Omalla anopilla on isot luomurinnat kokoa E90. Vähän riippuvat, mutta kuitenkin pulleat. Suuret nännipihat ja aika paksut, mutta lyhyet nännit. Jalkovälissä on tummanruskea runsas kiharainen karvoitus. Muutama kuva anopista ja runkkaan usein niille. Minkä kokoiset ja muotoiset rinnat on anopillasi? Entä minkälainen karvoitus? Runkkaatteko anopille?
Anopin rinnat ja karvoitus
33
6993
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko kertoa miltä maistuu pillu kun sitä nuolee?,
- Anonyymi
sehän riippuu pillusta joku suolaiselle,jotkut ei millekkään ja jotkut haisee niin kuvottavalle että ei todellakaan tee mieli nuolla ,pesukaan ei auta ! Sormetkin pitää bensalla pestä että saa sen järkyttävän hajun pois.
- Anonyymi
hyvältä mitä enemmän kiihottuu sitä enemmän hunajaa voisin jatkaa kauan
- Anonyymi
Pillu maistuu yleensä todella hyvältä ja siinä nainen ja minä valmistaudumme hurjaan sexiin½
nimenomaan vierasta kun saa usein!!
- Anonyymi
Oletko saanut silitellä tai nuoleskella anoppiasi?
- Anonyymi
anoppi opetti mulle miten anaali seksistä nautitaan molemmat istui kaluni päälle ja laittoi sauvan mun peppuun voi mikä ihana kokemus
- Anonyymi
Anoppi nyt valitettavasti dementoitunut eikä enää tunne kun välillä. Mutta meillä oli aika kiihkeä suhde monta vuotta enen hänen sairaatumistaan.
Oli aika helppo tapailla kun häntä piti ”auttaa” aina kaikissa pienissä askareissa.
Kun appiukosta aika jätti niin anoppi tarvitsi usein apua mökillä ja muuta.
Anoppi on hiukan pyöreä d kupin rinnoilla varustettu ihana pehmeä nainen.
Kun meidän juttu alkoi niin ajelin hänen karvoituksensa pois. Oli appiukko ihmetellyt tätä mutta oli tykännyt niin että oli innostunut muutaman kerran panemaan jota ei ollut vuosiin tehnyt. - Anonyymi
Normi anoppi. Isot painavat rinnat, leveä pehmeä perse. Tuuhea pehko. Kyllä runkkaan. Ja runkkaan anopin alushousuihinkin.
- Anonyymi
Minun anoppi on hoikka isotisdinen 72v . Olen nähnyt useasti alasti mökillä kun tykkää käydä alasi uimassa. Appiukko kehunut joskus saunassa että on kuulemma oikea peto sängyssä ja siksi hän kiihottaa vielä enemmän.
- Anonyymi
Minun anoppi on hyvässä kunnossa oleva 64 vuotias uhkea nainen. Liikkuu joka päivä ja muutenkin pitää huolta itsestään. Olen nähnyt muutaman kerran alasti ja täytyy sania että aivan upea kroppa. Runkkaan usein ja fantasioin sekaistä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anoppi on kiihottava vähän ylipainonen viime kesänä eläkkeelle jäänyt upea nainen. Vähän roikkuvat rinnat ja vaaleat pillunkarvat jota varmaan jotenkin hoitaa mutta aika runsas pöheikkö on. Muutaman kerran nähnyt alsti ja saanut siitä hyvää runkku materiaalia fantasioihin.
- Anonyymi
Kävimme tänään rehevällä leski anopilla kylässä ja sillä oli päällään vain ohut läpinäkyvä asu, sanoi kyllä ettei voi näin kuumalla ilmalla pitää päällä muuta kun tätä kevyttä asua ja pyyteli anteeksi, johon tokaisin että kivahan vävykin on saada joskus silmäkarkkia ;) ei muuten ollut pikkareita ja liivejä alla ja pääsin niiden kiiman tuoksuja vähän ajan päästä kylppäriin haistelemaan, pakko oli kyllä runkata niihin ja varmaan se kuulikin sen ja näkikin sitten ne myöhemmin.
- Anonyymi
naijahan sitä pitää ja antaa sellaista kyytiä ettei ennen ole saanut..niin on anoppi tyytyväinen ja se takaa että saat uudelleen sitä. olkaa vaan varovaisia ettette kinni jää. Vaikka eihän se kaikkia haittaa tiedän yhden naisen ja tytön jotka asui naapurissa niin tytön poika kaveri nai molempia ja kehui vielä kevereille että on hyvä morsian kun saa äitiäkin milloin haluaa:) Tämä on sitten tosi juttu asuin itse naapurissa ja poika oli tutun tuttu.Äitiä oli kyllä nainut puoli kaupunkia...mullekin se ehdotteli vaika oli yli 20 v. ikäeroa ,siis se oli vanhempi mutta ihan näppärän näkoinen vähän alkoholisoitunut vaikka työt hoiti. (ei ole elävien kirjoissa enään) en tarkemmin kerro ettei henkilöllisyys palastu.
- Anonyymi
Minunkin anoppi on katsellut mua 30 v. sen näköisenä että että haluis ..ja tehnyt lisäksi kaikkia muita tempuja ,mutta ei ole suoraan ehdotttanut...mulla tekis vieläkin kyllä mieli anoppia ja sillä mua....mutta miten asian voi ilmaista....siinäpä kysymys...jos toinen menee liian pitkälle toinen alkaa väisteleen kun ei uskalla suoraan sanoa ja kuulla...Hankala homma:)
Pitäs varmaan jollakin kosntilla joutua yöksi samall mökille kahdestaan ja samaan saunaan vierekkäin että onnistuisi:)- Anonyymi
huomaat että anoppi on paras suihin ottaja siitä se lähtee
- Anonyymi
sano sille anopille että posliini sen pitää olla jos meinaat että nuollaan !
- Anonyymi
Mun anoppi on muodokas iso rintainen herkkupeppu. Ikää on mutta se ei haittaa. Tuuhea musta karvoitus jalkovälissä. Saunassa on nähty. Kyrpä seisoo nytkin kovana kun ajattelen kuinka työntäisin kyrvän sisään ja ruikkisin aktin päätteeksi siemennesteeni anopin sisään. Ai että...
- Anonyymi
Oli erikoinen kesäloma tänä vuonna. Vaimoni ja minun lomat meni ristiin niin että hänellä kesäkuun alku juhannukseen asti ja minulla alkoi juhannuksesta. No hänen suku mökillään vietimme kesää niin että olimme viikonloput yhdessä ja viikot toinen töissä. Lapsemme ei enää suostu tulemaan mökille. Olemme n 50 vuotiaita ja appi vanhemmat vähän reilu 70. Appivanhemmat asuvat isossa talossa ja tyttärille on molemmille rakennettu pienemmät mökit.
Toisena viikonloppuna appiukko kyseli että voisiko tulla kaupunkiin tyttären kanssa kun oli joku heidän kaveriporukan kalastus reissu ja minä jäin anopin kanssa kahden viikoksi mökille.
Kävimme yhdessä kauppa reissulla heti maanantaina söimme hyvin ja katselimme hiukan telkkaria ja sitten nukkumaan Seuraavana päivänä sama juttu aamupala yhdessä ja sitten teimme kaikkea omia juttuja. Illalla lämmitimme saunan ja sen jälkeen taas teimme ruokaa ja sitten telkkarin ääreen. Telkkarin edessä on sellainen sohva/ sänky juttu missä voi vieraat nukkua tai sitten voi vain löhöillä ja katsoa telkkaria.
Katselimme siinä molemmat makaillen telkkaria ja anoppi sanoi että palelee ja meni viltin alle. Katselimme jotain elokuvaa ja minullekin alkoi tulemaan vähän vilu ja sanoin että täytyy hakea jotain lämpimämpää vaatetta niin anoppi sanoi että voi tänne viltin alle tulla. Pidin erikoisena tätä ehdotusta mutta menin kuitenkin anopin viereen viltin alle.
Noin puolen tunnin kuluttua anoppini nukahti tavallaan syliini. Kun elokuva loppui niin sammutin telkkarin ja huomasin itse myös että väsyttää ja ajattelin vähän leputtaa silmiä ja nukahdin tietysti.
Heräsin n viiden aikaan siihen että anoppini oli painautunut aivan kiinni minuun ja hänen yksi jalka oli minun jalkojen päällä. En tiedä miksi mutta kiihotuin aivan järjettömästi tästä ja kullini alkoi paisumaan. En ollut koskaan ajatellut anoppiani seksuaalisesti mutta nyt olin aivan kovana .
Anoppini osoitti myös heräämisen merkkejä ja teeskentelin nukkuvani koska hävetti niin minun seisokki.
Huomasin että anoppi ymmärsi että olin kovana hän nosti vähän jalkaansa ja katsoi pullotusta housussani. Hetken päästä hän vei kätensä alas ja aivan kevyesti otti kullistani kiinni.
Tämä oli minulle liikaa käänsin hänet selälleen ja aloin suutelemaan häntä.
Hän yritti ensin sanoa jotain että ei me voida mutta se oli vain joku vaistomainen yritys koska hän samalla puristeli kulliani.
Olin niin kiimassa että lähes revin hänen housut pois ja aloin sovittamaan kulliani hänen sisäänsä. Hän ohjasi minut sisäänsä ja työnsin itseni täysin häneen.
Anoppi lähes huusi kun aloin liikkumaan todella raivoisasti eestaas hänen sisällään.
Kestin ehkä minuutin kun jouduin lähes karjumaan anopille että nyt tulee ja samassa hän sai aivan uskomattomalta kuullostavan orgasmin.
Pumppasin häneen varmasti yhden suurimmista koskaan saamistani sperma määrästä. Luulin että laukeaminen ei koskaan lopu.
Kun rauhoitumme hetken kuluttua anoppini sanoi että ei ole saanut orgasmia enää vuosiin ja viimeisestä kerrasta kun mies edes oli ollut hänen sisällään oli jo yli 10 vuotta.
Makasimme hetken siinä ja sitten molemmille tuli moraalinen krapula ja minä lähdin omaan mökkin ja anoppi makuuhuoneeseen.
Yhdeksän kymmenen välillä uskalsin mennä isoon tsloon tekemään aamupalaa ja siellä oli anoppi juomassa kahvia. Olimme aika hiljaa pöydässä kun molempia hävetti mutta sitten anoppi sanoi että aamu oli ihanin mitä hänellä koskaan on ollut.
Nousin menin hänen luokseen ja suutelin taas kiihkeästi ja taas lähes revimme toisiltamme vaattet pois ja naimme kun eläimet.
Tätä jatkui koko viikon.
Nyt kun lomat on pidetty ja appivanhemmat asuu edelleen mökillä emme ole oikein päässeet tapaamaan mutta mielenkiintoinen talvi tästä on tulossa.- Anonyymi
Jatkoa tälle. Vaimoni lähtee kavereiden kanssa mökille viikonlopuksi ja sain juuri tietää että anopilla joku meno niin tulee viikonlopuksi kotiin ja appiukko jää mökille.
- Anonyymi
upeeta toimintaa molemmilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa tälle. Vaimoni lähtee kavereiden kanssa mökille viikonlopuksi ja sain juuri tietää että anopilla joku meno niin tulee viikonlopuksi kotiin ja appiukko jää mökille.
Nyt oli todella kiimainen anoppi viikonloppuna.
Viikonloppu alkoi sillä että vaimo pakkasi tavarat ja lähti mökille kahden aikaan iltapäivällä ja anoppi soitti minulle 16 pintaan ja kyseli mitä minulla on ohjelmassa tänä viikonloppuna. Ja kerroin että ei mitään muuta suuniteltu kun yksi kaveri tulee lauantaina hakemaan poraa lainaksi. Anoppi kertoi että hänelle tulee ystävä kahville pe iltana ja la iltana hän menee ystäviensä kanssa syömään ja teatteriin. Samalla hän kyseli saako tulla käymään myöhemmin ilalla kun varmaan ajaa ystävättärensä kotiin? No sehän sopi molemmille hyvin.
Kymmenen aikaan ilalla hän soitti että tulenko avaamaan hänelle oven. Hississä hän kysyi olemmeko hulluja kun näin tapaamme? Kun pääsimme ovesta sisään aloimme suutelemaan ja hän alkoi suoraan avaaman housujani ja minä nostin hänen hametta ja myös lähes revin hänen alushousut pois. Nostin hänet ilmaan ja kannoin hänet olko ovemme vieressä olevaan työhuoneeseen missä on pieni sohva.
Asetin hänet sohvalle ja itse päälle . Aloitimme aivan eläimellisen nainnin joka ei kauaa kestänyt. Laukesimme molemmat varmaan minuutissa.
Hetken makasimme siinä maailma vaikeimmassa asennossa ja sitten nousimme ja menimme yhdessä pesulle.
Suihkussa pesimme toisemme ja oltiin kun rakastunut nuoripari.
Sitten kyselin haluaako hän jotain iltapalaa mutta ei hänelle maistunut.
No mehän siirryimme sänkyyn. Hän sai mm ensimmäisen suuseksi orgasmin. Appiukko oli kuulemma joskus nuorena vähän nuollut mutta ei orkkuun asti. Itse laukesin kaksi kertaa ennen kun nukahdimme. Heti aamulla naimme vielä kerran ja sitten syötyämme aamupalan hän lähti kotiin.
Sovimme että että soittelemme illalla jos teatterin jälkeen vielä tapaisimme.
Luulin jo että ei mitään tapahdu lauantai iltana mutta kello 23.40 soi puhelin ja anoppi kyseli tulenko avaamaan oven?
Anoppi oli väsynyt edellisen yön valvomisesta ja sen yön leikki jäi yhteen kertaan.
Aamulla vielä kerta ja ennen hänen lähtöään vielä kerran keittiön pöydällä.
Hän soitteli vielä pari kertaa ajaessaan mökille ja kertoi että fantastinen olo samalla kun kauhea morkkis tytärtään ja miestään kohtaan.
Lopuksi kuitenkin päätettiin jatkaa tätä.
Olen itse aivan innoissani kun nuori poika jolle kaikki tuntuu uudelta ja kivalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli todella kiimainen anoppi viikonloppuna.
Viikonloppu alkoi sillä että vaimo pakkasi tavarat ja lähti mökille kahden aikaan iltapäivällä ja anoppi soitti minulle 16 pintaan ja kyseli mitä minulla on ohjelmassa tänä viikonloppuna. Ja kerroin että ei mitään muuta suuniteltu kun yksi kaveri tulee lauantaina hakemaan poraa lainaksi. Anoppi kertoi että hänelle tulee ystävä kahville pe iltana ja la iltana hän menee ystäviensä kanssa syömään ja teatteriin. Samalla hän kyseli saako tulla käymään myöhemmin ilalla kun varmaan ajaa ystävättärensä kotiin? No sehän sopi molemmille hyvin.
Kymmenen aikaan ilalla hän soitti että tulenko avaamaan hänelle oven. Hississä hän kysyi olemmeko hulluja kun näin tapaamme? Kun pääsimme ovesta sisään aloimme suutelemaan ja hän alkoi suoraan avaaman housujani ja minä nostin hänen hametta ja myös lähes revin hänen alushousut pois. Nostin hänet ilmaan ja kannoin hänet olko ovemme vieressä olevaan työhuoneeseen missä on pieni sohva.
Asetin hänet sohvalle ja itse päälle . Aloitimme aivan eläimellisen nainnin joka ei kauaa kestänyt. Laukesimme molemmat varmaan minuutissa.
Hetken makasimme siinä maailma vaikeimmassa asennossa ja sitten nousimme ja menimme yhdessä pesulle.
Suihkussa pesimme toisemme ja oltiin kun rakastunut nuoripari.
Sitten kyselin haluaako hän jotain iltapalaa mutta ei hänelle maistunut.
No mehän siirryimme sänkyyn. Hän sai mm ensimmäisen suuseksi orgasmin. Appiukko oli kuulemma joskus nuorena vähän nuollut mutta ei orkkuun asti. Itse laukesin kaksi kertaa ennen kun nukahdimme. Heti aamulla naimme vielä kerran ja sitten syötyämme aamupalan hän lähti kotiin.
Sovimme että että soittelemme illalla jos teatterin jälkeen vielä tapaisimme.
Luulin jo että ei mitään tapahdu lauantai iltana mutta kello 23.40 soi puhelin ja anoppi kyseli tulenko avaamaan oven?
Anoppi oli väsynyt edellisen yön valvomisesta ja sen yön leikki jäi yhteen kertaan.
Aamulla vielä kerta ja ennen hänen lähtöään vielä kerran keittiön pöydällä.
Hän soitteli vielä pari kertaa ajaessaan mökille ja kertoi että fantastinen olo samalla kun kauhea morkkis tytärtään ja miestään kohtaan.
Lopuksi kuitenkin päätettiin jatkaa tätä.
Olen itse aivan innoissani kun nuori poika jolle kaikki tuntuu uudelta ja kivalta.Ja taas mennään. Anoppi soitti vaimolle ja kyseli ehtisinkö tulla ensi keskiviikkona auttamaan häntä tietokoneen kanssa. Appiukko on vielä mökillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas mennään. Anoppi soitti vaimolle ja kyseli ehtisinkö tulla ensi keskiviikkona auttamaan häntä tietokoneen kanssa. Appiukko on vielä mökillä.
Meidän suhde vain jatkuu. Anoppi keksii aina jotain tekemistä mihin tarvitsee minun apua.
Nyt viime aikoina olemme tavannet hänen ystävättärensä asunnossa joka asuu talvet Espaniassa.
Myös kotona olemme vaimon kanssa löytäneet uuden vaihteen seksielämässämme. Saa nähdä kuinka kauan tälläinen viiskymppinen ukko jaksaa kahden naisen kanssa.
Myös anoppi kertoo että appiukko on vähän taas innostunut seksistä. Jotenkin rivoa jos anoppi on nainut appiukon kanssa aamulla ja iltapäivällä minun kanssa.
Tulee yksi kerta mieleen tässä viikko kaksi sitten kun olimme hänen ystävättären asunnolla ja anoppi oli jo käynyt suihkussa ja laittoi itseään kuntoon kotiin lähtöä varten kun tulin suihkusta. Hän siinä lavuaarin peilin edessä harjasi hiuksiaan kun tulin hänen taakse ja aloin hieromaan hänen rintojaan ja peppua. Kun aloin nostelemaan hänen hametta hän vastusteli ”ei me enää voida tulee kiire”. Tämä vain lisäsi kiimaani suorastaan revin hänen sukkahousut ja alushousut polviin ja työnsin hänen päätä alas niin että pappu vähän nousi ja pääsin ohjaamaan itseni hänen sisään. Aloitin raivoisan panemisen ja hetken kuluttua tunsin kuinka minun siemenet lähtee liikkeelle. Aivan upea laukeaminen ja istahdin vessanpöntölle ja katselin rietasta näkyä kun anopin pillusta valui spermaa hänen sukkahousuille.
Anoppi sätti minua ”tämä oli melkein raiskaus sillä erolla että tämä oli kiihottava pano”.
Olen kahden naisen loukussa…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän suhde vain jatkuu. Anoppi keksii aina jotain tekemistä mihin tarvitsee minun apua.
Nyt viime aikoina olemme tavannet hänen ystävättärensä asunnossa joka asuu talvet Espaniassa.
Myös kotona olemme vaimon kanssa löytäneet uuden vaihteen seksielämässämme. Saa nähdä kuinka kauan tälläinen viiskymppinen ukko jaksaa kahden naisen kanssa.
Myös anoppi kertoo että appiukko on vähän taas innostunut seksistä. Jotenkin rivoa jos anoppi on nainut appiukon kanssa aamulla ja iltapäivällä minun kanssa.
Tulee yksi kerta mieleen tässä viikko kaksi sitten kun olimme hänen ystävättären asunnolla ja anoppi oli jo käynyt suihkussa ja laittoi itseään kuntoon kotiin lähtöä varten kun tulin suihkusta. Hän siinä lavuaarin peilin edessä harjasi hiuksiaan kun tulin hänen taakse ja aloin hieromaan hänen rintojaan ja peppua. Kun aloin nostelemaan hänen hametta hän vastusteli ”ei me enää voida tulee kiire”. Tämä vain lisäsi kiimaani suorastaan revin hänen sukkahousut ja alushousut polviin ja työnsin hänen päätä alas niin että pappu vähän nousi ja pääsin ohjaamaan itseni hänen sisään. Aloitin raivoisan panemisen ja hetken kuluttua tunsin kuinka minun siemenet lähtee liikkeelle. Aivan upea laukeaminen ja istahdin vessanpöntölle ja katselin rietasta näkyä kun anopin pillusta valui spermaa hänen sukkahousuille.
Anoppi sätti minua ”tämä oli melkein raiskaus sillä erolla että tämä oli kiihottava pano”.
Olen kahden naisen loukussa….Olemme ny anopin kanssa panneet n 1- 2 kertaa viikossa paitsi viime viikolla kun vaimoni oli työmatkalla neljä päivää ja appiukko viikon jossain kuntoituksessa niin anoppi kävi joka päivä. Kaksi kertaa appiukko soitti hänelle kesken panon. Molemmilla kerroilla hän sanoi olevansa kävelyllä joten oli helppo olla hengästynyt kun vastasi.
Meidän seksistä on tullut enemmän nautinnollisempaa ja pidempikestoista.
Anoppi haluaa kokeilla edelleen kaikkea uutta. Olen ostanut muutaman lelun hänelle mitä hän käyttää kotona ja kerran on meillä ollut mukana yksi dildo.
- Anonyymi
Omalla anopilla ajeltu pillu. Tai ainakin rajattu karvoitus.
Vahingossa näin kun anoppi istui haarat auki hame päällä ja vittuhan sieltä vilahti.
Sitä muistikuvaa ajatellessa on tullut nyt runkattua keskikesän tienoilta asti. Näytti pillu kyllä niin hyvältä.
Anopilla hieman riippuvat hyvän kokoiset tissit.
Toivottavasti appiukko vielä jaksaa nuolla ja nussia, oli nimittäin todella nuoltavan näköinen vittu ja anoppi muutenkin seksikäs pakkaus. Kuusvitoseksi todella pantavan näköinen nainen. - Anonyymi
Näin muutama kesä sitten anoppini alasti ensimmäisen kerran ja olen usein runkannut ja nainut vaimoani häntä ajatellen.
Hänellä on suht isot rinnat jotka vähän roikkuu mutta nännit vielä ylöspäin. Aika pienet nännit. Pituus suurinpiirtein 165 ja ehkä muutama ylimääräinen kilo mutta ei todellakaan ylipainoinen vaan muodokas.
Mikä parasta täysin karvaton häpy. Upeat häpyhuulet . Haluaaisin naida tätä upeaa naista pitkään.- Anonyymi
Pakko kertoa! Anoppini 54v todella näyttävä blondi yli pirteä pakkaus. Itse oon 27v kuntoileva vävy. Appiukko mukava ylipainoinen jolle paukku maistuu. Anoppi eka tapaamisesta kehunut kroppaani appiukon kuullen. Kesälomalla lähdimme veneellä verkoille kahdestaan, anoppi otti mukaan lonkeroa mukaan. Katsoimme verkot olin soutu miehenä, anopilla bikinit päällä, ihailin miten bikinin läpi pillu kajasti avoimena silmiini. Anoppini ehdotti soutaisin lähimpään saareen, voitaisiin ottaa auirnkoa ja nauttia kylmistä juomista. Tiesin siinä vaiheessa tulen panemaan häntä, katse kertoi mitä anoppi ajoi takaa. Saareen päästyämme menimme kalliolle, anoppi sanoi nyt voin tutustua vävyyn kunnolla ilman häiriötä. Anoppi avasi tölkit kilistimme sanoi nautimme rauhassa kaikki juomat ja rakastelemme kalliolla. Anoppi alkoi suudella, riisuimme toisiltamme uima asut pois. Nussimme parituntia kuin eläimet, kiimasempaa naista koskaan tavannut.
- Anonyymi
anopilla tosi suuret rinnat kokoa en tiiä mutta mahtava suihin ottaja salaa tehdään
- Anonyymi
Onko anoppisi lähettänyt sulle kuvia vitustaan
- Anonyymi
Tuskin hän mahtuu sinne kuvia ottamaan?
- Anonyymi
Minun anopilla on isot rinnat. Riippuvat kylläkin, mutta ei suipot vaan sellaiset sanoisinko leveät pyöreät. Raskaan näköiset. Pillukarvat on mustat ja perseestäkin löytyy karvaa. Sen olen nähnyt pari kertaa, kun anoppi on kumartunut syvään ilman alushousuja. Siis hän ei tiennyt, että olen näköetäisyydellä.
- Anonyymi
Isot rinnat E95 ja tuuhea musta karvoitus.
- Anonyymi00098
Mun anopilla on suuret rinnat, rintaliivit 85G. Nännit ovat isot ja kovettuvat helposti. Mustat kiharat pillunkarvat. Kesällä bikinirajat ajeltu, muulloin rehottaa luomuna. Pari kuvaa on rinnoista paljaana. Runkkaan aika usein anopille.
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345217Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2865076Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä604493Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692435Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461868Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281814Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont241782Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791723Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161662- 1051496