Pidän ruohonleikkuusta.

Anonyymi

Pidän ruohonleikkuusta. Varsinkin ajettavalla ajamisesta. Peräkärryllä saa myös pihan muita töitä tehtyä. En ymmärrä miksi pitäisi olla robottileikkuri. Onko tässä jotain vikaa? Pitäiskö mennä päänkuvaukseen?

19

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Emme ottaisi sellaista robottia edes ilmaiseksi.

      Mukava ajaa nurmikko kun haluaa. Nytkin jätetään ajamatta alueita joissa kasvaa jotain kukkia ja muuta. Hyönteisille ja mehiläisille.

    • Anonyymi

      Miehet on ikuisia lapsia, toiset enempi , toiset vähempi. Minäkin ajan vetävällä niin että räkä lentää suusta.

    • Anonyymi

      Meillä ajetaan pelkällä työnnettävällä jotta saa kuntojumppaa samalla.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole osannut ottaa huomioon eräitä asioita mitkä eivät koske häntä itseään,tyypillinen virhe ihmiselle.
      Robottileikkuri on mahtava keksintö toimiessaan. Mutta jos tykkää leikata ajoleikkurilla heinää niin sehän on hyvä asia jos tykkää tylsästä työstä. Mutta Itse ajan vain pakon edestä ajoleikkuria ja tarpeeseen. En koske leikkuriin ellei se ole AWD koska vajaavetoinen on täysin kyvytön ellei ole tasainen leikkualue. Mitään ei voi vetää muutakuin tasaisella kuivalla alueella. AWD ja voi rymytä maanvara huomioiden kärryt perässä yllättävänkin pahoissa paikoissa on koettu fakta.
      Moottriksi riittää 500 1 sylinterinen mutta v2 on kivempi ääniltään kun vielä harrastuksena muunsin putken (jopa hiljeni alkuperäisestä mutta pakoääni tuli erottuvammaksi V2 koneen ääneksi) Miksi robottil leikkuri? no siksi jos on hankalaa liikkuminen iän tai vammojen vuoksi. Itsellä on kivuliasta ajaa hydrostaattista awd leikkuriankin mutt akuten sanottu pakon edestä. Siksi myös robo pyörii piha alueella n 1ha ehkä hiukan alle leikattavaa. Robotti ei kuluta bensaa ja on halvempi käyttökuluiltaan mutta odotellaan nyt rikkoutumista ja hinta nousee. Ajolekkuri pudottaa kulutusta selkeästi kun ei aivan max kierroksilla leikkaa mutta 20L alumiini jerrykannuja kesässä kuluu koska ajelen muutakin ajoa awd leikurilla puhumattakaan nuorempi väki kuskaa konetta muuallekkin välillä.
      Ehkä odottelen akku awd konetta saapauvaksi pihaani joskus tässä. Traktorimallin ajoleikkuria en halua,yäk. Keppiohjattava on pelkkään ruohon leikkuseen paras voittaa 6-0 runko ohjatun awd leikkurin pelkässä ruohon leikkuussa mutta on rajoittunut muuhun käyttöön joten ei semmoista minulle. Robotti leikkuri on paras siitä ei ole kahta sanaa. Aina siisti tasainen nurmikko koko alalta. Ei tarvitse kuluttaa aikaa koneen päällä turhaan tylsään istumiseen voi tehdä muuta tai olla tekemättä. Kaikilla on huvinsa joten odota ikääntymistäsi tai vammautumista jossain puuhassa niin ymmärrät miksi robo on jo sen tähden parempi. Turh amnnä pään kuvaukseen.

      • Anonyymi

        Se nyt mitään offroadia ruohonleikkuu ole että awd pitäisi olla. Etuleikkurissa siitä voi olla joissain tapauksissa hyötyä mutta traktorimalli ei tarvi. Epätasaisella kentällä robotilla ei senkään vertaa


    • Anonyymi

      Ruohonleikkuu on tosimiesten hommaa. Kiva sitten tuopin ääressä kehua miesporukalle kuinka korsi katkeaa.

      • Anonyymi

        Ruohonleikkuusta saa myös loistavia aloituksia!


      • Anonyymi

        Ruohonleikkaaja vei poikuuteni.


    • Anonyymi

      Jos oma piha olisi edes kohtuullisesti robotille sopiva niin varmaan sellaisen hankkisin. Mutta ei nämä nykyiset robotit osaa siirtyä kivetysten yli seuraavalle alueelle. Omalle pihalle tarvittaisiin 4 robottia jos meinaisi selvitä leikkuuhommista ilman, että kantaa robottia kuin pikkuvauvaa alueelta toiselle.
      Mutta kyllä varsinkin kevätkesän ruohon kasvupyrähdyksen aikaan ottaisin mielelläni helpotusta leikkuuhommiin, ei se itse leikkaaminen niin mukavaa hommaa ole, ettenkö olisi siitä ihan valmis luopumaan, jos tekninen ratkaisu löytyisi kohtuudella ja kohtuuhinnallakin.

      • Anonyymi

        Minulla on harkittu rata jota ajan ajettavalla. Ei juuri tule pysähdyksiä eikä takaisinvetoja. Aina ei tarvi viimeistellä työnnettävällä. Lisäksi leikkurilla on paikka josta hyvä lähteä. Keväällä pari kertaa viikossa kesällä kerran. Ei ongelmia. Nämä on pitkälle järjestelykysymyksiä.


    • Anonyymi

      "Pidän ruohonleikkuusta. Varsinkin ajettavalla ajamisesta. Peräkärryllä saa myös pihan muita töitä tehtyä. En ymmärrä miksi pitäisi olla robottileikkuri. Onko tässä jotain vikaa? Pitäiskö mennä päänkuvaukseen?"

      No, tervejärkiset tyydyttävät ajohalunsa autolla. Kehitysvammainen aloittaja ei saa ajokorttia, eli jäljelle jää vain ruohonleikkuu.

      Otan osaa, ei vammaisen elämä ole helppoa!

      • Anonyymi

        Monitra käy myös halujen tyydyttämiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monitra käy myös halujen tyydyttämiseen!

        Minä pidän leikkureista hyvin paljon!


    • Anonyymi

      Mulla on etu ja takavetoinen työnnettävä vetävä ja jos kävelee hitaasti niin on pidätettävä. Ylämäessä etuveto ei oikeen etene ja täytyy takavetoisella hinata. Ohikulkijat kävelijät jotenkin ovat outo ilmeisiä, välillä suu naurussa.

    • Anonyymi

      Naapurin roteva, hieltä haiseva ruohonleikkaaja tuli ja otti minut vasta ajetulla nurmikolla… uuuh!

      • Anonyymi

        Monitra käy myös luistovoiteeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monitra käy myös luistovoiteeksi!

        Tarvittiinko hygieniahansikasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvittiinko hygieniahansikasta?

        Monitrassa on puhdasta ja hygieenistä. Et tarvi kondomia etkä hygienia hansikasta!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe