Piiskaa annetaan, mutta miten paljon? Yksi määrä on montako piiskaniskua, toinen, että piiskaaja kysyy, joko riittää, ja yksi on, että varttitunti, tai sitten puoli tuntia.
Meillä se on varttitunti ja kello laitetaan käyntiin, kun pirisee, se loppuu. On muuten aika pitkä aika, vaikka siihen mahtuukin eri mittaisia taukoja. Piiskattava on kuitenkin koko ajan "pylly pystyssä"
Paljonko piiskataan?
8
672
Vastaukset
- Anonyymi
Jos lyö hilja,varovasti vaikka satoja iskuja mutta jos lyön kovaa vähemmän iskuja!
- Anonyymi
Mun mielestä parasta on jos tietää määrän etukäteen.
Vaikka 20 lyöntiä remmillä ja joka iskun joutuu laskemaan. Viivyttelystä koko homma alkaa alusta.- Anonyymi
Kyllä pierettää tuon jälkeen
Kuka sinä olet joka kirjoittaa vaikka 20 lyöntiä remmillä?Se rupea seisoa minulle kun luen se että koko homma alkaa alusta.
- Anonyymi
Parasta saada yllättäen, ja paljaalla kädellä reipasta tahtia läiskien pakarat punaisiksi ja kuumiksi.
- Anonyymi
Olen antava osapuoli kotikuri hommissa. Itse olen aina ehdottanut naiselle, että vitsan määrä sovitaan aina etukäteen. Yleensä se on ollut 20 koivulla tai pajulla. Joskus 25,mutta ei enempää. Sitä ennen tietysti lämmittely avokämmenellä paljaalle takapuolelle. Kiirettä ei kannata pitää.
- Anonyymi
Vaimoni sanoi että saan tänään 10 kertaa remmiä. Laski aina 9 asti ja aloitti sitten 1 sestä. 27 kerran jälkeen huusin kivusta. Lopetti ja tuli viereeni ja sanoi minua naiseksi. irrotti käteni ja käski minun laittaa max malliset valkoiset naisten alushousut päälleni. Ja lisäsi nöyryytystä laittamalla minulle valkoiset rintaliivit. Sen jälkeen hän kuvasi minua kännykällä ja uhkasi lähetää ne anopille. Meni selälleen sängyleen ja käski panemaan. Sanoi minua peneassani tuhkamunaksi. Kun laukesi haukkui minua kun en kestänyt tarpeeksi kauan. Viimekerralla kun anoppi kävi meillä hän sanoi haluavansa nähdä minut viellä naisten alusvaatteissa livenä
- Anonyymi
Minusta se on parasta, kun poika kellistetään "isän" polville tiukkaan otteeseen. Kipuakin tehokkaampi on häpeä, kun toinen mies pystyy sinua kurittamaan vitsalla. Vitsaa annetaan harvakseltaan, niin kauan että kuritettava murtuu. Riippuu tyypistä kuinka pian hän luopuu vastarinnasta ja antautuu piiskaajan armoille. Aikuiselle miehelle piiskan saanti on tehokkain rangaistus.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076