Ateistien tarkoitus tällä palstalla roikkumiseen?

Anonyymi

Mikä se mahtaa olla kun samat tyypit länkyttää tällä vuodesta toiseen?

232

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      turre ja Repe voisi vastata ainakin....

      • Tulin tänne 14 vuotta sitten kun olin lukenut Raamattua hyvin paljon. Oli tarkoitus puhua Raamatusta.

        Yllätys oli melkoinen, kun täällä puheena on lähinnä homot.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tulin tänne 14 vuotta sitten kun olin lukenut Raamattua hyvin paljon. Oli tarkoitus puhua Raamatusta.

        Yllätys oli melkoinen, kun täällä puheena on lähinnä homot.

        Tämä oli hyvä heitto.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tulin tänne 14 vuotta sitten kun olin lukenut Raamattua hyvin paljon. Oli tarkoitus puhua Raamatusta.

        Yllätys oli melkoinen, kun täällä puheena on lähinnä homot.

        Voisit kyllä halutessasi keskustella Raamatusta vieläkin, mutta sinun raamattutietoutesi on nopeasti puhuttu: "Israelin Jumala oli mies, joka asui Jerusalemissa. Ihmiset hyppivät hänen edessään ja toivat hänelle astioita ja kultaa."


    • Anonyymi

      Ne on masokisteja jotka nauttii ottaa nenuunsa.

      • Anonyymi

        tarkoitatko niitä jotka ruoskivat itseltään selän verille Flagellantit ?


    • Anonyymi

      Ne luulee olevansa fiksuja. 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Miksi fiksuksi itsensä luuleminen ajaisi jonkun roikkumaan TÄLLÄ palstalla?


      • Anonyymi

        Se valehtelijoiden haastaminen kuuluu ateismiin !!!


    • Anonyymi

      Niitä kiinnostaa miten evoluution tuotteet uskovat satuolentoihin ja odottavat että jos mutaatio tulisi ja saisi ne uskomaan johonkin muuhun. Johonkin vielä hullumapaan ja epätodennäköisempää. Koska eihän sattumasta koskaan voi tietää.

      Tietenkin he ymmärttävät sen miksi evoluution tuote uskoo satuolentoihin eivätkä siitä ole ihmeissään. Eivät tietenkään koska lapsikin sen jo tietää miten satuolentoihin uskominen on miljoonien vuosien aikana kehittynyt.

      • Anonyymi

        Evoluutio on tosiaan täynnä satuolentoja.


      • Anonyymi

        usko satuolentoihin pitää olla hyödyllistä muuten evoluutio karsii sen !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        usko satuolentoihin pitää olla hyödyllistä muuten evoluutio karsii sen !!!

        Eli mitä teette kirkollisverorahoilla ?🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutio on tosiaan täynnä satuolentoja.

        Evoluutiossa kaikki 6000 vuotta vanhempi on uskovaisille satua.

        Nimittäin silloin Jumala loi taivaan ja maankannen. Maasta loi Jumala Aadamin ja puhalsi hengen sieraimiin ja hänen kyljestä (ei maasta) sitten Eevan.

        Ja omenapuun alla kuuntelivat mieheksi ja hänen naiseksi luodut kun puussa ollut ja mistä lie tullut käärme kehotti ihan selkokielellä (mitä lie silloin oli) haukkaamaan syksyisen puun sadosta, omenasta synnin.

        No siitähän rupesi Aadami ja Eeva himosta pakahtuen katseleen toisiaan sillä silmällä ja aloittivat puun alla himoköyrimällä maata jälkeläisillään täyttämään.

        Loppu sadusta onkin sitten uskovaisten 6000 vuotista historiaa.


    • Anonyymi

      Ateistit ovat oikeastaan aivan rakastettavia siinä mielessä että kun joku tyrkyttää oikein harhaoppista uskoa, niin ilman Raamatun tuntemusta tai uskoa he tajuavat sen että tässä ei voi olla kyse Jumalasta kun ihmiset itse keksivät päättömiä mielipiteitä ja sääntöjä.

      Loppujen lopuksi he ovat kuin suola ja mauste, vaikka sitä jokus meneekin vähän liiaksi ja koko keitos menee piloille.

      • Anonyymi

        Minusta juuri tämän palstan suola on korjata vääriä väitteitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta juuri tämän palstan suola on korjata vääriä väitteitä.

        Siihen täällä kyllä riittää mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta juuri tämän palstan suola on korjata vääriä väitteitä.

        Siksi uskovat täällä ovatkin.


    • Anonyymi

      Niinpä. Varsinkin se, joka jatkuvasti roikkuu torre3:n lahkeessa, eikä pysty pysymään keskustelun aiheessa. On tainnut olla kova paikka torren menettäminen ja valittaminen, ettei torrella väitetysti seissyt naisen kanssa. Mitäköhän tämä kertoo siitä torren lahkeessa edelleen roikkuvasta?

      • Anonyymi

        On varmaan saanut trauman, ellei torren viisari ole värähtänyt hänen kohdallaan, vaikka kuinka on koettanut torrea iskeä. Vähemmästäkin voi nainen saada traumoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan saanut trauman, ellei torren viisari ole värähtänyt hänen kohdallaan, vaikka kuinka on koettanut torrea iskeä. Vähemmästäkin voi nainen saada traumoja.

        Tädin luonne vaikuttaa hänen omien kirjotustensa perusteella sellaiselta, että umpiheteroltakin lerpahtaa viimeistään siinä vaiheessa kun hän alkaa puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tädin luonne vaikuttaa hänen omien kirjotustensa perusteella sellaiselta, että umpiheteroltakin lerpahtaa viimeistään siinä vaiheessa kun hän alkaa puhua.

        Jaa silloin kun suu aukee???


    • Anonyymi

      No kun uskovien vaikuttimena on usko, niin ateistien vaikuttimena sen täytyy olla epäusko. He eivät oikein tiedä mitä uskoa, ja siksi heidän täytyy olla täällä valvomassa, ettei vain mikään mene ohi, mistä he eivät tiedä.

      • Anonyymi

        ArtoTTT

        Vai onko niin että alakerran isäntä juoksuttaa "poikiaan" uskovaisten perässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Vai onko niin että alakerran isäntä juoksuttaa "poikiaan" uskovaisten perässä?

        Uskomuksissasi tämäkin on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Vai onko niin että alakerran isäntä juoksuttaa "poikiaan" uskovaisten perässä?

        "Vai onko niin että alakerran isäntä juoksuttaa "poikiaan" uskovaisten perässä?"

        Ainakin Sanassaan Jumala tähän suuntaan vihjaa, että loppuun saakka on oleva sota. Ateistit ja liberaalit siis itseasiassa vain toteuttavat Jumalan sanaa ja lisää siis meidän uskoamme. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vai onko niin että alakerran isäntä juoksuttaa "poikiaan" uskovaisten perässä?"

        Ainakin Sanassaan Jumala tähän suuntaan vihjaa, että loppuun saakka on oleva sota. Ateistit ja liberaalit siis itseasiassa vain toteuttavat Jumalan sanaa ja lisää siis meidän uskoamme. Amen

        6miljoonaa jumalan kansaa ? mitä jos otetaan uusiksi 🤣99.8% uskovaisista 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Jos kuvittelet, ettei luterilaisuus ja sen kanssa risteävät ilmiöt olisi kiinnostavia ateisteille, niin olet varmaankin jonkin sortin uskovainen.

      Ainakin minusta on suorastaan koukuttavaa lueskella niin uskovien kuin tavallistenkin ihmisen ajatuksia näistä asioista.

    • Anonyymi

      Sinä ehkä ymmärrät miksi vähemmistöseksuaalisuus kiinnosta enemmistöseksuaaleja.

    • Anonyymi

      Voisi myös miettiä miksi suurin osa luterilaisista on ateisteja.

      • Anonyymi

        Ei luterilainen ole ateisti. Sama kuin kommunisti olisi porvari.
        Mutta evlut kirkon j ä s e n i s t ä suuri osa on ateisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luterilainen ole ateisti. Sama kuin kommunisti olisi porvari.
        Mutta evlut kirkon j ä s e n i s t ä suuri osa on ateisteja.

        Tuo olisi totta jos luterilaisen määritelmään kuuluisi uskossa oleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi totta jos luterilaisen määritelmään kuuluisi uskossa oleminen.

        Luterilaisen määritelmä on sinusta evlut kirkko jäsenyys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi totta jos luterilaisen määritelmään kuuluisi uskossa oleminen.

        ” Kristinusko on uskoa elävään Jumalaan. Se on uskoa siihen, että Jumala, Isä, antanut elämän kaikelle olemassa olevalle. Myös oma elämämme on Luojan lahjaa. Jumala vaikuttaa luomakunnassa ja historiassa ja kohtaa ihmisen myös henkilökohtaisesti.

        Kristinusko on uskoa Jeesukseen Kristukseen ja Hänen kuolemaansa ristillä. Jumala ilmoitti itsestään lähettämällä Poikansa maailmaan, jotta ihminen voisi elää Jumalan yhteydessä.

        Jumalan ilmoituksesta kertoo Raamattu, joka on keskeisin lähde, kun etsitään tietoa Jumalasta.

        Kaikki luterilaiset opilliset kysymykset ja linjaukset perustuvat kristittyjen pyhään kirjaan, Raamattuun, joka koostuu Vanhasta ja Uudesta testamentista.

        Kristinusko on uskoa Pyhään Henkeen, joka tuo Jumalan hyvyyden ja Kristuksen rakkauden ihmisten keskelle. Pyhä Henki kutsuu ihmistä ja synnyttää hänessä uskon.‍

        Kristinusko on maailman uskonnoista kannattajamäärältään suurin. Kristilliseen kirkkokuntaan kuuluvat kristityt ovat saaneet maailmanlaajuisen kutsumanimensä Jeesuksen Raamatussa käytetystä kreikankielisestä nimestä Kristus (suom. voideltu, kuningas).”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisen määritelmä on sinusta evlut kirkko jäsenyys?

        Pääsääntöisesti se vaikuttaa pätevältä kriteeriltä. Mutta eihän maailma aina ole niin mustavalkoinen. Jokuhan voi kokea kuuluvansa porukkaan vaikkei kuulu siihen, ja joku toinen voi kuulua porukkaan ilman että kokee kuuluvansa.


    • Anonyymi

      Ateistit ja liberaalit vain toteuttavat Jumalan sanaa että loppuun saakka on oleva sota Jeesukseen uskovia vastaan.

      • On ollut kuitenkin niin, että eniten on vihattu juutalaisia.


      • Anonyymi

        2000v jo kulunut milloin päästään siihen 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2000v jo kulunut milloin päästään siihen 🤣🤣🤣

        Ei pidetä kiirettä sillä kirkollisverolla tienaa vielä hyvin 🤣


      • Anonyymi

        "Ateistit ja liberaalit vain toteuttavat Jumalan sanaa että loppuun saakka on oleva sota Jeesukseen uskovia vastaan."

        Mahtaakohan tuo olla kovinkin yleinen kuvitelma uskovaisten keskuudessa. Pöljä ja virheellinen se ainakin on, sillä harva ateisti on antiteisti ja liberaaleista vielä harvempi.


    • Anonyymi

      Ehkä he saarnaavat omaa uskoaan, uskoa olemattomuuteen ja yrittävät saatanan demoninsa kiihkeydellä saada lisää paisteja helvettiin. Ateismi perustuu tietämättömyyteen, kuten he itsekin sen myöntävät. He tietävät vain sen, etteivät tiedä onko Jumala olemassa. Velttouden demoni estää heitä tutustumasta Raamattuun ja mikrobiologiaan, josta näkee suoraan Jumalan valtavan ja yliälykkään suunnittelun ja toteutuksen. Tutustuminen aivan viimeaikojen tieteen saavutuksiin, tuo mukanaan varmuuden Jumalan luomistyöhön.

      • Anonyymi

        Väärin, kyllä kyse on pelkästä huvista. Katso nyt tuota sinunkin tekstiä! :D


      • Itse olen lukenut Raamattua huolellisesti.

        Raamattu on kirja, jossa on ihmisten ajatuksia, ja kertoo menneestä ajasta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olen lukenut Raamattua huolellisesti.

        Raamattu on kirja, jossa on ihmisten ajatuksia, ja kertoo menneestä ajasta.

        Sinun takiasi olen alkanut inhota kaikkia homoja. Joten kiitä siitä itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun takiasi olen alkanut inhota kaikkia homoja. Joten kiitä siitä itseäsi.

        Että ei olisi pitänyt lukea Raamattua huolellisesti?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olen lukenut Raamattua huolellisesti.

        Raamattu on kirja, jossa on ihmisten ajatuksia, ja kertoo menneestä ajasta.

        Miksei Jari anna teidän käyttöönne yhtä autoista, että pääsisitte liikkumaan ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Jari anna teidän käyttöönne yhtä autoista, että pääsisitte liikkumaan ?

        Hmm. He itse käyttävät vain kahta autoa. Pohjoisen matkalle on auto luvattu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hmm. He itse käyttävät vain kahta autoa. Pohjoisen matkalle on auto luvattu.

        Myytävänä ne autot on. Mutta eivät anna niitä teille käyttöön.


      • Anonyymi

        Onen ihan puhdas ateisti kuten sinäkin.


      • Anonyymi

        Ihan rekattuna vaan Repe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan rekattuna vaan Repe.

        Ja nytkö sinulle iski harhat päälle?


      • Anonyymi

        Hihi osuiko arkaan paikkaan kun rupesit tuohon typerään nimittelyyn?

        Mutta juuri tämän takia tulen tälle palstalle, kun joillakin on vain niin suure tarve nolata itsensä, niin kuin sinä teet. :D


      • Anonyymi

        Hihi mitä yrität saavuttaa tuolla onnettomalla herjaamisella? Nolata taas itsesi? Ja miksi muuten valehtelet koko ajan? Eikö jumalasi heitä sinut helvettiin ateistien kanssa tuon takia? :D


      • Anonyymi

        No esimerkiksi se että valehtelet minun nimestäsi. Ja se että olisin homoseksuaali. Miksi olet noin kiinnostunut homo seurasta? :D


      • Heh. Ei pitäsi ajaa millään autolla. Viime vuonna yksi auto meni lunastukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myytävänä ne autot on. Mutta eivät anna niitä teille käyttöön.

        Autot myytävänä? Kuka niin sanoi?

        Jari sanoi äsken, että vaihtaa yhden auton, kun se ei käynnisty talvella.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Autot myytävänä? Kuka niin sanoi?

        Jari sanoi äsken, että vaihtaa yhden auton, kun se ei käynnisty talvella.

        Piha on kuin käytettyjen autojen kauppa. 🤣🤣😁


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Heh. Ei pitäsi ajaa millään autolla. Viime vuonna yksi auto meni lunastukseen.

        Et edes osaa ajaa autoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et edes osaa ajaa autoa.

        Ei ole ajokorttia.

        Pihalla on vähän liikaa autoja, tosin kuin tuliteriä. Talli on tulossa pellolle.


      • Anonyymi

        Tuon kuvauksesi perusteella olisit itse uskova, mikä on hyvin epäuskottavaa.
        Tyyppi, jolle vastasit kuuluu kuitenkin teikäläisiin, eli kuvasit viestissäsi teikäläisiä uskovien sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan rekattuna vaan Repe.

        Ei vaikuta Repen kirjoittelulta


      • Anonyymi

        Se ei ole uskostasi kiinni. Ei hän ole millään tavalla vuosien mittaan tuonut esiin millään tapaa mitään uskovaisuuteen viittaavaa. Aika typerä väite väittää, että kaikki ateistit olisivat samanlaisia, kuten ei onneksi sinunkaan kanssa, joka ylimielisenä osoittelee vain muita asioista, joihin itse syyllistyy.


      • Anonyymi

        Tuon väitteesi mukaan olisit muka itsekin uskova valehteluinesi, jota et saa pidettyä kurissa millään. Valehtelit jälleen hänen olevan uskova. Kova olet valehtelemaan.


      • Anonyymi

        Kova valehtelemaan olet trollaamisissasi ja syytöksissäsi sormi osoittaa tosiasiassa itseesi. Ateistit ovat siis mielestäsi valehtelijoita ja typerästi käyttäytyviä. Niputat typerästi kaikki ateistit ja uskovat samanlaisiksi. Mustamaalaat ihan itse uskovia, ei syyttämäsi ateisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihi osuiko arkaan paikkaan kun rupesit tuohon typerään nimittelyyn?

        Mutta juuri tämän takia tulen tälle palstalle, kun joillakin on vain niin suure tarve nolata itsensä, niin kuin sinä teet. :D

        Itse saat mielestäsi nimitellä muita typerästi, mutta muut eivät saisi nimitellä yhtä takaisin.. ja valehtelet syät valheellisesti pelkästään eri näkemyksiä omaavia jo valehtelusta. Et ymmärrä mitä valehtelu tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saat mielestäsi nimitellä muita typerästi, mutta muut eivät saisi nimitellä yhtä takaisin.. ja valehtelet syät valheellisesti pelkästään eri näkemyksiä omaavia jo valehtelusta. Et ymmärrä mitä valehtelu tarkoittaa.

        ”syytät valheellisesti”
        viesti karkasi ennen aikojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihi mitä yrität saavuttaa tuolla onnettomalla herjaamisella? Nolata taas itsesi? Ja miksi muuten valehtelet koko ajan? Eikö jumalasi heitä sinut helvettiin ateistien kanssa tuon takia? :D

        Hän ei ole uskova. Varmaankin kaikki muut tällä palstalla jo tajuavat sen.


      • Anonyymi

        Jatkuvasti kuitenkin alennut solvaamaan, vaikkei muka tarvitsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kuvauksesi perusteella olisit itse uskova, mikä on hyvin epäuskottavaa.
        Tyyppi, jolle vastasit kuuluu kuitenkin teikäläisiin, eli kuvasit viestissäsi teikäläisiä uskovien sijaan.

        Et sinä Híntti mikään uskova ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon väitteesi mukaan olisit muka itsekin uskova valehteluinesi, jota et saa pidettyä kurissa millään. Valehtelit jälleen hänen olevan uskova. Kova olet valehtelemaan.

        No missä minä muka olen valehdellut? Tiedän että et pysty todistamaan mitään väitteitäsi ja valeitasi ja siksi yrität saavuttaa jotain tällä onnettomalla herjaamisella. Mutta hauskahan tätä teidän sekoilua on jälleen kerran katsoa. Ja kuka ottaisi teitä sekoilijoita tosissaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova valehtelemaan olet trollaamisissasi ja syytöksissäsi sormi osoittaa tosiasiassa itseesi. Ateistit ovat siis mielestäsi valehtelijoita ja typerästi käyttäytyviä. Niputat typerästi kaikki ateistit ja uskovat samanlaisiksi. Mustamaalaat ihan itse uskovia, ei syyttämäsi ateisti.

        Hihi osuiko arkaan paikkaa kun noin älähdit. :D Juuri tämä on tämän palstan suola, kun ihmisiä ei tarvitse kuin vähän tökkiä, niin heti hermostuvat.

        Kuten olen jo monta kertaa sanonut, niin tämä palsta on hauska sirkus mitä seurata. Pellejä täynnä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saat mielestäsi nimitellä muita typerästi, mutta muut eivät saisi nimitellä yhtä takaisin.. ja valehtelet syät valheellisesti pelkästään eri näkemyksiä omaavia jo valehtelusta. Et ymmärrä mitä valehtelu tarkoittaa.

        No saat nimitellä, mutta mitä se hyödyttää? Nämä herjaamis yrityksen minua kohtaan ovat olleet niin onnettomia että ainut mitä niistä aiheutuu on myötähäpeä. :D

        "Et ymmärrä mitä valehtelu tarkoittaa."

        Ja taas olet valehtelemassa. Olette niin helppoja saada ampumaan omaan jalkaanne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti kuitenkin alennut solvaamaan, vaikkei muka tarvitsisi.

        Koska minusta on hauska katsoa miten jotkut ottavat ne niin tosissaan ja sitten alkaa hirveä valitus asiasta. Tämä on pelkästään sirkusta jota on hauska katsoa. ;)


    • Anonyymi

      Minä jouduin tänne hulluuttani, koska estin maapallon tuhoamisen, ja ne nauroivat minulle naiiviuttani ja huusivat vielä perään lähtiessäni, että muista, edellisen yrittäjän ne hakkasivat nauloilla ristiin Jumalana.

    • Anonyymi

      Yritämme pelastaa teidät pimeyden puolelta järjen valoon. Vielä on mahdollisuus pelastua! Tartu tähän! Ramen!

    • Anonyymi

      En voi sietää valehtelua, jolla tehdään rahaa tai muuten hyödytään 😠

      • Anonyymi

        Siksi kehotan kaikkia eroamaan kirkosta 🙂


    • Anonyymi

      Eihän jumalattomien mitenkään tarvi meitä uskovia vihata, muttaku Jumala on säätänyt jumalattomat vihaan ja raivoon. Tässä mielessä olette välttämättömiä keskustelujen alustajina ja näin voimme evankelioida kaikkea kansaa. Jumala näitä ateisteja ja liberaaleja lähettää tänne koska on luvannut, että he ovat maailman tappiin saakka vihamiehiämme eivätkä voi tästä toimesta irtaantua. Jumala kun aina valjastaa KAIKKI ihmiset toimimaan aina meidän parhaaksi.

      • Mikä epeli sinä olet?

        Ei jumalaton ole raivossa ja vihassa. Jumala sääti harhaan tai sinä valehtelet.


      • Anonyymi

        "Jumala on säätänyt jumalattomat vihaan ja raivoon."

        Eräs syy on se, että ateistien ja liberaalien viha toimii evankelioinnin lähtökohtina, sillä Jumala valjastaa kaiken niiden parhaaksi jotka uskovat. Uskovien tulee käyttää tätä asiaa evankeliumin parhaaksi!


      • Anonyymi

        Millä valtakirjalla puhut kaikkien ateistien ja liberaalien nimissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä valtakirjalla puhut kaikkien ateistien ja liberaalien nimissä?

        Millä valtuudella sanotte että kaikki ateistit ja liberaalit vihaisivat teitä vaikka tämä on selvä vale?


      • Anonyymi

        Lahkolaiset oikein haluavat heitä vainottavan edes hiukan. Muutenhan ne eivät pääse uhriutumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaiset oikein haluavat heitä vainottavan edes hiukan. Muutenhan ne eivät pääse uhriutumaan.

        Et sitten millään saa itsestäsi uskottavaa. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaiset oikein haluavat heitä vainottavan edes hiukan. Muutenhan ne eivät pääse uhriutumaan.

        Ateistien tarkoitus tällä palstalla roikkumiseen?
        Mikä se mahtaa olla kun samat tyypit länkyttää tällä vuodesta toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistien tarkoitus tällä palstalla roikkumiseen?
        Mikä se mahtaa olla kun samat tyypit länkyttää tällä vuodesta toiseen?

        No miksi he eivät saisi länkyttää täällä? Ei minulla tai sinulla ole mitään oikeutta sanoa kuka täällä saa kirjoitta aja kuka ei.


      • Anonyymi

        Sinäkö muka sitten olet? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi he eivät saisi länkyttää täällä? Ei minulla tai sinulla ole mitään oikeutta sanoa kuka täällä saa kirjoitta aja kuka ei.

        Missä sanottiin, ettette saisi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaiset oikein haluavat heitä vainottavan edes hiukan. Muutenhan ne eivät pääse uhriutumaan.

        Seurakunnat kyllä jelpivät auliisti:

        > Joudumme rehellisesti tunnustamaan, että seurakunnissamme on asioita, joiden voidaan katsoa täyttävän vainon tunnusmerkkejä: hyväksikäytöt, painostukset, pelottelut ja uhkailut, Suomen Helluntaikirkon johtaja Mika Yrjölä kirjoittaa liikkeensä Ristin Voitto -lehden pääkirjoituksessa.

        https://www.kotimaa.fi/artikkeli/helluntaikirkon-johtaja-seurakunnissamme-on-asioita-jotka-tayttavat-vainon-tunnusmerkit/


      • Anonyymi

        Ja kuka antanut sinulle valtuuden määritellä kuka on uskova ja kuka ei?


      • Anonyymi

        Ketkä te? 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala on säätänyt jumalattomat vihaan ja raivoon."

        Eräs syy on se, että ateistien ja liberaalien viha toimii evankelioinnin lähtökohtina, sillä Jumala valjastaa kaiken niiden parhaaksi jotka uskovat. Uskovien tulee käyttää tätä asiaa evankeliumin parhaaksi!

        Miksi jatkat valehtelua?

        Yritätkö saada itsesi vihan kohteeksi?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miksi jatkat valehtelua?

        Yritätkö saada itsesi vihan kohteeksi?

        Miksi vaIehtelet jatkuvasti🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaIehtelet jatkuvasti🤔

        Kun et usko mitään todeksi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun et usko mitään todeksi.

        Miksi vaIheitasi pitäisi todeksi uskoa🤔


      • Anonyymi

        Tarkista sanakirjasta mitä valehtelu tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä valtuudella sanotte että kaikki ateistit ja liberaalit vihaisivat teitä vaikka tämä on selvä vale?

        Missä väitettiin, että kaikki. Miksi valehtelet sellaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi he eivät saisi länkyttää täällä? Ei minulla tai sinulla ole mitään oikeutta sanoa kuka täällä saa kirjoitta aja kuka ei.

        On tehty kuitenkin useita aloituksia ajan mittaan, joissa on annettu ymmärtää, että helluntailaisten tai jopa herätyskristillisten luterilaisten tulisi kirjoitella vain muilla palstoilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä väitettiin, että kaikki. Miksi valehtelet sellaista?

        "Jumala on säätänyt jumalattomat vihaan ja raivoon".

        Tuollaiset valheet voivat pitemmän päälle saada aikaan vihaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        "Jumala on säätänyt jumalattomat vihaan ja raivoon".

        Tuollaiset valheet voivat pitemmän päälle saada aikaan vihaa.

        OIet aivan jârkyttävä vaIehteIija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä väitettiin, että kaikki. Miksi valehtelet sellaista?

        Etkö ole lukenut tätä ketjua? Tässä ketjussa on selvästi uskovaisten taholta väitetty että jumala on luonut ateistit ja liberaalit vihaamaan uskovia. Nytkö ne maalitolpat taas siirtyvät? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        OIet aivan jârkyttävä vaIehteIija.

        Voi olla tosiaan, että tuolla tyylillä ei saa jumalattomia raivon valtaan.

        En ajatellut tarpeeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tehty kuitenkin useita aloituksia ajan mittaan, joissa on annettu ymmärtää, että helluntailaisten tai jopa herätyskristillisten luterilaisten tulisi kirjoitella vain muilla palstoilla

        Ja mitä sitten? Ei uskovat tätä palstaa omista, eikä heillä ole mitään määräämis oikeutta siihen kuka tänne saa kirjoittaa tai ei saa kirjoittaa. Olen kyllä huomannut että joillakin uskovilla on se ihme käsitys että jos palstan aihe on uskovaisuus, niin sinne saisi vain kirjoittaa uskovat. Mutta he ovat jälleen kerran väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Ei uskovat tätä palstaa omista, eikä heillä ole mitään määräämis oikeutta siihen kuka tänne saa kirjoittaa tai ei saa kirjoittaa. Olen kyllä huomannut että joillakin uskovilla on se ihme käsitys että jos palstan aihe on uskovaisuus, niin sinne saisi vain kirjoittaa uskovat. Mutta he ovat jälleen kerran väärässä.

        Senkun länkytät!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        "Jumala on säätänyt jumalattomat vihaan ja raivoon".

        Tuollaiset valheet voivat pitemmän päälle saada aikaan vihaa.

        Onkohan maailmassa yhtään tyhmempää ihmistä kuin sinä? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan maailmassa yhtään tyhmempää ihmistä kuin sinä? 🤔

        Siitä huolimatta on niin, että valehtelijoista ei tykätä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siitä huolimatta on niin, että valehtelijoista ei tykätä.

        Juu, sinua vaIehteIijaa inhoavat kaikki.


    • Anonyymi

      "No miksi he eivät saisi länkyttää täällä? "

      Ateistit ja liberaalit saa ja pitääkin täällä länkyttää, että voimme sitten vastailla evankelioivin viestein. Amen

      • Anonyymi

        Mitä enemmän sinä evankelioit, sitä enemmän viidesläisten aitolaisten suosio laskee.


      • Anonyymi

        "...voimme sitten vastailla evankelioivin viestein."

        Eikö teillä todellakaan ole mitään järkevää sanottavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...voimme sitten vastailla evankelioivin viestein."

        Eikö teillä todellakaan ole mitään järkevää sanottavaa?

        Evankeliumissa on kaikki mitä ihminen tarvitsee!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumissa on kaikki mitä ihminen tarvitsee!!

        Satuja kun muka tarvitaan?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Satuja kun muka tarvitaan?

        Sinulka ei ole yhtään mitään. Mutta Tomilla on ollut mahtava loma, upeita kuvia monesta maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumissa on kaikki mitä ihminen tarvitsee!!

        Kyllä, sen myötä kaikki muukin teille annetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulka ei ole yhtään mitään. Mutta Tomilla on ollut mahtava loma, upeita kuvia monesta maasta.

        Totta. Hänellä ei ole muuta kuin menoa joka paikkaan. Hienoa on.

        Minulla ei ole ollut sellaista elämää. On pitänyt esimerkiksi olla työelämässä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Totta. Hänellä ei ole muuta kuin menoa joka paikkaan. Hienoa on.

        Minulla ei ole ollut sellaista elämää. On pitänyt esimerkiksi olla työelämässä.

        Mikset laittanut faceesi, että ateriat teki narsisti ja kiristäjä?

        Sinä olet ollut postinkantajana ja Hesen myyjä muutaman vuoden. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Totta. Hänellä ei ole muuta kuin menoa joka paikkaan. Hienoa on.

        Minulla ei ole ollut sellaista elämää. On pitänyt esimerkiksi olla työelämässä.

        Repaleinen A4 grillin parhaalla paikalla. Kertoo minkälaisesta mörskästä on kysymys.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset laittanut faceesi, että ateriat teki narsisti ja kiristäjä?

        Sinä olet ollut postinkantajana ja Hesen myyjä muutaman vuoden. 🤣🤣🤣

        Teidän takia vähän pilailin: toimitusjohtaja. Mielellään tuli kuvaan, ja halusi katsoa kuvat.

        Minulla työuraa oli sentään vähän enemmän kuin Lavin muutama kuukausi. Siinä pariskunta, joita työt ei rasita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Repaleinen A4 grillin parhaalla paikalla. Kertoo minkälaisesta mörskästä on kysymys.....

        Ja kertoo jotain minkälainen on se toimitusjohtaja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ja kertoo jotain minkälainen on se toimitusjohtaja.

        Laittaa roimitusjohtajalle maiIia ja kerron mitä sinä ja se toinen Bàxukainen olette soIvanneet häntä tällä paIstalla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Teidän takia vähän pilailin: toimitusjohtaja. Mielellään tuli kuvaan, ja halusi katsoa kuvat.

        Minulla työuraa oli sentään vähän enemmän kuin Lavin muutama kuukausi. Siinä pariskunta, joita työt ei rasita.

        Osiet surkea tapaus, äIysi ei riittänyt kuin hanttihommiin ja niistäkin Iuistelit eIäkkeelle väärin perustein Iaiskana.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Teidän takia vähän pilailin: toimitusjohtaja. Mielellään tuli kuvaan, ja halusi katsoa kuvat.

        Minulla työuraa oli sentään vähän enemmän kuin Lavin muutama kuukausi. Siinä pariskunta, joita työt ei rasita.

        Vain mãssäys kiinnostaa sinua.

        Ja nyt ei enää griIIille asiaa, kun kerron toimitusjohtajalle totuuden soIvauksestasi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Totta. Hänellä ei ole muuta kuin menoa joka paikkaan. Hienoa on.

        Minulla ei ole ollut sellaista elämää. On pitänyt esimerkiksi olla työelämässä.

        OIet väItellyt töitä viimeiset 15 vuotta.

        Sinua Iaiskempaa ei Iöydykään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ja kertoo jotain minkälainen on se toimitusjohtaja.

        Kertoo millainen mâssääjä oIet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain mãssäys kiinnostaa sinua.

        Ja nyt ei enää griIIille asiaa, kun kerron toimitusjohtajalle totuuden soIvauksestasi.

        Olen käynyt grillillä kaksi kertaa vuoden 1976 jälkeen. En ole riippuvainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osiet surkea tapaus, äIysi ei riittänyt kuin hanttihommiin ja niistäkin Iuistelit eIäkkeelle väärin perustein Iaiskana.

        Lähdin postinkantoon syystä että olin liikunnallinen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen käynyt grillillä kaksi kertaa vuoden 1976 jälkeen. En ole riippuvainen.

        Muuten oIet järkyttävä mâssääjä.

        Näemme kuvista.


      • Lavilla on kuusi asuntoa, neljäs venäläinen vaimo. Rahaa kuin roskaa. Harvalla asiat ovat sillä tavalla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lähdin postinkantoon syystä että olin liikunnallinen.

        Sinua ei huoIittu kuin hanttihommiin.

        Totuus kaikkeen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen käynyt grillillä kaksi kertaa vuoden 1976 jälkeen. En ole riippuvainen.

        Samaa grillimoskaa syöt Espanjan baareissa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lähdin postinkantoon syystä että olin liikunnallinen.

        Et saanut mitään muuta työt kun olet kouluttamaton.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lavilla on kuusi asuntoa, neljäs venäläinen vaimo. Rahaa kuin roskaa. Harvalla asiat ovat sillä tavalla.

        Kateus paistaa sinusta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lavilla on kuusi asuntoa, neljäs venäläinen vaimo. Rahaa kuin roskaa. Harvalla asiat ovat sillä tavalla.

        Niinkin mutta sinulla ei ole mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kateus paistaa sinusta.

        Kun kertoo miten asiat ovat, niin sinä näet kateuden paistavat. Tunnen hyvin kaksi miljonääriä, mutta en osaa olla kateellinen.

        Kunkin elämä on mitä on. Riittää, kun oma elämä on hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa grillimoskaa syöt Espanjan baareissa.

        Lavit käyvät samoissa. Ollaan oltu yhdessäkin. Sellaista Torreviejassa on.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun kertoo miten asiat ovat, niin sinä näet kateuden paistavat. Tunnen hyvin kaksi miljonääriä, mutta en osaa olla kateellinen.

        Kunkin elämä on mitä on. Riittää, kun oma elämä on hyvää.

        Täällä kerrotaan miten asiat ovat ja millainen surkimus oIet.

        SeIIaista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lavit käyvät samoissa. Ollaan oltu yhdessäkin. Sellaista Torreviejassa on.

        Himoitset Lavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kerrotaan miten asiat ovat ja millainen surkimus oIet.

        SeIIaista.

        Turhaa länkytystä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Turhaa länkytystä.

        Et kestä totuutta.

        SeIIaista taas.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lavit käyvät samoissa. Ollaan oltu yhdessäkin. Sellaista Torreviejassa on.

        Eiväthän käy vaan kunnon ravintoloissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän käy vaan kunnon ravintoloissa.

        Samoissa kuin muutkin. Ollaan oltu yhdessä.

        Sinä et tiedä mistään mitään, mutta suu käy. Tosin Lavikin höpöttää koko ajan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Samoissa kuin muutkin. Ollaan oltu yhdessä.

        Sinä et tiedä mistään mitään, mutta suu käy. Tosin Lavikin höpöttää koko ajan.

        Sinä käyt halvoilla lounailla vetämässä ranskalaisia.
        Et ole koskaan käynyt kunnon ravintolassa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Samoissa kuin muutkin. Ollaan oltu yhdessä.

        Sinä et tiedä mistään mitään, mutta suu käy. Tosin Lavikin höpöttää koko ajan.

        Heh, suusi on tosiaan karmaiseva näky.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä käyt halvoilla lounailla vetämässä ranskalaisia.
        Et ole koskaan käynyt kunnon ravintolassa.

        Käyn niissä missä ihmiset yleensä. Hyvää ruokaa kaikki saa. Välitämme kyllä pieniä kuppiloita, mutta espanjalaiset viihtyvät.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Käyn niissä missä ihmiset yleensä. Hyvää ruokaa kaikki saa. Välitämme kyllä pieniä kuppiloita, mutta espanjalaiset viihtyvät.

        Syöt pelkkää roskaa ja se toinen Báxukainen myös.

        Johan sen kuvistakin näkee mikä on Iopputulos.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Käyn niissä missä ihmiset yleensä. Hyvää ruokaa kaikki saa. Välitämme kyllä pieniä kuppiloita, mutta espanjalaiset viihtyvät.

        Käyt siellä missä on HALPAA ja maha tulee täyteen hiilareita.
        Et ole koskaan syönyt edes 50€:n annosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyt siellä missä on HALPAA ja maha tulee täyteen hiilareita.
        Et ole koskaan syönyt edes 50€:n annosta.

        Miksi pitäisi?

        Syömme niissä, joissa on mahtavaa ruokaa. Niissä on yleensä paljon väkeä. Normaali lasku kahdelle noin 30 EUR, johon sisältyy viinipullo.

        Eniten on käyty kiinalaisessa ja kahdessa espanjalaisessa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miksi pitäisi?

        Syömme niissä, joissa on mahtavaa ruokaa. Niissä on yleensä paljon väkeä. Normaali lasku kahdelle noin 30 EUR, johon sisältyy viinipullo.

        Eniten on käyty kiinalaisessa ja kahdessa espanjalaisessa.

        Syötte alle kympin aterioita, halpoja hillareita mahaa täyttäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syötte alle kympin aterioita, halpoja hillareita mahaa täyttäviä.

        Samoja ruokia ihmiset syövät. Ravintolat ovat suosittuja. Otan kiinalaisessa yleensä ankkaa, espanjalaisissa maksaa tai kalaa, tomaattikeitto alkuruoka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syöt pelkkää roskaa ja se toinen Báxukainen myös.

        Johan sen kuvistakin näkee mikä on Iopputulos.

        Olen laihtunut Suomessa noin seitsemän kiloa.

        Hyvin menee


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Samoja ruokia ihmiset syövät. Ravintolat ovat suosittuja. Otan kiinalaisessa yleensä ankkaa, espanjalaisissa maksaa tai kalaa, tomaattikeitto alkuruoka.

        Kaikki köyhät syövät kuten halpoja hiilareita, rasvaa, soossja, peruna......


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen laihtunut Suomessa noin seitsemän kiloa.

        Hyvin menee

        Varmaan ottanut koville kun et voi koko ajan ryypätä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki köyhät syövät kuten halpoja hiilareita, rasvaa, soossja, peruna......

        Peruna on ihan perusruokaa Suomessa. Kastike perustuu veteen, joten mitä meinaat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ottanut koville kun et voi koko ajan ryypätä?

        Ei ollenkaan. Meillä on yksi pullo Espanjasta vielä odottamassa vieraita.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Peruna on ihan perusruokaa Suomessa. Kastike perustuu veteen, joten mitä meinaat?

        Sinä mätät perunaa vain saadaksesi mahasi halvalla täyteen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ollenkaan. Meillä on yksi pullo Espanjasta vielä odottamassa vieraita.

        Niin, et ole raaskinut ryypätä Suomen hinnoilla.
        Eihän teillä kukaan muu käy kuin turpea naamainen Jari ja sen postimyyntimorsian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, et ole raaskinut ryypätä Suomen hinnoilla.
        Eihän teillä kukaan muu käy kuin turpea naamainen Jari ja sen postimyyntimorsian.

        Täällä on Alko kaukana, eikä ole yhteyksiä.

        En ole tiennyt, että Jurvassa on asunut postimyyntimorsian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mätät perunaa vain saadaksesi mahasi halvalla täyteen.

        Toinen vaihtoehto on aina riisi. Niitä on myös ravintoloissa tarjolla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto on aina riisi. Niitä on myös ravintoloissa tarjolla.

        Perunaa kuitenkin mätät.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Täällä on Alko kaukana, eikä ole yhteyksiä.

        En ole tiennyt, että Jurvassa on asunut postimyyntimorsian.

        Siksi sinulle onkin ollut kova paikka olla ryyppäämättä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Täällä on Alko kaukana, eikä ole yhteyksiä.

        En ole tiennyt, että Jurvassa on asunut postimyyntimorsian.

        Jarilla on nyt kosovolaisen postimyyntihutsu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi sinulle onkin ollut kova paikka olla ryyppäämättä.

        Mikä kova paikka? Olet melkoinen tollo.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mikä kova paikka? Olet melkoinen tollo.

        Ryyppäät Espanjassa joka päivä ja nyt et pystykään, on se sinulle alkoholistille kova paikka.
        Turvotuksesi ovat laskeneet monta litraa kun olet vieroituksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perunaa kuitenkin mätät.

        Riisiä kanan kanssa.

        On aikomus palata Espajanjassa yhteen ruokailuun, joka on salatti ilman riisiä ja perunaa, vain kalan ja kanan kanssa. Viinin kera.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Riisiä kanan kanssa.

        On aikomus palata Espajanjassa yhteen ruokailuun, joka on salatti ilman riisiä ja perunaa, vain kalan ja kanan kanssa. Viinin kera.

        Mätät perunaa kun se on halpaa ja tulee maha täyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mätät perunaa kun se on halpaa ja tulee maha täyteen.

        Tai kun peruna on perusruokaa. Näin oli jo koulussa. Espanjassa peruna on yllättävän hintavaa, jotain 1,70 kilo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ryyppäät Espanjassa joka päivä ja nyt et pystykään, on se sinulle alkoholistille kova paikka.
        Turvotuksesi ovat laskeneet monta litraa kun olet vieroituksessa.

        Juttusi on jo poliisiasia. Olet säälittävä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tai kun peruna on perusruokaa. Näin oli jo koulussa. Espanjassa peruna on yllättävän hintavaa, jotain 1,70 kilo.

        Olet köyhä ja köyhät syövät hiilareita,


      • Hän on menossa oikeuteen, syytteitä on kertynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet köyhä ja köyhät syövät hiilareita,

        Köyhät syövät enimmäkseen riisiä kuten köyhissä maissa nähdään. Riisiä tuotetaan myös alueellamme Valenciassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus paistaa sinusta.

        :D sanoo FB stalkkaaja joka roikkuu torren perässä 24/7. :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi sinulle onkin ollut kova paikka olla ryyppäämättä.

        Sinulle on ylivoimaisen kova paikka olla stalkkaamatta torre3:a :D


    • Anonyymi

      Naureskellaan eri uskomusten harjoittajille miten tyhmyys voikin tiivistyä

    • Anonyymi

      Ne on hakemassa huomiota.

      • Anonyymi

        Juu, niin on.


    • Anonyymi

      Haluan lisää peukutuksia ja länkytyksiä, omat nimerkit loppuu!

      t: aloittaja

    • Eiköhän palstan pahin ongelma ole lahkolaiset jotka juurikin kuten torre toteaa haluavat kirjoitella vain homoista. No toisaalta eikös se ole, että sydämen kyllyydestä suu puhuu.

      • Anonyymi

        Antaa lahkolaisten olla palstalla. Hauskahan niitä on seurata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaa lahkolaisten olla palstalla. Hauskahan niitä on seurata.

        Toki tarjoavat komiikka annoksen mutta ei heidän kanssaan mitään keskustelua saa aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Toki tarjoavat komiikka annoksen mutta ei heidän kanssaan mitään keskustelua saa aikaiseksi.

        Sinua hupaisampaa ei tosiaan olekaan. 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua hupaisampaa ei tosiaan olekaan. 🤣🤣🤣🤣

        Mutta uskovaiset ne hupaisia ovat. Katso nyt mitä älyttömiä he kirjoittavat. Ja parasta on kun he alkavat valehtelemaan ja keksimään asioista muista kirjoittajista. Hauska katsoa miten he tällä toiminnalla tekevät itsestään pellejä ja eivät taida edes ymmärtää sitä.

        Eli edelleen ateistit käyvät täällä vain huumorin takia. ;)


    • Anonyymi

      Kylmää mjäätä ja kiviröykkiöitähän tuolla uskovaisten taivaassa näyttää nykytiedon mukaan pääasiassa olevan pääasiassa. Tokkopa yhtään mitään muuta joten uskotaanko jo joulupukkiin sen sijaan? Näyttää olevan paljon uskottavampaa tosiasiassa. heheheheheheheheheheh tosi on.

    • Anonyymi

      Eiköhän suurin osa näistä "ateisteista" olekin vain niitä, jotka ovat Raamatun läpi lukeneet moneen kertaan ajatuksella, eivätkä vain niitä muutamia läpikuluneiksi jo käyneitä jakeita, joita te uskovaiset pelkästään vain jahkaatte keskenänne. Kuinkahan moni niitäkään teistä uskovaisista on itse lukemattomasta Raamatustaan itse lukenut. Raamattua suurin osa teistä ei ole kokonaan lukenut edes yhtä ainutta kertaa läpi. Raamattujanne heiluttelette vain rekvisiittana "uskollenne" toisten nokan edessä.

      • Palstallahan näyttää juuri siltä, että parempi tietämys Raamatun teksteistä on ateisteilla ja sanottakoon nyt se , että en tarkoita itseäni , tosin en kyllä ateistikaan ole mutta noin tieto tuntuu valuneen noin lahkolaisten kannalta vähintäkin kiusalliseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Palstallahan näyttää juuri siltä, että parempi tietämys Raamatun teksteistä on ateisteilla ja sanottakoon nyt se , että en tarkoita itseäni , tosin en kyllä ateistikaan ole mutta noin tieto tuntuu valuneen noin lahkolaisten kannalta vähintäkin kiusalliseen suuntaan.

        En ole lukenut vielä yhtään ateistin ymmärtämää Raamatun kohtaa.


      • Anonyymi

        Kuten kuka ateisti täällä????


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole lukenut vielä yhtään ateistin ymmärtämää Raamatun kohtaa.

        Ala lukemaan tarkemmin. Raamatussa on tekstejä, vaikka ei ymmärtäisi mitään.


      • torre3 kirjoitti:

        Ala lukemaan tarkemmin. Raamatussa on tekstejä, vaikka ei ymmärtäisi mitään.

        Sinä et ymmärrä yhtään mitään. Otat jakeen ja jauhat sitä.


      • Aito_lainen kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä yhtään mitään. Otat jakeen ja jauhat sitä.

        Se on yleinen tapa.

        Itse en aina ota ihan jakeita, vaan kerron laajemmin koko ihmisen ajatuksen, mikä Raamatussa on.

        Esimerkiksi miten Daavid ja Joonatan rakastuivat. Toisen pojan isän lauseet olen kyllä kertonut tarkemmin.


      • torre3 kirjoitti:

        Se on yleinen tapa.

        Itse en aina ota ihan jakeita, vaan kerron laajemmin koko ihmisen ajatuksen, mikä Raamatussa on.

        Esimerkiksi miten Daavid ja Joonatan rakastuivat. Toisen pojan isän lauseet olen kyllä kertonut tarkemmin.

        Ateisteilla on yleinen tapa olla ymmärtämättä Ramaattua, ja se on ihan selvä se.
        Jumalakin rakastaa omaa poikaansa, se on vastamaan sinusta insestiä?


      • Aito_lainen kirjoitti:

        Ateisteilla on yleinen tapa olla ymmärtämättä Ramaattua, ja se on ihan selvä se.
        Jumalakin rakastaa omaa poikaansa, se on vastamaan sinusta insestiä?

        Mitä ihmettä höliset?

        Keksit mitä ajattelen ja siitä saat, että en ymmärrä Raamattua. Olet aivan päätön.


      • torre3 kirjoitti:

        Mitä ihmettä höliset?

        Keksit mitä ajattelen ja siitä saat, että en ymmärrä Raamattua. Olet aivan päätön.

        Sinä siinä höliset ja osoitin miten sairaita sinun länkytyksesi ovat.


      • Aito_lainen kirjoitti:

        Sinä siinä höliset ja osoitin miten sairaita sinun länkytyksesi ovat.

        Esitit asian, jota en ole koskaan edes ajatellut.

        Olet epätoivoinen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Esitit asian, jota en ole koskaan edes ajatellut.

        Olet epätoivoinen.

        ” Esimerkiksi miten Daavid ja Joonatan rakastuivat. Toisen pojan isän lauseet olen kyllä kertonut tarkemmin.”
        Todellista mölinää sinulta taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Esimerkiksi miten Daavid ja Joonatan rakastuivat. Toisen pojan isän lauseet olen kyllä kertonut tarkemmin.”
        Todellista mölinää sinulta taas.

        Raamattu on mölinää? Pidä hyvänäs!


    • Anonyymi

      "Ateistien tarkoitus tällä palstalla roikkumiseen?"

      Pitäisikö palsta sitten jättää helluntailaisten haltuun?

    • <<Mikä se mahtaa olla kun samat tyypit länkyttää tällä vuodesta toiseen?>>

      Veikkaan, että yrittävät "käännyttää" uskovaisia. Eivät kuitenkaan ymmärrä, että uskovaiset eivät heidän kommenteistaan käänny, sillä Jumala asuu jokaisen uskovan sydämessä Pyhän Hengen avulla. Pyhä Henki opettaa uskovaa erottamaan oikean väärästä.

      • Uskova uskoo monesta eri syystä.

        Usko ei helposti lopu, mutta eivät he ole täällä saaneet yhtään ihmistä uskoon. Missä vika? Huono Pyhä Henki?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Uskova uskoo monesta eri syystä.

        Usko ei helposti lopu, mutta eivät he ole täällä saaneet yhtään ihmistä uskoon. Missä vika? Huono Pyhä Henki?

        Usko Jeeukseen on Pyhän Hengen lahja jota sinä et ole koskaan saanut.
        Olet saanut saatanalta länkyttämisen väsymättömän ”lahjan.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko Jeeukseen on Pyhän Hengen lahja jota sinä et ole koskaan saanut.
        Olet saanut saatanalta länkyttämisen väsymättömän ”lahjan.”

        Jos ei saa lahjaa, niin ei voi muuta kuin ihmetellä. Koita kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko Jeeukseen on Pyhän Hengen lahja jota sinä et ole koskaan saanut.
        Olet saanut saatanalta länkyttämisen väsymättömän ”lahjan.”

        Eipä tällä palstalla kenenkään muunkaan usko tunnu riittävän kuin länkyttämiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tällä palstalla kenenkään muunkaan usko tunnu riittävän kuin länkyttämiseen.

        Että kukaan ei tule enää uskoon.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Että kukaan ei tule enää uskoon.

        Enemmän kuin koskaan.


      • Anonyymi

        Väärin edelleen. Tämä ei ole mitään muuta kuin viihdettä seurata teidän sekoilua, ei mitään muuta. Katso nyt noita omia tekstejäsi :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän kuin koskaan.

        Suomessa usko on vähissä. Enemmän kuin koskaan..


      • torre3 kirjoitti:

        Uskova uskoo monesta eri syystä.

        Usko ei helposti lopu, mutta eivät he ole täällä saaneet yhtään ihmistä uskoon. Missä vika? Huono Pyhä Henki?

        <<Usko ei helposti lopu, mutta eivät he ole täällä saaneet yhtään ihmistä uskoon. Missä vika? Huono Pyhä Henki?>>

        Uskovaiset tuskin itse saavatkaan ketään uskoon. Uskoon tuleminen on Jumalan teko. Ei sitä voi arvostella - tai voihan sitä, mutta eihän se auta. Uskovaiset voivat todistaa Jumalan armosta omassa elämässään - siis ateistien harmiksi uskovaiset todistavat maailman loppuun asti uskostaan, mistä ateistit eivät voi ymmärtää mitään oikeastaan. Näinhän se menee, eikö niin?


      • Anonyymi

        Mistä sen tiedät vaikka käännytys joskus onnistuisikin? 1 hihhuli vähemmän on aina parempi tilanne verrattuna että jää hihhuliksi.


      • Anonyymi
        Yksi_usko kirjoitti:

        <<Usko ei helposti lopu, mutta eivät he ole täällä saaneet yhtään ihmistä uskoon. Missä vika? Huono Pyhä Henki?>>

        Uskovaiset tuskin itse saavatkaan ketään uskoon. Uskoon tuleminen on Jumalan teko. Ei sitä voi arvostella - tai voihan sitä, mutta eihän se auta. Uskovaiset voivat todistaa Jumalan armosta omassa elämässään - siis ateistien harmiksi uskovaiset todistavat maailman loppuun asti uskostaan, mistä ateistit eivät voi ymmärtää mitään oikeastaan. Näinhän se menee, eikö niin?

        Ei todellakaan mene. Asioista voi selkeästi ymmärtää siitä huolimatta että ei ole itse osallisena asian harjoittamiseen. Tätä kutsutaan tutkimuksesksi.


    • Anonyymi

      Jättäkää Repe rauhaan. Hän sai sanoman Pyhältä Hengeltä ja hän tajusi kerralla tilanteen ja jätti tämän palstan saatanan laulukuoron jäsenenyyden.

      • Anonyymi

        Anona v•ttuilee edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anona v•ttuilee edelleen.

        Niin tekee.


    • Anonyymi

      Katsoin jotain tc-sarjaa niin korinttolaiset jotain Paavalin kirjeitä heille Uuden Testamentin puolella kai, mutta mitä porukkaa...

      • Anonyymi

        Vai niin, mitä sitten?


    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe