Yksinäinen

Anonyymi

Eilen kävin yhdessä paikassa halusin mennä sinne vaikka olin todella väsynyt ja huonossa kunnossa. Tunsin olevani muille ihmisille näkymätön. Aivan kuin he eivät näkisi minua ollenkaan. Olen tottunut ihmisten käytökseen.

10

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei ole näkymätön. Menee minne vain, niin aina joku sinut/minut näkee.

Yksinäisyys voi johtua siitäkin, että ei ole rohkeutta ottaa kontaktia tuntemattomaan ihmiseen.
      Mitä rohkeammin menee jossain juttelemaan vaikkei tunnekaan toista, niin ei tarvitse kauaa olla sillä hetkellä yksin ( yksinäisyys, tai tunne siitä, ei välttämättä katoa ).

Kukaanhan ei tuntisi ketään, ihmiset toisiaan, jos ei ole joskus tullut tilannetta, että alkaa puhua ventovieraan kanssa.

• Anonyymi

Sitä tarkoitan että he eivät halua puhua kanssani.

• Anonyymi

Huomaa se että sinulla on itselläsi valtaa omalla käytöksellä vaikuttaa muiden elämään. Voit tehdä esimerkiksi jonkun hyvin iloiseksi kehaisemalla vaikka hiustyyliä tai kaunista hymyä.

Jos muut eivät suoranaisesti hauku tai tuijota vihaisesti, niin se kertoo että he hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Jos olisit joku avaruusolio, niin suhtautuminen olisi aivan toinen. Luultavasti olisivat "heinäseipäät ja soihdut kädessä" käymässä kimppuun!

• Anonyymi

Tiedän kyllä että voisin sanoa jotain mutta kun se olen minä joka joudun aloittamaan puhumisen.
        Tosin en ole koskaan tainnut näille ihmisille paljon puhua. Joillekkin jotain olen.

• Anonyymi

en koe ulkopuolisuutta niinkään mutta se on tuttua että ei saa sanotuksi sanaakaan ihmisseurassa kun muut puhuu. Mutta sitten odotas kun tilanne yhtäkkiä muuttuukin eli äitini aviomiehen sisko jolle puhun kuin papukaija niin sitten kävikin niin että se äitini aviomiehen sisko hommasi itsellensä mieskaverin niin silloin en enää puhunutkaan sille äitini aviomiehen siskolle niin se ihmetteli käytökseni muuttumista johon mun piti selittää "no mä jännitän sen miehesi seurassa etten uskalla puhua sille mitään" . Että tällainen kompleksinen on mun luonne että joillekin en saa sanottua sanaakaan ja sitten joillekin puhua kuin papukaija. Se tunne on kamala iskee paha masennus kun ei saa sanotuksi sanaakaan.

• Anonyymi

Lopeta se ja ole oma itsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se ja ole oma itsesi.

Helppo sanoa sinun mutta kiitos kannustuksesta.

• Anonyymi

Tuttua tuo puhuminen , sen kerran kun saa puhua niin ei melkein ehdi henkeä vetämään välillä.kyllä se niin on että ihmisiä ei ole luotu olemaan yksin, mutta toisaalta mitä vanhemmaksi tulee,niin sitä vaikeammaksi menee tehdä tuttavuutta uusien ihmisten kanssa .
        Yksinäisyys repii ihmisiä kunnolla, ja mitä kauemmin on yksin niin sitä ulommaksi muuttuu vaikka miten puhelias luonne on. .
        Ei sitä oikein oman peilikuvansakkaan kanssa voi jutella.

• Anonyymi

Minullakin ongelmaa, että välillä ei saa sanotuksi paljon mitään. Ja vaikea sitten katkaista hiljaisuutta kun se on jo pitkittynyt

• Oisinpa. pelkään joutuvani kiusatuksii taas, mutta on se parempi kuin halvetuksi ja pilkatuksi tuleminen ignooraminen ja selän takana paskaa puhuminen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe