Koko internetti on perkeleestä

Anonyymi

Sen takia en tänne enää tuleekaan.

16

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nettihörhö mitään karvoilleen voi.

    • Anonyymi

      Ei se perkeleestä ole, ethän sä saa edes pankkiasioitasi hoidettua ilman nettiä!!
      Ei pitäisi luvata sellaista mitä ei pysty täyttämään, sellainen lupailu joita ei kuitenkaan pidä, on perkeleestä.

      Jos sitten puhutaan tästä keskustelupalstasta ainoastaan, niin tämän jättämisessä ei häviä mitään, siinä on mahdoton määrä paitsi jumalattomien ivaa ja pilkkaa, myös omavanhurskaiden posketonta itsekehua ja itsepetosta.

    • Anonyymi

      Sekä kaikkitietävien viisastelua.

      • Anonyymi

        vaito on poikkeustapaus


      • Anonyymi

        JA VAROITTAVIA esimerkkejä siitä, mitä yksin oikeassa olevat lahkolaissaarnaajat saavat aikaan.


    • Anonyymi

      Idiooteille ei parhaita paikkoja neuvotakaan. Fiksut löytää ne itse.

    • Anonyymi

      Uskovaisille, tiedon vastustajille ulkoiset vaikutteet ovat myrkkyä. Voi johtaa pahimmillaan jopa oman aivotoiminnan käynnistymiseen.

      • Anonyymi

        Näin sanoo tyhmä ihminen, joka uskoo loruihin maailmankaikkeuden synnystä ja evoluutiosta.
        Juuri tyhmä ihminen pitää itseään viisaana ja halveksii muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo tyhmä ihminen, joka uskoo loruihin maailmankaikkeuden synnystä ja evoluutiosta.
        Juuri tyhmä ihminen pitää itseään viisaana ja halveksii muita.

        Sinä teet ihan sitä samaa, mutta hatarammilla perusteilla. Ainakin jos uskot lestadiolaisuuksiin, ihan mihin tahansa niistä kymmenistä, ainoana pelastavana voimana.


    • Anonyymi

      Internet on tosiaan hyvin nuori tulokas, kun vanhin poikani aloitti tietokoneen käytön, ei ollut internettiä. Käyttiksena oli vain englannin kielinen DOS sen kanssa itsekin opettelin. Poikani kavereidensa kanssa jotakin purkiksi kutsuttuja palvelinhommia harjoittelivat, analogisilla 1200 baudin modeemeilla, puhelintaksoilla. Oli se aikaa se.

      Sitten tuli ensimmäiset Windowsit, 3,0 3,1 ja 3,11 DOS:in rinnalle, mielenkiinto parani jo huomattavasti. Joka vuosi oli tietokoneen sisuskalut vaidettava, kun tehot jäi kehityksestä jälkeen. Tuli 286 prosessorit, sitten 386sx ja 386DX sitten tuli 486 mallin vastaavat. SX prosessorista puuttui matematikkasuoritin, oli se aikaa se. Ekassa koneessamme 1980 luvulla oli emolevyyn juotettuna 8086 prosessori, postimerkin kokoinen ilman jäähdytystä.

      Nyt on tosiaan internet, sillä voi tehdä hyvää taikka pahaa, kuten esimerkiksi kirveelläkin. Hämmästyttävintä netissä on valheen voima, ja valehtelijoiden viekkaus ja röyhkeys. Ja viestien loputon tulva. Rosvot tulevat nykyisin huoneistoihin ja ihmisten pankkitileille lankoja pitkin tai ilmateitse tietokoneiden välityksellä. Tarkana saa olla!

      Viestiketjun avannut on siinä oikeassa, että itse saatana orjiensa kautta on hyvin vahvasti edustettuna internetissä. Tarkkana pitää olla, ettewi joudu uhriksi. 🤓

      • Anonyymi

        Hyvin muistat tietokonehistoriaa 1980 - 1990- luvuilta. 95 , 98 , 2000, Vista ja XP minullakin olleet Commodore 64 seuraajina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin muistat tietokonehistoriaa 1980 - 1990- luvuilta. 95 , 98 , 2000, Vista ja XP minullakin olleet Commodore 64 seuraajina.

        Joo, W 95 98 Vista ja XP oli minullakin, 2000 ei ollut. XP:n NTFX tiedostonvarausjärjestelmä teki siitä vakaan, toisin kun aiemmat, joissa lost glustereita oli aina kaatumisen jälkeen. Windows 7 oli vakaa hyvä järjestelmä. 10:stä tuli tällainen jatkuvien päivitysten versio. Nyt on käytössäni W 11. Aina vain monimutkaisemmaksi menee. 🤔 Commodorella tosiaan moni nuori aloitti, meillä ei sellaista ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, W 95 98 Vista ja XP oli minullakin, 2000 ei ollut. XP:n NTFX tiedostonvarausjärjestelmä teki siitä vakaan, toisin kun aiemmat, joissa lost glustereita oli aina kaatumisen jälkeen. Windows 7 oli vakaa hyvä järjestelmä. 10:stä tuli tällainen jatkuvien päivitysten versio. Nyt on käytössäni W 11. Aina vain monimutkaisemmaksi menee. 🤔 Commodorella tosiaan moni nuori aloitti, meillä ei sellaista ollut.

        Korjaus: NTFS on tuo Windows tiedostojärjestelmä.


    • Anonyymi

      Niinkuin kaikkialla turmeltuneessa maailmassa, niin kaikki täällä - hyvätkin asiat - ovat pääosin pahan vallassa. Perkele on saanut vallan tässä maailmassa. Hän sanoi Jeesuksellekin, kun oli Hänen kanssansa korkealla vuorella (Matt. ja Luuk4. ) ja näyttäessään Hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston sanoen: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."
      Näin on niin kauan, kunnes Jumala sitoo kaikki pahan palvelijat ja heittää ne iankaikkiseen kadotukseen.
      Meidän tulee valvoa, ettemme käytä mitään VÄÄRIN, sillä kaikki on meille luvallista mutta kaikki ei ole tarpeellista, sanoi jo Paavali aikoinaan.

    • Anonyymi

      LESTADIOLAISUUS ON ITSE PERKELE !

      • Anonyymi

        Sinähän oikea mäntti olet, - tyhjänjauhaja. 👹


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7754
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4596
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3251
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1476
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1189
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe