Millaisia työntekijöitä siellä on? No, sellaisia ilmeisesti, jotka eivät tiedä miten työvoimatoimiston ohjelmat toimivat.
Ollikainen vai mikä lie Ollila väitti että olen itse siirtänyt jotain kontaktiaikoja eteenpäin, ja niin kuin niillä ajoilla olisi joku virkailija mukamas ollut ottamassa yhteyttä.
No, mites se siirto on sitten tapahtunut?
Ollilla tai Ollikainen tai mikä lie nimeltään, ei tiedä, että kun työtön menee katsomaan työkkärin nettisivuille kirjautuneena omia tietojaan, niin silloin se ohjelma katsoo sen työttömän tekemäksi yhteydenotoksi te-toimistoon päin, ja jos siellä ohjelmassa on ollut jokin koneellisesti määritetty päivämäärä, jolloin ohjelma ikään kuin merkkaa että te-toimiston kontrolliyhteydenotto olis aiheellin, niin se ohjelma ITSE SIIRTÄÄ SITÄ AIKAA ETEENPÄIN!
OTTAISIVAT EDES SELVÄÄ MITEN OHJELMANSA TOIMIVAT.
"Olet itse siirtänyt yhteydenottoja!"
No, vaikka ei olisi käyty siellä omissa tiedoissa ollenkaan eli kirjauduttu nettiin työkkärin järjestelmään omia tietoja katselemaan, niin te-toimisto ei ole kontaktoinut millään tavalla silloin kun ohjelma olisi sen kontaktiajan merkinnyt olemaan. Koneellista kontaktointia, automaattisesti ohjelma tekee uuden aikamäärän, eikä silloinkaan te-toimisto ota yhteyttä.
VALEHTELIJOITA KOKO PORUKKA!
Ja jos te-toimiston työntekijä vittuilee ihmiselle, niin yks juttu, tekis mieli kysyä koko sen puljun pääjohtajaan liittyen yhtä asiaa. Mutta olkoot nyt näin nettijulkisesti kysymättä...
Kyllä on osaavaa asiantuntijaa tuolla!
Varsinais-Suomen TE-toimisto Turku
8
635
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömillä on hyvin usein epärealistia käsityksiä ja vääriä uskomuksia siitä miten tukia voi saada
- Anonyymi
Älä aloittaja puhu sontaa. Olet vaan itse niin tyhmä etkä tiedä miten se oma asiointi toimii kun olet mennyt sörkkimään mihin sattuu. Pyydä että joku fiksumpi näyttää mistä nappulasta painetaan. Vähän naurattaa että laitat muiden syyksi kun et itse osaa käyttää tietokonetta. Kyllä se IHAN ITSESTÄÄN ja maagisesti siirtyy järjestelmään se aika kun menet siitä sitä muuttamaan.
- Anonyymi
KAIKKI TÖIHIN VAAN,EI MITÄÄN MUTINAA
- Anonyymi
"No, mites se siirto on sitten tapahtunut?
Ollilla tai Ollikainen tai mikä lie nimeltään, ei tiedä, että kun työtön menee katsomaan työkkärin nettisivuille kirjautuneena omia tietojaan, niin silloin se ohjelma katsoo sen työttömän tekemäksi yhteydenotoksi te-toimistoon päin, ja jos siellä ohjelmassa on ollut jokin koneellisesti määritetty päivämäärä, jolloin ohjelma ikään kuin merkkaa että te-toimiston kontrolliyhteydenotto olis aiheellin, niin se ohjelma ITSE SIIRTÄÄ SITÄ AIKAA ETEENPÄIN!"
Oma-asioinnissa pyöriminen ei muodosta mitään ajanvarausta ja tulkitse omaa käyntiäsi
yhteydenotoksi tai ajanvarauksen muutokseksi. Jos ajanvarausta muuttaa siihen tarvitaan verkkopankkitunnuksilla sisään kirjautuneen aktiivinen toiminta. Myös yhteydenottopyyntö klikataan ihan siitä kentästä missä lukee yhteydenottopyyntö. Siitäkään ei tapahdu mitään automaattisesti tai itsestään kuten väität. Sekoitat asiat joko ilkeyttäsi tai tyhmyyttäsi, veikkaan molempien yhdistelmää. Kaikkia idareita asiakastyössä olevat joutuvatkin sietämään... digitaidottomia uuvattejakin näkyy riittävän...- Anonyymi
Ja mistähän sinä tiedät että mitään ajanvarauksia on ollut.
Ollilalle tai mikä lie Ollikainen, niin sille ei ole ollut noihin aikoihin mitään ajanvarauksia.
Katsos, sinä uuvatti siinä, se te-palveluiden oma ohjelma on niitä ns. yhteydenottoja, jotka ovat siis digitaalisella tasolla eikä henkilökohtaisella tasolla tapahtuneiksi määritettyjä, se ohjelma on itse siirtänyt kun asianomainen rekisteriin merkitty on käynyt omia tietojaan katsomassa.
MENE SINÄ JUOPPO VAIKKA JOLLEKIN URAVALMENNUSKURSILLE HAISEMAAN VANHALLE VIINALLE JA TUPAKALLE!"
- Anonyymi
"No, mites se siirto on sitten tapahtunut?
Ollilla tai Ollikainen tai mikä lie nimeltään, ei tiedä, että kun työtön menee katsomaan työkkärin nettisivuille kirjautuneena omia tietojaan, niin silloin se ohjelma katsoo sen työttömän tekemäksi yhteydenotoksi te-toimistoon päin,"
Kyllä virkailijat tietää miten se toimii. Sinä et näytä tietävän itse asiasta vaikka syytät muita osaamisen puutteista. Saati että alat syyttää nimeltä mainiten jotain henkilöä omista töppäilyistäsi. Olet erehtynyt, "ohjelma" ei rekisteröi sisäänkirjautumista yhteydenotoksi. Vielä vähemmän ajanvarauksen siirroksi. Kannattais lopettaa ryyppääminen jos sulla on luulo että tietokone toimii niin että se itsekseen siirtelee aikoja ja tekee kaikkea muutakin sinun tietämättä. - Anonyymi
"No, vaikka ei olisi käyty siellä omissa tiedoissa ollenkaan eli kirjauduttu nettiin työkkärin järjestelmään omia tietoja katselemaan, niin te-toimisto ei ole kontaktoinut millään tavalla silloin kun ohjelma olisi sen kontaktiajan merkinnyt olemaan."
Mistä sinä näet "kontaktiajan" jos et ole edes käynyt kirjautumassa sisään katsomaan"ohjelman" merkkauksia? 😆- Anonyymi
Juu, mä nauran sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851