Kuvaile olotilaasi

Anonyymi

Väitäthän että välitän liian vähän miltä sinusta tuntuu. Nyt kun olen täällä niin kerro,

34

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En nyt jaksa, just yhelle työkaverille ja siskolle valitin mun olosta. Sen verran sanon että eipä oo kovin autuas olo millään muotoa.

      • Anonyymi

        Onko sisko vanhempi vai nuorempi, ja kuinka monta vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sisko vanhempi vai nuorempi, ja kuinka monta vuotta?

        Nuorempi se on.


    • Anonyymi

      Miten niin väitän tuolla tavalla? Milloin olen väittänyt?

      • Anonyymi

        21:58 = U EH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:58 = U EH

        Mitä tuo edes tarkoittaa? Et vastaa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo edes tarkoittaa? Et vastaa mihinkään.

        Käännä viestisi kellonaika kirjaimiksi A=1, B=2... jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännä viestisi kellonaika kirjaimiksi A=1, B=2... jne.

        No eikö sen pitäisi sitten olla BA:EH miten tuo nyt liittyy edes mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö sen pitäisi sitten olla BA:EH miten tuo nyt liittyy edes mihinkään?

        Koska tuosta kellon ajasta tulit mieleeni. Mikä olisi sitten U:ta vastaava kirjain? Ehkä sen perusteella yritän tunnistaa sinut. Jollakin toisella oli toki sama kellonaika viestissään, joten ehkä erehdyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tuosta kellon ajasta tulit mieleeni. Mikä olisi sitten U:ta vastaava kirjain? Ehkä sen perusteella yritän tunnistaa sinut. Jollakin toisella oli toki sama kellonaika viestissään, joten ehkä erehdyin.

        Ai siitä ajasta mitä tänne kirjoitan? Menee todella hakuammunnaksi. Eiköhän täällä tunnisteilla saa enemmän tietoa kuka kirjoittaa eikä mistään kellonajasta mikä on kaiken lisäksi yhdyssana. En tiedä mikä on U:ta vastaava kirjain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siitä ajasta mitä tänne kirjoitan? Menee todella hakuammunnaksi. Eiköhän täällä tunnisteilla saa enemmän tietoa kuka kirjoittaa eikä mistään kellonajasta mikä on kaiken lisäksi yhdyssana. En tiedä mikä on U:ta vastaava kirjain.

        Tarkoitin numero. Mutta AP kirjoitti 21:42, joten siinä olisi ollut tavallaan tunniste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin numero. Mutta AP kirjoitti 21:42, joten siinä olisi ollut tavallaan tunniste.

        Näköjään on ellei sitten ole ottanut palstalta jonkun kommentin nainen väittäisi että mies välittäisi liian vähän hänestä. Kun eihän näistä voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tuosta kellon ajasta tulit mieleeni. Mikä olisi sitten U:ta vastaava kirjain? Ehkä sen perusteella yritän tunnistaa sinut. Jollakin toisella oli toki sama kellonaika viestissään, joten ehkä erehdyin.

        U _on_ kirjain!!!


    • Anonyymi

      Pahalta, epätoivoiselta, väsyneeltä,nöyryteltyltä yksinäiseltä, luovuttaneelta, surulliselta ja onnettomalta .

      • Anonyymi

        Tuskinpa sua on nöyryytetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sua on nöyryytetty

        Sori jos tunteeni ovat vääriä.Älä kysy miltä tuntuu jos vastaus ei mielytä.


    • Anonyymi

      Wfuh wfuh

    • Anonyymi

      Vähän väsynyt. Yritän katsoa Netflix dokumenttia, mutta joku häiritsee signaaleillaan ja on pakko kirjoitella palstalle.

    • Anonyymi

      Hämmentynyt. Epätietoinen. Epävarma.

    • Odotan ihmettä tapahtuvaksi. Nyt menen nukkumaan.

    • Anonyymi

      muistelen mennyttä aikaa

      • Anonyymi

        Hmm, surullista.., mä oon aina jatkaja, en ikinä kaipaa menneeseen, en tiiä oikein miltä se tuntuu. Voimia!


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu huonolta. Olen surullinen. En ollut suunnitellut elämääni näin yksinäiseksi, mitä se nyt on. Minulla on joskus syntynyt sellainen käsitys, että hän ei halua sitoutua minuun. Seura kelpaa, jos se on huoletonta. Olen tästä syystä särkynyt joskus oikein pahasti. Ja yhä uudestaan olen kokenut sen. Haluaisin tuntea olevani tärkeä hänelle. En minä ole missään vaiheessa ollut muuta kuin rakastunut tai rakastanut häntä. Se pääsi tapahtumaan jo ajat sitten. Eikä se loppunut, vaikkemme välillä nähneet aikoihin. Hirveetä p..kaa.

    • Anonyymi

      Olen kipeä... Korona testi odottaa aamulla...
      Kuumetta ollu sitten lauantain nousee ja laskee.
      😞

      • Anonyymi

        Pikaista paranemista. :)
        Oma korona nosti kuumetta noin, kaksi päivää seilasi korkeimmillaan 39 asteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikaista paranemista. :)
        Oma korona nosti kuumetta noin, kaksi päivää seilasi korkeimmillaan 39 asteessa.

        Olen jo hullun kirjoilla kun lämpötila nousee 37-38 max... 36 on se just oikee.
        Nukun 2h-30min putkeen olo ei ole kovin mukava.
        Kiitoksia :)
        En päässyt tienaamaan rahaa töihin kun iski pöpö.
        Kotonani tein kotitestin ei näyttänyt koronaa.
        Viralliseen silti pitää mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo hullun kirjoilla kun lämpötila nousee 37-38 max... 36 on se just oikee.
        Nukun 2h-30min putkeen olo ei ole kovin mukava.
        Kiitoksia :)
        En päässyt tienaamaan rahaa töihin kun iski pöpö.
        Kotonani tein kotitestin ei näyttänyt koronaa.
        Viralliseen silti pitää mennä.

        Mä tunnen kun kuume on kohoaa ja siten monitoroin sen tasoa ja lasken käyriä trendistä ja samalla tunnelmoin omaa vointiani, toi koronan nostama kuume kesti alle 50 tuntia ja se laski välillä täysin normaaliin kunnes nousi uudelleen.

        Mulla korona nosti kuumeen heti toisena päivästä kun jotain alkoi tuntua voinnissani.

        Korkeimmillaan mulla on kuume noussut yli 40, se oli armeijassa kun kovasta vatsakivusta huolimatta halusin sen päivän kovapanosammuntoihin ja sinnehän menin myös.
        Illalla piti sitten kävellä varuskuntasairaalaan, kuume oli melkein 41. Umpilisäke oli puhjennut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tunnen kun kuume on kohoaa ja siten monitoroin sen tasoa ja lasken käyriä trendistä ja samalla tunnelmoin omaa vointiani, toi koronan nostama kuume kesti alle 50 tuntia ja se laski välillä täysin normaaliin kunnes nousi uudelleen.

        Mulla korona nosti kuumeen heti toisena päivästä kun jotain alkoi tuntua voinnissani.

        Korkeimmillaan mulla on kuume noussut yli 40, se oli armeijassa kun kovasta vatsakivusta huolimatta halusin sen päivän kovapanosammuntoihin ja sinnehän menin myös.
        Illalla piti sitten kävellä varuskuntasairaalaan, kuume oli melkein 41. Umpilisäke oli puhjennut. :D

        Olisikohan minulla sitten korona alkaa kuulostaa siltä...töissä muutama asiakas tuli koronassa :(
        Aamulla on hyvä olla normaali lämpö mutta ilta ja yö se on siinä 38.
        Silloin kun on kuume niin pitäisi levätä eikä mennä urheilemaan :O.


    • Anonyymi

      Äläri on melko huono tietokone 🤣😂🤣😅

      • Anonyymi

        Ja turhempi kuin pelkkä tupakka, hyi saatana kummallekin ja empiria puhuu nyt!


    • Anonyymi

      Hitaahkosti humaltuva, tällä hetkellä seitinohut iltakänni. Hik.

    • Anonyymi

      Erittäin kivulias, väsynyt, huonovointinen, jotenkin lannistunut ehkä..
      Valvon yöt, nukun päivällä sitten muutamia tunteja jos pystyn.
      Mieliala matala, kaikki yrittää piristää ja sanoo et kyllä sä siitä vielä nouset ja palaat takas työelämään.. itsestä se tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta vielä.
      Kaverit sanoo et tärkeetä ois yrittää pitää toi pääkoppa kasassa, joinain päivinä pystyn siihen välillä tuntuu etten enää jaksa.. toivottomuuden tunteita. Jatkuva kipu kiristää hermoja joskus äärimmilleen.. itken paljon.

    • Anonyymi

      Päähän on koskenut jo monta päivää, varsinkin jos yöllä herää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe