Eroottinen hieronta naiselle

Anonyymi

Hei nainen, oletko koskaan ajatellut testata eroottista hierontaa vieraan miehen tekemänä ?
Miltä tuntuisi kahden tunnin ”tauko” arjen keskellä, voisit vain maata ja nauttia kun vieras mies kävisi vartalosi joka sopukan läpi käyttäen hyvää hierontaöljyä.
Teen hieronnat aina hotellissa Rovaniemellä tai Kajaanissa joten paikka on aina turvallinen ja myös vaitiolo näistä hieronnoista 100%:n taattu olit sitten varattu tai vapaa. Olen 50v normaalimitoissa (178/79) oleva myyntialalla toimiva mies joka tekee tätä tarjotakseen naisille nautintoa. Tämä palvelu on siis sinulle ilmainen.
Jos mielenkiinto heräsi laita sähköpostia [email protected] tai soita päiväsaikaan 041-4727994 ja kysy lisää...

12

5069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelpaako kaikenlaiset naiset hierottavaksi vai onko ulkonäkörajoituksia? Ei sillä että kiinnostaisi,liian kaukanakin on.

• Heippa. Minäkin olen tehnyt, lähinnä tantrahierontaa. Läheisyytta, lähimmäisen rakkautta, seksuaalisuutta. Tampereen alueella. Ei ikä, koko tai ulkonäkörajoituksia tietenkään. Toisen arvostaminen ihmisenä on tärkein asia ja rajoista sopiminen. Psyykkisen nautinnon saavuttaminen on lähtökohta...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Urpo ..ja lopuksi HAISTA PASKA

• Anonyymi

Vaginahierojat muistakoot kuinka pitkän vankeustuomion sai vaginahieronnan ekspertti tri Larry Nassar. Yhteenlaskettuna 140 vuotta.

• Anonyymi

He­­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­t kä­ymään uudess­­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://7vip.biz/H/V2u1Y1

• Anonyymi

Olisko Kuopion alueella naisille tällaista hierontaa?

• Anonyymi

Jkl ssä löytyy... m50
        Säpo: itsimekla at gmail piste com

• Anonyymi

Fantasioinut tuollaisesta kyllä pitkässä liitossa haluisi jotain erikoista. Kaksi tuntia saisi unohtaa arjen, vietkö hoidon päätyyn saakka kun huomaat ei estelyä. Terv. Rouva 50v

• Anonyymi

Kyllähän kahden tunnin hieronnassa molemmat tosi kiimassa, joten pano luonnolista.

• Anonyymi

2 tuntia hierontaa,siihen pano päälle 2 minuttia.

• Anonyymi

Entä löytyykö oulun alueelta tai lähettyviltä kokenutta intiimi hieroja naisille?

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe