Yksinäinen

Anonyymi

Eilen kävin yhdessä paikassa halusin mennä sinne vaikka olin todella väsynyt ja huonossa kunnossa. Tunsin olevani muille ihmisille näkymätön. Aivan kuin he eivät näkisi minua ollenkaan. Olen tottunut ihmisten käytökseen.

10

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan ei ole näkymätön. Menee minne vain, niin aina joku sinut/minut näkee.

      Yksinäisyys voi johtua siitäkin, että ei ole rohkeutta ottaa kontaktia tuntemattomaan ihmiseen.
      Mitä rohkeammin menee jossain juttelemaan vaikkei tunnekaan toista, niin ei tarvitse kauaa olla sillä hetkellä yksin ( yksinäisyys, tai tunne siitä, ei välttämättä katoa ).

      Kukaanhan ei tuntisi ketään, ihmiset toisiaan, jos ei ole joskus tullut tilannetta, että alkaa puhua ventovieraan kanssa.

      • Anonyymi

        Sitä tarkoitan että he eivät halua puhua kanssani.


    • Anonyymi

      Huomaa se että sinulla on itselläsi valtaa omalla käytöksellä vaikuttaa muiden elämään. Voit tehdä esimerkiksi jonkun hyvin iloiseksi kehaisemalla vaikka hiustyyliä tai kaunista hymyä.

      Jos muut eivät suoranaisesti hauku tai tuijota vihaisesti, niin se kertoo että he hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Jos olisit joku avaruusolio, niin suhtautuminen olisi aivan toinen. Luultavasti olisivat "heinäseipäät ja soihdut kädessä" käymässä kimppuun!

      • Anonyymi

        Tiedän kyllä että voisin sanoa jotain mutta kun se olen minä joka joudun aloittamaan puhumisen.
        Tosin en ole koskaan tainnut näille ihmisille paljon puhua. Joillekkin jotain olen.


    • Anonyymi

      en koe ulkopuolisuutta niinkään mutta se on tuttua että ei saa sanotuksi sanaakaan ihmisseurassa kun muut puhuu. Mutta sitten odotas kun tilanne yhtäkkiä muuttuukin eli äitini aviomiehen sisko jolle puhun kuin papukaija niin sitten kävikin niin että se äitini aviomiehen sisko hommasi itsellensä mieskaverin niin silloin en enää puhunutkaan sille äitini aviomiehen siskolle niin se ihmetteli käytökseni muuttumista johon mun piti selittää "no mä jännitän sen miehesi seurassa etten uskalla puhua sille mitään" . Että tällainen kompleksinen on mun luonne että joillekin en saa sanottua sanaakaan ja sitten joillekin puhua kuin papukaija. Se tunne on kamala iskee paha masennus kun ei saa sanotuksi sanaakaan.

      • Anonyymi

        Lopeta se ja ole oma itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se ja ole oma itsesi.

        Helppo sanoa sinun mutta kiitos kannustuksesta.


      • Anonyymi

        Tuttua tuo puhuminen , sen kerran kun saa puhua niin ei melkein ehdi henkeä vetämään välillä.kyllä se niin on että ihmisiä ei ole luotu olemaan yksin, mutta toisaalta mitä vanhemmaksi tulee,niin sitä vaikeammaksi menee tehdä tuttavuutta uusien ihmisten kanssa .
        Yksinäisyys repii ihmisiä kunnolla, ja mitä kauemmin on yksin niin sitä ulommaksi muuttuu vaikka miten puhelias luonne on. .
        Ei sitä oikein oman peilikuvansakkaan kanssa voi jutella.


      • Anonyymi

        Minullakin ongelmaa, että välillä ei saa sanotuksi paljon mitään. Ja vaikea sitten katkaista hiljaisuutta kun se on jo pitkittynyt


    • Oisinpa. pelkään joutuvani kiusatuksii taas, mutta on se parempi kuin halvetuksi ja pilkatuksi tuleminen ignooraminen ja selän takana paskaa puhuminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe