Oon tosi kiinnostunut ja kiihottunut miehisistä kamppeista, uniformuista, collegeista, jostain urheilukamppeista, alkkareista ym. Tiukkojen farkkujen pullotukset saa mut ihan kiimaan. Mietin aina kun nään kunnon kohouman, et millaset vehkeet siellä pullistelee, aina tekis mieli koittaa. Parasta kun pääsee avaamaan miehen housut ja nuuhkimaan kohoumaa ja alkkareita. Pieni kusen haju on tosi kiihottavaa ja varsinkin jos alkkareissa on mällin jäljet, tuntuu että taju lähtee. Usein myös runkkaan kun aattelenkin noita juttuja. Nyt nuuhkin omia, pari päivää jalassa olleita boksereita ja vedän käteen. Ehkä tää on vähän pervoo, mut tosi kiimasta. Onko muita?
Oon vähän pervo runkkari?
Anonyymi
5
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normi touhua. Kyllähän miehiset tuoksut , varsinkin toisten miesten , on tosi kiihottavia. Toisten kundien käyttämät kortsut tuoksuu ja tuntuu kiimaselta.
näillä lämmöillä nahkahousut viikon jalassa kyllä tulee miehiset tuoksut
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi
- Anonyymi
Kaveri kävi illalla mun luona runkuilla, heitti mälli mun alushousuille ja sanoi että siinä sulle huomiseksi nuuhkimista. Aloitin nuuhkimisen jo nyt eli taas runkkaan!
- Anonyymi
Niinähän se porsas tekee
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1434159Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo694004Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks472269Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582241- 582144
- 531806
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101268Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151203- 601139