Martinan vastenmielinen menneisyys

Anonyymi

Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta tuntia putkeen kumppanilleen. Lisäksi valehtelee häikäilemättä hevosen kanssa tapahtuneesta onnettomuudesta. Oksettava nainen.

378

4671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulotautinen palstalääkäri jakelee diagnooseja 😂
      Katsos peiliin, mitä siellä näkyy.

• Anonyymi

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Martinan kertomukset muuttuu aina tilanteen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Martinan kertomukset muuttuu aina tilanteen mukaan.

Martina näkee pieniä vihreitä miehiä ja kuvittelee asioita kuten kuvittelee Sofiakin. Martina varmaan on sitä mieltä että Martina on hänen alkuperäinen nimikin.

• Anonyymi

Mara onks se sun äitis, vai ketä haukut tolla nimikkeellä ?

• Anonyymi

- Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Stefu kirjoittaa päivityksessä.
        - Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttäytyä kuten olen tehnyt. Loukkaavaa, vaarallista ja kaikin puolin oksettavaa, käsi pystyyn virheen merkiksi kuten eräs ystäväni minulle opettanut! hän myöntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina näkee pieniä vihreitä miehiä ja kuvittelee asioita kuten kuvittelee Sofiakin. Martina varmaan on sitä mieltä että Martina on hänen alkuperäinen nimikin.

Silloin tällöin käyn tällä palstalla ja en millään voi käsittää Miksi Martinat ,Sofiat ynnä muut kiinnostaa. Missä teidän oma elämä on ? Jos joku voisi vastata ,niin kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mara onks se sun äitis, vai ketä haukut tolla nimikkeellä ?

Tyhmät haukkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin tällöin käyn tällä palstalla ja en millään voi käsittää Miksi Martinat ,Sofiat ynnä muut kiinnostaa. Missä teidän oma elämä on ? Jos joku voisi vastata ,niin kiitos.

Silloin tällöin käyt... 🤭
        Kyllä suakin juorut näyttää kiinnostavan, kun kerran juorupalstalle eksyit", vaikka esitätkin siveyden sipulia. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama vanha haukkuja. Ei kulaan halua enää lukea juttujasi. Jauhat samoja vanhoja asioita ja vastaat itse omiin kommeteihisi. Kyllä kateellisuus tekee sinusta jo kohta jo hullun. Ei sääliä meiltä keltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on ihana ja herttainen, olisi upeaa olla hänen kanssaan.

T: mies vm. -42

Ps. Pätäkkää on!

• Anonyymi

NO mutta eihän noissa jutuissa ollut mitään uutta.
      Eerikäinenkin parkunut samaa litaniaa vuosikaudet.
      Ihan moukkia molemmat.

• Anonyymi

Ei kyllä ihme, ettei tuolla historialla pysty pysyvään parisuhteeseen.
      Vielä ilkeää ylpeillä lutkamaisuudestaan, eikä edes hävetä!

• Anonyymi

Miks ne eii vois palata yhteen,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun Martina kuvittelee vielä toistaiseksi saavansa jonkun rikkaamman, nuoremman, komeamman. Vaan tulee se aika, jolloin Esko on ainoa vaihtoehto... :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eerikäinen on liian köyhä Martinan puolisoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun Martina kuvittelee vielä toistaiseksi saavansa jonkun rikkaamman, nuoremman, komeamman. Vaan tulee se aika, jolloin Esko on ainoa vaihtoehto... :D

Eskokin peittelee kaljuaan lierihatuilla ja on olevinaan nuorekas.

• Anonyymi

”Emme näe asioita kuten ne ovat vaan sellaisina kuin me itse olemme”.

Mistä tämä sun vihaista kumpuaa?

Kehen purkaisit jollei Martinaa olisi?

Millainen Martinan pitäisi olla, että sun elämä olisi kunnossa, ettei tarvitsisi haukkua lutkamaisiksi toista. Tai moukaksi.

Mun mielestä tämä osoittaa oman moukkamaisuuden kun on tarve haukkua lutkamaiseksi joku muu.

En ole ’Martinan fani enkä seuraa häntä mut hänen häpeämättömästi kykeneväisyys elää omaa elämää kuten haluaa, näyttää nostavan kateutta ihmissä.

• Anonyymi

Nyt Martina kiilloittaa kilpeään olemalla muka ammattiurheilija.
        Kuset housuissa konttaa maaliin.

• Anonyymi

Onko kertonut aikuisviihde urastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Emme näe asioita kuten ne ovat vaan sellaisina kuin me itse olemme”.

Mistä tämä sun vihaista kumpuaa?

Kehen purkaisit jollei Martinaa olisi?

Millainen Martinan pitäisi olla, että sun elämä olisi kunnossa, ettei tarvitsisi haukkua lutkamaisiksi toista. Tai moukaksi.

Mun mielestä tämä osoittaa oman moukkamaisuuden kun on tarve haukkua lutkamaiseksi joku muu.

En ole ’Martinan fani enkä seuraa häntä mut hänen häpeämättömästi kykeneväisyys elää omaa elämää kuten haluaa, näyttää nostavan kateutta ihmissä.

Ja lässynlää. Kaasuvalota vielä vähän lisää. Jos joku ihminen valehtelee sulle ja havaitset sen, sun logiikalla se tarkoittaa, että itse olet valehtelija. Ja kykenemätön havaitsemaan todellisuutta itsesi ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Martina kiilloittaa kilpeään olemalla muka ammattiurheilija.
        Kuset housuissa konttaa maaliin.

Ei mitään muka . Etkö tiedä milloin ihmistä voi tituleerata urheilijaksi ?

• Anonyymi

Ei valehtele yhtään hevosen onnettomuus sattui ja jouduttiin lopettamaan kun loukkaantui niin pahoin kolarista.Sarja pettäjä ei ole jos yhden miehen kans petti ja toinen oli Stefan jonka kanssa oli 9 vuotta yhdessä ja erosi Eskosta ja muutti asuu yksin.

• Anonyymi

Niin tuo Seiska osaa ne jutut tehdä, että saa asiat näyttämään miltä haluaa eli aivan erilaisessa valossa. 😄

• Anonyymi

Taas sun kommenti on varsinaista siansaksaa, Anneko siellä kirjoittaa samaa tasotonta tekstiä kuin tyttärensä ?

• Anonyymi

Perttunen korjasi Maran väitteet tuosta onnettomuudesta, ei pitänyt paikkaansa. Samoin Maran väitteet siitä, että hän oli apuvalmentaja eikä tavallinen tallityttö, kumottiin.

• Anonyymi

On sarjapettäjä. Petti Eerikäistä kahden eri miehen kanssa lyhyen avioliiton aikana.

Stefua petti lukuisten miesten kanssa. Netistä löytyy nämä tiedot. Rahan perässä juokseva tapaus.

• Anonyymi

Yhdessä 9v. oli samaan aikaan Hanskin kanssa. Kertoi olevansa yhdessä rahan takia, " miehen rahoilla kiva shoppailla".

• Anonyymi

Melkein 4000 tykkäävät jo kirjasta Martinan instas,kyllä kauppa käy ja rahaa rapisee naisen tilille.

• Anonyymi

Höpö höpö. Ne kootut Insta tarinat taas.
        Nytkö jo väität että kirjaa on jo myyty 4000kpl...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kirjan ostajista ollut puhe vaan tykkääjistä instas kirjan julkaisusta.Kyllä varmastikin kirja tekee kaupaa ja se on aivan varmaa.

• Anonyymi

Kyllä täytyy todeta, että tyhmäksi on Suomen kansa tullut, jos tuo pitää paikkansa. Mulle saisi maksaa ison summan, että edes vaivautuisin lukemaan moista ala-arvoista roskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kirjan ostajista ollut puhe vaan tykkääjistä instas kirjan julkaisusta.Kyllä varmastikin kirja tekee kaupaa ja se on aivan varmaa.

joo....kirja tekee kaupaa....hyvä Anne !

• Anonyymi

Uskooko joku näitä Martinan tarinoita 😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirja tekee kaupaa???? Varmastikin varmaa. Et, et, et, et, onnelinen, kiitolinen, asunossa, eronut. VAMOS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täytyy todeta, että tyhmäksi on Suomen kansa tullut, jos tuo pitää paikkansa. Mulle saisi maksaa ison summan, että edes vaivautuisin lukemaan moista ala-arvoista roskaa.

Kyllä sitä ala-arvoista roskaa löytyy täältä törkypalstalta ja paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö lähettää tanskan hellulle yks kirja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks kirjassa mitään uutta vai onko se näitä jo lehissä luettuja ja vielä tällä palstalla kerrattuja asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kirjoitti 4000 tykkäystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kuitenkin vaivaudut kommentoimaan. Voi reppanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Kertoiko kirjassa monetko tekotissit juorulehti maksoi. Pelkillä tekotisseillä julkisuuteen, vailla mitään osaamista. Tekotissit vanhaa kauraa, niitä näyttelemällä ei enää pääse mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirja tekee kaupaa???? Varmastikin varmaa. Et, et, et, et, onnelinen, kiitolinen, asunossa, eronut. VAMOS!

Kirja tekee kaupaa.. fanitko näitä postaa, eivät osaa edes kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kirjoitti 4000 tykkäystä.

Tykkäyksiä voi ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin olet kuitenkin selvillä Martinan asioista ja jaksat räksyttää täällä. 7-Päivää lehdestä on tullut todella hovikelpoinen lehti, mitä enempi se panettelee Martinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Kertoiko kirjassa monetko tekotissit juorulehti maksoi. Pelkillä tekotisseillä julkisuuteen, vailla mitään osaamista. Tekotissit vanhaa kauraa, niitä näyttelemällä ei enää pääse mihinkään.

Oletko ollut kauan mielenterveyden takia eläkkeellä? Se on sairaus, joka pitää hoitaa lääkäreiden ohjeiden mukaan, kun on avohoidossa.

• Anonyymi

Kukas tuota paska tarinaa lukee siis heikot urpot ja kusettajan kusetettavat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minua ainakin kiinnostaa eri aloilla toimivien ja erilaisten ihmisten elämänkerrat ja olen niitä ostanut ja lukenut. Mielenkiinnosta ostan ja luen myös Martinan elämänkerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut kauan mielenterveyden takia eläkkeellä? Se on sairaus, joka pitää hoitaa lääkäreiden ohjeiden mukaan, kun on avohoidossa.

Ai mielenterveys on sairaus ja sen perusteella pääsee/joutuu työkyvyttömyyseläkkeelle??!! Enpä ole ennen kuullutkaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet viisaammasta päästä , samaa ei voi sanoa kaikista , en itse nyöskään turhista lööppijulkkiksista välitä yhtään he elää miten elää, ei omaan arkeeni vaikuta. Kenenkään satuilua, tappeluita enkä pettämistä minun ei tarvi lukea kenenkään kirjasta.

• Anonyymi

Tykkääjät ovat alimmasta yhteiskuntaluokista, eikä niillä riitä resurssit kirjan hankkintaankaan.

• Anonyymi

Ei ole juorupalstalla olevilla kyllä varaa ostaa kirjaa ja senhän kaikki tietää,taas Martinalla on tuhansia jotka on ostanut hänen valmenuksia vuosien ajan ja he kyllä ostavat kirjan tietenkin.

• Anonyymi

Oletko yksi niistä kerta tunnet ne noin hyvin?

• Anonyymi

"Hankkinta" on kyllä vahvasti mielessä, ja olen keskiluokkainen yrittäjänainen. Joten hiukan pieleen meni tämäkin ennusteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole juorupalstalla olevilla kyllä varaa ostaa kirjaa ja senhän kaikki tietää,taas Martinalla on tuhansia jotka on ostanut hänen valmenuksia vuosien ajan ja he kyllä ostavat kirjan tietenkin.

Älä nyt viitsi valehdella, tuo ei pidä paikkaansa missä muodossa.

• Anonyymi

Onko aloittaja lukenut kirjan? Martina jo instan stoorissa sanoo että että kirjasta on tehty nostoja, tarkoittaa ilmeisesti lehtijuttuja (ehkä Seiskan) ja sanoo että niistä on yllättäen jätetty pois hänen kirjassaan kertomia asioita. Ja kyllähän sen heti ainakin Seiskan jutuista näkikin. Seiska toisti niitä juttuja mitä oli itse kirjoitellut asiasta aikakaan ilkeämielisissä ja vähättelevissä ja jopa vääristelevissä jutuissa raflaavin otsikoin että saisi klikkauksia.

• Anonyymi

Ja sitten M sanoo esim. lööpeistä, että ne on lapsilleen pahasta "Lapset kun osaavat lukea.". Ja nyt antaa sitten itse julkaista tällaisen kirjan!!! en ymmärrä.

• Anonyymi

Tekopyhä Martina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekopyhä Martina.

Juuri tekopyhä Martina ei todellakaan ole. Tekopyhä ihminen ei myönnä saati kerro omista heikkouksistaan tai virheistään. Googlaa siis tekopyhä, ja kommentoi sen jälkeen, jos vielä asiaa.

• Anonyymi

Martina ei vaan ymmärrä, on niin yksinkertainen, säälin hänen lapsiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset käy todella sääliksi. Vanhempiaan, kun ei voi valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisen vanhemman lapset voivat olla onnellisia. Ei siihen älykkyyttä tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääli sinä vain itseäsi ja läheisiäsi, sillä olet todella tosi sairas. Oletko sairautesi vuoksi eläkkeellä, vai oletko muuten avohoidossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta täysin. Kirjahan on häntä vastaan, jos siinä puhutaan pettämisestä ja on kirjoitettu huonoja negatiivisia asioita. Hän ei itse tajua raukka.

• Anonyymi

Tuo 6h raivokohtaus hipoo maailmanennätystä. Ei ole kaikki kotona, jos noin toimii. Pitikö tuokin laittaa kirjaan, kun tytärkin herkässä vaiheessa yläasteelle menossa. Miessekoiluista puhumattakaan.

• Anonyymi

Eikö elämäkerran täytyisi olla rehellinen. Täällä on kommentoijilla hauska tyyli, jos Martinan kirjassa ei ole heitä miellyttävää, heillä on kaksi mielipidettä:
        * valehtelee tuonkin asian
        *miten ilkeää tuollaista kirjoittaa

Muuten oli ihan hupsisa tieto, kun Stefun kanssa yhteen menivät, oli mies täysi tyhjätasku, eli elivät aluksi Martinan tuloilla. Myöhemmin alkoi hommat luistaa. Eli se siitä viattoman miljonäärin viettelemisestä 😊😊

• Anonyymi

Ai tuollaistakin on kehuskellut. Minua jo nauratti nuo pienemmätkin jutut, mitä lehdistä näin.
        Ainoa johtopäätös on, että ei tuo nainen käy täysillä alkuunkaan.
        "Mielenkiintoista" porukkaa on sekin, joka tuollaista kirjaa ostaa ja vielä lukeekin sen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö elämäkerran täytyisi olla rehellinen. Täällä on kommentoijilla hauska tyyli, jos Martinan kirjassa ei ole heitä miellyttävää, heillä on kaksi mielipidettä:

Muuten oli ihan hupsisa tieto, kun Stefun kanssa yhteen menivät, oli mies täysi tyhjätasku, eli elivät aluksi Martinan tuloilla. Myöhemmin alkoi hommat luistaa. Eli se siitä viattoman miljonäärin viettelemisestä 😊😊

Niinhän sen täytyisi, mutta kertojan mukaanhan se kirjoittaja kirjoittaa, valehteli kertoja miten paljon tahansa.
        Jokohan tuo tuli kaikille selväksi, että Stefu jätti ja lähti Sofian mukaan. Suhde päättyi siihen asianomaisen mukaan, vai liekö valehdellut senkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sen täytyisi, mutta kertojan mukaanhan se kirjoittaja kirjoittaa, valehteli kertoja miten paljon tahansa.
        Jokohan tuo tuli kaikille selväksi, että Stefu jätti ja lähti Sofian mukaan. Suhde päättyi siihen asianomaisen mukaan, vai liekö valehdellut senkin.

Martina ei ole vaivautunut mainitsemaan Sofiaa nimeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tuollaistakin on kehuskellut. Minua jo nauratti nuo pienemmätkin jutut, mitä lehdistä näin.
        Ainoa johtopäätös on, että ei tuo nainen käy täysillä alkuunkaan.
        "Mielenkiintoista" porukkaa on sekin, joka tuollaista kirjaa ostaa ja vielä lukeekin sen :D

Ei kai voi kehuskelua olla jos rakastuu rahattomaan hulivilipoikaan? On ajatusmaailmasi hieman omituinen. Minä olisin kiristellyt hampaitani. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä !
        Rohkea ja aito ulostulo Martinalta elämästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein. Miksi mainita jotain merkityksetöntä nobodya, joka exälleen jäi vahingossa käteen ? No point.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Therman oli sentään silloin rahamiehen poika , ja kyllä hänellä oli käyttärahaa ihan toiseen malliin kuin ex Eerikäisellä, joka köyhä reppana. Heillä oli kaikki laskut ja vuokrat ulosotossa ennen tuota Martinan kohdalle osunutta " match pointia ".

• Anonyymi

Ei mitään ole häpeä mistä,toiset huutaa koko avioliiton ajan ja saavat raivareita, luonnollista ainakin kun liitto voi huonosti.Rehelisedti pitää kertoa,se on elämän oikea A ja O .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskaltanut, kun valehtelee kaiken. Sofia olisi voinut nostaa kunnianloukkaussyytteen, jos Martina olisi painetussa kirjassa valehdellut hänen nimissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten he elivät Martinan rahoilla, kun lehdet silloin kirjoitti, että Martina eli köyhyysrajalla ja oli ulosotossa? Jotain velkojakin oli Eskon kanssa ollessa ollut?

IL: Martina elää köyhyysrajan tuntumassa
        https://www.iltalehti.fi/verot/a/2012110116277928

• Anonyymi

Mistä te tuon 6h ootte keksinret. Ei kukkaaan jaksa kiljuu tolleen, kait siinä naapurikki jo ihmeessä olleet.

• Anonyymi

Pitikö yleensä kirjoituttaa koko "satukirjaa" . Rahan ja julkisuuden tarve menee jo sairauden puolelle. Tässäkään kohtaa ei ajatellut omia lapsiaan pätkän vertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan tulot vuonna 2011 olivat 8400 euroa. Kerropa, miten Martina on onnistunut tuolla rahalla elättämään itsensä ja Stefun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi mainitakaan?
        Kyseessä on kai sentään Martinasta ja hänen elämästään kertova kirja, miten Sofia kuuluisi hänen elämäänsä?
        Miksi Martina ei maininnut Pikkaraista, olihan ne yhdessä vuoden ja vauvaakin suunniteltiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskaltanut, kun valehtelee kaiken. Sofia olisi voinut nostaa kunnianloukkaussyytteen, jos Martina olisi painetussa kirjassa valehdellut hänen nimissään.

Voi, taivas! Vai kunnianloukkaus hah, hah, haa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, taivas! Vai kunnianloukkaus hah, hah, haa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö yleensä kirjoituttaa koko "satukirjaa" . Rahan ja julkisuuden tarve menee jo sairauden puolelle. Tässäkään kohtaa ei ajatellut omia lapsiaan pätkän vertaa.

Yllätyitkö. Not. Ei hän ajattele ketään muita koska nars_^tilta vaikuttaa, ja on yksin kertainen julkisuuden kipeä.

• Anonyymi

Kirja ei sovellu missään nimessä lapsille!

• Anonyymi

Käsittääkseni sitä ei ole lastenkirjojen kategoriassa markkinoitukaan, joten mikä lie pointtisi.

• Anonyymi

Kerro yksikin kohta miksi kirja ei sovellu lapsille ? Tää juorupalsta kyllä ei sovi missään tapauksessa lapsille, narsistisen luonteen omaavat henkilöt haukkuvat tärkeillä nimityksillä toisia henkilöitä ja eivät edes tunne heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni sitä ei ole lastenkirjojen kategoriassa markkinoitukaan, joten mikä lie pointtisi.

Kyllä satukirjat löytyvät kirjastoissa ja kaupoissa lastenkirjojen hyllystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirja on nimenomaan satukirja,mutta ei sovi lapsille.
        Joko nyt ymmärsit?

• Anonyymi

Pienet on murheet jos vain pettänyt miestä yhden tai kahden kanssa, ei mainitsemisen arvoista edes.Mstkudtelen laivoilla ja siellä rouvat on ensimmäisenä sänkyynsä pyytämässä ja sama tilanne on etelän matkoilla.Ei ole sellaista liittoa enää edes olemassa, missä ei käyttäisi vierasta suhdetta ilokseen. Ja näkee sen kaikista eroista ja niiden tilastoista ennen kaikkea.

• Anonyymi

Se on juurikin näin.

• Anonyymi

On sulla ystävät, jos pidät pettämistä normaalina.

• Anonyymi

Aivan varmasti löytyy ihan normaalejakin avioliittoja, tällä palstalla annetaan vaan sellainen vääristynyt kuva, että ihan normihommaa pettää ja olla miesten patjana jo nuorena ....huh huhh, todella järkyttävää.

• Anonyymi

Olet yhtä hyvä valehtelija kuin "kirjailija-idolisi". :D))))))))))))))))

• Anonyymi

Kai se on " normaalia" jos se on äitisäkin mielestä.
        Eikös siellä kotonakin vaihtunut miehet tiuhaan, siellä oli vaan leveämpi patja.

• Anonyymi

Se on juurikin näin. Tuttavapiirissä on useampi eronnut rouva ja yhdelläkin on kierroksessä kolme miestä 😁 Martina on ihan nunna näihin 50 vuotiaisiin verrattuna. Yhdellä on joku 30 v rakastaja 😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin näin. Tuttavapiirissä on useampi eronnut rouva ja yhdelläkin on kierroksessä kolme miestä 😁 Martina on ihan nunna näihin 50 vuotiaisiin verrattuna. Yhdellä on joku 30 v rakastaja 😅😅

Kaikki ei ole kuten sinä ja ystäväsi. Normaaleja ja uskollisiakin naisia löytyy.

• Anonyymi

Tuolla naisella nyt vaan ei ole ihan kaikki kohdallaan, mutta täytyy muistaa, että tämänkin kirjatuotoksen takana on pelkkä julkisuuden tavoittelu ja raha, epäilen kyllä että rahallinen tuotto jää aika laihaksi eli persiilleen meni tämäkin satuilu !

Jos tuon naisen elämään joku kutsuu menestykseksi ja uraksi niin.... huh huh huh ...suorastaan järkyttävä nainen.

• Anonyymi

Hyvä rehellinen ja asiaa puhuu, ei ole mitään sellaista mitä pitäisi salata tai ainakaan hävetä.Me kaikki teemme virheitä nuorena ja ikää tulee,olemme aivan toisenlaisia ja eri arvot elämässämme.♥️

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä rehellinen ja asiaa puhuu, ei ole mitään sellaista mitä pitäisi salata tai ainakaan hävetä.Me kaikki teemme virheitä nuorena ja ikää tulee,olemme aivan toisenlaisia ja eri arvot elämässämme.♥️

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ainakaan tunnu aikuistuneen etkä viisastuneen pätkääkään, vaikka vanha jo oletkin. Alamäkesi alkoi jo ajat sitten. RIP.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä taitaa kirjoitella 60-80 vanhat neitsyet /peräkammarin pojat ja teinipojat sekä katkerat ilman seksiä jääneet naikkoset. Martinalla on vähän ollut ikäisekseen miehiä, ns. pyhät kotirouvat suorastaan villiintyvät mummotunneleissa ja laivoilla ja rukoilevat miehiä panohommiin, kun kuulema oma mies ei jaksa eikä siltä saa seksiä - eipä ihme että niin monet naiset hakevat tänä päivänä eroa, eläköön valinnan vapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä taitaa kirjoitella 60-80 vanhat neitsyet /peräkammarin pojat ja teinipojat sekä katkerat ilman seksiä jääneet naikkoset. Martinalla on vähän ollut ikäisekseen miehiä, ns. pyhät kotirouvat suorastaan villiintyvät mummotunneleissa ja laivoilla ja rukoilevat miehiä panohommiin, kun kuulema oma mies ei jaksa eikä siltä saa seksiä - eipä ihme että niin monet naiset hakevat tänä päivänä eroa, eläköön valinnan vapaus.

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit kirjoittaa omasta ja tuttaviesi tekemisistä/elämästä. Jokseenkin sairasta settiä tuo kommenttisi! Olet kaiketi yrittänyt panna parastasi sepustaaksesi tuon mielikuvitustarinan, missä ei ole päätä eikä häntää.

Hauskaa seuraavaa risteilyä ja ruskareissua sulle ja kavereillesi! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistava kommentti 😍 Hyvä, että joku puhuu kerrankin myös positiivisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ainakaan tunnu aikuistuneen etkä viisastuneen pätkääkään, vaikka vanha jo oletkin. Alamäkesi alkoi jo ajat sitten. RIP.

Samoin sinulla! Olet pöljä ja köyhä, sekä kateellinen ja ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit kirjoittaa omasta ja tuttaviesi tekemisistä/elämästä. Jokseenkin sairasta settiä tuo kommenttisi! Olet kaiketi yrittänyt panna parastasi sepustaaksesi tuon mielikuvitustarinan, missä ei ole päätä eikä häntää.

Hauskaa seuraavaa risteilyä ja ruskareissua sulle ja kavereillesi! :D

Taisi osua ja upota? Me miehet tiedämme!

• Anonyymi

Täytyypä ostaa. Tällä kertaa oikea ihminen saa rahat itselleen.

• Anonyymi

Rahoista menee osa kirjoittajalle, eli ei Martinan taskuun.

• Anonyymi

Sama täällä, alkoi kiinnostaa jo näiden tuohtuneiden tätien kommenttien vuoksi. 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahoista menee osa kirjoittajalle, eli ei Martinan taskuun.

So ? Tietenkin myös kirjoittaja saa palkkionsa tekemästään työstä.

• Anonyymi

Sama ! Ostan ainakin yhden kirjan jo pelkästään näiden katkerien stalkkereiden kommenttien vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, alkoi kiinnostaa jo näiden tuohtuneiden tätien kommenttien vuoksi. 👌

Eli sut saa toimimaan provosoimalla? Sulla ei siis ole kykyä itsenäiseen päätöksentekoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ! Ostan ainakin yhden kirjan jo pelkästään näiden katkerien stalkkereiden kommenttien vuoksi.

Koittakaa kasvattaa selkäranka, että pystytte tekemään itsenäisiä päätöksiä. Säälittävä peruste kirjan ostoon joku lapsellinen uhma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiskasta voi lukea ihan ilmaiseksi nämä sepitykset ja valheiden paljastukset.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle tulee kalliiksi ostaa koko painos. :D Montako kertaa vielä aiot mainita ostavasi kirjan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiskasta voi lukea ihan ilmaiseksi nämä sepitykset ja valheiden paljastukset.🤭

Ei muuta, kuin kirjan ostoon! On sen verran Martina saanut ilkeitä haukkuja, eikä yksistään Martina, vaan äitikin on saanut osansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta, kuin kirjan ostoon! On sen verran Martina saanut ilkeitä haukkuja, eikä yksistään Martina, vaan äitikin on saanut osansa.

👍👍👍

• Anonyymi

Ei ihme ettei suhteet kestä kauaa tolla muijalla.

• Anonyymi

En lukenut ketjua mutta aloituksesta että kaiken lisäksi Martina tuntuu olevan ylpeä käyttäytymisestään 🙈

• Anonyymi

Niinhän se ihailee sitä petturi eremenkoa vieläkin "kuinka parikymppinen osasi pelata noin hyvin". Eli kertoo paljon rouvan luonteesta

• Anonyymi

Martina ihan avoimesti kirjassa kertoo, että hän yhä tänä päivänä ihailee ”peliä”, eli petollisuutta ja valehtelua kumppania kohtaan. Kihlattu nukkui viereisessä huoneessa ja Martina hoiteli Alexeita seinän takana:

”Alexei tasapainoili tosi hyvin sillä rajalla, että oliko se coolia vai ei. Se saattoi buukata meille huoneen hotellista, jonka viereisessä hotellissa se asui kihlattunsa kanssa. Tänä päivänä mä en ikimaailmassa lähtisi tuollaiseen leikkiin mukaan, mutta silloin mä olin nuori ja ajattelin toisin. Ja yhä edelleen mä jollain tapaa ihailen sitä, että parikymppinen jäbä osasi pelata sellaista peliä.”

• Anonyymi

Viereisessä hotellissa siis.

• Anonyymi

Joo todella kuvaavaa sen luonteesta ja varsinkin henkisestä kasvusta, että tuollainen käytös on Martinan mielestä ihailtavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo todella kuvaavaa sen luonteesta ja varsinkin henkisestä kasvusta, että tuollainen käytös on Martinan mielestä ihailtavaa

Tämä selittää kyllä paljon.

Myös se, kun kirjan mukaan raivosi Eskolle 6 tuntia putkeen.

Mites tämä Martinan joka vuosi MeNaisissa tapahtuva vähintään kilometrin kasvu, kun Seiskan mukaan toinen tyttökin oli sanonut, että äiti ragee helposti ja sen on vaikea rauhoittua.

• Anonyymi

Siinä puhuu tämä kilometrejä kasvanut nainen tämä kiitollinen#siunattu#onnellinen#
        Martinalle elämä on peli, jota hän pelaa omilla säännöillään, muista piittaamatta ja mitään katumatta.
        Suurin osa ihmisistä ei vain arvosta moraalittomuutta, valehtelua, ylimielisyyttä, piittaamattomuutta, pinnallisuutta jotka hyvästä syystä liitetään Martinaan juuri hänen käytöksensä takia.
        Ei voi ymmärtää, miksi tätä naista nostetaan jatkuvasti pilarin päälle ihailtavaksi.
        Elämässä suurin osa myös oppii virheistään, Martina ainoastaan toistaa niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä selittää kyllä paljon.

Myös se, kun kirjan mukaan raivosi Eskolle 6 tuntia putkeen.

Mites tämä Martinan joka vuosi MeNaisissa tapahtuva vähintään kilometrin kasvu, kun Seiskan mukaan toinen tyttökin oli sanonut, että äiti ragee helposti ja sen on vaikea rauhoittua.

Onkohan hänellä persoonallisuushäiriö, ilmankos on aina joku mukana lasten kanssa matkoilla, jos ei pää kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä puhuu tämä kilometrejä kasvanut nainen tämä kiitollinen#siunattu#onnellinen#
        Martinalle elämä on peli, jota hän pelaa omilla säännöillään, muista piittaamatta ja mitään katumatta.
        Suurin osa ihmisistä ei vain arvosta moraalittomuutta, valehtelua, ylimielisyyttä, piittaamattomuutta, pinnallisuutta jotka hyvästä syystä liitetään Martinaan juuri hänen käytöksensä takia.
        Ei voi ymmärtää, miksi tätä naista nostetaan jatkuvasti pilarin päälle ihailtavaksi.

Jep. On omituista, että tätä ihmistä pidetään esillä vuodesta toiseen, vaikka tausta on mikä on ja jutut yhä tänä päivänä monesti kyseenalaisia.

Jotenkin oletin, että hän olisi jättänyt suhteen Hannuun, raiskaussyytteen sekä tuomion herättämät tunteet kirjaan ja myynyt kirjaa sillä, kun aiemmin on vaiennut koko asian täysin. Mutta vaikenemisen linja näköjään jatkuu, vaikka Hannun kanssa oltiin muuttamassa yhteen ja puhuttiin vauvoistakin MeNaisissa. Eipä tule äkkiseltään mieleen yhtään toista julkkista, joka voi vaan vaieta noinkin isot asiat ja vuodesta toiseen pyörii julkisuudessa. Ja MeNaiset hienosti laittoi Hannunkin kanteen jolla nykyään tuomio raiskauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moukka mikä moukka

• Anonyymi

Mä ihailen tiedemiehiä, syövästä selvinneitä tai vaikka ammattiurheiljoita. En ihaile miehiä jotka osaavat panna vierasta tyttöystävälle valehdellen. Erikoiset ovat Maran arvot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ihailen tiedemiehiä, syövästä selvinneitä tai vaikka ammattiurheiljoita. En ihaile miehiä jotka osaavat panna vierasta tyttöystävälle valehdellen. Erikoiset ovat Maran arvot.

Eihän tuossa olekaan mitään ihailtavaa, paitsi jos omissa elämänarvoissa korostuu itsekkyys, petollisuus ja valehtelu. Martina ihailee siis yhä tänä päivänä sitä, että 20v kolli osasi vedättää noin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina itse tyrkyttää juttuja lehtiin. Siinä hän on erittäin aktiivinen on varmaan hienoa päästä lehtiin, kun ei muuta osaamista ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa olekaan mitään ihailtavaa, paitsi jos omissa elämänarvoissa korostuu itsekkyys, petollisuus ja valehtelu. Martina ihailee siis yhä tänä päivänä sitä, että 20v kolli osasi vedättää noin hyvin.

Ei tiedä hyvää tulevaisuudessa, tyttärien tulevia poikaystäviä ajatellen.
        Maahtaako riittää leijonaemon ymmärrys, jos vävykokelaaksi osuu samanlainen kolli?
        Naureskellaanko silloinkin, että mitäs läksit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi viimein paljasti millaiset on ne arvot, joita lapsilleenkin opettaa.
        Enpatia ja toisten huomioonottaminen tuskin kuuluu sitten niihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiedä hyvää tulevaisuudessa, tyttärien tulevia poikaystäviä ajatellen.
        Maahtaako riittää leijonaemon ymmärrys, jos vävykokelaaksi osuu samanlainen kolli?
        Naureskellaanko silloinkin, että mitäs läksit?

no ei tietenkään riitä, kuka sitä omille lapsilleen tuollaista toivoo, höh

• Anonyymi

Miksi tuosta tekstistä puuttuu lauseita välistä? Lainaus Seiskasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina itse tyrkyttää juttuja lehtiin. Siinä hän on erittäin aktiivinen on varmaan hienoa päästä lehtiin, kun ei muuta osaamista ole.

Martina on yrittänyt olla missi, malli, laulaja, näyttelijä, urheilija... Mikään ei ole onnistunut.
        Kamala tarve olla julkisuudessa keinolla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Onpa draumaattista kieltä kirjoittanut Hippo Taateli, kunnon kielikukkasissa ryvetetty kohuteos. Wautsi wau.

• Anonyymi

Finlandia-palkinto tulossa. Mara ei kai ihaile pitkiä liittoja, joissa ollaan uskollisia. Surullinen tapaus.

• Anonyymi

Näitä surullisia tapauksia on paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä surullisia tapauksia on paljon.

Nyt toi Esko on virallisesti suomen suurin tossu. Aikuinen mies kuuntelee nöyrästi 6 tuntia kun rouva räyhää vieressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt toi Esko on virallisesti suomen suurin tossu. Aikuinen mies kuuntelee nöyrästi 6 tuntia kun rouva räyhää vieressä.

Ja käy vieraissa. Huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja käy vieraissa. Huh huh.

Onhan se Eskokin voinut käydä vieraissa.🤔

• Anonyymi

Eihän tuollaiselle henkilölle sovi mikään parisuhde . Parempi viilettää vapaana panosta toiseen. Esko on kyllä tossu nro1. Ei ihme että ns ikisinkku kynsilakkoineen.

• Anonyymi

Virheitä on nuorena tehnyt niin kuin monet muutkin. Rehellisesti tunnustaa. Kuten sanoo, tänä päivänä ei samoin toimisi. Kun ikää tulee ihminen viisastuu, voi kun kaikilla tämä viisaus olisi jo nuorena.

• Anonyymi

Kuten sanoo, ihailee vielä tänä päivänä eremenkon coolia peliä. Joten älä vääristele.

• Anonyymi

"Ja yhä edelleen mä jollain tapaa ihailen, että parikymppinen jäbä osasi pelata sellaista peliä". Näin viisaasti sanoo nelikymppinen Martina aitolehti siitä, että eremenkon morsian odotti toisessa hotellissa, kun salapano aitolehti kuljetettiin hotellin takaovesta keittiön läpi eremenkon huoneeseen. Eli aika tyhjäpää on edelleen eikä ajattele muiden kärsimystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoo, ihailee vielä tänä päivänä eremenkon coolia peliä. Joten älä vääristele.

Älä vääristele! JOLLAIN tapaa ihailen..... Mutta enää ei niin toimisi itse. Etkö ymmärrä suomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vääristele! JOLLAIN tapaa ihailen..... Mutta enää ei niin toimisi itse. Etkö ymmärrä suomea.

Se, että ihailee tuollaista käytöstä kertoo kaiken oleellisen. Sinä et näytä ymmärtävän ilman rautalankaa. Jos olis henkisesti kasvanut ei ihailisi noin törkeää käytöstä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja yhä edelleen mä jollain tapaa ihailen, että parikymppinen jäbä osasi pelata sellaista peliä". Näin viisaasti sanoo nelikymppinen Martina aitolehti siitä, että eremenkon morsian odotti toisessa hotellissa, kun salapano aitolehti kuljetettiin hotellin takaovesta keittiön läpi eremenkon huoneeseen. Eli aika tyhjäpää on edelleen eikä ajattele muiden kärsimystä.

Eremenkolla oli toinenkin salarakas Martinan jälkeen. Mutta ei tietenkään ketään kiinnostanut koska oli nobody, toisin kuin Martina. Yksi lehtijuttu kuitenkin löytyy, vaalea nainen. Erremenko oli siis sarjapettäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eremenkolla oli toinenkin salarakas Martinan jälkeen. Mutta ei tietenkään ketään kiinnostanut koska oli nobody, toisin kuin Martina. Yksi lehtijuttu kuitenkin löytyy, vaalea nainen. Erremenko oli siis sarjapettäjä.

Mikä ongelma? Eikös Martina kertomansa mukaan tykännyt näistä Eremenkon pettämispuuhista? Ja itsekin petti sitten Eskoa. Stefun ainakana myös oli Hannes ja jonkun lätkänpelaajan paidannapeissakin roikkui, sitä ei tosin kukaan tiedä oliko kyse pettämisestä, vai vaan siitä, että Martina ja Stefu olivat TAAS eronneet. Hah hah haaaa!

Miten kukaan voi syyttää Sofiaa, tai ketään muutakaan naista Stefun kanssa olemisesta, kun eihän kukaan ole voinut pysyä kartalla, mikä on Martinan ja Stefun suhteen tila, kun ero tuli jatkuvasti ja kummallakin muita kumppaneita suhteen aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi olisi, ettei ihailisi MILLÄÄN tapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aläpä yritä taas maalata mustaa valkoiseksi. Martina ei ole muuttunut vuosien myötä mitenkään. Samanlainen huseeraaja ja itserakas valehtelija edelleen. Yhtään en ymmärrä miksi nuo kaikki panot ja mokat piti oikein kirjaksi painaa? Nuohan on luettu lehdistä moneen kertaan. Martina ei ole saanut elämässään aikaan yhtään mitään mainittavaa. Yritystä löytyy moneltakin eri saralta, mutta kaikki menee läskiksi hyvin pian. Siksikö Martinan fanit tituleeraavat häntä yrittäjäksi?

• Anonyymi

Martina ei tainnut ajatella lapsiaan ollenkaan. Miksi toi kirja piti vielä julkaista juuri koulujen alkamisen alla.

• Anonyymi

Jätä lapset rauhaan, älä vedä heitä joka keskusteluun.
        Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö?

Mitä sä lässytät? Ihan normaali kysymys tollasen kohukirjan julkaisun jälkeen. Sä et ole mikään moderaattori käsittääkseni. Martina itse olisi voinut jättää lapset rauhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö?

Ymmärrätkö itse, että sinä et jaa täällä puheenvuoroja varsinkin kun olet itse selvästi sekaisin luullessasi tietäväsi kenelle kommentoit. Oletteko te Martinan seuraajat oikeesti noin pihalla todellisuudesta? Ymmärrätkö

• Anonyymi

Pitäiskö sinun tän kirjoituksen aloittajan hakea vaikka tohon pahaan oloon apua, ettei tartte muita mollaa? Ihan ymmärettävää, et välillä on vähän tuskanen olo ja täytyy purkaa sitä tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Hukkaan menee toikin sun yritys. Ymmärrätkö yksinkertainen ihminen, että jos kirja julkaistaan, sitä saa arvostella. Jos et kestä, pysy poissa ja selaile vaikka sitä Martinan kirjaa niin tulee hyvä mieli. Eikö niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hukkaan menee toikin sun yritys. Ymmärrätkö yksinkertainen ihminen, että jos kirja julkaistaan, sitä saa arvostella. Jos et kestä, pysy poissa ja selaile vaikka sitä Martinan kirjaa niin tulee hyvä mieli. Eikö niin

Nää sun kommentit vaikuttaa yksinkertaisen ihmisen väsäämiltä, valitettavasti näin, kun lukee sun kommentteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo ehtinyt lukea kirjan vai arvosteletko Seiskan lööppijuttujen perusteella, joista on jätetty itseasiassa pois oleellinen ja pantu niitä omia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo ehtinyt lukea kirjan vai arvosteletko Seiskan lööppijuttujen perusteella, joista on jätetty itseasiassa pois oleellinen ja pantu niitä omia?

Vähän hankalaa suorissa sitaateissa "panna omia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska onneksi tarkistaa faktoja.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän hankalaa suorissa sitaateissa "panna omia".

Jos nimenomaan JÄTETÄÄN POIS oleellisia asioita, mitä kirjassa on niin se muuttaa täysin asian luonteen. Ja jos vielä lehti LISÄÄ OMIAAN samaan juttuun niin kappas vain. Muuten, vauvalle oli linkitetty Ylen uutinen että jossain oli kuollut hevonen onnettomuudessa juuri tuolla juuri tuona vuonna. Joku oli poistattanut sieltä nopeasti sen Ylen uutisen. Että sillai. Ja muuten, Martina ei pettänyt vaan Eremenko petti. Martina oli sinkku. Nyt Seiska tarkkana niissä otsikoissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nimenomaan JÄTETÄÄN POIS oleellisia asioita, mitä kirjassa on niin se muuttaa täysin asian luonteen. Ja jos vielä lehti LISÄÄ OMIAAN samaan juttuun niin kappas vain. Muuten, vauvalle oli linkitetty Ylen uutinen että jossain oli kuollut hevonen onnettomuudessa juuri tuolla juuri tuona vuonna. Joku oli poistattanut sieltä nopeasti sen Ylen uutisen. Että sillai. Ja muuten, Martina ei pettänyt vaan Eremenko petti. Martina oli sinkku. Nyt Seiska tarkkana niissä otsikoissakin.

Martina tiesi mitä tekee. Eli sun mielestä se ns toinen nainen on viaton? Ja eiköhän se Martina pettänyt Eskoa usein ihan kirjan mukaan. Martina petti on kuitenkin fakta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska onneksi tarkistaa faktoja.👍

Joo esim se tieto mitä apuvalmentaja tekee, oli Seiska selvittänyt. Tietysti sitä ei olisi saanut kirjoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää sun kommentit vaikuttaa yksinkertaisen ihmisen väsäämiltä, valitettavasti näin, kun lukee sun kommentteja.

Mitäpä valitettavaa siinä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitaatti on suora lainaus tiedätkös. Luin niitä, en lue kirjaa (ei tarvitse)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin moni tuskin tuota kirjaa lukisi vaikka ehtisiki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan maine on mennyt jo aikoja sitten joka tapauksessa, tarkemmin sanottuna ei sitä ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

Voi, voi kun nyt ahistaa. Mitä tahansa uutta kirjaa arvostellaan julkisuudessa joko negatiivisesti tai positiivisesti. Sinä odotit Martinaa koskevasta kirjasta kehuja. Mistä syystä niitä olisi pitänyt tulla, kun hänen "uransa" on ollut vähintäänkin kyseenalainen. Täysin ala-arvoista ollut hänen "uransa" jo 20 vuotta ja sama meno näyttää jatkuvan. Valheita, valheita, valheita.

• Anonyymi

Katse kääntyy Maran äitiin ja millaiseen lapsuuteen...onko kertonut siitä mitään? Oliko koti turvallinen ja lämmin?

• Anonyymi

Tuossa kirjassa on siitä paljonkin. Seiska uutisoi vain kohuja.

• Anonyymi

Niinpä. Eikös elämäkerrassa kerrota asioita lapsuudesta nykypäivään? Eikö Martinan kotiolot kestä päivänvaloa? Tosin sen arvaa mihin sävyyn siitäkin olisi kerrottu: Oli hirveän onnellinen ja rakastava lapsuus. Isästä ei ole tietoa, mutta äiti varmaan rakasti kaksin verroin. Tuliko mainituksi että M on sanonut isän puutteen lapsuudessa johtaneen nuoruuden moniin abortteihin... Eli eipä hääppöistä menoa. Äidillä miehet vaihtuivat ja sisaruspuoliakin kahdelle eri miehelle. Martina jatkanut kotoa opittua mallia. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Eikös elämäkerrassa kerrota asioita lapsuudesta nykypäivään? Eikö Martinan kotiolot kestä päivänvaloa? Tosin sen arvaa mihin sävyyn siitäkin olisi kerrottu: Oli hirveän onnellinen ja rakastava lapsuus. Isästä ei ole tietoa, mutta äiti varmaan rakasti kaksin verroin. Tuliko mainituksi että M on sanonut isän puutteen lapsuudessa johtaneen nuoruuden moniin abortteihin... Eli eipä hääppöistä menoa. Äidillä miehet vaihtuivat ja sisaruspuoliakin kahdelle eri miehelle. Martina jatkanut kotoa opittua mallia. :(

Äitiään kehuu yliampuvasti. Ei yllätä

• Anonyymi

Eipä tuossa nykyisyydessäkään ole kehumista.
      Missä on lippisjonne? Miten sujuvat kandiopinnot englannin kielellä?
      Milloin jatkuvat perutut puistojumpat (elokuussa M lupasi niiden jatkuvan)?

Ei tarvitse kirjaa ostaa, kun kaikki on kerrottu 20 vuoden aikana moneen kertaan lehdissä ym. En tosin Martinan elämäkertaa ostaisi enkä edes ilmaiseksi lukisi. Miten joku kirjailijaksi itseään mainitseva on alentunut väsäämään kirjan ko. hlöstä? Eipä tuo "kirjailijan" nimikään todellakaan vakuuta, vaikka ei nimi miestä pahenna. Tässä tapauksessa ainakin arvostus on nollissa, kun lähtee tekemään kirjaa jostain Aitolehdestä!!! Lienee satukirjasta kyse, mutta kuitenkin lapsille sopimaton satukirja on kyseessä. Miten edes on tullut mieleen laittaa kirjalle nimeksi Taistelija? Valehtelija olisi ollut osuvampi nimi kirjalle. Mies ei taida olla lukenut kohujuttuja Martinasta vuosien saatossa ja on niellyt vain sen, mitä Martina kehuskellen itse kertoo. Miten WSOY on erehtynyt kirjan julkaisemaan? Uskomatonta!

• Anonyymi

kansakuntamme on nyt uhattuna kun suuret taiteilijat menee suureen mustaan aukkoon, tuskin edes julkaistu kirja pelastaa meitä voi nyyh.

• Anonyymi

Sen verran kiinnostava persoona, että kirja piti kuunnella läpi.
      Pintapuolisestihan tämä oli ihan mielenkiintoinen ja hyvää tarinaa. MUTTA ihmeellisesti omat virheet ja hölmöilyt käännetään aina toisten syyksi ja omaksi eduksi, tyyliin "reppu täynnä uusia kokemuksia". Yhtään asiaa ei suoraan voi sanoa, että meni päin persettä ja että olin täysi idiootti. Myös oman perhe-elämä ja lapsuus nostetaan erityisen hyväksi. Annen jutut kyllä nosti ihokarvat pystyyn.

• Anonyymi

Se varmaan tekeekin kirjasta mielenkiintoisen, kun kiinnostaa lukea miten kaikki mokat ja töppäykset on saatu näyttämään ja vaikuttamaan aiheutuneen juurikin jonkun muun toimesta kuin omasta syystä. Muutenhan tuossa kirjassa ei kiinnosta yhtään mikään. Minä odotan mielenkiinnolla Martinan lasten aikuistuttua heidän kirjaansa lapsuudestaan leijonaemon huushollissa.

• Anonyymi

Onkohan Martina koskaan saanut munaa sellaiselta äijältä, joka ei ole eläissään ollut epäiltynä mistään rikoksesta?
      Olisko iltapäivälehdillä enää jutun aihetta, jos pitäisi kertoa Martinan varakkaista miljonäärimiesystävistä, joilla ei ole minkäänlaista ns. hämärää taustaa?
      Olis kiva kuulla jonkin aatelissuvun rikkaasta perillisestä, joka ihan vanhanaikaisesti seurustellut Maran kanssa. Pikapanoa hevostalleilla ei siis lasketa mukaan.

• Anonyymi

Oletko sinä koskaan saanut keneltäkään, niinhän sitä sanotaan että siitä puhe mistä puute. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä koskaan saanut keneltäkään, niinhän sitä sanotaan että siitä puhe mistä puute. 🤣

Vain Maran kaltaiset keski-ikäiset peruskoulun nippanappa läpäisseet lortot kehuskelee jollain salapanojutuillaan. 🤪

• Anonyymi

Kyllä tuo "triatlonisti" kertoo jostain, että pitää keskittyä yhteen asiaan tai muuten ei pää pysy kasassa.

• Anonyymi

Kyllä se liikunta tekisi sullekin hyvää. 🤔

• Anonyymi

Mistä se mahtaa kertoa että tyhjäntoimittaja kirjoittaa tyhjäntoimituselämästään kirjan, eikä siinä kaikki, että joku vielä ottaa ja kustantaa ns sellaisen paperikasan !
      on sitä aikoihin eletty.

• Anonyymi

ja kuinka suuri osa monien ihmisraukkojen elämästä menee siihen että pientä lihanpalaa nitkutetaan toisessa lihanpalassa ja sen teeman ympärillä veivataan ja jopa rahoja käsitellään eiiiii ei hyvänen aika !!!!??

voiko pallolla olla mitään yksinkertaisempaa kuin yksinekrtaiset ihmiset. voiko, en usko !

• Anonyymi

Mikä olet muita arvostelemaan? Eikö sinussa mukamas ole mitään oksettavaa? Martina on ihminen. Aivan niinkuin sinäkin. Oppimassa täällä kaikki ollaan. Kun olet armollinen kanssakulkooille,sitä sinullekkin ollaan. Jos tuomitset lähimmäisesi,tuomitset siinä samalla itsesi.🧩

• Anonyymi

Tekopyhät kommentoi muiden elämää eikä osaa peiliin katsoa. Keskittyy aivan vääriin asioihin. Kiinostus on muiden elämässä. Voiko ihminen enemmän pihalla olla ja hukassa omasta elämästään.🧩

• Anonyymi

No kuulepas, ei sitä kaikkea tarvitse hyväksyä. Armo? Olisi voinut ton oksennuksen jättää kirjoittamatta tai paremminkin sanelematta. Sun ajatuksen mukaan ihan mitä vain saa tehdä ja sen pitää olla yleisesti hyväksyttyä. Mä olen eri mieltä eli jos ihminen ei tarkoituksella aiheuta pahaa, mutta tekee virheen, on syytä olla armollinen. Martina on pettänyt, ollut kihlattuaan pettäneen kanssa täysin tietoisesti ja vielä ihailee nykyään sitä eremenkon peliä. Eli ei nyt oikein sovellu toi sun raamatullinen ajatus. Kymmentä käskyä on rikottu moneen otteeseen. Ei se niin mene, että sovelletaan omiin tarkoitusperiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuulepas, ei sitä kaikkea tarvitse hyväksyä. Armo? Olisi voinut ton oksennuksen jättää kirjoittamatta tai paremminkin sanelematta. Sun ajatuksen mukaan ihan mitä vain saa tehdä ja sen pitää olla yleisesti hyväksyttyä. Mä olen eri mieltä eli jos ihminen ei tarkoituksella aiheuta pahaa, mutta tekee virheen, on syytä olla armollinen. Martina on pettänyt, ollut kihlattuaan pettäneen kanssa täysin tietoisesti ja vielä ihailee nykyään sitä eremenkon peliä. Eli ei nyt oikein sovellu toi sun raamatullinen ajatus. Kymmentä käskyä on rikottu moneen otteeseen. Ei se niin mene, että sovelletaan omiin tarkoitusperiin

Mitä oksennusta omasta elämästäsi löytyy jos aletaan sitä tonkimaan. Armo ei tongi eikä mollaa.🧩

• Anonyymi

Taitaa Martinan kirjasta tulla huippumenestys, mistään muusta ei puhutakaan kuin Martinasta, ollaan kiinnostuneista menneisyydestä, tulevaisuudesta ja kaikesta mikä liittyy Martinaan. On se supersuosittu.

• Anonyymi

Kohujulkkis on kohujulkkis, eikä se tarkoita mitään positiivista. Olet varmaan lukenut joka ainoa kommentin täällä ja muualla ja kenties huomannut (vaikka et sitä tunnustakaan), että suurin osa kommenteista on ko. kirjaa väheksyviä, pilkkaavia, halveeraavia jne. Se että jostain aiheesta/hlöstä puhutaan ja kohistaan, ei suinkaan tarkoita että kohu olisi merkki suosiosta, menestyksestä, sankaruudesta. Tässä tapauksessa nimenomaan päinvastoin. Sinä et näköjään tuota eroa osaa ymmärtää. :(

• Anonyymi

Ei ole väliä mitä puhutaan. Pääasia että puhutaan. Niinkö? :D Martina ei todellakaan ole suosittu muiden kuin omien "faniensa" keskuudessa.

• Anonyymi

Elä ja anna toistenkin elää. Keskity elämääsi ja omiin virheisiisi. Viaton et ole sinäkään🧩

• Anonyymi

Ps. En ole kirjaa lukenut enkä tule lukemaan. 🧩

• Anonyymi

Ps. En ole kirjaa lukenut enkä tule lukemaan. 🧩 minullakun on ihan oma elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. En ole kirjaa lukenut enkä tule lukemaan. 🧩 minullakun on ihan oma elämä.

Kuitenkin haluat tietää mitä siinä kirjassa on.😆

• Anonyymi

Aika julkeaa mässäillä toisen elämällä. Arvostella ja tuomaroida. Somessa nenä kiinni juoruissa. Hmph. 🧩

• Anonyymi

Miksi sitten julkaista tämmöinen mässäilykirja?

• Anonyymi

Mitä jos seiskan vakoojat tulee tekeen sinusta ilmiannon. Kyttääjä,joka kyttää ja vainoaa ns. Julkkiksia. Naamakuvat ja rantakuvat ja menneisyys. Mitä sanot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos seiskan vakoojat tulee tekeen sinusta ilmiannon. Kyttääjä,joka kyttää ja vainoaa ns. Julkkiksia. Naamakuvat ja rantakuvat ja menneisyys. Mitä sanot?

🧩🧩🧩🧩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nyt täysin sekaisin? Tai siis olet. Missä nyt oikein mättää. Yksityishenkilö on yksityishenkilö, jolla on suuri yksityisyyden suoja. Julkkis, joka jakaa yksityiselämästään kaikkea instassa ja nyt jopa kirjassa, on aivan eri asia. Sun käsittämättömän typerän "logiikan " mukaan aitolehden kirjaa saisi korkeintaan kehua, muu kommentointi on ehdottomasti väärin niinkö? Mene kasailemaan palapelejäsi taitaa olla monta palaa kadoksissa. Ota ensin asioista selvää ja jos et pysty hyväksymään mitään muita kuin omia mielipiteitäsi, niin paras varmaan pysyä poissa palstoilta. Sepustuksesi on naurettavia

• Anonyymi

Lopeta jo,nolaat itsesi täysin. Julkkis on julkkis ja yksityishenkilö on yksityishenkilö. Aitolehti on tuonut yksityiselämästään kaikenlaista törkyä julkisuuteen ja sitä ei saisi arvostella, kehua vain? Ootte te kujalla

• Anonyymi

Lukisit lehdestä kaikki nuoruuden tai elämäsi erheet?Kaikki fyysiset ns. Kauneusvirheet? Olisiko sinusta,arvostelijasta,sitä kestämään?

• Anonyymi

Mitä? Rouva aitolehti kirjoittaa kirjan ja siitä ei saa keskustella? Pitäiskö sun miettiä asiaa tarkemmin. Mikä on julkeaa...Voi voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukisit lehdestä kaikki nuoruuden tai elämäsi erheet?Kaikki fyysiset ns. Kauneusvirheet? Olisiko sinusta,arvostelijasta,sitä kestämään?

Sulla on oikeasti nyt pakka täysin sekaisin. Hae apua. Kysy vaikka Martinalta miksi se tuo kaiken julkisuuteen. Aloita siitä niin se kertoo sulle miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on oikeasti nyt pakka täysin sekaisin. Hae apua. Kysy vaikka Martinalta miksi se tuo kaiken julkisuuteen. Aloita siitä niin se kertoo sulle miksi.

Minun pakassa tuskin on mitään vikaa. Te istä verenimiähyeenoista en menisi takuuseen🧩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun pakassa tuskin on mitään vikaa. Te istä verenimiähyeenoista en menisi takuuseen🧩

Se että avautuu omasta elämästään ei ole mikään oikeutus tulla raadolle mässäileen🧩hyeenat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että avautuu omasta elämästään ei ole mikään oikeutus tulla raadolle mässäileen🧩hyeenat.

Ota vähän vähemmän, sulla todella jutut on sitä luokkaa, että häpeät huomenna kun olet selvinpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Martina sun mielestä raato? Oho

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Martina sun mielestä raato? Oho

Raato on !

• Anonyymi

Miten niin ?

• Anonyymi

Puolustelette verenimiöinä itseänne että tuohan se itse itsensä syötäväksi toi! Luulette että se teidät siihen oikeuttaa. Arvostelette jotai marttiinaa vaikka itse olette omaa elämää vailla olevaa säälittävää pskaa.🧩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolustelette verenimiöinä itseänne että tuohan se itse itsensä syötäväksi toi! Luulette että se teidät siihen oikeuttaa. Arvostelette jotai marttiinaa vaikka itse olette omaa elämää vailla olevaa säälittävää pskaa.🧩

Martinan lapset ei teitä huoleta kunhan saatte äitiä maalittaa. Mahtaa tuntua lapsista pahalta teidän ilkeys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan lapsia satutatte näillä ilkeyksillänne🧩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä kyyneliä TE Vuodatatte🧩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä kyyneliä TE Vuodatatte🧩

Kiusaajat. Itsekkäät hyeenat.verenimiät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän se kunnon kansalainen avautuu. Olet ainoastaan nolo. Mikä on imiä tai imiöi...koulut jääneet käymättä huomaa kaikesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaajat. Itsekkäät hyeenat.verenimiät.

Kiusaajat ovat elämäänsä kyllästyneitä, heikkoja, turhautuneita, epäonnistuneita ihmisinä, tasapainottomia, yksinäisiä, osa alkoholisoituneita, katkeria vailla minkäänlaista omaa elämää. Onnellinen tyytyväinen ihminen ei ole ilkeä eikä kiusaa ketään, koska oma elämä on hallinnassa, kiusaajilla ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän se kunnon kansalainen avautuu. Olet ainoastaan nolo. Mikä on imiä tai imiöi...koulut jääneet käymättä huomaa kaikesta

Taitaa olla Annen kommentteja nämä imiät ja imiöijät .....Säälitttävää on, valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se välitä kuin itsestään. Ei osaa hävetä ty hmä kun on, miksi antaa julki pettämisiään, onko sellainen ihailtavaa ja esimerkki omille lapsille ja nuorillle. Rattijuopumustuomiot ja pahoinpitelyt, onko hänellä edes ammattia koulutusta.

• Anonyymi

Martinan lapset samalla syötte elävältä. Heistä välittämättä pahaa puhutte heidän vanhemmistaan. Olette kamalia verenimiöitä. Hyi helvata.

• Anonyymi

Lopeta nyt toi lässytys. Eiköhän se rouva aitolehti itse aseta lapsensa todella haavoittuvaan asemaan tolla paljastuskirjalla. Olisi odottanut, että lapset aikuisia ja vasta sitten avautunut . Sulla sama taktiikka, kaikki on aina muiden syytä. Häpeä jos osaat (epäilen)

• Anonyymi

Ota lääkkeet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta nyt toi lässytys. Eiköhän se rouva aitolehti itse aseta lapsensa todella haavoittuvaan asemaan tolla paljastuskirjalla. Olisi odottanut, että lapset aikuisia ja vasta sitten avautunut . Sulla sama taktiikka, kaikki on aina muiden syytä. Häpeä jos osaat (epäilen)

Aitolehti voisi hävetä lastensa puolesta, kun tuollaista julkaisee, ei ole ihan terveen ihmisen touhua !

• Anonyymi

Ei artikkeli tuosta muijasta iltapäivälehdessä juurikaan ole kiinnostanut lukijoita. Oikeat asiat ja oikeat julkkikset kiinnostavat ihmisiä " näitä luetaan" tietojen mukaan

• Anonyymi

Täällä ainakin tiedetään kaikki martinasta ja ollaan ajan tasalla missä milloinkin martinan elämä menee, joten heitä ainakin kiinnostaa. Jos ei kiinnostaisi ihmisiä, niin ei olisi niin suurta kommentointia, vaan välinpitämöttömästi suhtauduttaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ainakin tiedetään kaikki martinasta ja ollaan ajan tasalla missä milloinkin martinan elämä menee, joten heitä ainakin kiinnostaa. Jos ei kiinnostaisi ihmisiä, niin ei olisi niin suurta kommentointia, vaan välinpitämöttömästi suhtauduttaisiin.

Kohujulkkis on kohujulkkis, eikä se tarkoita mitään positiivista. Olet varmaan lukenut joka ainoa kommentin täällä ja muualla ja kenties huomannut (vaikka et sitä tunnustakaan), että suurin osa kommenteista on ko. kirjaa väheksyviä, pilkkaavia, halveeraavia jne. Se että jostain aiheesta/hlöstä puhutaan ja kohistaan, ei suinkaan tarkoita että kohu/kiinnostus olisi merkki suosiosta, menestyksestä, sankaruudesta. Tässä tapauksessa nimenomaan päinvastoin. Sinä et näköjään tuota eroa osaa ymmärtää. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohujulkkis on kohujulkkis, eikä se tarkoita mitään positiivista. Olet varmaan lukenut joka ainoa kommentin täällä ja muualla ja kenties huomannut (vaikka et sitä tunnustakaan), että suurin osa kommenteista on ko. kirjaa väheksyviä, pilkkaavia, halveeraavia jne. Se että jostain aiheesta/hlöstä puhutaan ja kohistaan, ei suinkaan tarkoita että kohu/kiinnostus olisi merkki suosiosta, menestyksestä, sankaruudesta. Tässä tapauksessa nimenomaan päinvastoin. Sinä et näköjään tuota eroa osaa ymmärtää. :(

Kyllä vaa kiinnostaa, ei kysymys siitä onko kiinnostus negatiivista vai positiivista. Kiinnostaa kuitenkin suakin äärettömästi)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaa kiinnostaa, ei kysymys siitä onko kiinnostus negatiivista vai positiivista. Kiinnostaa kuitenkin suakin äärettömästi)))

Lälläs lää, äitisi oli. Sun kommentti on sitä kategoriaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että Maisa torppa oli palstan keskustelluin henkilö ennen kuin päätti vetäytyä julkisuudesta. Näin se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla kommentoi botit joille on ihan sama mitä kertovat kunhan saavat muut ns jaloilleen puoleen tai vastaan. Tämä on peliä jossa kukaan ei voita.

• Anonyymi

Selittele itsellesi. Onmekaksi et ole martinan lapsi. Yökötys.

• Anonyymi

Onmekaksi? Ok

• Anonyymi

Kuka ton epä vakaa jutun on keksinyt ennemmin se on ollut epävarma tai tasapainoton.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen riehuja täällä imiöineen (mikä lie). Sillä on todellisuus täysin karannut ja Martinakin on jo raato, kun sen mielestä täällä raadolla mässäillään. Nythän kannattaisi pitää vähän taukoa niiden kaljojen välillä tai sitte palstalta. Jännä, että Martinan omat paljastukset, jotka se vapaaehtoisesti tarjoilee kaikelle kansalle, on asia, josta ei saa keskustella???

• Anonyymi

Jokainen saa täällä keskustella ja tuoda mielipiteensä esille. Turhaa on ketään riehujaksi syyttää, jos oman mielipiteensä sanoo. Yritän nyt rauhoittua hyvä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen saa täällä keskustella ja tuoda mielipiteensä esille. Turhaa on ketään riehujaksi syyttää, jos oman mielipiteensä sanoo. Yritän nyt rauhoittua hyvä ihminen.

Yritä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jos haukkuu muita hyeenoiksi, raadon mässäilijöiksi, lasten elävältä syöjiksi, niin se on vain mielipide? Kyllä tossa on turhaa riehumista eikä.mielipidettä ollenkaan. Jonkun kyllä pitäisi rauhoittua eli juuri tuon riehujan. Täällä on näköjään enemmänkin täysin kujalla olevaa porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jos haukkuu muita hyeenoiksi, raadon mässäilijöiksi, lasten elävältä syöjiksi, niin se on vain mielipide? Kyllä tossa on turhaa riehumista eikä.mielipidettä ollenkaan. Jonkun kyllä pitäisi rauhoittua eli juuri tuon riehujan. Täällä on näköjään enemmänkin täysin kujalla olevaa porukkaa.

Totuutta puhuu. Tiedät itsekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä juttu on ne palapelin palat, joita se laittaa kommentteihin? Riehuu, että Martina on raato ja täällä ollaan haaskalla ja sitten palapelin pala -emoji. Ja että lapsia syödään ja sitten palapelin pala -emoji jälleen. Mitähän hittoa? Kunnon sykoosit tulilla jälleen, ei tuota voi muu selittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuutta puhuu. Tiedät itsekkin.

En todellakaan tiedä ja itsekin kirjoitetaan yhdellä k-kirjaimella, yritä oppia. Sä väität asioita yhtään miettimättä.

• Anonyymi

Kyllä näin on!Takariviin koko nainen!!

• Anonyymi

Hömppätoimittaja Tanja on nyt epäonnistunut.

• Anonyymi

Stefu on järkimies

• Anonyymi

Joko me naiset on lähettänyt tilaajilleen?

• Anonyymi

Ei täytyy itse mennä ostaa het huomenna. Vaikuttaa niin mielenkiintoiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sä ostat. Kumma ettei ole jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa ostatko? Tota turhan uhoamista on nähty jo liikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa ostatko? Tota turhan uhoamista on nähty jo liikaa

Tuossahan oli ed kysymys, hänhän vastasi kysymykseen. Mitä uhoomista se on. Vai ootko sitä mieltä ettei kirjaa saisi ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan oli ed kysymys, hänhän vastasi kysymykseen. Mitä uhoomista se on. Vai ootko sitä mieltä ettei kirjaa saisi ostaa?

En tietenkään ole, miksi olisin? Tarkoitin sitä, että jollain tavalla lapsellista uhoa "nyt kyllä varmasti ostan kirjan ". Kertooko myös maitolitran oston

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi kun nyt taas lapsettaa? Osta sinä kuule vaikka 100 kirjaa, jos haluat. Mitä se kenellekään kuuluu eikä siitä tarvitse täällä kaikille julistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostatko samalla reissulla mitään muuta? Osta vaikka ensi vuoden kalenteri ja Salesta litra maitoa. Tule sitten tänne kertomaan löytyikö mitään muuta ostettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta äkkiä nyt viimeisiä kappaleita viedään....hopi hopi.....Oi sankta simplicitas...

• Anonyymi

Kyllä nämä maalittajat pahanpuheineen. Lasten elämän pilaajat oikeuteen! Tällaiset paskaliisat. Sitä vielä saatte mitä nyt tilaatte. Tietäkää se .perkeleet.

• Anonyymi

Siinä se Martinan fanin mielenmaisema, aggressiivinen ja törkeä, vihaa täynnä näkyy hyvin. Auta itseäsi, hae apua, niin ei tarvitse täällä uhkailla ja kiroilla

• Anonyymi

Tuskin edes Martina haluaa noin karmeita seuraajia. Sun kommentti pursuaa pahaa. Suosittelen itsetutkiskelua

• Anonyymi

Moi Esko!

• Anonyymi

OHO.... nyt kehoittaisin sinua äkkiä hakeen jotain rahoittavaa, tuo ei ole enää täysjärkisen ihmisen kommenttia.

ONKO ANNE TULLUT USKOON ????

• Anonyymi

Säälittäviä tyhjäntoimittajia, jotka myyvät jatkuvasti itseään pysyäkseen jotenkin hengissä,

• Anonyymi

Ei tulisi mieleenkään ostaa moista roskaa, missä aitolehti keksii tarinoita, mitkä ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään ostaa moista roskaa, missä aitolehti keksii tarinoita, mitkä ei pidä paikkaansa.

Kuitenkin haluat tietää mitä siinä kirjassa on. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lässyn lässyn ja lällätilää. Koita nyt päästä ton jankutuksen yli. Sen kirjan parhaat palat on lehdissä, eli siinä se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua, enkä halua tietää koko Aitolehdestä yhtään lausetta. Pataloginen valehtelija !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua, enkä halua tietää koko Aitolehdestä yhtään lausetta. Pataloginen valehtelija !!!!

Turhin julkkis kyllä myös vuonna 2022.

• Anonyymi

Epävakaa persoonallisuushäiriö on vakava sairaus ja erittäin vaarallinen ETENKIN LÄHEISILLE. Epävakaa persoonallisuushäiriöinen ihminen on joutunut varhaislapsuudessa hylätyksi, ja hänen minuutensa on rikki. Tästä ei yleensä voi parantua, ainoastaan voi "leikata voikukan lehdet" kuin ruohonleikkurilla VUOSIEN terapialla.

Epävakaa ei halua ottaa yleensä vastuuta omasta käytöksestään vaan näkee itsensä uhrina. Vaikeaa asiasta tekee se, että epävakauden aiheuttaja on tapahtunut niin varhaisessa kehitysvaiheessa, että muistijälkeä siitä ei yleensä ole ja tämä tekee myös vaikeaksi asian käsittelyn.

Epävakaalle se huutaminen ja rähjääminen ON NORMAALIA. Kohtaus voi alkaa pienestä asiasta (esimerkiksi kun ei löydy parkkipaikkaa autolle), ja siinä tulee sitten kaikki asiat samalla kertaa pintaan vaikkei ne edes liittyisi pahan mielen aiheuttajaan sillä kertaa.

Jos kyseessä on uusiosuhde, jossa terveellä osapuolella on lapsia edellisestä suhteesta, se on kuin rakettipolttoainetta epävakaalle. Lapsi haukutaan huoranpenikaksi ja korostetaan, kuinka epävakaa ei voisi moista olentoa milloinkaan rakastaa.

Epävakaa persoonallisuushäiriöinen osaa kuitenkin esittää rakkautta ja erittäin vakuuttavasti. Hän saattaa olla hyperseksuaalinen ja hukuttaa "kohteensa" lemmiskelyyn ja kauniisiin sanoihin. Tämä on kuitenkin eri kuin narsistisessa persoonallisuushäiriössä, jossa on myös saman tyyppistä ilmiötä. Epävakaa ei kuitenkaan kykene rakastamaan, sillä hänen oma minuutensa on kadoksissa. "Sinä olet minä" kertoo laulun sanat ja tällä tavalla epävakaa myös näkee oman persoonansa. Persoona haetaan muista ihmisistä, ja lopulta itseviha kääntyy vastoin läheisiä.

Epävakaat ovat vaaraksi itselleen ja muille. Kannattaa juosta ennen kuin on liian myöhäistä. Vaikka se tekee kipeää ja normaalille ihmiselle epävakaa on se "raukka parka", jota pitää auttaa, niin kaikki auttamisyritykset ovat turhia. Vain vuosien psykoterapia voi auttaa.

• Anonyymi

minä myös tipuin lapsena hevosen selästä !

olisko siinä kirjan ainekset jos vähän venyttelee joka suuntaan, hmm.

• Anonyymi

olen myös triatlonisti, eli makaan istun ja kävelen !

eikö muka riitä paksuun kirjaan tavarat.

• Anonyymi

Taitaa olla Aitolehden polla aika tärähtänyt !

• Anonyymi

"Martinaa eivät louskuttavat suut, kateellisten panettelut tai foorumeilla anonymiteetin suojassa levinneet hölöpuheet heilauttaneet."

Hänhän osaa kääntää julkisuuden edukseen ja tienaa sillä, ihan oikein, jos ihmiset ovat niin tolloja, kuten tällä palstalla....

• Anonyymi

luulen että tämä palsta saattaa olla uusi tutkimaton mengnetismin alalaji, eli tollomangneetti !

siinäkö pelastus energian kalleuteen ja sähköautoiluun !

• Anonyymi

siis aivan kauheaa kuinka taa slöysin itsestäni uuden kirjan aiheen !

nuorena lapsena muistan selvästi monet kerrat taluttaneeni talon hevoista joko laitumelle tai sieltä pois.

siis minähän olen hevosvalmentaja ihan satasella, kuinka nyt vasta sen hoksasin voi ihme sentään !

• Anonyymi

Hahhah. Hyvin sanottu! Paitsi että todennäköisesti mieluummin ostaisin ja lukisin sinun kirjasi kuin Martinan. Mutta ehkä sekin tulee luettua kunhan kirjastoon joutaa.

• Anonyymi

Hei, mä olen juossut huvikseni pitkiä matkoja, niin että kynsikin mustui ja irtosi. Olen siis taistelija ja urheilija. Itse en tätä aiemmin ymmärtänyt, mutta Martinan kirjan myötä tajuan, että me ollaan taistelijoita kaikki

• Anonyymi

Kukaan ei halua naista tai miestä joka kykenee raivoamaan kuusi tuntia yhtäsoittoa. On se Esko nössö. Muut olis jättäneet akan pysäkille tai jääneet itse. Nyt ymmärrän mitä lapset tarkoittivat kun sanoivat, että äiti ragee eikä pysty lopettamaan.

• Anonyymi

Esko taitaa olla ihan reppana, kunnon mies olisi jättänyt muijan tien varteen huutamaan. Käytös täysin moukkamaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko taitaa olla ihan reppana, kunnon mies olisi jättänyt muijan tien varteen huutamaan. Käytös täysin moukkamaista.

Eiköhän se Eskokin huutanut ja käyttänyt ala-arvoista kieltä siinä riidan aikana.

• Anonyymi

Aina ihmetyttää näihin julkisuuden henkilöihin negatiivisesti tai positiivisesti fiksautuneet. Pitkiä tarinoita raapustellaan päivät pitkät jonkun tuntemattoman ihmisen elämästä. Ja vaikka siihen olisi ns "lupa", niin en ymmärrä että miksi. Mikä saa ihmiset niin takertumaan johonkin tavoittamattomaan objektiin. Käsitelläänkö tällä jotain omaa pettymystä omassa elämässä yritetään viedä omat ajatukset muualle tms kanavoidaan se oman elämän kiukku johonkin öyhötykseen no julkkis xxx petti random xxx miestä möyh möyh olen nyt suuttunut tuon kiukkuni esille julkkis xxx o h"ora

Minkälaisia minkäkäisiä henkilöitä nämä tännekin kirjoittavat ihmiset ovat? Mitä tekevät työkseen onko perhettä minkälaiset suhteet läheisiin onko ystäviä onko mitä diagnooseja. Mikä selittää tällaista

Kyllä minuakin välillä julkimoiden jutut kiinnostaa mutta ymmärrän etäisyyden realiteetit enkä henkilökohtaisesti loukkaannu verisesti heidän tekemisistään. Eivät he ole osa minun elämääni enkä minä ole heidän

• Anonyymi

Uskoisin että kyse on siitä ,että suurimmalla osalla ihmisistä on omassa elämässään ollut tai on läsnä se oma "martina" tai muu julkisuuden henkilö. On epäsopivaa ruotia internetissä omia tuttujaan, joten julkisuuden henkilöiden maalittaminen on tällöin oiva tapa purkaa omaa ahdistustaan.

Toisaalta on vallalla myös käsitys, että julkkikset ovat jotenkin tärkeämpiä ihmisiä tai hienompia kuin se serkku, jonka naamaa ei viitsi katsella edes siskon häissä. Siksi heidän tekemisensä myös näyttäytyvät tärkeämpinä kuin omat sukulaiset ja heidän huolensa, murheensa ja edesottamuksensa. Ja kukapa meistä haluaisi sekaantua läheisiensä tekemisiin, koska silloin se olisi avoin lupa sekaantua omiin tekemisiimme. On siis fiksua ulkoistaa nämä asiat juorumedian hoiviin.

• Anonyymi

Vähän läpinäkyvää nyt kuule. Ensin sanot, että et ymmärrä negatiivisesti tai positiivisesti johonkin julkkikseen suhtautuvia. Mutta loppu keskittyy yllättäen pelkästään negatiivisia huomioita kirjoittavien ja pääset vauhtiin öyhötyksen, perhesuhteiden jopa diagnoosien miettimiseen. Pieleen meni ns ulkopuolisen kirjoittelu. Tuolla on nimittäin Martinan seuraajilta sellaisia kommentteja, että törkeämmäksi on vaikea pistää. Etsi selitystä sille miksi joku loukkaantuu ja raivostuu Martinan arvostelusta eli ottaa henkilökohtaisena loukkauksena. Pohdi sitä, että mikä diagnoosi ja käy tykkäilemässä Martinan instassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän läpinäkyvää nyt kuule. Ensin sanot, että et ymmärrä negatiivisesti tai positiivisesti johonkin julkkikseen suhtautuvia. Mutta loppu keskittyy yllättäen pelkästään negatiivisia huomioita kirjoittavien ja pääset vauhtiin öyhötyksen, perhesuhteiden jopa diagnoosien miettimiseen. Pieleen meni ns ulkopuolisen kirjoittelu. Tuolla on nimittäin Martinan seuraajilta sellaisia kommentteja, että törkeämmäksi on vaikea pistää. Etsi selitystä sille miksi joku loukkaantuu ja raivostuu Martinan arvostelusta eli ottaa henkilökohtaisena loukkauksena. Pohdi sitä, että mikä diagnoosi ja käy tykkäilemässä Martinan instassa

Jep. Tyyppi ihan tosissaan päivittelee pitkien kommenttien kirjoittamista ja sitten raapustelee itse tänne kunnon esseet arvioiden ja arvostellen itselleen täysin ventovieraiden ihmisten kuvitteellista yksityiselämää, sielunelämää ja terveyttä.

Tässä näkyy hyvin se sama, joka Aitolehdessä ärsyttää, eli tekopyhyys ja tietämättömyys yhdistettynä tarpeeseen korostaa itseään ja päteä.

Ei se ole niin syvällistä, oikeasti. Nämä julkkisjuorut, kuten Seiska, on vaan viihdettä, osa jutuista tällä palstalla huumoria ja trollausta. Voihan se olla, että henkilö itse tai lähipiiri niistä ottaa itseensä, kun tulee pitkiä juttuja jostain vuodelta nakki ja muussi, kuka teki mitäkin joskus 15v sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns ulkopuolisen kirjoittelu? Oletko psykoosissa ja kuvittelet jokaisen tätä menoa ihmettelevän oleva jotain tiettyä insideryhmää? Lueskelen nettipalstoja ja aina tällä on näitä belörf martina muita julkimoita käsitteleviä ketjuja ja postaukset niin fanaattisia että voisi kuvitella näiden julkimoiden elämien olevan jotenkin liittyneitä kirjoittajiin mutta kun eivät ole. En ymmärrä tällaista ns fanitus/antifanituskulttuuria ollenkaan (ellet ole 15) ja on hyvä kyseenalaistaa ajatusleikkmä millaiset ihmiset tällaista harjoittavat ja mistä syystä. Jos loukkaannuit tästä spekuloinnista, olen pahoillani.

• Anonyymi

Yksinäisiä ihmisiä, joiden elämässä ei ole mitään muuta kuin palsta, elämätön elämä takana, katkeroituminen miten oma elämä on mennyt. Harmitus toisten onnistumisista ja ilo toisten epäonnistumisista. Jokin psyykedg taustalla mahdollisesti, ei normaalisti olla kiinnostuneita päivästä toiseen tuntemattoman ihmisen elämästä, ja esim. tuon kirjan ostaminen tuntuu olevan suuri vitutuksen aihe, jos joku kommentoi kirjaa olevans ostamassa. Ei ihan normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäisiä ihmisiä, joiden elämässä ei ole mitään muuta kuin palsta, elämätön elämä takana, katkeroituminen miten oma elämä on mennyt. Harmitus toisten onnistumisista ja ilo toisten epäonnistumisista. Jokin psyykedg taustalla mahdollisesti, ei normaalisti olla kiinnostuneita päivästä toiseen tuntemattoman ihmisen elämästä, ja esim. tuon kirjan ostaminen tuntuu olevan suuri vitutuksen aihe, jos joku kommentoi kirjaa olevans ostamassa. Ei ihan normaalia.

Siivoa suusi ensinnäkin. Toisekseen älä ryhdy arvostelemaan muita ennenkuin toimit itse eri tavalla. Kirjan osto ei harmita ketään, sulla ei toi luetun ymmärtäminen ole vahvaa. Täällä ihmetellään lähinnä sitä kuka tommosta turhaa roskaa tyrkkyjulkkikselta haluaa kirjasta lukea. Yrität kovasti mollata ja vähätellä muita kommentoijia, mutta sorrut omaan näppäryyteesi. Katkeruus ja kauna loistaa sun kommentista kilometrien päähän. Onhan se turhauttavaa ja pistää kiroilemaan kun elää kohujulkkiksen kautta ja jotkut sitä kohujulkkista kritisoi. Ihan sisimpään sua sattuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns ulkopuolisen kirjoittelu? Oletko psykoosissa ja kuvittelet jokaisen tätä menoa ihmettelevän oleva jotain tiettyä insideryhmää? Lueskelen nettipalstoja ja aina tällä on näitä belörf martina muita julkimoita käsitteleviä ketjuja ja postaukset niin fanaattisia että voisi kuvitella näiden julkimoiden elämien olevan jotenkin liittyneitä kirjoittajiin mutta kun eivät ole. En ymmärrä tällaista ns fanitus/antifanituskulttuuria ollenkaan (ellet ole 15) ja on hyvä kyseenalaistaa ajatusleikkmä millaiset ihmiset tällaista harjoittavat ja mistä syystä. Jos loukkaannuit tästä spekuloinnista, olen pahoillani.

Älä lässytä mistään psykoosista. On se jotenkin käsittämätöntä teiltä repiä noita diagnooseja joka paikkaan. Lue se oma kommenttisi, jossa ensin aloitat ihmettelemällä sekä positiivisia että negatiivisia kirjoituksia, mutta sitten kaikki muuttuikin negatiivisesti kirjoittavien arvosteluksi. Ja nytkin kunnon vähättelyä. Jos esiintyy puolueettomana tarkkailijana niin kannattaa edes sen yhden kommentin ajan olla looginen. Pahoittelusi tollasen kommentin perässä on tekopyhä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä lässytä mistään psykoosista. On se jotenkin käsittämätöntä teiltä repiä noita diagnooseja joka paikkaan. Lue se oma kommenttisi, jossa ensin aloitat ihmettelemällä sekä positiivisia että negatiivisia kirjoituksia, mutta sitten kaikki muuttuikin negatiivisesti kirjoittavien arvosteluksi. Ja nytkin kunnon vähättelyä. Jos esiintyy puolueettomana tarkkailijana niin kannattaa edes sen yhden kommentin ajan olla looginen. Pahoittelusi tollasen kommentin perässä on tekopyhä

No kylläpäs menee tunteisiin asian ihmettely

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja keiltä "teiltä"? Veikkaan että arvaukseni psykoosista tässä tapauksessa ei ollut tyhjän huutelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää yks nyt loukkaantuu kaikkien kommentista jotka eivät hauku Martinaa:D
        Mielenkiintoista todellakin millaisia ihmisiä näitten kommentien takaa löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja keiltä "teiltä"? Veikkaan että arvaukseni psykoosista tässä tapauksessa ei ollut tyhjän huutelua.

Arvauksesi osuu todennäköisesti ihan oikeaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvauksesi osuu todennäköisesti ihan oikeaan!

Mitä väliä? Aihe täällä ei ole nyymien elämä, vaan julkkisjuorut. Pysykää aiheessa, tai pysykää poissa. Oikeasti alkaa vituttaa tämä keskustelijoiden amatööri profilointi ja diagnosointi. Se kertoo vain ja ainoastaan, että menee tunteisiin ja lujaa.

Vai mikä siinä on taustalla, että pitää alkaa paskoa toisten uskottavuutta jakamalla tuulesta temmattuja diagnooseja? Voin sanoa omasta puolesta, että olisikin ehkä jotain tietämystä aiheesta ja tekisi mieli pari juttua todeta keskustelun aiheesta, mutta en niin tee, koska et voi diagnosoida ketään tapaamatta, tuntematta ja ammatillisen kontekstin ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kylläpäs menee tunteisiin asian ihmettely

Ei mennyt eikä ollut ihmettelyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä? Aihe täällä ei ole nyymien elämä, vaan julkkisjuorut. Pysykää aiheessa, tai pysykää poissa. Oikeasti alkaa vituttaa tämä keskustelijoiden amatööri profilointi ja diagnosointi. Se kertoo vain ja ainoastaan, että menee tunteisiin ja lujaa.

Vai mikä siinä on taustalla, että pitää alkaa paskoa toisten uskottavuutta jakamalla tuulesta temmattuja diagnooseja? Voin sanoa omasta puolesta, että olisikin ehkä jotain tietämystä aiheesta ja tekisi mieli pari juttua todeta keskustelun aiheesta, mutta en niin tee, koska et voi diagnosoida ketään tapaamatta, tuntematta ja ammatillisen kontekstin ulkopuolella.

Martinan seuraajat jakaa diagnooseja lähes joka kommentissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos todella hyvästä kommentista. Palstalla on tyypillistä, että Martinaa kritisoivat saavat Martinan seuraajilta vaikka minkälaista diagnoosia ja yleensä koko elämä haukutaan. Heillä ei ilmeisesti muita argumentteja ole niin todella yritetään paskoa kommentoijien uskottavuus. Hyvin tiivistit tämän oli kiva lukea kommenttisi. Itsekin olen tullut haukutuksi, vähätellyksi, diagnostisoiduksi monta kertaa. Ja olen siis kommentoinut ton kirjan tekstejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toisin kuin Martinan fanit, jotka luulee että yksi ainoa ihminen kirjoittaa kaikki kommentit, mä oletan että täällä on useita. Onko se psykoosin merkki, että ajattelee keskustelijoita olevan useita vai kenties se, että ajattelee niitä olevan yksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa vain lääkäri voi asettaa diagnoosin.

• Anonyymi

Voi kun kuulisi Stefun vielä laulavan joululaulun kulkuset, kulkuset...

• Anonyymi

Kyllä Martsu ajoi lupaavan ravihevosen kuolemaan, tämä on yleisesti tiedossa ravipiireissäkin.

• Anonyymi

En halua lukea tästä turhasta julkkiksesta koska se on rumakin. . Miten voisin ohittaa nämä jokapäiväiset idioottien parisuhdeselkkaukset?

• Anonyymi

Kummallista, minä pystyn ohittamaan ja olemaan täysin lukematta, ei vaikuta elämääni. Ilmeisesti meillä on pieni ero, olet mahdottoman kiinnostunut heidän elämästä eli olet liian utelias?

• Anonyymi

Mikä pyhimys luulet muka olevinasi. Parempi olisi kun et lue etkä arvostele. Kuka sun juttujasi enää viitsii lukea, sinä vanha kateellinen haukkuja vuodesta toiseen.

• Anonyymi

En tunne. En ole Martinaa nussinut.

• Anonyymi

Törky tyrkkyjulkkis ei mitään muuta. Sivistys on kaukana tosta bimbosta.

• Anonyymi

Kiitos ilmoituksesta

• Anonyymi

Stefu on herttainen ilmestys

• Anonyymi

Minusta tuo Martina ei oikein ansaitse päähän taputuksia tuossa Thermanin erossa, kun on aiemmin mennyt pettämään monesti mm. Eskoa ja sitä edeltäviä poikaystäviään.

• Anonyymi

Keitä edeltäviä poikaystäviään kertoi pettäneensä? Eskoa petti kerran ja sitten alkoi suhteeseen Stefun kanssa, ja suhde kesti pitkään. Kesti monet Stefun pettämisetkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keitä edeltäviä poikaystäviään kertoi pettäneensä? Eskoa petti kerran ja sitten alkoi suhteeseen Stefun kanssa, ja suhde kesti pitkään. Kesti monet Stefun pettämisetkin.

Stefu siis petti monesti heidän suhteessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Martinakin petti monesti vaikka asui Stefun maksamassa yhteisessä kodissa.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus 12.8 klo 11.31 ihan asiaa...

• Anonyymi

Saa sitä omaa kirjoitustaan kehua mikäs siinä, mutta ei se valitettavasti asiaa ollut. Lupaavan alun jälkeen kapsahti Martinaa kritisoivien haukkumiseen ja diagnostisointiin. Kuten oikeasti hyvä kirjoitus 13.8 01:21 selventää, täällä ei kukaan voi diagnoosia tehdä kenestäkään ja pitäisi pysyä palstan aiheessa eikä yrittää paskoa toisten kommentoijien uskottavuutta. Jos tommonen toiminta on sun mielestä asiaa, niin kannattaisi miettiä vähän. Eikö löydy muuta sanottavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa sitä omaa kirjoitustaan kehua mikäs siinä, mutta ei se valitettavasti asiaa ollut. Lupaavan alun jälkeen kapsahti Martinaa kritisoivien haukkumiseen ja diagnostisointiin. Kuten oikeasti hyvä kirjoitus 13.8 01:21 selventää, täällä ei kukaan voi diagnoosia tehdä kenestäkään ja pitäisi pysyä palstan aiheessa eikä yrittää paskoa toisten kommentoijien uskottavuutta. Jos tommonen toiminta on sun mielestä asiaa, niin kannattaisi miettiä vähän. Eikö löydy muuta sanottavaa?

Hei ei täälä yksi ainoa kommentoija ole joka omia kirjoituksiaan kommentoi, on monta muutakin.
        Samaa mieltä aivan asiaa kommentti 12.8. klo 11.31.
        Jos täällä joku kommentoi jotain positiivista eikä pellkkää haukkumista, niin heti nää yritetään iskeä vastakommentoimalla ja inttämällä jotain paskaa ja aivan turhaa inttämistä.
        Tässäkin tapauksessa jos joku komennntoi toisen tekstiä tyyliin hyvä teksti, niin heti älähdit, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei ei täälä yksi ainoa kommentoija ole joka omia kirjoituksiaan kommentoi, on monta muutakin.
        Samaa mieltä aivan asiaa kommentti 12.8. klo 11.31.
        Jos täällä joku kommentoi jotain positiivista eikä pellkkää haukkumista, niin heti nää yritetään iskeä vastakommentoimalla ja inttämällä jotain paskaa ja aivan turhaa inttämistä.
        Tässäkin tapauksessa jos joku komennntoi toisen tekstiä tyyliin hyvä teksti, niin heti älähdit, miksi?

Ensinnäkin en älähtänyt vaan korjasin. Kun ei se mene niin, että yrittää esittää puolueetonta, mutta ei kykene edes yhtä kommenttia loppuun viemään kun jo paljastuu ns ketun häntä kainalossa. Olet sinäkin sokea, kun et näe, että Martinan seuraajat niitä törkeimpiä toisten kommentoijien haukkumisviestejä julkaisee. Että ei ku peilin eteen . Jättäkää ne diagnoosit ja perhesuhteet yms kommenteistanne pois. Jääkö mitään jäljelle?

• Anonyymi

En martinaa seuraa. En edes tunne. Se että joku lataa jatkuvasti pilkka aloituksia ihmisestä, saa minut puolustamaan häntä,olkoot sitten mitä on. Kiusaajat muita maalittaa. Kiusaajat joita veetuttaa ihmiset joita itse vihaa. Kiusaajilla on huono olla. Saa kiksit siitä että saa muita haukkua. Puolustan kiusattuja.olkoon sitten vaikka marttina. Hyi häpeä teitä maalittajia🧩

• Anonyymi

Seli seli. Sähän täällä haukut toisia koko ajan. Mielenkiintoista kuinka sokea ihminen on itsensä suhteen. Olet räyhääjä pahimmasta päästä

• Anonyymi

Koulukiusaajat täällä jatkaa kiusaamistaan kun se heidän mielestä on sallittua. Te synnytte seuraavassa elämässä hyeenoiksi joiden kimppuun omat käy.

• Anonyymi

Sitä saatte mitä tilaatte🧩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita jo tehdä tolle jatkuvalle tarpeelle uhkailla ihmisiä. Sulla on todella paha vihanhallintaongelma. Ketää nyt elämäsi palapeli ja yritä rauhoittua

• Anonyymi

Voi voi ja nääs nääs. Sä vaikutat ihan koulukiusaajalta. Tiedätkö, että usein koulukiusaaja syyttää muita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tilaa Seiskaa joten annatko ilmaiseksi?

• Anonyymi

Ihmiseksi syntynyt jolla on hyvä sydän ei muita mollaa. Päinvastoin, kannustaa ,tukee. Jos ei siihen kykene ei liene ihminen,vaan peto. 🧩

• Anonyymi

Lopeta jo hae apua, jos et yksin kykene

• Anonyymi

Martina hullu on Seiskan naistoimittaja. Toimittaja menetti yli 1000€ kuukausibonukset kun Martina lopetti yhteistyön Seiskan kanssa.

• Anonyymi

No voi pyhä sylvi. Rahaahan se oli .paperia.hyvä että lopetti.jospa heräisit sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi pyhä sylvi. Rahaahan se oli .paperia.hyvä että lopetti.jospa heräisit sinäkin.

Ai että rahanahne marttina lopetti yhteistyön ja pyyhki rahoihinne peppunsa .💩

• Anonyymi

Ei se mitään ole lopettanut. Riippuvainen kaikesta julkisuudesta

• Anonyymi

Te itku iitat.jotka minuakin maalitatte. Onko teillä hyvä olla? Onko viestinne sos med. Positiivisia? Minua ei mustamaalaamisenne heilauta. 🧩

• Anonyymi

Sä olet haukkunut Martinankirjaakritisoivia hyeenoiksi, lasten elämän pilaajiksi, verenimijöiksi, maalittajiksi, koulukiusaajiksi. Kerrot, että saadaan mitä tilataan, puolustat kiusattuja jne. Etkö ymmärrä yhtään, että olet itse pahimmasta päästä?

• Anonyymi

Järjetön kanssaihmisten lyttääminen. Järjetön muiden mielipiteden huomioonottamatta jättäminen. Itsekkyys. Kateus ja katkeruus. Itsensä mukamas paremmaksi nostaminen? Ja milläköhän eväillä.🙄

• Anonyymi

Toisen älykkyyden tai mielenterveyden haukkuminen ja kyseenalaistaminen. Terveen ihmisen tuotosta? Olisiko peilin paikka ja OLISI.🧩

• Anonyymi

Sitähän Martina fanit aina tekee, jakelee diagnooseja ja haukkuu muut "tyhmiksi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän Martina fanit aina tekee, jakelee diagnooseja ja haukkuu muut "tyhmiksi".

Näinkö on ja missä? Ja väliäkö? Mitä hittoa siitä saamme että muita lyttäämme? Sitä voidaan miettiä. 🧩

• Anonyymi

Surullinen kirja.Jokaisesta tuotetaan hyvin negatiivinen toista kohtaan" join viinipullon......
      Stefan oli niin nuori kun menimme yhteen ja sitten alkoi tapahtumaan......jotenkin ei enempää halunnut lukea.
      Tällaista😊.

• Anonyymi

Netissä seiskasta voi lukea ilmaiseksi, jos jotain kiinnostaa Martinan sepitykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netissä seiskasta voi lukea ilmaiseksi, jos jotain kiinnostaa Martinan sepitykset.

Parhaat palat oli Seiskassa, Martinan yhteuskumppanilla

• Anonyymi

Niin kai, mutta ihminen se Martinakin vain kumminkin on siinä missä sinä tai minäkin, vaikka hänen virheensä tuntuisivatkin paljon pahemmilta kuin meidän monen muun.

• Anonyymi

Ei ne Martinan virheet ole se sen pahin puoli. Pahinta on toi äärimmäinen julkisuushakuisuus, mistä toi kirja on hyvä esimerkki. Toinen paha on se ettei ole selkärankaa vastata tekemisistään. Kandiopinnot, puistotour jne vain pari mainitakseni

• Anonyymi

Näitä muutomia kommentteja lukiessa tuli mieleen miten negatiivisia ihmiset ovat, tuohan vaan tekee ihmisestä katkeran...

• Anonyymi

Ai että sentään mitä elämänviisautta.

• Anonyymi

Elä ja anna toistenkin elää !

• Anonyymi

Höpönlöpöä koko juttu, tuo muija ja teidän jutut

• Anonyymi

Käykö kateeksi....Viha luo katkeruutta...

• Anonyymi

WSOY varmasti katuu, että lähtivät tähän kirjaprojektiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taso on ala-arvoinen valheineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi katuisi ?

• Anonyymi

Ja Martinan kirja se myy....

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe