Loma alkaas ja suunnitellaa pidettäs yhde kaverin synttärit oikeen porukalla jossai kauempana, sopivis tilois mis pääsis saunoo y,m. nii osaak joku sanoo onk siellä Ellivuores enää mitään toimintaa?? Tuli jonku kerra käytyy porukoitte ka joskus vuosii siten asusteli huittiste suunnilla ennen muuttoo isompaa kylää.
nytte koitin kotopuolesta suunnilta yheltä tutulta kysellä nii sano vaa et "jotkut ihme pösilöt" sieltä kuulemma jotain tiloja vuokraa?? Koitin kysyy tarkennusta mutta sain vastauksek vaan että jotain ihme hiippareita minkä puheisii, jos ne joskus kiinni saakii, ei mitää luottamista??? Mitä hittoo?? Onk sielä jotai asiallisii tiloja vai ei ja kuka niitä vuokraa??
Mitä meininkii Ellivuores?
Anonyymi
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
HOTELLI ELLIVUORI
Osoite: Ellivuorentie 131, 38130 Sastamala
Puh.: 03 51923- Anonyymi
Kyllä minäkii tiedän missä ellivuori on ja numero löytyy netistä mutta olen itekii ihmetelly että kuka niitä tiloja siellä oikeen vuokraa, että onko ne sen hotellin puolesta jotenkin vai mitä ne on sitten noi, joihin tossa ilmeisesti viitattiin, kun heilläkin siellä jotain vuokrataan? että mitämitä?
- Anonyymi
Taitaa olla kiinni jo
- Anonyymi
Älä suunnittele vaan toimi
- Anonyymi
Tänään jo
- Anonyymi
Ihan kuollut mesta.
- Anonyymi
Ei ollut ihmisiä kun viimeksi käytiin.
- Anonyymi
Hyvältä näyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006