Tulevana viikonloppuna tuomaroi Juuan lihavin ja juuan kovin rahkansyöjä kilpailua. Voittajalle kiepistä käytettyjä kalsareita ja pirkka kahvia.
Bull Mentula vierailee Juuassa
11
858
Vastaukset
- Anonyymi
Bull Mentula ostaa treeni kuteet kiepistä. Kantsii varoo ettei penkkipaita oo mällätty.
- Anonyymi
Itse käytän anapolisia asteroideja douppaan kusisuihkun voimaa. Näin pystyy kusemaan naapurin tontille orapihlaja aidan yli.
- Anonyymi
Kilpaillaan kenen seisokki jaksaa nostaa suurimman painon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpaillaan kenen seisokki jaksaa nostaa suurimman painon.
Ei Ny jaksa
- Anonyymi
Bullilla on universumin pienin nahkaveijjari.
- Anonyymi
Bull Mentola vierailee nykyään terveyskeskuksessa päivittäin saamassa hoitoa. Rollaattori miehiä tätä nykyä
- Anonyymi
Onko bullia näkynyt.
- Anonyymi
Iso Mentula (sydän) ja pieni muna
- Anonyymi
Bulli tuomaroi Juuan vahva-Ellit. Ensin on sukupuolitesti.
- Anonyymi
Minä itse MelaUkko tulen ja näytän hänelle melan mallia
- Anonyymi00026
Bulli taas eksyi Juukaan. Juuan salissa on vaan jotain erityistä ja nostalgista.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229