Tänään olen haaveillut miten painaisin pääni ”taksitarkastajan” sinistä popliinipaitaa vasten ja miten onnenkyyneleet vierisivät sileäksi silitettyä kravattiani pitkin nivusiini. Olisi ihanaa, jos hän nuolisi kyyneleet pois, rakkaudella. Olen kai ihastunutkin häneen kaiken sen vuoksi, mitä hänellä on tarjota tuiki harvinaisena miehisenä esikuvana. Uskon, että hänen rakkaus ja hyväksyntä kantaisivat minua läpi 18 tunnin työvuorojen. En häpeä rakkautta ja mielestäni hän on katsonut myös minua "sillä silmällä".
Haluaisinkin nyt neuvoja miten lähestyä häntä hellän miehisesti.
Taksitarkastaja kiihottaa minua
23
446
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin monella homolla ei ole lainkaan kunnianhimoa tai tavoitteita elämässään, vaan elämä pyörii seksin ja biletyksen ympärillä.
- Anonyymi
Kerro nyt ensin, miksi olet kirjoittanut sanan taksitarkastaja sitaatteihin? Vai "onko" se sinusta hianoo?
- Anonyymi
Ammattilaiset tietävät mikä on "taksitarkastaja".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaakohan taksikuskintarkastajaa?
- Anonyymi
Lainausmerkkiä voidaan käyttää osoittamaan, että ilmaus on esimerkiksi termi, kielenaines, käsite tai nimitys. Voit kysyä lisää peruskoulun opettajaltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää mutta taitaa olla taksi itädääs.
- Anonyymi
Ei ole tarkastajillakaan helppoa kun osa porukasta on kuin keskenkasvuisia tenavia joilla ei ole mitään vastuuta tekemisistään ja vi**uilevat vanhoille erotetuille työntekijöilleen aikansa kuluksi. Kaveri oli taksissa ja nyt kun heitettiin pois töistä niin on ihan normaali. Hyvin menee.🙂👍
- Anonyymi
Tarkastajien ongelmana on lihavuus. Masennuslääkkeitä käyttävistä monet lihovat pian lääkityksen aloittamisen jälkeen. Paino nousee etenkin ensimmäisinä vuosina. Keskimäärin kyse on muutamista kiloista, mutta paino voi nousta jopa kymmeniä kiloja.
- Anonyymi
XOXO
- Anonyymi
Minä odotan omaa kompostin tarkastajaa saapuvaksi, jotta voisin puhua tunteistani.
- Anonyymi
Minä odotan omaa kompostin tarkastajaa saapuvaksi, jotta voisin puhua tunteistani.
Mulle ei tule..tai jos olisi ja tulee,niin lähtee.En jaksaisi pullpoikia vinkumasaa..Vittu mitä läskejä !
- Anonyymi
Taksitarkastajat nuuhkivat usein autojen penkkejä ja hipelöivät kuljettajien suoria housuja. Kaikki seksuaalinen suuntautuminen on sallittua.
- Anonyymi
Nyt paita olisi ihanan hikinen ja liimautunut pehmeisiin karvaisiin rintoihin....
- Anonyymi
Oletteko nuoleskelleet toistenne kulmahousuja koko illan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne taksiii idäss ja menevässä:))) siellä ohjaa menevässä ohjaa kabul.
- Anonyymi
Tosi taksimehellä on aina oma tolppa valmiina.
- Anonyymi
Minua taas kiihottaa suomalaisen geeniperimän hedelmänä saatu naiskauneus:
Iso takapuoli. Lyhyet jalat. Pienet riippurinnat.
Eli ihan kuin niin ikään kiihottava kantasuomalainen taksikuski:
Iso takapuoli. Lyhyet jalat. Pienet riippurinnat.
Herätkäämme, kantasuomalaiset toverit, taisteluun tuon korvaamattoman arvokkaan geeniperimän puolesta. Mitä siitäkin tulisi, jos maahanmuuton hedelmänä alkaisi kaduilla ja aitovierillä tallustella pitkäsäärisiä mulatteja? Ei kerrassaan mitään!- Anonyymi
Minua taas kiihottaa suomalaisen geeniperimän hedelmänä saatu naiskauneus:
Iso takapuoli. Lyhyet jalat.
Ai,kun kävelee niin jää jälki kuin etanalla,märkä lima:))
- Anonyymi
Taksitarkastaja kiihottaa minua?
ai se pulla,kantti kertaa kantti:)))
Vittu että on lihava kuutio ja sekö ois :) - Anonyymi
Älkäähän enää peljätkö älkääkä surko. Tieteen edistysaskeleen hedelmänä voin täten ilmoittaa, arvoisa lukija, että vaivaanne on löydetty ratkaisu:
Asiantuntijat kertovat, miten ”miestisseistä” pääsee eroon – yksi syy yleinen aiheuttaja
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010560672.html - Anonyymi
Muistakaa nyt antaa sille tarkulle myös tippiä. Tervejärkinen antaa..
- Anonyymi
Minulla on jatkuva seisokki, koska olen aina katsellut sinun ryppyisiä prässihousuja. Se vain on parasta, mitä tiedän.
- Anonyymi
Taksitarkastaja kiihottaa minua
Minuakin jos se pullapyörö Taksi-itä Suomessa jaksaisi liikua ja laihduttaa.
Ei mahdu autoon,kun tulee könyymään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914