Hei vihreet luonnosuojelijat.

Anonyymi

Nyt olis teidän apu tarpeen. Se on hienoo, että suojelette niitä komeita valkoposkihanhia, mutta... Lenkkeilin siellä Marinan alueela, jossa on oikein hienoja kävelyteitä. Mutta ne on paikotellen aivan täynnä noiden hanhien kakkaläjiä. Ei sielä voi kulkee. Nyt olisi paikallaan, että te luonnonsuojelijat käytte päivittäin siivoomassa pois ne kakkaläjät, jotta sielä voi kulkee. Muutoin ihmiset rupee pahimillaan vihaaamaan noita valkoposkihanhia. Kyllä hieno Marinan alue pitää pitää siistinä.

13

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla turha toive. Et näköjään tunne vihreätä ajattelua ollenkaan. He haluvat tehdä meidän tavallisten ihmisten jokapäiväisen elämän mahdollisimman vaikeaksi ja kalliiksi.

      • Anonyymi

        valkoposkihanhet syö pellot tyhjiksi,maajusseille maksetaan valtionkassasta rahaa,joka on verorahaa,mutta nälänhätää povataan maailmalle ukrainan sodantakia,suomi sevain lintuja ruokkii ihmisten viljoilla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valkoposkihanhet syö pellot tyhjiksi,maajusseille maksetaan valtionkassasta rahaa,joka on verorahaa,mutta nälänhätää povataan maailmalle ukrainan sodantakia,suomi sevain lintuja ruokkii ihmisten viljoilla,

        Se on tota vihreetä hulluutta. Meidän elintaso ja hyvinvointi olis paljon korkeempi, jos noita vihreitä ja niiden ideologiaa ei olis olemassakaan.


      • Anonyymi

        Onko rauhoitettuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rauhoitettuja?

        Kyllä ne taitaa olla rauhotettuja, siis ne hanhet. Ja melkein yhtä hyvä tilanne taitaa olla vihreilläki. Ei niistäkää saa pahaa sanaa sanoo tai leimataan taantumukselliseksi.


    • Anonyymi

      Antero kirjottaa, jotta vasemmistoliittokin on unohtanu köyhän asian, kun sillekin vihreet arvot ja hiilineutraalisuus on tärkeeempiä. Eli samaa porukkaa on nämä vihreet ja vasemmisto. Yrittävät tehdä tavallisen ihmisen elämän hankalaksi.

      • Anonyymi

        lintu se nauraa jos osais,paska sulle ruoka mulle,olen suojeltu viherpiipittäjien toimesta olen valkoposkihanhi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lintu se nauraa jos osais,paska sulle ruoka mulle,olen suojeltu viherpiipittäjien toimesta olen valkoposkihanhi.

        Se on tosiaan niin, että tyhmyys on katoamaton luonnonvara. Taitaa olla vain lisääntymään päin, kun seuraa vihervasemiston puuhastelua. Vanhempi ikäluokka muistaa vielä varsin hyvin, kun täälläkin haaveiltiin sosialismin ihanuudesta ja toivottiin, että Neuvostoliitto miehittäisi koko Suomen ja päästäisiin osaksi suurta sosialismia.


    • Anonyymi

      Laita kumisaappaat jalkaan!

    • Anonyymi

      No ei ole Kalajoella todellisia ongelmia jos pitää lintujen jätöksistä pitää tuollaista parkua!

    • Anonyymi

      Olette itse ahneita ja tyhmiä nillittäjiä. Olette saaneet aivan liikaa kaikkea ja se on tyhmentänyt entisestään. Mikään väri puoluekartalla ei vakuuta, ei edes se teidän paskanruskeanne.

    • Anonyymi

      ..onhan siellä se etuskunnassakin ollut viheriä kunnan päättäjissä. Pitää anoa eu-lupa poistaa kannanhoidollisena nuo paskojat tai menee kunnan investointirahat ja matkailuimago vituralleen.
      Suojelivat vennovoima alueellakin viitasammakoita joita ei sitten löytynytkään. Nuo hanhet näkyy varmaan jokaiselle ja paskat kaa

      • Anonyymi

        Kesärannan alueella suojelivat niitä viitasammakoita ja liito-oravia. Paljon olen paikallislta mökkiläisiltäkin ja muilta kysellyt, mutta kukaan ei ole niitä nähnyt ja kukaan ei tiedä ketään, joka olisi niitä nähnyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1277
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      317
      1170
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      970
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      958
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe