin. Se on vähän sama kuin Neon Genesis Evangelion-animessakin käsitelty teema Hedgehog's Dilemma:
        https://youtu.be/XMibkuVE_lY

        Tässä asia hienosti Wisecrack-youtubekanavan esittämänä, että siilit ovat koko Neon Genesis Evangelionin-animen keskiössä, vaikka niitä ei itse sarjassa eläimen muodossa juuri esiinnykään.

        The Loneliest Anime - The Philosophy of Neon Genesis...
        https://youtu.be/USKzAj1dOq4

        Ehkä itse oikeassa elämässäkin kyse enemmän tai vähemmän juuri ihan samasta asiasta🤔


    • Anonyymi

      Höhhöhhöö

      • Anonyymi

        Sori, ettet saanut olla rauhassa tänäänkään.


    • Anonyymi

      Höhhöhhöö

    • Anonyymi

      Kuin myös - samat sanat S! Olet ihan muuta kuin sinusta ajattelin. Todellakin!
      Kierrän kaukaa sinut ja voit olla varma, että ei tule suru puseroon. Harmitus koko
      ajasta vain!

      • Anonyymi

        No mitä ihmettä nyt taas höpäjät?


      • Anonyymi

        Oletko nyt ihan varma, että aloitus on S:ltä? Itse en ainakaan tänne negatiivisia viestejä/aloituksia kirjoittele, vaikka kaikki ei niin ruusuista aina ollutkaan. Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan, tarvetta sellaiseen.

        - Eräs S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma, että aloitus on S:ltä? Itse en ainakaan tänne negatiivisia viestejä/aloituksia kirjoittele, vaikka kaikki ei niin ruusuista aina ollutkaan. Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan, tarvetta sellaiseen.

        - Eräs S

        Miehelläpä on. Varmaan aloituskin on miehen kirjoittama...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma, että aloitus on S:ltä? Itse en ainakaan tänne negatiivisia viestejä/aloituksia kirjoittele, vaikka kaikki ei niin ruusuista aina ollutkaan. Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan, tarvetta sellaiseen.

        - Eräs S

        Että tuskin tarvetta puolustautua kenenkään puolesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelläpä on. Varmaan aloituskin on miehen kirjoittama...

        No niijn on miehen kirjoittama, kuten on useimmat vastauksistakin, toki aina pari einiiriljanttia eksyy nolaamaaan itseään näihin. En viittaa sinun kommenttiisi, vaan esim siihen, että tämä narratiivi jatko-osineen tuntuu aina menevän läpi ja daijuja voi vedättää näillä kirjaimilla minkä lystää. Se on S, eiku M no ei kun tietenkin Ö. ilman muuta on selvää, että ensimmäinen kommwntti on trollimiehen itsensä kirjoittama jatkohöyste tälle lätinälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niijn on miehen kirjoittama, kuten on useimmat vastauksistakin, toki aina pari einiiriljanttia eksyy nolaamaaan itseään näihin. En viittaa sinun kommenttiisi, vaan esim siihen, että tämä narratiivi jatko-osineen tuntuu aina menevän läpi ja daijuja voi vedättää näillä kirjaimilla minkä lystää. Se on S, eiku M no ei kun tietenkin Ö. ilman muuta on selvää, että ensimmäinen kommwntti on trollimiehen itsensä kirjoittama jatkohöyste tälle lätinälle.

        Vähän mielikuvitusta kehiin. Mitä sä täälä edes teet. Pätemässäkö olet? Eikö kukaan kuuntele sua muuten. Tee oma aloituksesi ja pysy siellä.


    • Anonyymi

      Omassa sydämessäni on taas aina oma paikka jiille. Vaikka inhoaisi minua.
      Sivusta naiselta

      • Anonyymi

        Mitäpä tuolla tiedolla hän tekee? Itsellesi korkeintaan merkitystä, jos sitäkään.

        Tänne voi aina kirjoitella ns. veteen kuolevaa pask**!


      • Anonyymi

        No mutta, eihän sinua vaan voi inhota. ❤ j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, eihän sinua vaan voi inhota. ❤ j

        Ei voi tietää.
        Luulin että hän on vain vuokrannut sydämeni kammion, salassa ostikin. Omansa on nyt.
        💕


    • Anonyymi

      Ei ollut multa tää.

      t. S

      • Anonyymi

        Eikä multa T:S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä multa T:S

        Ei sulle. Tässä kirjoitellaan mieheltä miehelle kaikella rakkaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle. Tässä kirjoitellaan mieheltä miehelle kaikella rakkaudella.

        Sinä h***petterikö tiedät? Mu-hah-haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle. Tässä kirjoitellaan mieheltä miehelle kaikella rakkaudella.

        Mies miehelle rakkaus on parasta. Siinä suhteessa molemmat on romanttisia ja rakastavia. Kun taas naisen kanssa, nainen olettaa että vain miehen pitää olla romanttinen ja rakastava. Sitten ne valittavat kun mies ei ole romanttinen vaikka ei ne itsekään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle. Tässä kirjoitellaan mieheltä miehelle kaikella rakkaudella.

        Jos niin oli niin toinen osapuoli on A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle. Tässä kirjoitellaan mieheltä miehelle kaikella rakkaudella.

        sinäpä sen sanoit


    • Anonyymi

      Olen kyllä täysin eri mieltä omalla kohdalla, hän on parhainta mitä minulle on elämässäni tapahtunut.
      -K-

      • Anonyymi

        Sinähän sen varmaan - monenko jälkeen - tiedät?!!
        Mitenkäs on "Saksa on paska maa"? Meinaan nyt jalkapalloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen varmaan - monenko jälkeen - tiedät?!!
        Mitenkäs on "Saksa on paska maa"? Meinaan nyt jalkapalloo.

        Sun M. olis jo aika ymmärtää Seppoo. Räty on särmä äijä.

        J-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun M. olis jo aika ymmärtää Seppoo. Räty on särmä äijä.

        J-mies.

        Älä sotke mua tähän J. A . Olen ollut kohta vuoden tämän toisen Jiin kanssa ja hän on upea ja ihana ihminen, joka ajattelee muita. On kohtelias, hellä, ihana ja huomaavainen. Rakastan häntä.
        Sinäkin olit joskus ihan kiva, mutta loppupeleissä aika kusj'pää ihmiseksi. Terkuin eksäsi M(S)R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke mua tähän J. A . Olen ollut kohta vuoden tämän toisen Jiin kanssa ja hän on upea ja ihana ihminen, joka ajattelee muita. On kohtelias, hellä, ihana ja huomaavainen. Rakastan häntä.
        Sinäkin olit joskus ihan kiva, mutta loppupeleissä aika kusj'pää ihmiseksi. Terkuin eksäsi M(S)R

        👍 sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 sulle.

        Mulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle?

        On se mulle. Tiedän.


    • Anonyymi

      Hehhheheee

      • Anonyymi

        Samoin😄🤣😅 naureskelen vaan ku luen tätä ketjua. 🥰🤣😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin😄🤣😅 naureskelen vaan ku luen tätä ketjua. 🥰🤣😘

        Erityisti tämä yksi ja sama provo tuntuu viähättävän autuaita vuosikymmenten mitalla, sillä kaikki joilla on enemmän kuin pari hernettä päässä ymmärtää nääs, että tää sama mies on kirjoitellut tätä J-mies kerrontaa jokaisesta mahdollisesta näkökulmasta joka tuntuu olevan höhlille aina passeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin😄🤣😅 naureskelen vaan ku luen tätä ketjua. 🥰🤣😘

        Oikea keittiöfilosofien temmellyskenttä.


    • Anonyymi

      Mun J taas oli just se oikea ja elämän yllätys. Harmi kun oli varattu. Muistan silti elävästi hetkemme, kuten eri asennot hotellissa, hänen sängyssään, mun sängyssä, sohvallani...

      • Anonyymi

        Kuvailet tulevaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailet tulevaa

        Ja menevää! Mikä pettämisestä alkaa se siihen myös päättyy, mutta onnea! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja menevää! Mikä pettämisestä alkaa se siihen myös päättyy, mutta onnea! 🤣

        Oletko sinä se kenelle sattuu vahinkoja ja käryjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se kenelle sattuu vahinkoja ja käryjä?

        En! Kun minä olen se joka ei petä!!!!!! 😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      En ole ihan varma onko ohi. Tässä on niin romuna ollut monta päivää, että ottaisit sut takaisin, jos nyt ilmestyisit tuohon oven taakse. Sitä paitsi käsitin, että tipuit jaloillesi, joten sulla on asiat paljon paremmin.

      • Anonyymi

        Yhtä tuskaista rakas.


    • Anonyymi

      Hahaaa

      • Anonyymi

        Tämä sama hahhaa kannattaa varmuuden vuaksi kirjoittaa aina useampaan kertaan kun vastailee tähän provoon aina yhtä uunona ;)


    • Anonyymi

      Turha siinä naureskella. Kaikki me teemme virheitä. Jos pyytää anteeksi, niin voi myös saada anteeksi.

    • Anonyymi

      Virhehän minä olin. Asiaa ei paranna yhtään, että toistat aina tätä samaa virhettä. Pysy etäällä, usko jo.

      • Anonyymi

        En oo virhe

        Tullaan täysiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo virhe

        Tullaan täysiksi

        Ihanaa päättäväisyyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo virhe

        Tullaan täysiksi

        Joo, otetaan täydet, Punkkuhan meidän juoma oli.


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      De onkin suomeksi jotain jostakin. Päivät ja viikot ei enää pidä paikkaansa. De on myös lähtöisin. De lähtee kun aika on.

    • Anonyymi

      Nyt olet ainakin, ettei tarvitse enää toista kertaa tehdä samoja virheitä, mutta ajattelepa positiivisesti, koska jotain vastaavaa olisi hyvin todennäköisesti käynyt kuitenkin, koska elämänkoulu ei vielä ennen J:tä ollut opettanut niitä läksyjä sinulle kantapään kautta😉

      Pidä niitä vastoinkäymisiä vain valepukuisina siunauksia, koska niitä ne ovat, jos suhtautuminen vain on oikea⭐

      • Anonyymi

        M ei ajattele loogisesti, on sairaan mustasukkainen.


    • Anonyymi

      Herttoniemen rannan puppelit

    • Anonyymi

      Laiskanläksy ennemmin, montako näitä vielä tarvitsetkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe