Nyt olis teidän apu tarpeen. Se on hienoo, että suojelette niitä komeita valkoposkihanhia, mutta... Lenkkeilin siellä Marinan alueela, jossa on oikein hienoja kävelyteitä. Mutta ne on paikotellen aivan täynnä noiden hanhien kakkaläjiä. Ei sielä voi kulkee. Nyt olisi paikallaan, että te luonnonsuojelijat käytte päivittäin siivoomassa pois ne kakkaläjät, jotta sielä voi kulkee. Muutoin ihmiset rupee pahimillaan vihaaamaan noita valkoposkihanhia. Kyllä hieno Marinan alue pitää pitää siistinä.
Hei vihreet luonnosuojelijat.
13
626
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla turha toive. Et näköjään tunne vihreätä ajattelua ollenkaan. He haluvat tehdä meidän tavallisten ihmisten jokapäiväisen elämän mahdollisimman vaikeaksi ja kalliiksi.
- Anonyymi
valkoposkihanhet syö pellot tyhjiksi,maajusseille maksetaan valtionkassasta rahaa,joka on verorahaa,mutta nälänhätää povataan maailmalle ukrainan sodantakia,suomi sevain lintuja ruokkii ihmisten viljoilla,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valkoposkihanhet syö pellot tyhjiksi,maajusseille maksetaan valtionkassasta rahaa,joka on verorahaa,mutta nälänhätää povataan maailmalle ukrainan sodantakia,suomi sevain lintuja ruokkii ihmisten viljoilla,
Se on tota vihreetä hulluutta. Meidän elintaso ja hyvinvointi olis paljon korkeempi, jos noita vihreitä ja niiden ideologiaa ei olis olemassakaan.
- Anonyymi
Onko rauhoitettuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rauhoitettuja?
Kyllä ne taitaa olla rauhotettuja, siis ne hanhet. Ja melkein yhtä hyvä tilanne taitaa olla vihreilläki. Ei niistäkää saa pahaa sanaa sanoo tai leimataan taantumukselliseksi.
- Anonyymi
Antero kirjottaa, jotta vasemmistoliittokin on unohtanu köyhän asian, kun sillekin vihreet arvot ja hiilineutraalisuus on tärkeeempiä. Eli samaa porukkaa on nämä vihreet ja vasemmisto. Yrittävät tehdä tavallisen ihmisen elämän hankalaksi.
- Anonyymi
lintu se nauraa jos osais,paska sulle ruoka mulle,olen suojeltu viherpiipittäjien toimesta olen valkoposkihanhi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lintu se nauraa jos osais,paska sulle ruoka mulle,olen suojeltu viherpiipittäjien toimesta olen valkoposkihanhi.
Se on tosiaan niin, että tyhmyys on katoamaton luonnonvara. Taitaa olla vain lisääntymään päin, kun seuraa vihervasemiston puuhastelua. Vanhempi ikäluokka muistaa vielä varsin hyvin, kun täälläkin haaveiltiin sosialismin ihanuudesta ja toivottiin, että Neuvostoliitto miehittäisi koko Suomen ja päästäisiin osaksi suurta sosialismia.
- Anonyymi
Laita kumisaappaat jalkaan!
- Anonyymi
No ei ole Kalajoella todellisia ongelmia jos pitää lintujen jätöksistä pitää tuollaista parkua!
- Anonyymi
Olette itse ahneita ja tyhmiä nillittäjiä. Olette saaneet aivan liikaa kaikkea ja se on tyhmentänyt entisestään. Mikään väri puoluekartalla ei vakuuta, ei edes se teidän paskanruskeanne.
- Anonyymi
..onhan siellä se etuskunnassakin ollut viheriä kunnan päättäjissä. Pitää anoa eu-lupa poistaa kannanhoidollisena nuo paskojat tai menee kunnan investointirahat ja matkailuimago vituralleen.
Suojelivat vennovoima alueellakin viitasammakoita joita ei sitten löytynytkään. Nuo hanhet näkyy varmaan jokaiselle ja paskat kaa- Anonyymi
Kesärannan alueella suojelivat niitä viitasammakoita ja liito-oravia. Paljon olen paikallislta mökkiläisiltäkin ja muilta kysellyt, mutta kukaan ei ole niitä nähnyt ja kukaan ei tiedä ketään, joka olisi niitä nähnyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070