Vielä on ikäluokkia, jotka pääsevät eläkeputkeen, 1965 syntyneistä se menee poikki.
Ansiosidonnaisella arki rullaa, sitten on jotain krempppoja. Suon nuorille ilomielin töitä, itse olen jo uurastanut vuosikymmenet yhtä mittaa. Kuinka sinun päiväsi kuluvat, haetko töitä?
Kuinka kulkee eläkeputkessa?
2
307
Vastaukset
- Anonyymi
En hae enää töitä, koska ikää kohta 63 v näin mennään vielä vuosi ja kolme kuukautta , sitten eläkkeelle, töitä kerkesin jo tekemään lähes 40 v katkeamatta, kunnes työpaikka meni alta.
- Anonyymi
Työuraa on takana 42 v. Keskimääräinen työura Suomessa on 37,7v. Eläke ikään 65v olis vielä 6 vuotta. Vielä olis työ haluja tehdä oman alan hommia mutta kremppaa on jo. Työmarkkinat toimivat jähmeästi, kun pitäisi jo tahtia vähentää. Eli joko olet täyspäiväisesti töissä tai sitten tk eläkeellä tai työttömänä, mutta sellaiseen välimallin sovitteluun työnantajilla ei tunnu olevan kiinnostusta/haluja. Osaamisesta ei jää kiinni siitä on huolehdittu ja se on selvästi tunnustettu myös työnantajan taholta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593