Phm-urakointi, surkeaa työnjälkeä

Anonyymi

Teetätin pihan tasoituksen phm-urakoinnilla. Siinä ei sitte mikään menny niinku ois pitäny. Laskussa oli velotettu ruokamultaa enemmän ku täytemaata. Toki firman kannalta on tuottosampaa laskuttaa kalliimmasta. Täytemaa 7€ m3. Seulottu multa 13€ m3. Seulottu multa ei ollu nähnykkään multaa, täyttä savea missä pään kokosia kiviä ja pitkiä puun juuria. Soitin firmaan ja kysyin asiaa, joku mies sano ettei viitsi tapella asiasta kanssani. En siis suosittele kenellekkään kyseistä firmaa. Myyvät ihan ala-arvosta tavaraa ja piha on niin monttunen ettei koirankoppi pysyis pystyssä.

3

2926

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Phm = verot ulkomaille.. työnjälestä ei mitää väliä, kalliit laskut kyllä tulee.

• Anonyymi

Tämä phm group ostaa pieniä yrityksiä rahapulassa olevilta pikku johtajilta, näin se kasvattaa ja luo kartellitapaista ympäristöä, laskutushinnat nousevat. Toiminta suunnitelmassa on vallata esim kiinteistöhuolto, joka laskuttaa esim. taloyhtiöitä, kun kilpailijat ovat ostettu pois, niin alkaa vedätys, sitä kutsutaan kartellitoiminnaksi.
      Taustalla häärii rahanhimoinen sijoittaja ryhmä.

• Anonyymi

Ei ole kaukana kartellitoiminta, kiinteistöhuolto ja korjausfirmojen haaliminen phm nimen alle kauhistuttaa isännöintitoimistoja, syy on selvä, pyritään markkina asemassa määräävään asemaan jolloin hintaa voi nostaa. mm taloyhtiöt ovat kärsijöinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2401
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      51
      887
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      814
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      225
      684
    5. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      49
      621
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      597
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      579
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      47
      577
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47