Tuollainen 80 litrainen jääkaappi pakastinlokerolla ja siinä on sellainen automatiikka pömpeli joka vaihtaa 230V , kun kytketty verkkoon.
Alkoi temppuilemaan siten, että sammuu ja alkaa pyörimään uudelleen toistaen kaavaa kunnes lataa akkuja, myös läpötila alkaa kaapissa nousta hissukseen.
Aluksi temppuilu alkoi akkujen ollessa 12,22V lepo tilassa ja nyt ollaan jo 12,38V maasähköllä ei temppuile.
Katsoin mittarista, että normaalisti kompressorin pyöriessä kulutus on noin 4,5A ja temppuilessa kulutus on vain 1,2A, surisee kyllä, mutta en ole varma pöriseekö kompura, ääni on mielestäni hieman erillainen.
Ajatuksia mitä voisi asialle tehdä vai onko kaappi vainaa?
Dometicin jääkaappi murhe
Anonyymi
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä teki pömpelitön 110l Waeco täsmälleen samaa. Ääni tullee pelkästä tuulettimesta mihin virrankulutuskin viittaa. Oletko mitannut jännitteen kaapilla? Minulla se oli n. voltin alempi kuin akuissa ja kun kurkistin turkin alle, löytyi 5m liikaa ohutta virtakaapelia. Se mahdollisimman lyhyeksi kuusineliömilliseksi ja problem solved. Maasähkössä jännite kaapillakin pysyi riittävän korkeana, ettei temppuillut.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883638Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921939Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871763- 1441632
- 1621473
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981443Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277