Ei olisi antaa vinkkejä Trafin taksikokeeseen. Nyt muutaman kerran jäänyt kahdesta kiinni ja alkaa pikku hiljaa kokeen hinta ahdistamaan. Olisi helpompaa, jos vastaukset näkyisivät kokeen jälkeen.
Vaikein alue: Kuljetusten ja liikenteen turvallisuuteen vaikuttavat tekijät.
Trafin taksikoe
8
568
Vastaukset 8
- Anonyymi
Edit: Nettiä selattu 24/7 mutta aika huonosti löytyy tietoa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Vinkki: Kannattaa opetella tarvittavat asiat.
- Anonyymi
Mitkähän ne mystiset liikenteen turvallisuuteen vaikuttavat seikat voisivat olla?
- Anonyymi
Mitä lääkärin tarkastuksessa vaaditaan, näkö entä muuta?
- Anonyymi
Ryhmän 2 ajoterveysvaatimukset. Tavalliseen ajokorttiin vaadittava terveys ei riitä.
- Anonyymi
Täältä löytyy parhaiten kaikki opit tuon suhteen. Itsellä oli ainakin rahan arvoinen, kun ensimmäisellä yrityksellä pääsin läpi.
https://taksikoe.fi/ - Anonyymi
Kai se setelilläkin onnistuu?
Osa kuskeista ei osaa edes kirjoittaa naviin osoitetta.
Hoono soomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483