Hei nainen, oletko koskaan ajatellut testata eroottista hierontaa vieraan miehen tekemänä ?
Miltä tuntuisi kahden tunnin ”tauko” arjen keskellä, voisit vain maata ja nauttia kun vieras mies kävisi vartalosi joka sopukan läpi käyttäen hyvää hierontaöljyä.
Teen hieronnat aina hotellissa Rovaniemellä tai Kajaanissa joten paikka on aina turvallinen ja myös vaitiolo näistä hieronnoista 100%:n taattu olit sitten varattu tai vapaa. Olen 50v normaalimitoissa (178/79) oleva myyntialalla toimiva mies joka tekee tätä tarjotakseen naisille nautintoa. Tämä palvelu on siis sinulle ilmainen.
Jos mielenkiinto heräsi laita sähköpostia [email protected] tai soita päiväsaikaan 041-4727994 ja kysy lisää...
Eroottinen hieronta naiselle
12
4837
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaako kaikenlaiset naiset hierottavaksi vai onko ulkonäkörajoituksia? Ei sillä että kiinnostaisi,liian kaukanakin on.
Heippa. Minäkin olen tehnyt, lähinnä tantrahierontaa. Läheisyytta, lähimmäisen rakkautta, seksuaalisuutta. Tampereen alueella. Ei ikä, koko tai ulkonäkörajoituksia tietenkään. Toisen arvostaminen ihmisenä on tärkein asia ja rajoista sopiminen. Psyykkisen nautinnon saavuttaminen on lähtökohta...
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://al-dzakirah.com/H/X3w8J5
- Anonyymi
Urpo ..ja lopuksi HAISTA PASKA
- Anonyymi
Vaginahierojat muistakoot kuinka pitkän vankeustuomion sai vaginahieronnan ekspertti tri Larry Nassar. Yhteenlaskettuna 140 vuotta.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://7vip.biz/H/V2u1Y1
- Anonyymi
Olisko Kuopion alueella naisille tällaista hierontaa?
- Anonyymi
Jkl ssä löytyy... m50
Säpo: itsimekla at gmail piste com
- Anonyymi
Fantasioinut tuollaisesta kyllä pitkässä liitossa haluisi jotain erikoista. Kaksi tuntia saisi unohtaa arjen, vietkö hoidon päätyyn saakka kun huomaat ei estelyä. Terv. Rouva 50v
- Anonyymi
Kyllähän kahden tunnin hieronnassa molemmat tosi kiimassa, joten pano luonnolista.
- Anonyymi
2 tuntia hierontaa,siihen pano päälle 2 minuttia.
- Anonyymi
Entä löytyykö oulun alueelta tai lähettyviltä kokenutta intiimi hieroja naisille?
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890