Toyotan omistaja ei kadu koskaan

Anonyymi

päätöstään ostaa Toyota, tuo autoilevan maailman loistava esikuva. Toyota loistaa kuin kirkas tähti yötaivaalla ja johdattaa omistajansa kotiin.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota myi heinäkuussa kolmesataa autoa enemmän kuin lähimmäksi päässyt hippokisaaja vw.

      • Anonyymi

        VW myi 56% enemmän kuin Toyota.
        Eli totuus voi sattua sokeaa uskovaista.


    • Anonyymi

      Vikavalot vilkkuu kuin Discossa, sitä on tojo.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa! Minulla on ollut 3 Toyotaa. Kahta ensimmäistä en osannut katue kun en paremmasta tiennyt. Kolmannen ostoa kaduin kun tulin tietoiseksi saman ikäisen, toisen merkkisen paremmuudesta ihan joka suhteessa. Niinpä neljäs autoni oli se toisen merkkinen ja sillä tiellä ollaan tyytyväisiä ilman Toyotaa. Toki käyn Toyotan uutuudet koeajamassa, mutta mitään hinkua takaisin ylihintaiseen huonompaan ei ole tullut.

      • Anonyymi

        On niitä näköjään kehityskykyisiäkin autoilijoita Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä näköjään kehityskykyisiäkin autoilijoita Suomessa.

        Niihin ei kuulu öljynsyöntiongelmissa kamppailevat vaginistit, https://www.tamcar.fi/autokorjaamo/oljynkulutus-audi-vw-ja-skoda/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vag joka syö öljyt naapurinkin autoista.

        Öljynkulutusongelma on sekä Audien että muiden VAG-konsernin autojen haaste. Pahimmillaan edessä on 8000 euron arvoinen remontti.

        Rupinen tojo ruostuttaa kaiken lähellään olevan.


    • Anonyymi

      Trollitehtaalta avaus !! ÄLÄ KOMMENTOI ! !

    • Anonyymi

      Toyota loistaa kuin punainen tähti Kremlin yllä.

      • Anonyymi

        Minkäs teet kun on maailman myydyin ja ylivoimaisen suurin automerkki. Toyotaa on kaikkialla maailmassa missä autolta vaaditaan vähän enemmän kestävyyttä.


    • Anonyymi

      Toyotan omistaja ei kaadu vaikka rollaattori varastettaisiin.

      • Anonyymi

        Rollaattorin pöllii skoodisti kateuksissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rollaattorin pöllii skoodisti kateuksissaan.

        No nyt pojalla meni ihon alla ja kasetti jumiin. Melkoinen itkupotkuraivari, hihii!


    • Anonyymi

      Toyotan omapoika tuntee ilmeisesti jokaisen Toyotan omistajan, melkoinen mestari.

      • Anonyymi

        Kerro lisää omapojasta? Tuleeko ne sinun uniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää omapojasta? Tuleeko ne sinun uniin?

        Ei tule uniin, mutta täällä palstoilla hän ahertaa ja sekoilee fanittamansa Toyotan nimiin sokeasti ja fanaattisesti, olet varmaankin huomannut?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe