Mikä johti siihen että

Anonyymi

Välinne katkesivat? Kertokaa. Se kertoo onko menneeseen enää mahdollista palata

99

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Petti mua

      T: K

      • Anonyymi

        Jos väleillä tarkoitetaan suhdetta, niin sitä ei koskaan ollut. Hän torjui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos väleillä tarkoitetaan suhdetta, niin sitä ei koskaan ollut. Hän torjui.

        Tämä siis vastaus aloitukseen.


      • Anonyymi

        Pettäminen toistuu herkästi. Kannattaa unohtaa koko ihminen ja etsiä parempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos väleillä tarkoitetaan suhdetta, niin sitä ei koskaan ollut. Hän torjui.

        Torjunta on merkki, että parempi unohtaa ja etsiä ihminen joka tuntee samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torjunta on merkki, että parempi unohtaa ja etsiä ihminen joka tuntee samoin

        Hän sanoi kyllä miettineensä, että harkitsi kuitenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torjunta on merkki, että parempi unohtaa ja etsiä ihminen joka tuntee samoin

        Jouduin torjumaan ihmisen johon rakastuin, syynä ei ollut tunteiden puuttuminen vaan vallitseva tilanne.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouduin torjumaan ihmisen johon rakastuin, syynä ei ollut tunteiden puuttuminen vaan vallitseva tilanne.
        -sivusta

        Mikä tilanne? Miltä nyt tuntuu? Teitkö oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tilanne? Miltä nyt tuntuu? Teitkö oikein?

        Kahden läheiseni vakava sairaus,
        Ei ollut mahdollista heittäytyä edes hetkelliseen suhteeseen vaikka joka solu kehossani huusikin niin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden läheiseni vakava sairaus,
        Ei ollut mahdollista heittäytyä edes hetkelliseen suhteeseen vaikka joka solu kehossani huusikin niin .

        Kävikö sulla missään vaiheessa mielessä, että tämä ihminen olisikin voinut olla sulle tuki ja turva vaikeuksienkin aikana, eikä hetkellinen ihastus vain, kun joka solu huusi yhteyteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävikö sulla missään vaiheessa mielessä, että tämä ihminen olisikin voinut olla sulle tuki ja turva vaikeuksienkin aikana, eikä hetkellinen ihastus vain, kun joka solu huusi yhteyteen?

        Ei ollut voimavaroja yhtään mihinkään, eikä ole kyllä vieläkään.
        Toinen läheiseni on saattohoidossa ja toiselle toimin omaishoitajana 50% ajasta ja olen (onneksi) työelämässä.
        Tässä elämäntilanteessa ei tosiaankaan ole aikaa eikä energiaa yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut voimavaroja yhtään mihinkään, eikä ole kyllä vieläkään.
        Toinen läheiseni on saattohoidossa ja toiselle toimin omaishoitajana 50% ajasta ja olen (onneksi) työelämässä.
        Tässä elämäntilanteessa ei tosiaankaan ole aikaa eikä energiaa yhtään mihinkään.

        Ikävä kuulla. Tavallaan ymmärrettävää tilanne huomioiden, kuitenkin ristiriitaista, tunnetasolla, joutua torjumaan rakkaus ja oma kaipuu ja tarve. Ikävä palstalle sinäkin kuitenkin jostain syystä ajauduit. Luuletko, että olet hänen kanssaan vielä jonain päivänä. Vai miten tunnet ja ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla. Tavallaan ymmärrettävää tilanne huomioiden, kuitenkin ristiriitaista, tunnetasolla, joutua torjumaan rakkaus ja oma kaipuu ja tarve. Ikävä palstalle sinäkin kuitenkin jostain syystä ajauduit. Luuletko, että olet hänen kanssaan vielä jonain päivänä. Vai miten tunnet ja ajattelet?

        Elän elämääni nyt hyvin "lyhyissä pätkissä", en oikeastaan haaveile mistään, lähinnä suoritan elämää.
        Toivon rakastamalleni henkilölle kaikkea hyvää, rakkautta ja onnellista elämää. Minun kanssani tämä ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän elämääni nyt hyvin "lyhyissä pätkissä", en oikeastaan haaveile mistään, lähinnä suoritan elämää.
        Toivon rakastamalleni henkilölle kaikkea hyvää, rakkautta ja onnellista elämää. Minun kanssani tämä ei ole mahdollista.

        Pelkkä elämän suorittaminen on raskasta. Tietääkö rakastamasi ihminen nämä syyt torjumiseen? Kuinka paljon luulet tietäväsi siitä, missä elämäntilanteessa hän puolestaan tällä hetkellä on? Onko hänellä ollut yhtä voimakas tunne sinua kohtaan vai tiedätkö hänen todellisia tunteitaan?


    • Anonyymi

      Ei ole kyse exästä eikä välit ole koskaan katkenneet.

      • Anonyymi

        Jos ei ole koskaan ollut minkäänlaisissa väleissä, niin oisko aika yrittää luoda jotain tuttavuusvälejå ihmiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole koskaan ollut minkäänlaisissa väleissä, niin oisko aika yrittää luoda jotain tuttavuusvälejå ihmiseen?

        Ollaan ihan hyvissä väleissä oikeassa elämässä ja koko ajan ollaan tutustuttu enemmän. Sanoin että välit ei ole katkenneet, en sanonut etteikö niitä olis.


    • Anonyymi

      Kaikki on vasta alussa. En tiedä mitä se matka tuo tullessaan. Minulle tai hänelle. Hän on elämänsä huipulla kun taas minä vielä alkuvaiheissa. Huipulla nähdään.

      • Anonyymi

        Tämä tietysti jäi ilman kommenttia. Noh olen tottunut tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tietysti jäi ilman kommenttia. Noh olen tottunut tähän.

        Ei ne kommentit täällä lopultakaan tee muuta kuin ruokkii harhaa, että joku tietty täällä itselle vastaisi. Kaikella hyvällä ❣️


    • Anonyymi

      Ei mikään. Olen vain liian iloton ja väsynyt. Tiedoksi naiselle.

      • Anonyymi

        Ensin aina itse kuntoon. Muuten suhde on epäterve ja karahtaa kiville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin aina itse kuntoon. Muuten suhde on epäterve ja karahtaa kiville.

        En ole koskaan kunnossa.


      • Anonyymi

        Niin olen minäkin. Tiedoksi miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin aina itse kuntoon. Muuten suhde on epäterve ja karahtaa kiville.

        Tämä ei pidä paikkaansa. Ei parisuhdetta ole sitä paitsi pakko aloittaa heti tutustumisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin aina itse kuntoon. Muuten suhde on epäterve ja karahtaa kiville.

        Eikö se muutenkin karahtanut jo kiville, kun torjuit tai jätit? Mitä edes tarkoittaa, että itse kuntoon ensin? Omituinen harha, että jonain päivänä kuvittelee, että nyt kaikki on niin hyvin, että hyvä ihmissuhdekin voi vasta silloin tulla. En usko, että noin kukaan ajattelisi. Suusta voi tulla ulos mitä tahansa ja se on sitten ihan eri juttu yrittää ymmärtää sanomisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei pidä paikkaansa. Ei parisuhdetta ole sitä paitsi pakko aloittaa heti tutustumisen jälkeen.

        Kyllä se pitää paikkansa. Jos parisuhdetta käyttää oman elämänsä paranteluun tai itsensä kuntoon laittamiseen niin kyllä se kiville karahtaa. Tunteet edellä tai unohda koko juttu. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pitää paikkansa. Jos parisuhdetta käyttää oman elämänsä paranteluun tai itsensä kuntoon laittamiseen niin kyllä se kiville karahtaa. Tunteet edellä tai unohda koko juttu. Sivusta

        Itsestäni tämä on outo ajattelutapa. Moni on surullinen yksinäisenä ja voi siksi pahoin. Itseänikin yksinäisyys tappaa hiljakseen, mutta en siis saisi tutustuakaan keneenkään, ennen kuin en voi pahoin yksinäisyyttäni? Tätä on kuitenkin jatkunut jo pitkään ja tilanne vaan pahenee, joten kai tässä sitten vaan on erakoiduttava lopullisesti ja kuoltava pois. Myös sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäni tämä on outo ajattelutapa. Moni on surullinen yksinäisenä ja voi siksi pahoin. Itseänikin yksinäisyys tappaa hiljakseen, mutta en siis saisi tutustuakaan keneenkään, ennen kuin en voi pahoin yksinäisyyttäni? Tätä on kuitenkin jatkunut jo pitkään ja tilanne vaan pahenee, joten kai tässä sitten vaan on erakoiduttava lopullisesti ja kuoltava pois. Myös sivusta

        Jos ainoa syy omaan pahoinvointiin on yksinäisyys, niin ehkä sitten. Mutta helposti tulee otettua joku vaan sitä yksinäisyyttä paikkaamaan. Toimiihan sekin. Mutta rakkaus jää kokematta sillä tavalla tässä elämässä. Minä lähden suhteeseen vain kun rakastun. Voihan etsiä muita kavereita sitä yksinäisyyttä täyttämään ja sitten siitä pahasta olosta pääsee yli ja voi kohdata sen rakkauden.


    • Anonyymi

      Hyppäsi sänkyyn parhaan ystäväni kanssa. Väitti jälkeenpäin silmät kirkkaina, ettei tiennyt, että hän oli minun ystävä. Myös nykyinen ex-ystäväni oli mukamas yllättynyt, että me tunnetaan toisemme.

      • Anonyymi

        Sama sulle kuin koolle ylle. Pettäminen toistuu herkästi. Etsi parempi kumppani.

        Jos ette ollut parisuhteessa, niin sit tietenkin ehkä hän ei tuntenut samoin vaan harrasti seksiä sen kans ketä kohtaan tunsi. Silloinkin aika mennä eteenpäin ja unohtaa


      • Anonyymi

        Inhottavia juttuja toiset ovat luotuja pettämään. Mun mielestä pettäjää ei pidä huolia takas ikinä en mun ukkoa huolis myös teki vaikka mitä selän takana vaikka siitä on aikaa ja jaksaa jankuttaa ettei ole ketään. En halua! Voin olla asiallisissa väleissä ainoastaan. Ja sellanen ” paras kaveri” saa suksia ikuisesti v…n!


      • Anonyymi

        Mikä ongelma? Mut pokasi nainen joka oli jo suhteessa kaverini kanssa, lähetti vain tekstarin sille miehelle, "jätän sut", kun se nainen kutsui mut kahville ja deitille.

        Mä torjuin sen naisen kohteliaasti kun en halunnut pettää kaveriani ja se palasi vähän myöhemmin sen edellisen miehensä syliin, avioituivat ja saivat ainakin yhden lapsen. ;D

        Onhan noita, tuuliviirejä...


    • Anonyymi

      En pysty olemaan ystävä tai tekemisissä, koska hän valitsi toisen naisen.

      • Anonyymi

        Tunteet siis yksipuolisia. Eli aika sinunkin mennä eteenpäin ja unohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet siis yksipuolisia. Eli aika sinunkin mennä eteenpäin ja unohtaa

        Yrittänyt olen ja kovasti...


      • Anonyymi

        Minkälaisesta valinnasta on kyse? Ovatko he yhdessä?

        Mä olen pelännyt hänen ajattelevan noin, kun musta hän muuttui etäiseksi kun me nähtiin kerran mun vanha kaveri ja sitten yhteydet alkoivat viiletä, kunnes nyt vaikuttavat katkenneen lopullisesti.

        Mun ikävä ei kuitenkaan ole vähentynyt ollenkaan.


    • Anonyymi

      Jatkuva kiusaaminen, ja kunnioituksen puute toisiamme kohtaan. Vähättely, kertakäyttöisenä pitäminen, vihjailu epämääräistä asioista...........
      En edes tiedä mitä täällä teen.

      • Anonyymi

        Väkivalta tuppaa pahentua suhteen jatkuttua pidempään. Eli unohda ja etsi
        Parempi


      • Anonyymi

        Kertakäyttöinen, se on jokaisen naisen yhdyssana.
        Kirjoitettu on.nainen, mikä on kuolemaakin katkerampi, Jumalalle mieluinen välttää.
        Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
        https://m.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivalta tuppaa pahentua suhteen jatkuttua pidempään. Eli unohda ja etsi
        Parempi

        En ole väkivaltaisessa suhteessa ollut koskaan.

        Löysin jo kiitos vaan.


    • Anonyymi

      Otti itselleen toisen niin en jäänyt vierestä seuraamaan. On mahdollista palata jos molemmilla on tosi aikomus asettautua aloilleen.

      • Anonyymi

        Ei tollaisen kanssa enää kannata mitään yrittää. Etsi se uusi jolle olet se #1, etkä se #2.


      • Anonyymi

        Oletko kertonut tämän hänelle? Jos et, niin varmaan turha odotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kertonut tämän hänelle? Jos et, niin varmaan turha odotella.

        Vastaavasti hän ei ole kertonut mitään aikeistaan palata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaavasti hän ei ole kertonut mitään aikeistaan palata.

        Eli oletat hänen olevan ajatusten lukija. Mutta miten hän edes voisi harkita palaavansa, jos ei edes tiedä sinun tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaavasti hän ei ole kertonut mitään aikeistaan palata.

        Ja lisään tähän vielä. Itse valitsin toisen miehen, mutta ajattelen vielä tätä toista. On erittäin vaikea ottaa edes yhteyttä, kun ei edes tiedä mitähän se toinen ajattelee. Todennäköisesti on jo löytänyt kun tässä vuosien saatossa jonkun ja ajattelee minusta pahaa. Eli ei tuu tapahtumaan ikinä mitään.


    • Anonyymi

      "Haluan etsiä uuden, paremman. Ei ole tunteita tarpeeksi. Et ole mulle se oikea. Haluan ihmisen, jolla ei ole ongelmia. En kaipaa ongelmia elämääni. En ole tarpeeksi tosissaan sun suhteen. Mun silmät on avautuneet. Et ole se oikea minulle. Haluan nauttia elämästä. Koskaan ei tiedä missä se oikea tulee vastaan, ehkä kaupan kassajonossa tai jonkun kaverin kautta tutustutaan. Haluan löytää sen oikean. En ole tarpeeksi sitoutunut. Ei ole halua eikä kiinnostusta. Eikö se kerro oleellisen, että etsii syitä, ei keinoja...
      Aina rakkauskaan ei riitä. Aina se ei riitä että rakastaa.
      Tää tulee loppumaan kuitenkin, miksi siirtää sitä... Miksi pitkittää väistämätöntä, kun sen voi tehdä nyt... Joskus pitää osata vain luovuttaa. Tykkään vahvoista naisista. Tarvin vahvan naisen.
      Luovuttaa, niin helppoa se on, jos ei siitä tee vaikeaa. "

      "Olipa helppo ero, mikään ei oikein muuttunut. Ei tarvinnut edes itkeä kertaakaan 😊
      Ainut mikä meillä toimi, oli s e k s i. Kaikkihan me jo kokeiltiinkin, ainut mikä jäi kokeilematta oli kolmen kimppa. Sen vois vielä kokea, se on ainut mikä jäi harmittamaan.
      Se yks sun kaveris on ihan silleen ok:n näköinen, että vaikka sen kans.
      Voitaisiin nähdä sek.sin merkeissä, jos se vaan sulle käy."

      Ei olisi pitänyt jäädä minkään mitenkään epäselväksi, mutta ihminen on joskus vähän hölmö, kun menee haavekuvaan rakastumaan.

      • Anonyymi

        Sanoko sulle vai kokisitko suomi24/ikävä palstalta eti ihmisten kirjoitukset yhdeksi ja laitoit ikävöimäsi repliikeiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoko sulle vai kokisitko suomi24/ikävä palstalta eti ihmisten kirjoitukset yhdeksi ja laitoit ikävöimäsi repliikeiksi?

        Eipä tuohon tarvinnut repliikkejä netistä poimia enää päälle..


    • Anonyymi

      Tunne-elämän epävakautensa ja siitä johtuvat asiat.

      • Anonyymi

        Mikä sairaus hänellä oli? Suostuiko hakemaan apua vai oliko jo avun piirissä? Nämä voi olla joskus hankalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sairaus hänellä oli? Suostuiko hakemaan apua vai oliko jo avun piirissä? Nämä voi olla joskus hankalia.

        Voi olla että oli avun piirissäkin, kirjoittaja vain hylkää suoraan kaikki joilla on tunne elämän ongelmia ja etsii täydellistä robottia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että oli avun piirissäkin, kirjoittaja vain hylkää suoraan kaikki joilla on tunne elämän ongelmia ja etsii täydellistä robottia.

        Kunpa ihmisiltä löytyisi enemmän tietämystä ja ymmärrystä mielen sairauksista. Vieläkin niissä tosi voimakas stigma ja ei uskalleta kohdata ihmistä ihmisenä vaan nähdään vain se diagnoosi. Siellä sen diagnoosin takana on kuitenkin se ihan oikea, aito ihminen. ❤️ Tämä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa ihmisiltä löytyisi enemmän tietämystä ja ymmärrystä mielen sairauksista. Vieläkin niissä tosi voimakas stigma ja ei uskalleta kohdata ihmistä ihmisenä vaan nähdään vain se diagnoosi. Siellä sen diagnoosin takana on kuitenkin se ihan oikea, aito ihminen. ❤️ Tämä sivusta

        Mielen sairaus ja tunne-elämän sairaus ovat kaksi ihan eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielen sairaus ja tunne-elämän sairaus ovat kaksi ihan eri asiaa.

        Eivät ole. Mielen sairauksiin kuuluvat myös mm. eri persoonallisuushäiriöt, joissa useammassakin saattaa ilmetä tunne-elämän epävakautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole. Mielen sairauksiin kuuluvat myös mm. eri persoonallisuushäiriöt, joissa useammassakin saattaa ilmetä tunne-elämän epävakautta.

        Eivät kuulu mielen sairauksiin todellakaan. Ota selvää, ennen kuin täällä vänkäät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kuulu mielen sairauksiin todellakaan. Ota selvää, ennen kuin täällä vänkäät!

        Sattumoisin työskentelen näiden sairauksien parissa, opiskellut alaa ~10 vuotta joten uskallan väittää jotain tietäväni aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattumoisin työskentelen näiden sairauksien parissa, opiskellut alaa ~10 vuotta joten uskallan väittää jotain tietäväni aiheesta.

        Ei ihme, että meillä on psykiatriassa ihan törkeän huono laatu hoidossa kun joutuu henkilökuntaakin opettamaan työssään.


    • Anonyymi

      Nyt kun jälkeenpäin ja järjellä ajattelee. Hän oli valmis heittämään kaiken roskiin niin helposti. En merkinnyt mitään. Että kaipa se jotenkin herätti siihen ettei jäi koskaan todella rakastanut. Meillä ei ollut kummenpia riitoja . Kaikki olisi ollut puhuttuvissa jos olisi vain halunnut. Ja se mitenkä kohteli minua jälkeenkin päin. Roikotti muka ystävänä muttei sitä kuitenkaan sitten ollut.

      • Anonyymi

        Jäi -kai *


      • Anonyymi

        Suhteen jälkeen on monesti vaikea jäädä ystäviksi etenkin jos toisella on vielä tunteita. Ja yleensä sillä jätetyllä on. Näin taisi käydä teillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteen jälkeen on monesti vaikea jäädä ystäviksi etenkin jos toisella on vielä tunteita. Ja yleensä sillä jätetyllä on. Näin taisi käydä teillekin.

        Itse sanoi rakastavansa minua kun jätti ja lähetti vielä viestin että rakastaa minua sekä pyysi myöhemmin että voidaanko vielä nähdä. Mutta ei koskaan nähty. Vähemmästäkin tulee ristiriitaisia tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanoi rakastavansa minua kun jätti ja lähetti vielä viestin että rakastaa minua sekä pyysi myöhemmin että voidaanko vielä nähdä. Mutta ei koskaan nähty. Vähemmästäkin tulee ristiriitaisia tunteita.

        Miksi ette nähneet? Eikö hän edes halunnut nähdä, vaikka kysyi, että voisitteko nähdä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette nähneet? Eikö hän edes halunnut nähdä, vaikka kysyi, että voisitteko nähdä vielä?

        Oletin ettei enää haluakaan nähdä. Kun ei siitä enää mitään puhunut vaikka oli yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin ettei enää haluakaan nähdä. Kun ei siitä enää mitään puhunut vaikka oli yhteydessä.

        Lisää siitä jonkun aikaa näin hänet jonkun toisen kanssa. Eli se oli silloin minulle selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää siitä jonkun aikaa näin hänet jonkun toisen kanssa. Eli se oli silloin minulle selvää.

        Lisäksi * .. -lisää


    • Jaa-a, liian mutkikasta vissiinkin.

    • Anonyymi

      Hän katosi maan alle

      • Anonyymi

        enpäs oo 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Lähti Syyriaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin kenen kanssa? Exien? Vai ahdistelijoiden? Exillä on ollut niin paljon ongelmia itsien kanssa, et mun mielenkiinto lähti aina toisiin, ihastuin aina muihin, ei toiminut. Ahdistelijoiden siihen, et kun ei kiinnosta silti jahkaaminen jatkuu...mutta näitä ei ole kuin kaksi miestä.

    • Anonyymi

      Jotenkin liukas kuin teflon, mutta naarmuilla, Rikkonaisiin kohtii osuin ja jäin kiinni häneen, mutta juuri silloin kertoi minun olevan yhdentekevä. Ymmärtäähän se jokainen, että kun viilton tefloniin tarttuu ei lähde pois mutta yrittää voi. Mahtaakohan nyt huomata jo että pois en tule häviämään ajatuksistaan, mutta elämästä kylläkin.

    • Anonyymi

      Hän ei enää rakastanut mua. 🥀
      Mä näen tämän sateenvarjosyynä. Sen varjossa on muita johdannaisia, mitkä osaltaan edesauttoivat asiaa.

    • Anonyymi

      Niin, riippuen toki sellaisista väleistä. Tosin niilläkin on tarkoituksensa varmasti. Ei ihan heikkohermoisille.

    • Anonyymi

      Hänellä oli toisenlaiset tarkoitusperät, ei niin vakavalla pohjalla.

      • Anonyymi

        Halusko vain seksiä vai miten tää tuli ilmi? Sulla tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusko vain seksiä vai miten tää tuli ilmi? Sulla tunteita?

        Kaikki paljastui viattomaksi flirtti. Siinä vaiheessa olin itse jo retkussa, ja nyt pahasti 💔säröillä. Itsesuojelua tämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki paljastui viattomaksi flirtti. Siinä vaiheessa olin itse jo retkussa, ja nyt pahasti 💔säröillä. Itsesuojelua tämä on.

        *flirtiksi


    • Anonyymi

      Etäisyys
      Kun toinen istuu lähelläsi puolen metrin päässä ja katsoessasi häntä silmiin huomaat hänen olevan jossain tosi kaukana,
      läsnä ajatuksissaan jollekin toiselle.

    • Anonyymi

      ei se etsimällä tule se sattuu kohdalle ja kemiat pelaa,mikä taakse jää,sitä ei kannata ees yrittää,koskaan ei välit parane,aina hiertää jostakin,avioliitto on toisen kunnioittamista,eikä nälvimistä varten,

    • Anonyymi

      Aavistin lähes heti että on pelimies kyseessä. Veikkaus osui oikeaan. Onneksi en ehtinyt nähdä häntä kuin muutaman kerran, eikä mitään intiimiä ehtinyt tapahtua.

    • Anonyymi

      Hänen moukkamainen käytös ja asenne, että ihmissuhteilla on parasta ennen-päiväys.

    • Anonyymi

      Hyvän alun jälkeen hän muuttui vihaiseksi ja vaati rahojani, ei suostunut lähtemään kämpästäni joten soitin poliisit.

    • Anonyymi

      Hän alkoi mököttämään eikä puhumisesta tullut mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eräs tapaus tuli mieleen. Hän torjui ensin ihastukseni, sitten ystävyyteni.
      En tiedä, olisiko lopputulema ollut erilainen, jos olisimme puhuneet asiasta. Ehkä olisimme keksineet jonkun ratkaisun tai pystyneet ajan kanssa palaamaan siihen entiseen. Ehkä ei. Syytän itseäni silti kaikesta, vaikka tiedostan myös etten voinut tunteilleni mitään. Mitä ihmisten tarinoita olen kuullut, niin aika epätodennäköistä se on, että ystävyys voi jatkua yksipuolisten tunteiden kanssa. Epäilen, että ennemmin tai myöhemmin se olisi jokatapauksessa kaatunut omaan mahdottomuuteensa. Hän olisi ehkä pystynyt siihen ystävyyteen, mutta itse olisin vastaisuudessakin joutunut kokemaan niitä pettymyksen ja torjutuksi tulemisen tunteita, kun en olisi koskaan saanut häneltä sitä mitä olisin ollut vailla. Olisin joutunut elämään jatkuvassa tunnevajeessa. Uskon, että ainoastaan ja vain siinä tapauksessa, jos olisimme kummatkin olleet tahoillamme parisuhteessa, ystävyys olisi voinut jatkua entisellään. Jos olisimme puhuneet asiasta, niin olisimme varmaan tämän todenneetkin. Emme kuitenkaan puhuneet ja nyt on aikaa kulunut jo niin paljon, että se olisi jo myöhäistäkin. Elämä vei eri suuntiin.

      • Anonyymi

        Mistähän kirjasta tää tarina!


    • Anonyymi

      Hän halusi vain s e k s i ä ja hauskanpitoa samalla kun etsiskelee aktiivisesti muita. Ei ansaitse kuulua elämääni yhteisen lyhyen historian jälkeen. Aluksi antoi ymmärtää olevansa ihan jotain muuta ja erilainen kuin muut miehet.
      Juu, todella sitä hän oli. Vei kaiken itsetunnon, itsearvostuksen ja itsekunnioituksen pitkäksi aikaa.

      Aikojen päästä ajatukset nyt kääntyneet niin, että kunnioitan itseäni mutta en häntä.

      Toivottavasti ei enää koskaan tarvi nähdä häntä missään. Vähän ristiriitaiset tuntemukset yhä, mutta haluan unohtaa kaiken mitä hältä joskus kuulin ja kaiken mitä hänestä joskus luulin. 💔

    • Anonyymi

      Ei ole paluuta entiseen enkä kaipaa sitä mitä oli. Ei koskaan uskonut miten monta ovea avautui ja mikä onni kohtasi. Elämän tasapaino ja huolet toisen tekemiset seläntakana on menneitä asioita.

      • Anonyymi

        Sama tunne pelimiehestä irtaantimisen jälkeen 🌺♥️


    • Anonyymi

      Olen varattu.

    • Anonyymi

      Ei sitä ollutkaan, kaikki oli vain sairaan ihmisen manipulaatiota.

    • Anonyymi

      Meidän välit ei katkea koskaan .

      • Anonyymi

        Ei niin. Mutta mennään sitten mäin jos et muuta halua. Olisi edes kerran ajan kanssa keskusteltu, ehkä se oli mielestäsi väärin.


    • Anonyymi

      Valikoin toisen ja nyt kadun. Ei kuitenkaan paluuta enää.

    • Anonyymi

      Loppu mikä loppu!

    • Anonyymi

      Mies valitsi leikit ja samalla muut naiset. Valintakysymys. Heippa!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe