Tulevana viikonloppuna tuomaroi Juuan lihavin ja juuan kovin rahkansyöjä kilpailua. Voittajalle kiepistä käytettyjä kalsareita ja pirkka kahvia.
Bull Mentula vierailee Juuassa
11
866
Vastaukset
- Anonyymi
Bull Mentula ostaa treeni kuteet kiepistä. Kantsii varoo ettei penkkipaita oo mällätty.
- Anonyymi
Itse käytän anapolisia asteroideja douppaan kusisuihkun voimaa. Näin pystyy kusemaan naapurin tontille orapihlaja aidan yli.
- Anonyymi
Kilpaillaan kenen seisokki jaksaa nostaa suurimman painon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpaillaan kenen seisokki jaksaa nostaa suurimman painon.
Ei Ny jaksa
- Anonyymi
Bullilla on universumin pienin nahkaveijjari.
- Anonyymi
Bull Mentola vierailee nykyään terveyskeskuksessa päivittäin saamassa hoitoa. Rollaattori miehiä tätä nykyä
- Anonyymi
Onko bullia näkynyt.
- Anonyymi
Iso Mentula (sydän) ja pieni muna
- Anonyymi
Bulli tuomaroi Juuan vahva-Ellit. Ensin on sukupuolitesti.
- Anonyymi
Minä itse MelaUkko tulen ja näytän hänelle melan mallia
- Anonyymi00026
Bulli taas eksyi Juukaan. Juuan salissa on vaan jotain erityistä ja nostalgista.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895