Tulevana viikonloppuna tuomaroi Juuan lihavin ja juuan kovin rahkansyöjä kilpailua. Voittajalle kiepistä käytettyjä kalsareita ja pirkka kahvia.
Bull Mentula vierailee Juuassa
14
555
Vastaukset
- Anonyymi
Bull Mentula ostaa treeni kuteet kiepistä. Kantsii varoo ettei penkkipaita oo mällätty.
- Anonyymi
Itse käytän anapolisia asteroideja douppaan kusisuihkun voimaa. Näin pystyy kusemaan naapurin tontille orapihlaja aidan yli.
- Anonyymi
Kilpaillaan kenen seisokki jaksaa nostaa suurimman painon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpaillaan kenen seisokki jaksaa nostaa suurimman painon.
Ei Ny jaksa
- Anonyymi
Itse treenaan lähinnä sulkijalihaksen ja esinahka lihaksen maksimi voimaa ja räjähtävyyttä.
- Anonyymi
Bullilla on universumin pienin nahkaveijjari.
- Anonyymi
Bullin penis on palsamoitu.
- Anonyymi
Bull Mentola vierailee nykyään terveyskeskuksessa päivittäin saamassa hoitoa. Rollaattori miehiä tätä nykyä
- Anonyymi
Onko bullia näkynyt.
- Anonyymi
bUll mENTULan näkee joka päivä. Tänäänkin kiskaisi kivekset lattiasta. Lakitellaan ja sukitellaan uudet paska liukurit. PAskalle se haisee vaikkei näkisikään. Lämmin päivä istua paskalla.
- Anonyymi
Lotharin kanssa kuulemma vetävät maasta 200 kg välilihat paukkuen ja kivekset heilahtaen.
- Anonyymi
Bullin vehkeen löytää vaan mikroskoopilla.
- Anonyymi
Iso Mentula (sydän) ja pieni muna
- Anonyymi
Jos on iso sydän niin paljo menee hyväntekeväisyyteen?
Pienellä munalla ei sonnin virkaan päästä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen
Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovu921278Isonen poistettu rippileiriltä
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/isonen-poistettu-haapaveden-seurakunnan-rippileirilta-ihan-ei-mennyt-seurakunna621122Sirja sirviö ehdokkaana kuntavaaleissa?
Mitä mieltä? Ainoa nainen ps ehdokkaana ja puolustaa sivukyliä ja julkista terveydenhuoltoa. Nyt kun ääni täytyy käyttää53976Gallub: Kuulutko harvoihin onnettomiin Suomessa?
Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Mutta onni ei jakaudu Suomessakaan tasaisesti. Oletko sinä j165950Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to17941Lööppilehdessä oli juttua
Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa. Oli hyvää vaalimainosta58924Tunnen sinua
Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattele61918Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."
Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kest16893Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli166890- 64882