Tänne voi tulla kertomaan omasta ihailun kohteesta :)
Kassa neitien ihailijat!
37
550
Vastaukset
Ei voi kertoa. Siis kohteesta. Kun niitä on niin pirun monta. Älytön määrä kauniita naisia pelkästään kassoilla, huhhuh. Tää on joskus hankalaa, kun näkee kauneutta vähän kaikessa, ei välttämättä niin, että haluttaisi tai muuten silleen kiinnostaisi, mutta joutuu vaikkapa toteamaan, että olipa sillä kauniit silmät ja hymy, muutenkin olemus oli jotenkin viehättävä. Ja niin edelleen.
- Anonyymi
Taidat viihtyä kaupoissa? Kuinka monta tuntia viikossa? :D
Anonyymi kirjoitti:
Taidat viihtyä kaupoissa? Kuinka monta tuntia viikossa? :D
Valitettavasti täytyy tuottaa pettymys, en juurikaan viihdy kaupoissa, se on pikatahtia tavarat kyytiit ja äkkiä pois. Kassoilla voisin tietty notkua, mutta luulen, että aika äkkiä paikalle tulisi vartija haastattelemaan 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Valitettavasti täytyy tuottaa pettymys, en juurikaan viihdy kaupoissa, se on pikatahtia tavarat kyytiit ja äkkiä pois. Kassoilla voisin tietty notkua, mutta luulen, että aika äkkiä paikalle tulisi vartija haastattelemaan 😂
:D no se on hyvä, että tiiät rajasi :D
- Anonyymi
Kassaneiti on yhdyntäsana?
Älä jaksa viilata pilkkua, kun kuitenkin ymmärrät aloituksen. Joten kerropa omat kassahenkilö fantasiasi, kiitos.
- Anonyymi
Ajattelin myös nipottajia, niin laitoin tahallaan erikseen 🤭
- Anonyymi
Oletitko että kassaneiti sen tietää?
- Anonyymi
Yhel ABCllä on uus myyjä joka kyllä on nätti ku mikä
- Anonyymi
Punertava tukka, kivat silmälasit ja pari tatuointia käsissä hänellä
Anonyymi kirjoitti:
Punertava tukka? Nyt kerrot heti sen ABC:n!!!
- Anonyymi
Punertava tukka? Nyt kerrot heti sen ABC:n!!!
Käyt kaikki Koolla alkavien kaupunkien Absit läpi ni voit löytää jos tuuri käy 😅
Anonyymi kirjoitti:
Käyt kaikki Koolla alkavien kaupunkien Absit läpi ni voit löytää jos tuuri käy 😅
Äääh, saat pitää sen kassaneidin omana silmänilonasi sitten, menee turhan työlääksi tuo 😂
- Anonyymi
Äääh, saat pitää sen kassaneidin omana silmänilonasi sitten, menee turhan työlääksi tuo 😂
Hyvä 😊
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä 😊
Etkä sitten tuu Espooseen kattelemaan MINUN kassaneitejäni, nih! 🤣
- Anonyymi
Etkä sitten tuu Espooseen kattelemaan MINUN kassaneitejäni, nih! 🤣
Sovittu 😁
Anonyymi kirjoitti:
Sovittu 😁
Nyt tietty tasa-arvon nimissä me ei kaksistaan voida jakaa näitä kassaneitejä, vaan meidän on pakko käydä kumpikin tahoillamme kyselemässä, että keille kaikille tämä sopii ja keille ei. Sitten vaihdetaan listoja, että kuka missäkin liikkeessä on ihaltavissa ja kuka ei. On tää nykyaika jos vähän työllistävää 😆
- Anonyymi
Nyt tietty tasa-arvon nimissä me ei kaksistaan voida jakaa näitä kassaneitejä, vaan meidän on pakko käydä kumpikin tahoillamme kyselemässä, että keille kaikille tämä sopii ja keille ei. Sitten vaihdetaan listoja, että kuka missäkin liikkeessä on ihaltavissa ja kuka ei. On tää nykyaika jos vähän työllistävää 😆
Niih 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut musta vähän tuntuu et hänkin vähä tykkää musta ku aina alkaa hiuksiaan asettelee kun menen kassalle 😊
- Anonyymi
Voi miten kaunis ja näppärä nainen!
Olipa kerran... 😊
- Anonyymi
Eeei... Sinäkö myös? :D
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Täh? No siitähän kaikki alkoi. 😅
No en ole ehtinyt kaikkeen perehtyä :D
- Anonyymi
No kertokaa nyt missä kauppaketjuissa on parhaimman näköiset neidit? :D
- Anonyymi
Nyt kassaneiti vetää kyllä pohjat ihailun tarpeessaan.
- Anonyymi
Kyllä se on Elisa shop taikka poliisin asiakaspalvelupiste röllikkä missä hoteimmat asiakaspalvelijat.
Maskun huonekalukaupoissakin aika kuumiksii 😉 - Anonyymi
Niin ja tietty autokaupoissa myös
- Anonyymi
ehdottomasti k-kaupoista 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehdottomasti k-kaupoista 😃
Eikä oo. Mitään niin hottia kroppaa ei näy missään muualla kuin poliisin asiakaspalvelupisteessä.
Kattokaa nyt niitä miehiä niissä uniformuissaan. Rölli, semmonen vois vähän mua rautoihin laittaakin ja käyttää lähitaistelun otteita muhun, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kassaneiti vetää kyllä pohjat ihailun tarpeessaan.
En ole kassaneiti. Ainoastaan tylsistynyt neiti 🤭 vai rouva. En nyt muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä oo. Mitään niin hottia kroppaa ei näy missään muualla kuin poliisin asiakaspalvelupisteessä.
Kattokaa nyt niitä miehiä niissä uniformuissaan. Rölli, semmonen vois vähän mua rautoihin laittaakin ja käyttää lähitaistelun otteita muhun,Käytkö useasti poliisin asiakaspalvelussa kyselemässä apua? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö useasti poliisin asiakaspalvelussa kyselemässä apua? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen :D
Voisin käydäkin. Mut siellä on jonoo melkein kilometrin verran ulkona kadulla kun kaikki muutkin haluu poliisin asiakaspalvelu vastaanottoon päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin käydäkin. Mut siellä on jonoo melkein kilometrin verran ulkona kadulla kun kaikki muutkin haluu poliisin asiakaspalvelu vastaanottoon päästä
No höpöhöpö :D kerran kävin noutamassa passia, eikä kyllä yhtään hyvännäköista saati hyvä kroppaista naista tullut vastaan. Ei edes asiakkaissa :D
- Anonyymi
Joskus olen Salen kassalta bongannut itsensä Scarlett Johanssonin. Tämä Suomen Scarlett oli ehkä alkuperäistäkin kauniimpi. Samoin Lidlissä oli Maisie Williams.
Mutta en juuri kyllä sen kummemmin kassaneitejä tuijottele, tervehdin kyllä ja olen ystävällinen, silti huomaan että usein toivottavat edelliselle ja minua seuraavalle asiakkaalle päivänjatkoja, minut jostain syystä jätetään paitsi tästä toivotuksesta.
Ehkä olen vain niin karsean näköinen, olenkin siirtynyt käyttämään itsepalvelua aina kun mahdollista, tai keräilijää. - Anonyymi
Mä ihailin kassakonetta, en huomannu neitoa ollenkaan.
- Anonyymi
No nyt tuli pojot tästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649