No en kyllä ymmärrä

Anonyymi

Selittäkääpä kissan/koiran omistajat jotka olette kissojenne/koirienne isiä/äitejä miten se fysiologisesti mahdollista ? Jään odottamaan vastaustanne

134

2765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mie nain koirani kanssa ja se tykkää mamista

      • Anonyymi

        Tuo koiralla naitattaminen taitaa olla luonnottaman laitontakin kun eläin kärsii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koiralla naitattaminen taitaa olla luonnottaman laitontakin kun eläin kärsii

        Kaikki on nykyisin sallittua täällä sodomassa (suomessa). Sitä sanotaan "tasa-arvoksi".
        On syytä kuitenkin muistuttaa, että herra, joka tuomitsi sodoman ja gomorran plus kolme muuta kaupunkia, on edelleen sama ja lakikirja, josta laki luettiin, on edelleen sama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koiralla naitattaminen taitaa olla luonnottaman laitontakin kun eläin kärsii

        Mite koira kärsii jos se panee ihmistä odotan sun perustelua


      • Anonyymi

        Samoin olen tehnyt ja teen vastaisuudessakin. Olenhan eläinrakas äippä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin olen tehnyt ja teen vastaisuudessakin. Olenhan eläinrakas äippä.

        Mikä toi poistettu veisti oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toi poistettu veisti oli

        Jortain nuolettamista koiralla kun useat hurjat akat kilvan kehuu mitä koiralle saa antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koiralla naitattaminen taitaa olla luonnottaman laitontakin kun eläin kärsii

        Nii perustele mite koira kärsii jos se panee ihmist


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii perustele mite koira kärsii jos se panee ihmist

        Mie oon semmoinen vanhapiika joka ottaa koirankullin suuhunkin runkulla ollessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon semmoinen vanhapiika joka ottaa koirankullin suuhunkin runkulla ollessa

        Eihän se kärsi vaan tykkää seksuaalisesta mamista kun paijaa sukuelimiä ja mamikin saa orkut kaikki voittaa missä ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on nykyisin sallittua täällä sodomassa (suomessa). Sitä sanotaan "tasa-arvoksi".
        On syytä kuitenkin muistuttaa, että herra, joka tuomitsi sodoman ja gomorran plus kolme muuta kaupunkia, on edelleen sama ja lakikirja, josta laki luettiin, on edelleen sama!

        Looool uskot pronssikautisee mytologiaa kirjaimellisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se kärsi vaan tykkää seksuaalisesta mamista kun paijaa sukuelimiä ja mamikin saa orkut kaikki voittaa missä ongelma?

        Aiheen stigma on kyllä niin syvälle juurtunut kulttuuriin että ei aiheesta pysty lähes koskaan keskustelemaan asiallisesti, valitettavasti.


      • Anonyymi

        Mustan koiran rakettia nähnyt messuilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustan koiran rakettia nähnyt messuilla

        Oliks se iso ja ulos


    • Anonyymi

      Siis onko joku ihminen pystynyt synnyttämään koiran/ kissan joku jopa hevosen ??

      • Anonyymi

        Tottakai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai.

        En oo poikkeus Outokummussa en oo hevosella naitattanut kun jotkut tuttavani mutta koiralla jees


      • Anonyymi

        Siks saan ratasatus orkut nonstoppina kun aattelen hevoinen rakastelee mua


      • Anonyymi

        Ratsatus tallinpitäjä tykkää,, ollaan nähty vanhaisäntä tamman selässä nuorena ja tyttö jatkaa perinnettä puolustaen eläimiin sekaantumista


    • Anonyymi

      Tule äidin luo ym...
      Minulla on vain tullut tavaksi, olen niin tottunut siihen että minua sanotaan äidiksi.
      Olen äiti lapsilleni, hekin sanovat kissalle että oletko äidin kissa, mene äidin syliin....
      Ei kai kukaan ole koskaan kuvitelut minun olevan kissani äiti. Aloitus on turhaa pilkun viilausta itsestään selvästä asiasta.
      Kissa on hyvä kaveri, meillä on hieno yhteishenki.

    • Anonyymi

      Joskus kuulin sanan isäkissanvittu ja mietin voiko sellaisia olla olemassa?
      Lopputulema mietinnästä oli että tuo isäkissanvittu on varmaan maailman harvinaisin värkki kun sellaisia ei liene yhtään kappaletta olemassa.

      • Anonyymi

        ohan vehje majtunut poikakissan viduunki


    • Anonyymi

      Näinhän se on, jotta isiä ja äitejä ovat sekä biologiset vanhemmat, että myös adoptiovanhemmat.
      Ei ole mitenkään epätavallista, kun kissojen ja koirien omistajat kutsuvat itseään isiksi ja äidiksi lemmikkejä puhutellessaan. Se ei ole mitenkään väärin.

      • Anonyymi

        Ei ole epätavallista mutta mielestäni helvetin hölmöä sellainen on.


      • Anonyymi

        Ei oo vanhempia,, mutta omistaja saa tyydytystä kun puhuttelee lapsena eläintä. Muuten sairasta ja mielenterveys mennyt näiltä sairailta yksilöiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo vanhempia,, mutta omistaja saa tyydytystä kun puhuttelee lapsena eläintä. Muuten sairasta ja mielenterveys mennyt näiltä sairailta yksilöiltä.

        Eläinsekaantuja hulluja on joka lähtöön. Vai vanhempia eläimille!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinsekaantuja hulluja on joka lähtöön. Vai vanhempia eläimille!?

        Mikä siinä o hulluu perustele


    • Anonyymi

      Naikaa vähemmän eläimiä Okussa niin ei tuu eläinsekosikiöitä!

    • Anonyymi

      Itse asiassa äiskäksi ja iskäksi kutsuminen on se yleisin tapa lemmikeille! Joten se ei todellakaan ole sairasta, kuten tuo yksi tyhjänhuutelija täällä kirjoittaa.

    • Anonyymi

      No onhan se sairasta kun ihminen EI VOI OLLA ELÄIMEN ÄITI eikä ISÄ piste

    • Anonyymi

      Ei tuo oo edes laissa kielletty.. Silloin on jos eläin kärsii.. Eli jos älyää tehdä rikosilmoituksen.

      • Anonyymi

        Jatkan rakkaan koirani kanssa en petä sen luottamusta kun äiti antaa sille ja nautin itsekin elämästäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan rakkaan koirani kanssa en petä sen luottamusta kun äiti antaa sille ja nautin itsekin elämästäni

        Miekin olen pitkään hyväillyt koiransukuelimiä että ruikku tuli silmuun. Pidän tunnollisesti huolta karvakamustani joka saa miut iloseksi ja iteki nautin täysin siemauksin elostani Oudossakummussa ::o))


    • Anonyymi

      Typerä ketju. Eläimiin sekaantumisineen.
      Aloittjaa ihmettelen kuinka suuren numeron hän tekee siitä miksi koiran omistajat itseään kutsuvat hauvoilleeen.

      • Anonyymi

        Aloittaja on typerä ihmisvihaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on typerä ihmisvihaaja.

        Ihmisissä onkin vihattavaa kommentista päätellen, miun poikakoira ei ole moksiskaan mitä me tänäänkin tehään yhessä


      • Anonyymi

        En ole eläimiin sekaantuja alkuunkaan kun annan koirani nukkua samassa sängyssä missä tyydytän ihteeni koiraani ajatellenminne mennään huomenna liitämään,, Koirani ei kärsi mistään vaan nauttii mitä teen sen hyväksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisissä onkin vihattavaa kommentista päätellen, miun poikakoira ei ole moksiskaan mitä me tänäänkin tehään yhessä

        Kyllä minäkin koirista ja kissoista pidän.
        Mutta puistattaa ajatuskin seksistä niiden kanssa. Tosi sairasta, luonnon vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin koirista ja kissoista pidän.
        Mutta puistattaa ajatuskin seksistä niiden kanssa. Tosi sairasta, luonnon vastaista.

        Saahan sitä harrastaa,, naapukin panee kissaa persiiseen paljaana ei käytä ees kumia,, no miten nään kun valot ikkunassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin koirista ja kissoista pidän.
        Mutta puistattaa ajatuskin seksistä niiden kanssa. Tosi sairasta, luonnon vastaista.

        Vaikka sinua se saattaa puistattaa ei se tee teosta sairasta. Eikä "luonnon vastaista" (melko outo käsite), eri eläinlajien välistä seksuaalista kanssakäyntiä on kyllä havaittu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miulka on kissanpoika. Kuulun pakveluskuntaan.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä tämä on. Rakastelleeko immeiset kummussa eläinten kanssa,onko tämä totta?

      • Anonyymi

        Ihmiset rakastelevat eläinten kanssa kaikkialla maailmassa, esiajasta nykypäivään.


      • Anonyymi

        Ei Outokumpu ole poikkeus, onhan useat isännät jääneet kiinnikin housut kintuissa varsoja ja lampaita naidessaan ja eläntenpito kieltohan siitä tuli jo 50-60 lukujen vaihteessakin


      • Anonyymi

        Täysin totta. Kysyn vaan onko Outokummussa nainti ikäisiä ihmisiä fifty fifty. EI oo! Mitäs sitten naidaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin totta. Kysyn vaan onko Outokummussa nainti ikäisiä ihmisiä fifty fifty. EI oo! Mitäs sitten naidaan?

        Tammoilla on kivat pillut niin miksei. Heppakin tykkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Outokumpu ole poikkeus, onhan useat isännät jääneet kiinnikin housut kintuissa varsoja ja lampaita naidessaan ja eläntenpito kieltohan siitä tuli jo 50-60 lukujen vaihteessakin

        Eipä tuo ole mitenkään uutta paikan nimikin kertoo et outoa väkeä Outokummussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo ole mitenkään uutta paikan nimikin kertoo et outoa väkeä Outokummussa.

        Tuossa lähellä kotiani oli verho raollaan niin koira oli hommissa. Itsekin koiran omistaja, en voi ymmärtää näitä eläin rääkkääjiä yhtään!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa lähellä kotiani oli verho raollaan niin koira oli hommissa. Itsekin koiran omistaja, en voi ymmärtää näitä eläin rääkkääjiä yhtään!!!!

        Jos koira oli hommia nii mikä siinä o rääkkäystä lol onko sulla aivot toiminnas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koira oli hommia nii mikä siinä o rääkkäystä lol onko sulla aivot toiminnas

        Koiruudella on tarpeet jotka mamin pitää täyttää ja nauttia voi itekin seksuaalisesti kuhan antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiruudella on tarpeet jotka mamin pitää täyttää ja nauttia voi itekin seksuaalisesti kuhan antaa.

        Mie en koirista tiiä mutta hevosen selässä orkku päivässä ooon must!


    • Anonyymi

      Olisi eläinsuojelulla töitä tehtäväksi yllinkyllin.

      • Anonyymi

        Mitä eläinsuojelu välittää jos koiraa tyydyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eläinsuojelu välittää jos koiraa tyydyttää?

        Ei mitään


    • Anonyymi

      kyl työ hullui ootte kumpulaiset ja outoja

      • Anonyymi

        Mitäs outoo on kun pitää hyvänä koiriaan ja antaa niille,, niihän eläinkin ettii ruokaa ja panokaveria ihan luonnostaankin kun tuolla vapaana laahustaa onneta soikeena:o)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs outoo on kun pitää hyvänä koiriaan ja antaa niille,, niihän eläinkin ettii ruokaa ja panokaveria ihan luonnostaankin kun tuolla vapaana laahustaa onneta soikeena:o)))

        Mie jatkan jaan onnea sähkykoirani kaa. Ei siihen tuu väliin ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie jatkan jaan onnea sähkykoirani kaa. Ei siihen tuu väliin ketään

        Onko mikä rotu sulla? Mulla on labbis


    • Anonyymi

      Särkällä oli tuas moniaisia moottoreita jotka edesauttaa ilmastotuhoa, vaan eipä tuo tainnu murheita aiheuttaa,vaen jos joku muu tekis samanlaista tuhoa niin olis sormi pystyssä. Sakeat savut lähti maamoottorista.....

    • Anonyymi

      Kai sen jokainen tietää että ei kukaan ihminen ole synnyttänyt kissaa tai koiraa.
      Mutta minä sanon katilleni että tule äidin viereen, tai äiti antaa kissalle ruokaa.
      Olen niin sisäistänyt äidin roolin että olen kaikkien luojan luomien äiti.
      En tapa mitään eläintä paitsi hyttyset on pakko.
      Tänään kulki eläinetenkuljetus auto ohi, tuli itku kun ajattelin eläinten kauhua.

      • Anonyymi

        Saa lihaa nam


      • Anonyymi

        Mie kutun äidin viereen koirani kun himot alkaa heräillä, tai äiti antaa koiralle pika hoitoa.
        Mie oon niin sisäistänyt äidin roolin että olen kaikkien luojan luomien koirieni äiti ja muut äidit eivät anna miun omille koirilleni niin kun mie. Oon joskus höpsö kun isoon ääneenkin himoissani huudan koirani nimee. En mie oo uskaltanu kertoa koirahimoo yleisesti kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Aelalle saetakki voe perkele en paremmin sano juu

      • Anonyymi

        Milloin Ailan talvitakkimalliston esittely,ootellaan innolla.


    • Anonyymi

      Miun himot iskee illalla ja aamulla aikaisin,, Naidaan koiran kaa ja lähetään ulos kulkemaan mihin meidät on luotukaan yhdessä olemmehan erottamattomat.

      • Anonyymi

        Mikä rotu se o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä rotu se o

        labbis tietty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        labbis tietty

        Labeil ei oo nii isot


    • Anonyymi

      Miun oma höpsö koiruus on niin ihgu että peitto heiluu yölläkin

    • Anonyymi

      Koiran mamina oon ollu vuosia

    • Anonyymi

      Ämmä keksii toinen toistaan hullumpia ideoita ja isännän on nyökyteltävä ja yötä myöten toteuttaa nämä joo joo..

    • Anonyymi

      Pääseekö tämä persjalakanen areenaan selevittämään toisen konetekemisiä...

    • Anonyymi

      piäsöö piäsöö

    • Anonyymi

      Taijat olla persu kun et ymmärrä...

    • Anonyymi

      persuuksista mittää ymmärrä

    • Anonyymi

      No nyt seo kälättäjä akkakii piässy tv sarjaan konemiehen siivellä

    • Anonyymi

      Pilasi koko ohjelman, tunnen syvää myötähäpeää 😕

    • Anonyymi

      Aloittajalle: meitä on monenlaisia ihmisiä. Osa meistä jopa rakastaa oma koiraan, kissaan tai poniaan niin, että käyttää persoonapronomia hän tai puhuttelee itseään koiran isänä.
      Nuo perverssit ajatukset eläimeen sekaantumisesta ovat ihan oman mielikuvituksesi tuotetta.
      Taidat itse olla.

      • Anonyymi

        Mikä siin o perversii


      • Anonyymi

        Nii perustele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii perustele

        Ennen oli normaalia että vähä lipesi johonkin eläimeen kun oli laillistaki. nyt pitää kahtoa olan yli kun astuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli normaalia että vähä lipesi johonkin eläimeen kun oli laillistaki. nyt pitää kahtoa olan yli kun astuu

        O se vieläki laillista kuha eläin ei kärsi


    • Anonyymi

      Tuas se punkero uluvoo ja hakkoo sitäpähän rumpuaan

    • Anonyymi

      Eikö aloittajalla ole suurempaa huolen aihetta kun se millä nimellä itseään kutsuu lemmikilleen.
      Minä sanon äidiksi itseäni. miksi en sanoisi. Pitäisikö sanoa oma etunimensä?

    • Anonyymi

      uli uli

    • Anonyymi

      Mamin koira saa makiaa peiton alla aamuin illoin. Tykkään niin koira orkuista ei ykskään ukko vedä vertoja kun koira panee mua

      • Anonyymi

        Miulle sopii . Mami tykkää pöhköstä pökkijästä aamuin illoin :O))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miulle sopii . Mami tykkää pöhköstä pökkijästä aamuin illoin :O))

        P.eppu pökkinä nuorena sakemanni.koiraa intissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miulle sopii . Mami tykkää pöhköstä pökkijästä aamuin illoin :O))

        Nii mut kuinka iso se o


    • Anonyymi

      eikö kissalla sua olla palttoota

    • Anonyymi

      Käyn kaljat k-kaupasta ja tuuppaan kissaani entäs sitten!?

      • Anonyymi

        Tuuppoo tuuppoo hyvä ihminen tuuppoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuppoo tuuppoo hyvä ihminen tuuppoo

        Älä hulluu yllytä! Moni kulkukissa hävitetty Ei kusi haise pihoilla enää


    • Anonyymi

      Miepä uskalsin kokeilla koiraani ekaa kertaa

    • Anonyymi

      Outokumpu on sairaspaikka. eläimet kärsii

      • Anonyymi

        Miten ne eläimet kärsii jos nauttii läheisyydestä seksuaalisesti molempi osapuoli? Olen aina vapaan seksuaalisen Priden kannattaja ja nautin elämäni eläimistä. Tulen marssimaan Outokumpuni puolesta taatusti!


    • Anonyymi

      Aika paljo elänraiskaajia Okussa pyörii, taitaapa muuttaa kieroituneet Okuun vaikka eläntenpitokieto voimassa.

      • Anonyymi

        Miten se on raiskaamista jos antaa joira nussii perustele


    • Anonyymi

      ei myö olla rahanperrään mutta vituttaa nuo saikun tulot

    • Anonyymi

      Vae että mustasusi silläkö katsojaluvut nousuun eppäelen

    • Anonyymi

      vieläkö se uluvoo se rummun hakkooja

    • Anonyymi

      Artsin videoita pitäs olla nuo sepesus videot ni joka kerta on sen akan levvee nuama näkyvissä tae sitte musta rakki palttoo piällä räkyttää kuvassa ei jaksa tuommosta katella

    • Anonyymi

      Kukapa se moista kehtoo kahtoo, mittee se tyhjä hyväjää.

    • Anonyymi

      Häh!

    • Anonyymi

      Häh häh häääääääääääääääääääääääääääääääääää

    • Anonyymi

      No voe sun

    • Anonyymi

      Meinasko se kaakattaja rekan kuatoo ?

    • Anonyymi

      Olen ollut äiti, kotona minua kutsutaan äidiksi. Miksi en saa sanoa kissalleni että äiti antaa ruokaa.?

      • Anonyymi

        Tää äippä antaa koirulilleen aamuin illoin täkki heiluu mirri kastuu:o))


    • Anonyymi

      Se nyt on vaan niin luonnon vastaista olla ihmisen koiran äiti tai isä

      • Anonyymi

        Ei se ole koira nauttii nainnista mami saa kans


    • Anonyymi

      tai kun ei voi lukea.onhan siellä seassa varmaan NIITÄ ELÄINRAKKAITAKIN. kunnia heille ja ollaan vaikka mummoja.mut ei tämmösiä!

    • Anonyymi

      Minuu viranomaiset syytti koirani seksuaalisesta kanssakäynnistä, ehän mie kertonu mitään ja koirani saa jatkossakin mamia tökkii. Ei meijän rakkaus lopu vaan uusi sivu kääntyy seksissä8o))))

      • Anonyymi

        No nii sillä lailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii sillä lailla

        Vieläkö asuu Okussa koiralla naitattaja!


      • Anonyymi

        Miks ne siitä välitti on laillista


    • Anonyymi

      Vae että koeran äet ? olko tua synnytys vaikia vae mötkähtikö heleposti mualimaan ?

    • Anonyymi

      Koera saa naieja minuu aamuin illoin ei keleen kuulu ee nää

    • Anonyymi

      Naekee naekee

      • Anonyymi

        niin se on ei oo muilta pois


    • Anonyymi

      Elämäni parhaimmat kyyvit olen saanut mansikin kanssa.

    • Anonyymi

      Jaa kerro lisää

    • Anonyymi

      Mie taas aamuisin koirani kanssa hyväilemme toisiamme makuuhuoneessa kun tulemme lenkiltä.

    • Anonyymi

      Ylös

    • Anonyymi

      Joko seo kevätkiima alakanu Outokummun eläinsekoojilla ?

    • Anonyymi

      Normaali ihminen kavahtaa eläimiin sekaantumista.
      Täällä on kummaa porukkaa kirjoittelemassa.
      Jos on tottunut kotonaan olemaan äiti niin miksi ei voi sanoa vaikka kissalleen että äiti antaa kisulle ruokaa. Ei tuossa ole mitään epänormaalia, mutta koirien hyväksikäyttö on.

      • Anonyymi

        Perustele mikä o normaali ihmine tässä asiayhteydes ja miksi luulet tääl oleva kummaa porukaa kirjottelemas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele mikä o normaali ihmine tässä asiayhteydes ja miksi luulet tääl oleva kummaa porukaa kirjottelemas

        Jos sinusta on normaalia hässiä koiransa kanssa niin siitä vain. Minusta on oksettavaa ja luonnonvastaista.
        Joku täällä hehkuttaa kuinka nai koiransa kanssa, sairasta!
        Kummaa porukkaa sellainen on, koira raukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinusta on normaalia hässiä koiransa kanssa niin siitä vain. Minusta on oksettavaa ja luonnonvastaista.
        Joku täällä hehkuttaa kuinka nai koiransa kanssa, sairasta!
        Kummaa porukkaa sellainen on, koira raukka.

        Mie oon nainut koirani kaa vuosia ja olen monen mielestä iloinen tapaus kun aamulla liikumme8o)))


    • Anonyymi

      Vierailu psykologin luona voi auttaa äitiä joka kuvittelee olevansa kissan äiti . saa lukea videolla

      • Anonyymi

        Miun rakkaat koirapsykologit suosittee aamuin illoin liikuntaa peitto heiluu meillä usein. Koirat voi hyvin ja ovat elinvoimaisia että eläinlääkärini kehuu vuolaasti.


    • Anonyymi

      Jaa että eläinlääkäritkin on sekaantunu koeran äetilöihin

      • Anonyymi

        Joo huomattu on, taitaa olla samanlainen kun asiakkaansa jotka koiria rääkkäävät


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe