50 kerta. Kohta se ei erota kumpi on haarukka ja veitsi kun syö, on hölmö jätkä.
Taas se Laine lähtee hakkauttamaan päänuppiaan.
13
169
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hölmöä?Hän tekee työtään.
- Anonyymi
Niin, mallina ei tuolla pärställä enään pärjää.
- Anonyymi
Niin.Silloinhan hän ei ole hölmö..
- Anonyymi
Timosta tulee vielä maailmanmestari.
- Anonyymi
HÖLMÖ...
- Anonyymi
Pakenee nurkkaan ja antaa kaverin paukuttaa päätä kuin päärynäpalloa, sitten tulee kotia ja kertoo, että mahtavaa, hieno reisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakenee nurkkaan ja antaa kaverin paukuttaa päätä kuin päärynäpalloa, sitten tulee kotia ja kertoo, että mahtavaa, hieno reisu.
https://www.youtube.com/watch?v=9F_z4Lf2d9g
siis mikä pelle tämä laine on?
Nyrkkeilijänä ainakin umpisurkea, lajivalinta ei ole oikein osunut kohdilleen.
- Anonyymi
Hanki elämä.Sulla sitä ei ole kun et osaa muuta merkata urheilijaa joka elää rikasta elämää.
- Anonyymi
Korjaan:MORKATA.
- Anonyymi
Laine kävi hakemassa voita leivän päälle ja hakkkauttamassa päätään taas ulkomailla, saksassa tällä kertaa. Taas ollaan kovia jätkiä ja naama taas turvoksissa.
- Anonyymi
Itepähän hän naamaansa kantaa,antaa pojan tehdä työtään.
- Anonyymi
Ei se pärjää enään kun kotimaan säkeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876