Ikuinen hiljaisuus

Anonyymi

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.

162

1600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melo lisää dramaattista jaskaa

    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Anonyymi

      jjep. ja, mitä veikkaat, ei paljoa taida naista kiinnostaa vaikka mitä ja miten hölöttelet. Kannattaa varmaan keskittyä swllaisiin henkilöihin elämässä, joiden kanssa juttu luistaa ja näkeminen on ihanaa. tommonen katkeruutta hohkaava, ota hiljaisuus naene, ku kohtalo otti mut (2ceen, ilman liukkaria tai consensuaalista hyväksyntää). hih. tulin ikävöimään miestä, mut sit muistin et ainiin-voinhan vaikka vastata sen viestiin..mut äh. ei nii paljoo kiinnosta tai ikävä pure, että jaksais sönköttää

      • Anonyymi

        Uppoaa yhtä hyvin ku salen muovikassi 😆


      • Anonyymi

        Nämä sinun vastaukset itsellesi aloituksen kirjoittanut mies on kovin moittivia itseäsi kohtaan, mutta joo niin totta varmaan toinen puoli, ettei ketään kiinnosta


    • Anonyymi

      Ymmärrän. Kumpikaan meistä ei ollut toisensa arvoinen.💔

    • Anonyymi

      En tiedä oletko hän - hän on kuitenkin saanut nyt toivomaasi, radiohiljaisuutta. Sen voi hän kuitenkin tahtoessaan avata. Minä en sitä enää avaa. Kuuntelen hiljaisuutta ja muistoja💔

    • Anonyymi

      Oli väärin alkaa kanssasi mihinkään. Parisuhteessa olin ja olen tänäänkin. Mitään en ala rikkomaan lapseltani tai mieheltäni. Toivottavasti ymmärrät.

      • Anonyymi

        Tämä ei.ole minulta - ei ole väärin seurata sydämensä ääntä❤.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei.ole minulta - ei ole väärin seurata sydämensä ääntä❤.

        Ei ehkä sinusta. Varaudu toki että et kelpaa muille.


    • Anonyymi

      Hiljaisuus on kaunista. Joskus myös täysin oma valinta. Kaikki om vapaaehtoista.

      • Anonyymi

        Hiljaisuus kertoo enemmän kuin sanat ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisuus kertoo enemmän kuin sanat ikinä.

        Mitä se kertoo? Onko sinulla minua Ikävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kertoo? Onko sinulla minua Ikävä?

        Ketäpä?


      • Anonyymi

        Ei sano mitään.


    • Anonyymi

      Ei vastaa siihen kaikista vaikeimpaan kysymykseen. Antaa toki monia mahdollisia vaihtoehtoisia vastauksia, mutta ei kerro mikä niistä on totta.
      Hiljaisuuteenkin kun voi olla syynä se että vihaa. Kuin myös se, että rakastaa.

      • Anonyymi

        Vastaa jos osaa hiljentyä kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa jos osaa hiljentyä kuuntelemaan.

        Olisi hienoa osata, mutta multa valitettavasti uupuu se taito.


    • Anonyymi

      Oot vaan v* tun pelkuri . Sitä se kertoo. Ei muuta.

      • Anonyymi

        Ärsyttääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttääkö?

        Se on mulle ihan ok.


      • Anonyymi

        Ei ole pelkuruutta seurata sydänmensä ääntä.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mulle ihan ok.

        Palstanobodylle kaikki on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstanobodylle kaikki on ok.

        Vau oikein osaat haukkua. Sillälailla. Hyvä sitäkin ne pelkurit harrastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pelkuruutta seurata sydänmensä ääntä.❤️

        Seuraa vaan mutta älä sotke minua siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau oikein osaat haukkua. Sillälailla. Hyvä sitäkin ne pelkurit harrastaa.

        Nobodyn jutut ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobodyn jutut ei kiinnosta ketään.

        Ei niin. Mitä väliä sillä on. Minä odotan vaan kuolemaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Mitä väliä sillä on. Minä odotan vaan kuolemaa enää.

        Miksi odotat kun voit vaikka tänään jo lähteä? Nobody kerjää vaan sääliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi odotat kun voit vaikka tänään jo lähteä? Nobody kerjää vaan sääliä?

        Ehkä lähdenkin et voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi odotat kun voit vaikka tänään jo lähteä? Nobody kerjää vaan sääliä?

        Ei minua kenenkään sääli kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä lähdenkin et voi tietää.

        Eipä pahemmin edes kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä pahemmin edes kiinnosta.

        Niin tuli vaan joku idea vaan ajaa minua itsemurhaan? Ihan normaalia mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä pahemmin edes kiinnosta.

        Kyllähän tuo nyt on käynyt selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuli vaan joku idea vaan ajaa minua itsemurhaan? Ihan normaalia mielestäsi?

        Älä muita syytä omista ajatuksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muita syytä omista ajatuksistasi.

        Sinä niihin olet syypää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muita syytä omista ajatuksistasi.

        Kiusaaminen ja hiljaisuuteen jättäminen jättää jälkeensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä niihin olet syypää .

        En ole. Itse olet vastuussa kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaminen ja hiljaisuuteen jättäminen jättää jälkeensä.

        Mitäs olet niin riippuvainen muista ihmisistä? Ainiin! Taidat ollakin vain epärationaalinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Itse olet vastuussa kaikesta.

        Kyllä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet.

        Sairasta syyttelyä. Tiedätkö mitä oikeudessa tuomari tuumaisisi tuosta loukkaamisesta?


      • Anonyymi

        Surkea itkupora kuitenkin joka on heti tappamassa olevinaan itsensä kun uskottelee itselleen että palstalla haukutaan.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta syyttelyä. Tiedätkö mitä oikeudessa tuomari tuumaisisi tuosta loukkaamisesta?

        Ei paljon kiinnosta. Olen kuollut silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljon kiinnosta. Olen kuollut silloin.

        Miksi et jo nyt?


      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä, vaan sillä että tiedät olevasi täysi idiootti tolla lattialuuttumaisella rypiskelyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et jo nyt?

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä, vaan sillä että tiedät olevasi täysi idiootti tolla lattialuuttumaisella rypiskelyllä.

        Kyllä 2 viini lasia vuodessa on mädättänyt aivoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä, vaan sillä että tiedät olevasi täysi idiootti tolla lattialuuttumaisella rypiskelyllä.

        Ja yleensä mies luutuaa tai robotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Kerjäät vaan huomiota. Tuttu juttu tuollainen "vallankäyttö"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yleensä mies luutuaa tai robotti.

        Kun nainen kerjää huomiota palstalla. Onnea teille😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerjäät vaan huomiota. Tuttu juttu tuollainen "vallankäyttö"

        Näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nainen kerjää huomiota palstalla. Onnea teille😆

        Olet aivan oikeassa


      • Anonyymi

        Niin taitaa muuten olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet niin riippuvainen muista ihmisistä? Ainiin! Taidat ollakin vain epärationaalinen nainen.

        Törkeä kommentti!!! Tiedän ihmisiä jotka ovat päätyneet itsemurhaan kiusaamisen takia. Se ei ole leikin asia.


      • Anonyymi

        Halusit ikuista hiljaisuutta. Minä en vaikene sen voit uskoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeä kommentti!!! Tiedän ihmisiä jotka ovat päätyneet itsemurhaan kiusaamisen takia. Se ei ole leikin asia.

        Jokaisen oma elämä ja oma päätös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusit ikuista hiljaisuutta. Minä en vaikene sen voit uskoa

        Ei kiinnosta nobodyn ulina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerjäät vaan huomiota. Tuttu juttu tuollainen "vallankäyttö"

        Keneltä huomioita. Sosiopaatilta joka sanoo että tapa vaan itsesi ja kukaan ei välitä. Jei! Kukapa sitä nyt ei haluasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta nobodyn ulina.

        Mitä sitten uliset.


      • Anonyymi

        Vieläkö oot siinä. Luulin jo että aiot olla hiljaa.


      • Anonyymi

        Haukkuu toisia pelkuriksi ja sitten itse laskee alleen kun ei uskallakaan kohdata kuolemaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö oot siinä. Luulin jo että aiot olla hiljaa.

        Hiljaista tulee aivan pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkuu toisia pelkuriksi ja sitten itse laskee alleen kun ei uskallakaan kohdata kuolemaa!

        Alkutalvesta kuolin melkein leikkaussa että sitä joutunut miettimään. Ihan mielenkiintoista kuitenkin olla täällä tekemisissä luonnehäiriöisen kanssa näkee kuinka hän reagoi toisen pahaa oloon. Empatian puuttuminen on kylmäävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista tulee aivan pian.

        Sähän oot narsistin kuvaus suoraan. Vielä muutama kommentti niin täysin varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkutalvesta kuolin melkein leikkaussa että sitä joutunut miettimään. Ihan mielenkiintoista kuitenkin olla täällä tekemisissä luonnehäiriöisen kanssa näkee kuinka hän reagoi toisen pahaa oloon. Empatian puuttuminen on kylmäävää.

        Ensi kerralla parempi onni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän oot narsistin kuvaus suoraan. Vielä muutama kommentti niin täysin varma.

        Leijona ei välitä hiiren mielipiteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista tulee aivan pian.

        "Röyhkeää, ylimielistä, toista alentavaa, äärimmäisen itsekästä ja tunnekylmää käyttäytymistä
        alentunut empatiakyky, kaikista läheisimpiäkin ihmisiä kohtaan
        alentunut kyky tai kyvyttömyys ottaa huomioon muiden tunteita
        egosentrinen (lapsenomainen) ajattelu- ja toimintatapa
        piirteet ovat jatkuneet vuosia ja toiminnassa on usein nähtävissä sama kaava
        toistaa virheitä / ei opi virheistä
        kulttuurissa vallitsevien hyvien arvojen vastainen röyhkeä ja julma toimintatapa
        väkivaltaista käyttäytymistä läheisiä kohtaan (henkinen, fyysinen, seksuaalinen, taloudellisesti hyväksikyttävä ja/tai uskonnollinen väkivalta)
        epäävakaata-/, ennalta-arvaamatonta-/, impulsiivista, jopa skitsotyyppistäkin (harhakuvitelmia) käyttäytymistä ja ajattelua
        toista julmasti hyväksikäyttävä, laskelmoiva ja korostuneesti aina omaa etua ajava tapa toimia ihmissuhteissa ja sosiaalisissa vuorovaikutustilanteissa

        Narsismin piirteistä ja niiden vaikutuksista lähisuhteisiin, sekä keinoja kokemuksista selviytymiseen ja toipumiseen lisää Narsismi-info YouTube -kanavalla. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Röyhkeää, ylimielistä, toista alentavaa, äärimmäisen itsekästä ja tunnekylmää käyttäytymistä
        alentunut empatiakyky, kaikista läheisimpiäkin ihmisiä kohtaan
        alentunut kyky tai kyvyttömyys ottaa huomioon muiden tunteita
        egosentrinen (lapsenomainen) ajattelu- ja toimintatapa
        piirteet ovat jatkuneet vuosia ja toiminnassa on usein nähtävissä sama kaava
        toistaa virheitä / ei opi virheistä
        kulttuurissa vallitsevien hyvien arvojen vastainen röyhkeä ja julma toimintatapa
        väkivaltaista käyttäytymistä läheisiä kohtaan (henkinen, fyysinen, seksuaalinen, taloudellisesti hyväksikyttävä ja/tai uskonnollinen väkivalta)
        epäävakaata-/, ennalta-arvaamatonta-/, impulsiivista, jopa skitsotyyppistäkin (harhakuvitelmia) käyttäytymistä ja ajattelua
        toista julmasti hyväksikäyttävä, laskelmoiva ja korostuneesti aina omaa etua ajava tapa toimia ihmissuhteissa ja sosiaalisissa vuorovaikutustilanteissa

        Narsismin piirteistä ja niiden vaikutuksista lähisuhteisiin, sekä keinoja kokemuksista selviytymiseen ja toipumiseen lisää Narsismi-info YouTube -kanavalla. "

        Ihan terveeltä mieheltä kuulostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kerralla parempi onni.

        Voi rakas oot niin ihana. Tiedät aina mitä sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leijona ei välitä hiiren mielipiteistä.

        Olet oikeassa minun kuuluukin palvoa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan terveeltä mieheltä kuulostaa.

        Mutta sinähän olet nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän olet nainen.

        Kauniimpi kuin kukaan muu!🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän olet nainen.

        Aloittaja on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies.

        Mies yllä kaiken!🦅


      • Anonyymi

        Tän keskustelun narsisti on se kuka puhuu itsemurhasta ja syyttää siitä muita.


      • Anonyymi

        Hän kyllä kehitti ihan itse minua kuolemaan jo tänään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tän keskustelun narsisti on se kuka puhuu itsemurhasta ja syyttää siitä muita.

        Sanoin että odotan kuolemaa. En puhunut että teen itsemurhan. Jos toinen kehoittaa kuolemaan jo tänään. On se itsemurhaan usuttamista. Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies yllä kaiken!🦅

        Kyllä oikein tosi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniimpi kuin kukaan muu!🥰

        Onnea vaan sullekin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta syyttelyä. Tiedätkö mitä oikeudessa tuomari tuumaisisi tuosta loukkaamisesta?

        Mitä tuossahan tuo lukee. "Miksi odotat kun voit vaikka tänään jo lähteä? Nobody kerjää vaan sääliä?" Itsemurha kehoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea itkupora kuitenkin joka on heti tappamassa olevinaan itsensä kun uskottelee itselleen että palstalla haukutaan.😂

        Hän kehotti minua tappamaan itseni jo tänään siinä on eroa. Minä vain sanoin että odotan enää kuolemaa. En ollut tappamassa itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kehotti minua tappamaan itseni jo tänään siinä on eroa. Minä vain sanoin että odotan enää kuolemaa. En ollut tappamassa itseäni.

        Kysyi, miksi ei jo tänään? Se on kysymys ei kehotus. Draamatamma vetää omia päätöksiään.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyi, miksi ei jo tänään? Se on kysymys ei kehotus. Draamatamma vetää omia päätöksiään.😅

        Draamaa tässä toivottiin. Kyllä se pikkusen tuntuu kehotuksesta että mietippä nyt kuitenkin että kannattaa tehdä se tänään. Eihän nyt kukaan mene tuollaista laukomaan hyvällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyi, miksi ei jo tänään? Se on kysymys ei kehotus. Draamatamma vetää omia päätöksiään.😅

        Sitä ennen annettu ymmärtää ettei toisella ole mitään merkitystä ja hakee vaan sääliä. Mistä vitusta te tiedätte mitä toinen suunnittelee ja voi. Ei tuollaista voi mennä laukomaan. Ette voi tietää onko joku viimeisillään elämässä kiinni. Ja sitten joku vähän vitsailee että vedä itsesi kinkkua tyylii. Se voi vetääkin. Mutta kiinnostaako näitä vitun oman perseen nuolevia paviaanija se. Ei. Ei kiinnosta muu kuin nauraa muilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Röyhkeää, ylimielistä, toista alentavaa, äärimmäisen itsekästä ja tunnekylmää käyttäytymistä
        alentunut empatiakyky, kaikista läheisimpiäkin ihmisiä kohtaan
        alentunut kyky tai kyvyttömyys ottaa huomioon muiden tunteita
        egosentrinen (lapsenomainen) ajattelu- ja toimintatapa
        piirteet ovat jatkuneet vuosia ja toiminnassa on usein nähtävissä sama kaava
        toistaa virheitä / ei opi virheistä
        kulttuurissa vallitsevien hyvien arvojen vastainen röyhkeä ja julma toimintatapa
        väkivaltaista käyttäytymistä läheisiä kohtaan (henkinen, fyysinen, seksuaalinen, taloudellisesti hyväksikyttävä ja/tai uskonnollinen väkivalta)
        epäävakaata-/, ennalta-arvaamatonta-/, impulsiivista, jopa skitsotyyppistäkin (harhakuvitelmia) käyttäytymistä ja ajattelua
        toista julmasti hyväksikäyttävä, laskelmoiva ja korostuneesti aina omaa etua ajava tapa toimia ihmissuhteissa ja sosiaalisissa vuorovaikutustilanteissa

        Narsismin piirteistä ja niiden vaikutuksista lähisuhteisiin, sekä keinoja kokemuksista selviytymiseen ja toipumiseen lisää Narsismi-info YouTube -kanavalla. "

        Voi kamalaa. Minä olen kuullut sellaista, että narsistit eivät tutustu ihmisiin, joista ei voisi tavalla tai toisella hyötyä. Pitääkö tämä paikkansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi odotat kun voit vaikka tänään jo lähteä? Nobody kerjää vaan sääliä?

        Amen sayed lord


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet niin riippuvainen muista ihmisistä? Ainiin! Taidat ollakin vain epärationaalinen nainen.

        Mistäs sä taas tästä(kin) keskustelusta löysit mystisesti jonkun naisen?😆 minä ymmärsin, että aloittajasetä ns faidaa kerrankin jonkun muun kuin itsensä kanssa, mutta aina toki yksi turre mahtuu sekaan räksyttämään omiaan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nainen kerjää huomiota palstalla. Onnea teille😆

        Edelleen kysyn sinulta 🦄 millä ihmeen ilveellä keksit nyt taas, että tässä passiivisaggressiivisessa uhkailusta on joku nainen takana? Ja onnea keille teille, eh? Etkö sinä muuten uhannut joskus täällä hieman vastaavaa kun syytit mustamaalaamisen kohdettasi maineesi pilaamisesta? Psykologiikkansa kullakin tietysti, et ole varmaan ainoa joka yrittää pistää omat edesottamukset muiden esim kiusankohteen piikkiin. Tsemppiä oikein kovasti. Sivusta tietysti tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyi, miksi ei jo tänään? Se on kysymys ei kehotus. Draamatamma vetää omia päätöksiään.😅

        Ai sinä oletkin sama pinta-alaltaan laaja kommentoija, joka löysi jollain omalla logiikallaan jonkun naisen taas psyykattavaksi. Jos ja kun olet noin pihalla niin ettei olisi itselläsi käynyt lähellä nämä tällaiset ajatukset (aihetta käsitelty😉) joita yrität projisoida kateudenkohteellesi ja yrität vetää muka humoristista linjaa emojeinesi vaikka oikeasti olet todella maassa ja yksinäinen dominoivan käytöksesi vuoksi. Lähipiirisi tehtävä ei ole mm toimia pataljoonana joka kylvää valheitasi eteenpäin ja edesauttaa agendojasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies.

        Ei tuo kahjo sitä ymmärrä, se näkee yhden ja saman kommentoija joka paikassa jolle puhuu tai siis luulee puhuvansa hirveitä asioita ja sitten vielä jonkun Tuulan Jn pitäisi ymmärtää ja sääliä tuollaista tai löytää joku legitimaatio tuosta toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän olet nainen.

        Hanki ammattiapua itsellesi tai jos postaat jo trendikkäästi esim terapiakäynneistäsi niin hanki rehellisempi terapeutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kahjo sitä ymmärrä, se näkee yhden ja saman kommentoija joka paikassa jolle puhuu tai siis luulee puhuvansa hirveitä asioita ja sitten vielä jonkun Tuulan Jn pitäisi ymmärtää ja sääliä tuollaista tai löytää joku legitimaatio tuosta toiminnasta.

        Hanki itse apua kuvutteket tuetövösi mitö minö ahaten. En todellakaan näe. Toivon todella etten tunne koko ihmistä. Ihan sama hänen sukupuolensa minulle .Olin väsynyt ja itkuinen vittuuntunut koko maailmaan. Lopussa. Pahoittelen että ärsyynnyin. Arka aihe Joka saa minut näkemään punaista .Minua on pahoinpidelty henkisesti nii paljon hiljaisuuden jättämällä en siedä tuollaisia ihmisiä yhtään. Se onpassiivis aggressiivista ja tuhollista kohteelle . Jättää vaan jälkeen avuttomuuden tunteen ja sen ettei itsellä ole väliä. Ei uskalla enää puhua kellekään kun pelkää ettei kukaan välitä. Olen myös kirjoittanut siitä joskus tänne. Tuntuu lähinnä vittuilulta eilen. Mutta se nyt oli vaan oman väsymyksen piikkiin. Menen nyt pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki itse apua kuvutteket tuetövösi mitö minö ahaten. En todellakaan näe. Toivon todella etten tunne koko ihmistä. Ihan sama hänen sukupuolensa minulle .Olin väsynyt ja itkuinen vittuuntunut koko maailmaan. Lopussa. Pahoittelen että ärsyynnyin. Arka aihe Joka saa minut näkemään punaista .Minua on pahoinpidelty henkisesti nii paljon hiljaisuuden jättämällä en siedä tuollaisia ihmisiä yhtään. Se onpassiivis aggressiivista ja tuhollista kohteelle . Jättää vaan jälkeen avuttomuuden tunteen ja sen ettei itsellä ole väliä. Ei uskalla enää puhua kellekään kun pelkää ettei kukaan välitä. Olen myös kirjoittanut siitä joskus tänne. Tuntuu lähinnä vittuilulta eilen. Mutta se nyt oli vaan oman väsymyksen piikkiin. Menen nyt pois.

        Pahoittelut myös kirjoitusvirheistä en voi nyt kovin hyvin eikä käteni meinaa toimia kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen sayed lord

        Sairasta . Ja nämä kompaajat. Mitä sääliä? Tuntemattomilta. Ja hieman sekopäinen ajatus että myötätunto on jotenkin epäterve tunne. Kukaan ei täällä tiedä mitä elämässäni tapahtuu. Kenenkään teidän elämä ei siitä muutu mitenkään jos minä kuolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki ammattiapua itsellesi tai jos postaat jo trendikkäästi esim terapiakäynneistäsi niin hanki rehellisempi terapeutti.

        Kyllä minulla on hätä ja tarvitsisin apua. Mutta en sitä mistään saa. Se ei liity palstaan mitenkään. Ei nämä ihmiset ole elämässäni.


    • Anonyymi

      Ei ollut nainen minulta aloitus. En draamaile tälla tavalla.

      • Anonyymi

        Oot nobody.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot nobody.

        Sulle voin ollakin sitä. Olen koko maailma jollekin toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle voin ollakin sitä. Olen koko maailma jollekin toiselle.

        Palsta taitaa olla sun koko maailma. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta taitaa olla sun koko maailma. 😂

        Väärässäpä olet siinäkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärässäpä olet siinäkin. :)

        Ihan tuo sama. Joku saamaton palstarunkkari ei nyt oikein kiinnosta millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tuo sama. Joku saamaton palstarunkkari ei nyt oikein kiinnosta millään tavalla.

        Ei kiinnosta tuollaista kieltä puhuvakaan minua. Vaadin jotain käytöstapoja ja sivistyneisyyttä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tuollaista kieltä puhuvakaan minua. Vaadin jotain käytöstapoja ja sivistyneisyyttä. :)

        Mitä sitten teet sirkuksessa jos et pellejä siedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten teet sirkuksessa jos et pellejä siedä?

        Koska uskon, että täällä sirkuksessa on muitakin kuin pellejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska uskon, että täällä sirkuksessa on muitakin kuin pellejä.

        Tirehtöörin puoleen kannattaa kääntyä siinä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Hohhoijaa taas näitä nyyhkiksiä. Koitahan nyt mennä sitten eteenpäin äläkä tänne jaarittele.

      • Anonyymi

        Asioiden käsittely vie eteenpäin aina. Olipa sitten nyyhkiksiä tai jotain aivan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioiden käsittely vie eteenpäin aina. Olipa sitten nyyhkiksiä tai jotain aivan muuta.

        Käsittelehän nyt sitten, ehkä se viimeistään eläkeiässä kilahtaa pää koppaan järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittelehän nyt sitten, ehkä se viimeistään eläkeiässä kilahtaa pää koppaan järkeä.

        Sitä järkeä saa oikein sieltä suunnalta etsiä.


    • Anonyymi

      Tämä on surullinen ketju. Toisen pahasta olosta tehdään pilkkaa😔. Ei ole asiat oikein, jos ennenaikaisesti on lähdössä pois. Tilanteessa ei helpota toisten nauramiset ja ilkkumiset palstalla. Otatko vaikka auttavan puhelimen.numeron ja soitat sinne ja juttelet - aina löytyy toinen ratkaisu❤. Voimia sinne.

      • Anonyymi

        Tuolle neuroottiselle tammalle kerro sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle neuroottiselle tammalle kerro sama.

        Onko aloitus sinun ja hänelle? Tamma on kyllä hevonen ja todella rumasti sanottu naisesta, vaikk hän kuinka epämielyttävä sinua kohtaan olisikin - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloitus sinun ja hänelle? Tamma on kyllä hevonen ja todella rumasti sanottu naisesta, vaikk hän kuinka epämielyttävä sinua kohtaan olisikin - sivusta

        No ei ollut tolle tapan itseni ulisialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut tolle tapan itseni ulisialle.

        Sinä kehoitta minua kuolemaan jo tänään. Siinä se ero. En minä ajatellut itsemurhaa ennenkuin sinä toit sen esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kehoitta minua kuolemaan jo tänään. Siinä se ero. En minä ajatellut itsemurhaa ennenkuin sinä toit sen esiin.

        Kehoitit *...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoitit *...

        Kauhea vänkkääjä oot vain ja surkea pelkuri. Ei jaksa tollasta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea vänkkääjä oot vain ja surkea pelkuri. Ei jaksa tollasta enää.

        En ole kyllä olisi kanssasi tekemisissä mistään hinnasta. Enkä aio olla. Tommonen kuraperse aivoton vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä olisi kanssasi tekemisissä mistään hinnasta. Enkä aio olla. Tommonen kuraperse aivoton vajakki.

        Niin olet. Samalla kirjotustaito ei niin hyvällä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet. Samalla kirjotustaito ei niin hyvällä tasolla.

        Kyllä se paska haisee kun sieltä päin tuulee. Oot niin itseäsi täynnä että taivutko edes paskalle? Eipähän sulla muuta ole kun oikeinkirjoitus taito jolla päteä ja vittumainen luonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet. Samalla kirjotustaito ei niin hyvällä tasolla.

        Ethän sä oikein osaa edes kiusata. Siinäkin oot huono. Kun sen verran mammari että sekin pitää anonyyminä tehdä. Muka kovakin tyyppi. Kyllä tollasillekin löytyy ne jotka lattiaa sulla pyyhkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea vänkkääjä oot vain ja surkea pelkuri. Ei jaksa tollasta enää.

        Kyllä vänkään ihan vaan että sun vitutuskäyrä nousee . Ihan parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä oikein osaa edes kiusata. Siinäkin oot huono. Kun sen verran mammari että sekin pitää anonyyminä tehdä. Muka kovakin tyyppi. Kyllä tollasillekin löytyy ne jotka lattiaa sulla pyyhkii.

        Ei ole tarkoitus kiusata. Ikävä jos asian niin koet, sillä olet yksin vastuussa tunteista joita anonyymit herättää. Sille ei voi kukaan mitään jos pahoitat mielesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus kiusata. Ikävä jos asian niin koet, sillä olet yksin vastuussa tunteista joita anonyymit herättää. Sille ei voi kukaan mitään jos pahoitat mielesi.

        Mitään muuta tarkoitusta sulla elämässä olekaan. Niin hyvähän se on toisen niskaan kaataa kun ensin vihjaa että voisit muuten vaikka kuolla jo tänään. Tai sinulla ei ole mitään merkitystä jne jne.. Kyllä se on kiusaamasta puhtaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloitus sinun ja hänelle? Tamma on kyllä hevonen ja todella rumasti sanottu naisesta, vaikk hän kuinka epämielyttävä sinua kohtaan olisikin - sivusta

        Ihan vain noin niinkuin filosofisena kysymyksenä sivusta kysyisin, että mikä on tämä tällainen epämiellyttävyyden määritelmä? Minusta vaikuttaa siltä, että tällaisella kommentoinnilla peesataan naisvihamielisyyttä joko tietoisesti tai tiedostamatta. Jonkun urvelon rähisemisessä netissä ja yleisemminkin ei ole välttämättä mitään mieltä VAIKKA rähinän ja herjan kohde on nainen…kulttuurinen ilmapiirimme on sanonko mistä.


      • Anonyymi

        Ehkä otankin. Mulla onkin vielä tuo lesbo ja bi vaihde kokematta. Jos nyt suutelua ei lasketa.


    • Anonyymi

      Kaikki turha draama? Voitko selittää, mitä tarkoitat? Hieman kovin sanoin nyt tuomitset. Hiljaisuus voi olla merkki siitä, ettei osaa tai pysty sanoittaa sitä mitä toista kohtaan tuntee. Se voi olla välittämistä/rakkautta/ihastumista. Tämä voi olla hankalaa ymmärtää, jos itse on kovin avoin.

      • Anonyymi

        Voi olla, mutta nyt hautaamme menneen.


    • Anonyymi

      Tarvii vihata toista tosi paljon, jos jättää toisen hiljaisuuteen vailla selityksiä, vailla vastauksia.

      Miten hän satutti sua?

      • Anonyymi

        Mitä selityksiä? Mitä vastauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selityksiä? Mitä vastauksia?

        Yleensä syyt suhteen päättymiselle.
        Ghostaajat ei anna selityksiä eikä vastauksia, vaan jättävät toisen hiljaisuuteen. Se on julmaa ja osoittaa jonkinlaista henkistä vallankäyttöä joka johtuu kaiketi vihasta ja halveksunnasta toista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä syyt suhteen päättymiselle.
        Ghostaajat ei anna selityksiä eikä vastauksia, vaan jättävät toisen hiljaisuuteen. Se on julmaa ja osoittaa jonkinlaista henkistä vallankäyttöä joka johtuu kaiketi vihasta ja halveksunnasta toista kohtaan.

        Jaa. Aika ikävää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No lapsukaiset, täällä on taas joku miesvauva purkamassa turhautumistaan, ja saa juuri haluamaansa huomiota. Huomenna taas eri ääni kellossa jne.
      Kukaan mies ei käy itkemässä palstalla jos ei kiinnosta, no nämä miesvauvat ehkä mutta he nyt ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan oma lukunsa. 🤱

    • Anonyymi

      Tästä tulee mieleen Sormuksen ritareista se kohta jossa pahavelho katsoo uuden superörkin syntymistä. Kommentoijat eli örkit repivät yhdessä sitä pussistaan ja aloittaja eli se iso örkki raivoaa ja kuristaa osan hengiltä. 😂

    • Anonyymi

      Hiljaisuus vastaa vain siihen kenestä ikäisestäni tulee puolisoni ja loppuelämä yhdessä.

      • Anonyymi

        Typeryksen haaveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeryksen haaveita.

        Kyllä sinun haaveet tiedetään, yrität jokaikisellä (provo)kommentilla satuttaa jotain ihmistä jonka näet joka tekstin takana ja tapasi mukaan kinkeät aina yhteen ketjuun maanisena ja aina kun olet ns tehnyt rauhan itsesi kanssa raikkailla kommenteillasi löydät taas uuden kommentin. Vanhapiikuus ottaa ilmeisesti koville tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeryksen haaveita.

        mene hoitoon sanon minä


    • Anonyymi

      Ymmärsikö joku mitä tämä viesti tarkoittaa, musta tuntuu että ap puhuu arvoituksilla..

      • Anonyymi

        Ai niinkuin Jeesus puhui vertauksin?


      • Anonyymi

        En tainnut sitten ymmärtää. Enkä tajua vieläkään. Mä olin tuo, joka vastasi että vihaa toista niin paljon että on siksi hiljaa. Se on kaikista todennäköisin syy näihin.


    • Anonyymi

      Vitsit mikä nynny.

    • Anonyymi

      Mun mielestä tämä aloitus on vaan surullinen. Ap rankaisee jotain naista hiljaisuudella joka tuskin tietää mistä on kysymys. Sitten ap päättää huudella siitä tunteet -palstalla lukuisille tuntemattomille. Lopulta hiljaisuudesta kärsii eniten ap itse.

      • Anonyymi

        Hiljaisuudesta nautin....

        Hiljennyn nyt jotta hiljaisuus tulisi.


    • Anonyymi

      Surullinen ketju. Juttele sen oikean henkilön kanssa IRL ja selvitä asiat, niin olosi helpottuu.

      • Anonyymi

        Kaikki on hyvin juuri näin. Hiljaisuus ja autuus. En tahdo ihmisiä elämääni enää. En tahdo ketään lähelleni. Yksin olen kokonainen ja niin on hyvä olla.

        Ketjun avasin tämän asian todetakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin juuri näin. Hiljaisuus ja autuus. En tahdo ihmisiä elämääni enää. En tahdo ketään lähelleni. Yksin olen kokonainen ja niin on hyvä olla.

        Ketjun avasin tämän asian todetakseni.

        Täällä sama tilanne. Yksin ja kokonainen.


    • Anonyymi

      Vittuilua koko ketju🤣

      • Anonyymi

        Ilmeisesti yksi ihminen hyppäsi ihan tosissaan puikkoihin väittelemään aloittajasedän kanssa häntä tietyksi naiseksi kuvitellen (ding dong) ja psyykkaillen tätä kirjoittelijaa mm itsemurhaan ja syytellen huomionhausta. Tätä voi sanoa jo tavallaan viihteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti yksi ihminen hyppäsi ihan tosissaan puikkoihin väittelemään aloittajasedän kanssa häntä tietyksi naiseksi kuvitellen (ding dong) ja psyykkaillen tätä kirjoittelijaa mm itsemurhaan ja syytellen huomionhausta. Tätä voi sanoa jo tavallaan viihteeksi

        Vähän teitä käy sääliksi kun uskotte näitä.


    • Anonyymi

      Ollaan vaan hiljaa ja vältellään toisiamme. Ehkä niin on helpompaa. Vaikea unohtaa ja tunteet pysyvät. Ihailen sinua salaa.

    • Anonyymi

      Kyllä muillekin kuin naisille on raskasta käydä keskusteluja siitä, miksi jokin juttu ei toimi.
      Itse olen sitä ikäluokkaa, jolle vastaamattomuus tarkoittaa vain sitä, ettei toista enää kiinnosta. Asiaan ei ole tullut sen enempää draamaa ja on aika jatkaa matkaa.

    • Anonyymi

      Hiljaisuus on tosiaan hyvä. Siitä tulee rauha ja realismi. Terveys.

    • Anonyymi

      No se jättää tulkinnoille entistä enemmän tilaa, se draama hieman tosiaan häiritsi omaa keskittymistä olennaiseen.

    • Anonyymi

      Sanat ei loppujen lopuksi merkitse mitään, sydämen tuudittelua ja sielun viettelyä. Todellisuus on peto aivan eri kastia. Tuomio tulee tekojen mukaan. Ei sanojen.

    • Anonyymi

      Voi harmin paikka t naiset

    • Anonyymi

      älä mies ole ollenkaan naisten kanssa koska naiset ovat vain toksista draamamyrkkyä josta ei miehen elämään koskaan seuraa yhtään mitään hyvää eikä mielenrauhaa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan, tosi miehet pärjää ihan miesten kesken. Siinä on hyvä harjoittaa sovinismia ja rakastaa rajusti, naiset on vain tiellä siinä kun miehet rakastaa.
        Et ole yksin


    • Anonyymi

      mmmmm

    • Anonyymi

      Kovin on epäkypsää keskustelu täällä.

    • Anonyymi

      En muista sinua enää. On toivottavaa, että ei enää nähdä tai puhuta. Liityit edelliseen elämään, joka on mennyt.

      • Anonyymi

        Mitä? Onko meillä muka ollut joskus jotain yhteistä? En muista.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe